Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Naasty omgang og gode tal, og så på en hviledag - jeg fik også en kradsbørstig stemme i røret der repræsenterede THE DARK FORCES men henlod mig på at springe over på trods af den overhængende fare for represalier :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning:

GTG: Handstand pushups på kettlebells op ad væg med hold hver gang jeg nåede top positionen. Dagens tal er PT 30 solide reps med full ROM og min 4 sek. frit stående på toppen..

Dagens WOD:

Back Squat: 3 reps x 7 sæt Edit: Er åbenbart ikke vågen nok til at følge et fast program. Protokollen siger front squat, men det magtede jeg selvsagt ikke at opfatte... :4slap:

90kg - 95kg - 100kg - 100kg - 100kg - 100kg -100kg

Rock bottom på alle reps, hvilket er en klar forbedring af min ROM og min styrke virkede solid i hele løftet. Kan ske jeg lige må filme et tungt squat en dag og få nogle af de tunge drenge til at se mine tynde stænger vakle under vægten, og høre hvad jeg kan forbedre rent teknisk :blush:

Derefter lir og leg:

5 sæt af 10 reps

Dips BW+10kg

Pullups BW+10kg

2 sæt af 5 reps

Dips BW+20kg

Pullups BW+20kg

Som afslutning lidt kredsløbstræning:

500m Concept2 (1:43) - 10 pullups - 500m løb (1:38) - 10 pullups - 500m Concept2 (1:53)

Cool nok pas, selvom jeg nok er ved at presse citronen rent restitutionsmæssigt. Arbejder lidt på at blive forbedre løbet og roningen, da styrken generelt er godt med.

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Hey Master Dan

Lige over.. Kunne være cool at få trænet lidt sammen en dag. Jeg skal også snart introduceres til det dersens Jojitzu I laver! :tongue: .. Ellers så er der jo altid en tur på cyklerne i Hareskoven.. Eller noget rebklatring på IFI... Eller noet hardstyle kettlebell strongman stuff... So much to choose from.... :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagstræning:

Introstart på IFI med masser af nutty hold-aktiviteter. Rigtigt sjovt og rig mulighed for show-off :laugh: når der skulle klatres reb, ståes på hænder eller hænges statisk i armene.

Da jeg kom hjem fyrede jeg følgende af:

Tabata helvede

Tabata ring pullups: 4-4-4-4-4-4-3-3

Tabata squats: 19-19-19-18-20-20-19-21

Tabata ring pushups: 5-5-4-5-4-4-3-4

Tabata hanging knee raises: 5-5-6-5-6-6-6-6

:crazy:

Herefter stod den på lidt let løb med 6 korte bakkesprints indlagt.

I morgen står der Adventure Pentarace på programmet.... ???

Link to comment
Share on other sites

lyder rigtig fedt med IFI.... For sindsyg tabata :crazy:

IFI er rigtig fedt. Har haft nogle superfede forelæsninger indtil videre, og selvom jeg er super udfordret på alt der involvere en bold, er det rigtig fedt at komme ud i nogle aktiviteter jeg slet ikke er vant til.

Og ja!! Tabata rocks big time.... :devil:

Dagens træning:

4 x 12min hockeykampe

Hot damn, hvor er jeg ikke vant til at arbejde på den måde. Super sjovt, og mit spil blev forbedret markant i løbet af de fire kampe.

Hilsen

Dennis

Edit: Tja, sådan kan det gå når man er to om 'puteren.... :blush:

Edited by Rosa-Viola
Link to comment
Share on other sites

Hej mester :smile:

Regner med at svømme forbi dig imorgen i københavns kanaler, så hold øje med din styrbord! :devil:

Håber du fik dig en lækker dukkert.. Onde tutorer på mit studie sørgede for at jeg ikke var i nærheden af at kunne holde mig flydende i et badekar i morges, så jeg bliver bare hjemme og har superondt af mig selv.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det var da ærgerligt at høre :violin:

Det var ellers et super fedt arrangement, super stemning! :w00t:

Jeg kom ind efter 36 min. i tæt spurtopgør om førstepladsen af mit heat :devil:

Så det kunne ikke være bedre :smile:

Held og lykke med dit studie forresten, det lyder spændende!

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Efter en lørdag, sm kun stod på selvmedlidenhed og lektielæsning er krigeren tilbage i kampen:

Dagens træning:

21-15-9

Trusters med 2x24kg KB

Kipping pullups

Samlet tid: 12:03

Ikke nogen imponerende tid. Specielt thrusters tog livet totalt fra mig... Pullups kørte til gengæld i fin stil :devil:

Herefter en masse L-sit til muscle up i ringene og 2-hand anyhows med 24kg.. Skroget er godt arbejdet igennem nu..

