What a nice young man


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Normalt siger jeg ikke sådan noget om andre mennesker, men når han nu ligefrem selv har valgt det så må jeg godt:

F*** hvor er han grim hvordan bliver man så grim? ja det er åbenbart noget man skal træne hårdt og længe for, men alligevel?? Hvorfor har man ikke nogen venner der siger det til een? hvorfor undrer man sig ikke når man ikke kan gå forlæns ind gennem døren længere? Han er jo (jf. claus B's målinger) faktisk næsten lige så nem at hoppe over som at gå udenom og det er ikke fordi han er lav!! Puha, jeg føler pludselig at tunbestanden er i alvorlig fare, med størrelser som ham. :eek:

Link to comment
Share on other sites

F*** hvor er han grim hvordan bliver man så grim? ja det er åbenbart noget man skal træne hårdt og længe for, men alligevel?? Hvorfor har man ikke nogen venner der siger det til een? hvorfor undrer man sig ikke når man ikke kan gå forlæns ind gennem døren længere?

Du får det til at lyde som et uheld, hans venner skulle have stoppet ham, inden det gik så galt??? Det er ikke alle der træner for at få en "flot" krop. Hans mål er helt klart at blive stor, og det må siges han har haft succes med sin træning!

mvh SAB

Link to comment
Share on other sites

Han er godt nok en ond fætter........ et eller andet sted kan man sku' ikke la' vær med at være imponeret!

og han er på kreatin, og valle protein.....

Selvfølgelig........ husk også bananen efter træning!'

Hvis man ku' blive så stor naturligt, så havde jeg da ikke noget imod at rende rundt og se så nasty ud!

Men mindre kan selvfølgelig også gøre det! :)

Han ville skræmme livet af samtlige danske udsmidere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han er MONSTER rå!! Jeg ville slå ihjel for at blive så stor!! Den ryg er da for vild... :devil:

Man hører aldrig nogen sige "Ihh ham Brad Gillingham han er altså for stærk! Det er ulækkert!"... Ham her giver sig fuldt ud til sin sport, ligesom så mange andre, men han er bare klam... Rend og hop!!

Link to comment
Share on other sites

Respekt til den fætter - kan ikke andet end at syntes det er fasinerende med folk der giver sig 100% til deres sport... men om jeg selv ville se sådan ud - NOT - men kan ikke andet end at blive fasineret af dem som kan og vil det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det et TOTALT lamt at komme med sådan en "Hold kæft hvor er han grim" bemærkning når man ØJENSYNELIGT ikke har fattet hvad det går ud på. For nogen er selve målet med træningen at blive så stor og ond som overhovedet muligt. De er sgu da fløjtende ligeglad med hvad andre tænker om dem. Når det er sagt så synes jeg faktisk han har en temmelig imponerende krop. Jeg elsker mass monstrene i bodybuilding (sålænge de ikke har en kæmpe GH mave). Husk lige på det hedder altså B-O-D-Y-B-U-I-L-D-I-N-G. Det hedder ikke "jeg træner for at få en sexet krop som pigerne kan lide. Det går ud på at bygge muskler. Og som Lagoon siger, så er der sgu da ikke noget som siger til Brad Gillingham, nu skal du ikke blive stærkere. Det er jo ligesom det styrkeløftssporten går ud på, at blive STÆKERE. Bodybuilding går ud på at blive større (klart, der er nogen definitions-, symmetri- og æstetik aspekter), og derfor vil man sgu da ikke sige nu vil jeg ikke være større, hvis man ikke har nået sin genetiske grænse endnu. OK, man får ikke en krop som ham uden at fylde sig med diverse medikamenter. Det er så det sørgelige i det. Men jeg forstår udemærket godt ideen i at presse sig selv til grænsen af ens formåen og kapacitet. Men det er der åbenbart andre som ikke gør.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share