What a nice young man


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hans størrelse er jo ubrugelig? Altså hvad kan han foretage sig som arbejde, andet end dørmand?! Eller natte-vagt på en eller anden klinik?!

Ud over det, gad jeg godt vide HVOR han har stillet op til konkurrence?! Har aldrig hørt om ham før eller set ham. Og med så lidt som en amatør kan tjene på BB (Som han vel er? Altså amatør) så kan jeg umuligt se hvad gavn han har af den krop?!

Sjovt at se på, men stakkels ham.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Voravong
The one and only, Serge Nubret: Serge Nubret

Han har en utrolig symmetrisk og velproportioneret fysik, et look som jeg stiler efter.... bare med lidt mere quads! :)

Jeg er fuldstændig enig. Arnold go home - fatter ikke at Serge Nubret ikke vandt Mr. O i 1975.

Han er helt klart et perfekt idealbillede når det kommer til bodybuilding. Og så er han ikke så stor at ikke længere ligner et menneske.

Synes i det hele taget at BB'erne fra 70'erne er langt flottere end i dag. Man kan se at det er mennesker - store menneske godt nok. Det er ligesom med bryster. Store bryster er ok - bare ikke når de kommer op i en D-skål. :blink:

Kanon du postede et link med - jeg har ledt efter flere billeder med Serge Nubret i en evighed. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Du må da gasse Vora?????

Serge Nubret slå Arnold????? Forget about it :evillaughter:

Arnold var Numero Uno, the king, the one and only....har du ikke set pumping iron?

Jo - jeg HAR set pumping iron. Og jeg synes stadig Serge Nubret's fysik er flottere.

Til gengæld er Arnold king of showbiz and psychological warfare. Og siden det også skal til for at vinde noget som helst på eliteniveau indenfor BB så har du vel ret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share