What a nice young man


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Men jeg forstår udemærket godt ideen i at presse sig selv til grænsen af ens formåen og kapacitet. Men det er der åbenbart andre som ikke gør.

Nej jeg forstår faktisk godt ideen, men det ændrer bare ikke på at jeg synes resultatet er grimt. Og at han er ligeglad med hvad jeg synes er da bare godt for ham. Du synes min kommentar er lam fordi jeg ikke har fattet hvad det går ud på. Men der tager du så fejl. Jeg fatter som sagt godt hvad det går ud på og finder at resultatet er grimt. Sorry. Ligesom jeg også synes at resultatet af boksning somme tider er grimt, selvom en boksers mål heller ikke er at blive kønnere.

Jeg synes måske det er fair nok at kalde min kommentar for irrellevant. Men jeg synes til gengæld ikke at min kommentar er TOTALT lam bare fordi den ikke interesserer TJ! :) og når alt kommer til alt: hvorfor tror du at billedet blev postet in the first place? for at vi skulle sidde og sige: nøøøj sikke stor han er, imponerende! jf. de påmalede streger er al fokus sq da drejet over på at hans udseende er, hmmm skal vi sige: lidt ud over normalen. Hvis ikke man derefter kan kommentere dette uden at få betegnelsen "lam" i panden tror jeg der var mange indlæg vi alle i fremtiden burde holde os fra at svare på. Dit svar manipulerer med meningen i tråden og tager for givet at vores indgangsvinkel til tingene er den samme og da den ikke (læs: slet ikke) er det er dine forudsætninger forkerte og din kommentar nogenlunde lige så irrellevant som min. Hvad værre er (for mig) er at den får mig til at fremstå som en dum blondine (undskyld hvis der er blondiner til stede der tager det nært) hvilket absolut ikke er en del af en fair diskussion.

Ok. Godt ord igen. :) men tænk lige lidt over den med de forskellige indgangsvinkler.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fair nok. Jeg har fuld respekt for at du ikke personligt synes den grad af muskeludvikling er pæn. Vi har alle ret til en mening, og vi har alle ret til at give udtryk for den. Men det var såmen heller ikke selve bemærkningen jeg blev mest irriteret over. Det var det her,

Hvorfor har man ikke nogen venner der siger det til een?
umiddelbart synes jeg klart det bærer præg af at du IKKE ved hvad det drejer sig om. Jeg tror faktisk de fleste bodybuildere på det niveau GODT ved de ikke bliver betragtet som pæne af "almindelige" mennesker. Det er måske lige netop derfor at de gør det de gør. DE GIDER IKKE VÆRE LIGESOM ALLE ANDRE. For hvis der er noget som er grimt, så er det sgu mennesker som efterstræber at være "almindelige" og være ligesom alle andre.
Men jeg synes til gengæld ikke at min kommentar er TOTALT lam bare fordi den ikke interesserer TJ!

Se det har du så misforstået. Din kommentar interesserer mig da i allerhøjeste grad. Det er da sjovt at høre folks holdning til forskellige ting. Men jeg ser det som min ret at kommentere folks holdninger hvis jeg mener deres holdninger er baseret på et forkert grundlag. Og det var lige netop sådan jeg opfattede dit indlæg. Og selvom du har ret til at synes han er grim, så er det jo totalt irrelevant for tråden, da Johnny Bravo med garanti har postet det fordi bodybuilding fascinerede personer skal lade sig imponere over graden af "freakyness". For det er lige netop hvad disse personer efterstræber. Hvorfor tror du han lader sig male på den måde ?? Fordi han ønsker at skille sig ud. Han ønsker at blive betraget som en freak. Nøjagtigt ligesom folk der tattoverer sig over hele kroppen, bliver piercet i hele hovedet osv.

