Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så oprandt dagen:

Tactical Strength Challenge

Stedet var Frederiksberg Slot, hvor jeg brugte morgenen på at rigge en "dødløft-platform" til, og eller kigge reglerne igennem en ekstra gang. Klokken 10:00 var alle mødt op, intet mindre end 6 hardcore MOL-krigere havde vovet pelsen. Tilstede var Jonas Haurum, Jacob Dochylle, Jesper MaxPower, Jakob Guarden, Nikolai Kauf og undertegnede.

Efter en kort gennemgang af reglerne var vi klar til første disciplin:

Dødløft

1. forsøg: 171kg

2. forsøg: 181kg

3. forsøg: 191kg

Resultat: 3. plads efter Kaufs mutantløft på 221kg og Guardens 196kg.

Pullups

Var den sidste deltager i denne disciplin, så jeg havde fordelen af at vide hvad jeg skulle tage, plus at jeg havde luret at sættet ikke bliver termineret før man slipper stangen med begge hænder eller har tre "no-counts" i træk.

Samlet score: 30 stk PR(Gammel PR = 20)

Resultat: 1. plads

Snatch

Jeg var på umiddelbart efter Guarden, som havde fyret 141 stk af på 5:00, hvilket jo ikke ligefrem lettere presset. Jeg startede med en god høj kadence, men den begrænsende faktor bliver kredsløbet og jeg rammer 125 reps på de 5 minutter, hvilket redder mig en delt andenplads sammen med Kauf.

Resultat: Delt andenplads.

Samlet resultat: Delt andenplads

Godt tilfreds med dagens udfordringer. Super opbakning fra de fremmødte og super stemning hele vejen igennem. Personligt blev det til min. 2 PR (pullups og snatch). Skal lige rode loggen igennem for at se hvad mit gamle max er i dødløft, men er ret sikker på at det er 180, hvilket giver 3 PR. :devil:

Jeg ser allerede frem til næste TSC!!! :4thumbup: Tusind tak til alle fremmødte!!

Link to comment
Share on other sites

Super initiativ i dag - tak for et godt arrangement! Særligt dine chin-ups var out of this world! :devil:

1293649005_c89df74519.jpg

Tak for det! Det var superfedt at I havde lyst til at være med. Næste gang hæver vi niveauet. Jeg har lige siddet og kigget på resultaterne fra den sidste TSC i USA, og hvis resulaterne ikke har forbedret sig markant tager vi en førsteplads i pullups og snatch. :devil: MOL's krigerhold styrer :king:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det! Det var superfedt at I havde lyst til at være med. Næste gang hæver vi niveauet. Jeg har lige siddet og kigget på resultaterne fra den sidste TSC i USA, og hvis resulaterne ikke har forbedret sig markant tager vi en førsteplads i pullups og snatch. :devil: MOL's krigerhold styrer :king:

Var total giftigt at du trak de 30 rep ud skipper :blink: Så ud som om du var meget træt ved 15 rep, men du blev sku bare ved :4thumbup:

Sejt at vi banker de usle amerikanere. Andet havde sku også været skuffende LOL

Link to comment
Share on other sites

Tak for det! Det var superfedt at I havde lyst til at være med. Næste gang hæver vi niveauet. Jeg har lige siddet og kigget på resultaterne fra den sidste TSC i USA, og hvis resulaterne ikke har forbedret sig markant tager vi en førsteplads i pullups og snatch. :devil: MOL's krigerhold styrer :king:

:w00t: Det er da for vildt!

Link to comment
Share on other sites

Tak for det! Det var superfedt at I havde lyst til at være med. Næste gang hæver vi niveauet. Jeg har lige siddet og kigget på resultaterne fra den sidste TSC i USA, og hvis resulaterne ikke har forbedret sig markant tager vi en førsteplads i pullups og snatch. :devil: MOL's krigerhold styrer :king:

:devil:

Til gengæld er der nogen af os der kæmper for at holde DL niveauet nede :blush:

:bowdown: for dine pullups.