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Det ser som altid PISSEFEDT, KANONHÅRDT og inspirerende ud at kigge ind master maskine Warrior!! :king: :king:

Jeg glæder mig til at fyre noget fed træning af sammen med overkrigeren igen :devil:

Måske vi skulle prøve at mødes og fyre nogle programmer af til "det der, du ved nok, som og at vi lissom snart skal til at lave"? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det ser som altid PISSEFEDT, KANONHÅRDT og inspirerende ud at kigge ind master maskine Warrior!! :king: :king:

Jeg glæder mig til at fyre noget fed træning af sammen med overkrigeren igen :devil:

Måske vi skulle prøve at mødes og fyre nogle programmer af til "det der, du ved nok, som og at vi lissom snart skal til at lave"? :wink:

Det lyder sgu da som som en helt okay ide, der, Master KRRRAAUFF.... Let's do it!!!!! :devil:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Hviledag jf protokollen

Det blev dog til lidt lir på studiet i kropsbasis og boldbasis, hvilket vel nærmest kan kendetegnes som restitutionsaktiviteter. Klatrede lidt i reb og fyrede nogle muscle-up/lever serier af i ringene, i pauserne..

Shiiit, hvor er det fedt kun at kunne fordybe sig i bund i idræt.... Kan godt være jeg ikke er noget bold-geni eller dansesmølf, men det er vildt sjovt og udfordrende, og alle der kan noget er vildt tændte på at lære fra sig. :4thumbup: .. Gotta love it...

Her til aften:

GTG

Hand stand pushups på kettlebells; 5x5

Pistols med 32kg KB; 5x1

Evil wheel roll outs: 5x5

Super med lidt træning til at holde en vågen over biomekanikken... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

5x120kg

4x130kg

3x150kg

2x160kg

1x170kg

1x180kg

Squat

5x80kg

10x80kg

5x90kg

5x90kg

5x90kg

Crossfit WOD:

Muscle up stige, starttid 1 minut:

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

1 - 2 - 3 - 4

1 - 2

Strict på den første stige, derefter med maksimalt kip.

Som afslutning i ringene en serie bestående af L-sit - muscle up - L-sit - Hand stand - Swing til hang - muscle up - hand stand. :devil: Super blæret at være i nærheden af at have en fornemmelse for bevægelse i ringene. Specielt de dynamiske øvelse med swing er dog stadig langt væk.

Herefter ca. 35min leg på klatrevæggen med dygtig teknisk klatre som instruktør... :4thumbup: .. Nu er mine underarme stegt :devil:

Sådan skal funktionel træning satame være; start med tunge basis-øvelser, videre til redskabsgymnastik og slut af med klatring... Sweeeeeet

Link to comment
Share on other sites

Ja, rigtig god omgang! Du må sgu lige lære mig at banke sådan en muscle up af i ringe!! :devil: Og iø. godt dødløft... jeg har heller ikke trænet den læææænge... aner ikke hva' jeg kan trække!

Link to comment
Share on other sites

Ja, rigtig god omgang! Du må sgu lige lære mig at banke sådan en muscle up af i ringe!! :devil: Og iø. godt dødløft... jeg har heller ikke trænet den læææænge... aner ikke hva' jeg kan trække!

Så må du jo bare møde op på lørdag!! Altid bedst at slå personlige rekorder, når man ikke har trænet bevægelsen i lang tid... :devil: Mon ikke du kan trække en hel del!!

Ang. muscle up så vil jeg godt vise dig de tekniske ting ved den som jeg har fattet; dvs krog-greb og træk til brystet, men ellers så tror jeg det i høj grad handler om at træne jumping muscle ups, kipping pullups og evt. monkey jump pullups. Evt. forsøg dig med at lave dem omvendt, dvs start i dip-positionen og sænk dig langsomt til pullup-positionen. Blah blah... La os se på det en dag...

Link to comment
Share on other sites

Så må du jo bare møde op på lørdag!! Altid bedst at slå personlige rekorder, når man ikke har trænet bevægelsen i lang tid... :devil: Mon ikke du kan trække en hel del!!

Ang. muscle up så vil jeg godt vise dig de tekniske ting ved den som jeg har fattet; dvs krog-greb og træk til brystet, men ellers så tror jeg det i høj grad handler om at træne jumping muscle ups, kipping pullups og evt. monkey jump pullups. Evt. forsøg dig med at lave dem omvendt, dvs start i dip-positionen og sænk dig langsomt til pullup-positionen. Blah blah... La os se på det en dag...

Har vi mulighed for at hænge ringe op på lørdag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share