Dit svar manipulerer med meningen i tråden og tager for givet at vores indgangsvinkel til tingene er den samme og da den ikke
Man kan give tråden den mening man vil, men jeg tvivler stærkt på at tråden var postet fordi Johnny Bravo ønskede Litopsi at kommentere billederne. Hvis jeg postede den slags billeder, var det med sikkerhed fordi jeg ønskede bodybuilding interesserede skulle se monstret.
Hvad værre er (for mig) er at den får mig til at fremstå som en dum blondine

You said it...I didnt :D

men tænk lige lidt over den med de forskellige indgangsvinkler.

Sjovt du siger det. For du kunne øjensyneligt ikke se min indgangsvinkel i vægttabstråden. Jeg så det udelukkende fra en "rigtig vægttabsmetodik" vs. "forkert vægttabsmetodik". Så der er du jo ikke bedre selv.

Men som jeg sagde i starten af dette indlæg, du må mene hvad du har lyst til. Jeg har bare lov til at kommentere det, når folk siger noget som jeg mener tager udgangspunkt i en forkert betragtning. Ikke noget personligt i det. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Først:

Ikke noget personligt i det.
nej og sådan ser jeg det overhovedet heller ikke.

og så forfra:

QUOTE  

Hvorfor har man ikke nogen venner der siger det til een?  

umiddelbart synes jeg klart det bærer præg af at du IKKE ved hvad det drejer sig om.

ja det kan du da have evigt ret i. Men nu var den kommentar ikke lige så gennemtænkt at den kunne tåle at blive analyseret! :bblush: Det var bare en måde at sige: jeg fatter ikke hvad folk gør ved deres krop frivilligt. Mere lå der ikke i det.

da Johnny Bravo med garanti har postet det fordi bodybuilding fascinerede personer skal lade sig imponere over graden af "freakyness".
ja nu er der jo (heldigvis :lol: ) ikke nogen af os der bor i johnny bravos hoved, men jeg var af den påfattelse at det blev postet for at høre MOL-brugernes reaktion på en mand af den størrelse, hvorfor jeg heller ikke tror at dette quote:
men jeg tvivler stærkt på at tråden var postet fordi Johnny Bravo ønskede Litopsi at kommentere billederne.

er helt rigtigt, idet jeg jo trods alt er MOL-bruger. Men det er muligt at man bør tænke noget mere over hvilke fora man bevæger sig i og holde sig til den gruppe man tilhører for ikke at forpeste debatten? :huh:

Hvorfor tror du han lader sig male på den måde ??
øøøhh ok nu afslører jeg mig så lige som den dumme blondine jeg lige påstod jeg ikke var: men er det ikke noget johnny bravo har lavet på sin pc bagefter?
Sjovt du siger det. For du kunne øjensyneligt ikke se min indgangsvinkel i vægttabstråden

uden lige at have vægttabstråden i frisk erindring, tror jeg da også at det endte med at vi blev nogenlunde enige om at det var perspektivet der adskilte vores holdninger. Hvor du så strengt fysiologisk på sagen og hvor jeg stod for den "praktiske" side af sagen. Da vi fandt ud af det, tror jeg nok diskussionen stoppede?

Jeg har bare lov til at kommentere det, når folk siger noget som jeg mener tager udgangspunkt i en forkert betragtning
min betragtning er "kun" forkert med dine (og andre med samme interesses) briller på.

Blackice>>

i to elsker bare at diskutere totalt ligegyldige og lamme ting. Tsk.
Yes :D Men din sætning burde have været: "i to elsker bare at diskutere, FOR MIG, totalt ligegyldige og lamme ting. Tsk." Jeg synes nemlig ikke det er hverken ligegyldigt eller lamt, specielt fordi jeg synes TJ er god til at gøre det på en ordentlig måde, så det er de rene holdniner der kommer frem og ikke alt muligt personligt mudder.
Link to comment
Share on other sites

Det begynder bare at blive en pestilens når alle emner skal spammes med side op og side ned om ting der intet har med emnet at gøre.

og Nej det er ikke Kun for MIG ligegyldige ting. Det er det for alle.