Tak for et godt arrangement :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning i fælledparken feat. de to mutanter og Lords of the Dark side; Darth Kauf og Darth Guarden

Stille og rolig opvarmning:

3 runder af

1 minut af hver øvelse, 10 sek. til skifte:

Pullups

Snatch 24kg KB

Dips

Ukendt antal reps... :blink:

Så var kroppen ligesom småvarm, og der blev brugt et par minutter på at pudse formen af på Two-hands anyhow..

Derefter skulle "madkassen" arbejdes igennem med følgende:

3 runder af

1 minut hver øvelse, 10 sek. til skifte:

Sledgehammer vs. sandbunke

2-hands anyhow; 2x24kg

Static L-sit

Super pump i en god del af overkroppen efter den omgang.

Nu havde Darth Guarden fået nok og måtte haste hjem til læse/taste/studie/MOL/etc. Darth Kauf og UT tog en omgang træk af slæde med modparten som vægt plus evt. lidt ekstre KB.

Det blev til 3 x tovets fulde længde @ Kauf (84kg :tongue: ), og jeg var max presset hele vejen. Kauf derimod trak UT plus 32+16kg (120kg :crazy: )... Damn, The Dark Lord of The Deadlift har en solid styrke pakket sammen oppe i ærmet.. :bowdown:

Så gik turen hjem til nordvest, hvor min viv stod klar med dejlig mad, og derfra videre ned i bøgerne...

Link to comment
Share on other sites

Så oprandt dagen:

Tactical Strength Challenge

Stedet var Frederiksberg Slot, hvor jeg brugte morgenen på at rigge en "dødløft-platform" til, og eller kigge reglerne igennem en ekstra gang. Klokken 10:00 var alle mødt op, intet mindre end 6 hardcore MOL-krigere havde vovet pelsen. Tilstede var Jonas Haurum, Jacob Dochylle, Jesper MaxPower, Jakob Guarden, Nikolai Kauf og undertegnede.

Efter en kort gennemgang af reglerne var vi klar til første disciplin:

Dødløft

1. forsøg: 171kg

2. forsøg: 181kg

3. forsøg: 191kg

Resultat: 3. plads efter Kaufs mutantløft på 221kg og Guardens 196kg.

Pullups

Var den sidste deltager i denne disciplin, så jeg havde fordelen af at vide hvad jeg skulle tage, plus at jeg havde luret at sættet ikke bliver termineret før man slipper stangen med begge hænder eller har tre "no-counts" i træk.

Samlet score: 30 stk PR(Gammel PR = 20)

Resultat: 1. plads

Snatch

Jeg var på umiddelbart efter Guarden, som havde fyret 141 stk af på 5:00, hvilket jo ikke ligefrem lettere presset. Jeg startede med en god høj kadence, men den begrænsende faktor bliver kredsløbet og jeg rammer 125 reps på de 5 minutter, hvilket redder mig en delt andenplads sammen med Kauf.

Resultat: Delt andenplads.

Samlet resultat: Delt andenplads

Godt tilfreds med dagens udfordringer. Super opbakning fra de fremmødte og super stemning hele vejen igennem. Personligt blev det til min. 2 PR (pullups og snatch). Skal lige rode loggen igennem for at se hvad mit gamle max er i dødløft, men er ret sikker på at det er 180, hvilket giver 3 PR. :devil:

Jeg ser allerede frem til næste TSC!!! :4thumbup: Tusind tak til alle fremmødte!!

Hej :bigsmile:

TILLYKKE, TILLYKKE fra mig også!

Og stor respekt og :bowdown: :bowdown: :bowdown: for dine 30 pullups!!!!!!!

Det er SUPERFLOT og IMPONERENDE! :superman:

Håber selv på at kunne være med, hvis der bliver en anden gang! :smile:

Fortsæt den gode stil.

Hils på hjemmefronten.