Hvis TJ ikke i første omgang havde følt behov for at kommentere at du synes han er grim så havde dette aldrig startet. Ergo kunne det ha været stoppet her. Hvad har i opnået? Intet. Du synes han er grim. Det er din personlige mening, og hvad så? Noget vi behøver at diskutere? Nej. Godt så

Link to comment
Share on other sites

Sikke et surt gammelt opstød :)

Hvad har i opnået? Intet
forkert! nu ved jeg ikke hvad TJ synes han har opnået, men med sådan en diskussion opnår jeg personligt (og undskyld hvis det ikke interesserer alle) en større forståelse for hvad det er der rører sig i andre mennesker end mig selv. Hvilket på længere sigt medfører større forståelse for folk der tænker anderledes end mig hvilket medfører større tolerence og mere imødekommenhed og at jeg som person får et bedre liv og bliver en mere bahagelig person at omgåes. Desuden lærer jeg at diskutere og elsker når jeg bliver konfronteret med sådan een her:
QUOTE  

men tænk lige lidt over den med de forskellige indgangsvinkler.  

Sjovt du siger det. For du kunne øjensyneligt ikke se min indgangsvinkel i vægttabstråden.

fordi jeg derved bliver tvunget til at tænke over min måde at diskutere på og får defineret mine holdninger.

Store ord ud af sådan en lille mund :o men ikke desto mindre årsagen til at jeg overhovedet diskuterer noget som helst med nogen som helst. For i bund og grund kan vi jo alle være ligeglade med hinandens holdninger, men hvad f***** skal vi så med et diskutionsforum?

Link to comment
Share on other sites

Blackice>

Du synes han er grim. Det er din personlige mening, og hvad så? Noget vi behøver at diskutere? Nej. Godt så
Undskyld mig, men skal du stå som smagsdommer for hvad der er rigtigt at diskuttere og hvad der ikke er ?? Hvad Litopsi og jeg diskutterer kan du da i bund og grund være totalt ligeglad med. Hvis det ikke passer ind i dit kram, så kan du lade være med at læse det. Som man siger, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet......

Litopsi>

Men nu var den kommentar ikke lige så gennemtænkt at den kunne tåle at blive analyseret!

Selverkendelse er en god ting ;) Det er muligt at jeg lagde mere i det end godt er. Men nu ligger det sådan at jeg lige er blevet syg midt i min Sheiko cyklus, så jeg er mindre pirrelig. Lad det stå som min undskyldning ;)

Men det er muligt at man bør tænke noget mere over hvilke fora man bevæger sig i og holde sig til den gruppe man tilhører for ikke at forpeste debatten?
Ja, det mener jeg i aller højeste grad man bør, ikke mindst for sin egen skyld. Der er selvfølgelig ikke nogen regler for hvor man må færdes og hvad man må kommentere, men man søger vel naturligt nok de fora som passer med ens interesser. Jeg plejer ikke at deltage voldsomt meget i konditionstrænings- og dopingforaet, ene og alene af den årsag at jeg ikke interesserer mig nok for det. Samtidig har jeg heller ikke den fornødne erfaring til at kunne snakke med om løbeprogrammer, dianabol og diverse andre ting, som er relevante for disse fora.
øøøhh ok nu afslører jeg mig så lige som den dumme blondine jeg lige påstod jeg ikke var: men er det ikke noget johnny bravo har lavet på sin pc bagefter?

Man behøver jo ikke være dum blondine fordi man har misforstået noget. I sidste ende kan det jo være du har ret og jeg tager fejl. Jeg tror dog der er tale om en speciel fotosession, hvor man har forsøgt at bringe det dyriske og monstrøse frem i bodybuilderen.

uden lige at have vægttabstråden i frisk erindring, tror jeg da også at det endte med at vi blev nogenlunde enige om at det var perspektivet der adskilte vores holdninger.
Ja, men det ender det jo nok også med her ;)
Jeg synes nemlig ikke det er hverken ligegyldigt eller lamt, specielt fordi jeg synes TJ er god til at gøre det på en ordentlig måde, så det er de rene holdniner der kommer frem og ikke alt muligt personligt mudder.