/Tina

Link to comment
Share on other sites

Hej :bigsmile:

TILLYKKE, TILLYKKE fra mig også!

Og stor respekt og :bowdown: :bowdown: :bowdown: for dine 30 pullups!!!!!!!

Det er SUPERFLOT og IMPONERENDE! :superman:

Håber selv på at kunne være med, hvis der bliver en anden gang! :smile:

Fortsæt den gode stil.

Hils på hjemmefronten.

/Tina

Jeg skal hilse fra Sarah også. Håber også vi ser dig næste gang. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Måske har jeg bare overset det - men kommer der ikke en samlet resultatoversigt for TSC? Ellers må jeg gå rundt og tro, at det var helt normalt for deltagerne at lave 30 PU'ere, dødløfte langt over 200 kg og snatche 140+.

Til lykke med de flotte resultater - og med, at arrangementet blev virkelighed.

Link to comment
Share on other sites

Måske har jeg bare overset det - men kommer der ikke en samlet resultatoversigt for TSC? Ellers må jeg gå rundt og tro, at det var helt normalt for deltagerne at lave 30 PU'ere, dødløfte langt over 200 kg og snatche 140+.

Til lykke med de flotte resultater - og med, at arrangementet blev virkelighed.

Det samlede resultat skal nok komme op. Som minimum kommer det op sammen med den amerikanske. Jeg har lovet den amerikanske arrangør ikke at "offentliggøre" resultatet på Dragondoor.com, men der sker sku nok ikke det store ved at vi poster et samlet resultat her... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Startede med lidt "soft" dødløft, med et par sæt og singles fra 110kg til 170kg, stille og roligt

Derefter lidt blandet teknik på:

OH squat

Clean

Power-clean

Andet seriøse løft var:

Barbell bent-press: singles med 20kg, 30kg, 40kg og 45kg.. No biggy...

Weighted Pullups: 5xbw+10kg, 4xbw+15kg, 3xbw+20kg, 2xbw+25kg, 1xbw+30kg

Så var "frikvarteret" slut, og de næste 2 timer stod på "kropsbasis" med masser af dansespring, håndstandstræning og akrobatik.. Super sjovt...

Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning"

Vandbasis - Masser af svømning, træden vande, dykning og udspring, inkl. et styk død mur fra håndstand :devil:

Kropsbasis - Dans, dans og mere dans...

Boldbasis - Som de mere trofaste læsere af denne log vil vide er boldspil ikke en gennemgående aktivitet, og min stræben efter alsidighed har hidtil ikke indbefattet denne slags obscure aktiviteter. Det kommer så ikke som en overraskelse for mig at boldspillet ikke just er min favorit disciplin, idet 1) der indgår bolde :blink: og 2) det er en hold-aktivitet.... Shit, hvor er jeg ringe til at styre mit temperament, når spillere der er meget dygtigere end mig teknisk leger med mig. Det er bare ikke mit miljø. Nå, men det er jo bare om at hænge i og se om man ikke kan lære at forstå skidtet :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det vil sige, at vi, der besidder et vist minimum af boldbegavelse, pludselig er blevet til fjenden! - arrrrghhh, det var nu ikke meningen!

Så drastisk var min udtalelse nu ikke ment - men vi kan vel godt låne vores venners bolde at øve os på indtil at fjenden viser sit vederstyggelige ansigt? :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Back from the dead with a shaved head... :laugh:

Efter i nogen tid at have leget med crossfit, rosstraining og deslige, er jeg nu at finde tilbage i folden med de andre Dark Side Warriors. Det er blevet til en del træning, skader, mere træning, genoptræning, eksamen osv. siden sidst som jeg ikke vil gå i detaljen med.

Darkside Strength Session feat. the infamous Guarden, BOGS, Mathilde og Søren

Zercher Squats:

5 x 60

5 x 70

5 x 80

3 x 100

2 x 110

Plus en masse lir i reb og ringe, inkl. tre handstand pushups i ringe :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share