Tak for roserne :) Kan kun sige i lige måde. Jeg kan godt lide at diskuttere med dig. Dine indlæg bærer trods alt præg af intelligente overvejelser. At vi så ikke altid er lige enige til at starte med gør jo bare diskussionen det bedre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare lige bemærke at jeg her, at jeg godt kan lide at følge med når TJ og Litopsi diskutere. de er gode til det og argumentere godt - det synes jeg er en fornøjelse.Jeg så denne diskussion for sent til at blande mig direkte, det kunne jeg ellers godt havet fundet på.

Jeg synes at vi skal være glade for breden her på MOL. Jeg deltager gerne i en diskussion der handler om andet end træning, men blander mig sjældent i BB diskussioner eller i "plathumor chat agtige tråde" (ikke ment nedvurderende), med en enkelt undtagelse for et par dage siden - og det kom der da god underholdning ud af, at jeg og andre gjorde. :devil: :D .

Andre har øjensynligt stor fornøjelse af de tråde jeg ikke gider - og det er sgu da skønt - jeg kan jo bare holde mig væk - men må tilstå at jeg også får et godt grin ud af dem en gang imellem. Så Blackice - det bliver nok ved at være sådan at den slags diskussioner opstår.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må give Arne ret i, at mange af de knapt-så-træningsrelaterede diskussioner her på MOL er både sjove og lærerige. Det må gerne fortsætte for min skyld, sålænge hovedparten af diskussionsforumets serverplads bruges til træningsdiskussioner.

Jeg kunne ikke rigtig deltage i denne diskussion, idet jeg er enig med både Litopsi og Thomas J. (sådan som det nu kan lade sig gøre):

Jeg synes, at gutten på billedet er grim, og samtidig ganske imponerende. Jeg ved godt, at det er underordnet for ham om han er grim - men hans mål har jo også været at blive et imponerende monstrum og ikke enhver svigermors drøm. På trods af etiketten på de kagedåser han har haft fingrene i for at nå de mål, så respekt for den dedikation han har lagt for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stort set enig med arne, diskussionen er ikke irrelevant, man får et indblik i to vidt forskellige personers menning om en seriøs BB'er og hvad formålet med tråden så skulle have været er jeg lidt ligeglad med, bare indholdet er interessant!!

Og han er fu... stor, men ikke køn. Prøv at forestille jer at møde ham i en mørk gyde :freaked:

Link to comment
Share on other sites

AF -> som taget ud af min mund. :)

Endvidere mener jeg også, at der forskel på i hvilket forum man diskuterer. Off-topic er simpelthen stedet for sådanne diskussioner. Jeg husker ganske godt diskusionen mellem TJ og Litopsi (og undetegnede) i vægttabsforumet. Der var intet galt i denne diskussion, fordi den simpelthen omhandlede forskellige tilgangsvinkler til analysen af et objekt - i dette tilfælde, hvordan man taber sig mest optimalt (eller i hvert fald ikke inoptimalt :D ). Men alle tråde skal bare ikke være sådan. Men når det er passende - ja, så er det passende. I off-topic-forumet er dette imidlertid ligegyldigt, blot skal man holde en rimelige takt og tone i sine indlæg (hvilket jeg synes stort set alle holder), og så kan man skrive, hvad som helst man ønsker. Som altid skal man dog være åben overfor kritik af sine synspunkter eller viden.

Link to comment
Share on other sites

Tenace> Jeg synes det er ret tydeligt at både hans triceps og læg har fået et skud olie af en art. De buler begge alle 4) på en "unaturlig" måde. Især hans triceps ser ud som om den er flexet på de billeder hvor armen er bøjet eller bare hænger afslappet. Hans lægge ser også underlige ud og det ser ud som om de har fået en "mass"infusion for at rette op på dårlige lægge, der tit er sortes svøbe.

Link to comment
Share on other sites

Her er hans stats.. Taget fra Anabolex.Com .. Det er åbenbart en som kender ham!

he's like 5ft9...competed as a heavyweight...though he said he had to lose to much size. He's a superheavy for sure. He's looking to come in at 260lbs at his next show. Offseason he's 320lbs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share