BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg mener forøvrigt incognito har ret. Der er ingen der lever helt i og for sig selv. Ville man leve videre som man plejede hvis man boede på en øde ø? Vægttræne hvis man var alene i verden?

Kun for at kunne klare sig mod vilde dyr :laugh:

Edit: derudover 9 uger wtf :blink:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig. Ingen træner udelukkende for deres egen skyld. Der vil altid være en eller anden form for selvrealisering i det, ligemeget om man så selv tror på det eller ej. Selvrealisering er aldrig kun en proces der foregår inde i dig selv, men noget der sker i en konstant dynamisk udveksling med omgivelserne... Og derfor er jeg personligt træt af at krudtere udvander andres resultater generelt.

Så for at respondere konkret på din post, må det enten være at ALLE uden undtagelse er narcissister, eller at det slet ikke handler om narcissisme, afhængig af hvordan man ser på det.

Det vedrører mig ikke synderligt personligt, for god ordens skyld...

Sagen er jo nok bare at mange af dem ikke går off før efter mange år....

Der er vel grader af narcissisme... Alle mennesker søger vel i et eller andet omfang at realisere sig selv socialt på den ene eller den anden måde. Jeg mener stadig ikke at man kan kalde alle mennesker for narcissister af den grund. De mennesker der har et stort behov for at iscenesætte sig selv vil jeg kalde narcissister. Disse mennesker tager det ofte direkte personligt når andre skyder genvej og de selv holder stien ren. DET er narcissisme i min verden.

Det kan på ingen måde gå mig på at folk der krudter får bedre resultater. Jeg får ikke ondt i røven over at "tabe" til folk der snyder - men jeg får stor tilfredsstillelse ved at "vinde" over dem på ærlig vis.

Link to comment
Share on other sites

Det kan på ingen måde gå mig på at folk der krudter får bedre resultater. Jeg får ikke ondt i røven over at "tabe" til folk der snyder - men jeg får stor tilfredsstillelse ved at "vinde" over dem på ærlig vis.

God diskussion lads.

Har fuld forståelse for din tilgang til sagen Thomas..

Hvis du nu fjerner situationstegnene og forestiller dig at det er dig på scenen om eksempelvis 2 år, krudtfri konkurrence, og du bliver nr. 2, alt imens nr. 1 er tydeligvis krudtet men ikke bliver snuppet. Vil du stadig ikke føle dig snydt? Nu er der ikke så langt fra teori til sandhed for dit vedkommende..

Link to comment
Share on other sites

Pauli, dette interview har nok interesse:

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson304.htm

Som det (desværre) også fremgår af interviewet spiste han ikke meget så stor (som sådan) blev han aldrig.

Men man kan jo spørge BH slænget hvad de synes om at krudte den når der er clean folk der owner dem - big time. Det lyder for mig lidt ynkeligt.

Jeg tror nu egenligt ikke - IMHO - det betyder noget som helst for 99% af folk, der krudter.

Hvis det skulle betyde noget for én, er det fordi man ser andre med samme træningsmål som ens egne som værende konkurrenter - Og det tror jeg egenligt ikke rigtigt, at der er særligt mange, der gør.

Hvis ens primære mål med træning er at "owne" andre med bedre resultater end deres, tja.... Er ikke psykolog, men vil da mene at man må have ret dårligt selværd, hvis man har brug for at hævde sig på den måde for at bevise over for sig selv, at man er god nok.

Jeg tror nu bare det handler om at komme lettest til det mål man har med sin træning. Hvem vil ikke det? Det eneste der adskiller folk der krudter, og dem der ikke gør, er at dem der krudter er villige til at sætte helbredet på spil for at nå sit mål lettere og hurtigere, og dem der krudter er ikke villige til det.

Der vil ALTID være én, der er bedre end mig/dig, er mere dedikeret til træning, er bedre genetisk disponeret, krudter osv... Og hvad så? Det er da for h..... ikke en konkurrencesport, før man stiller op i et eller andet BB/fitnessshow!

For the record, så har selv prøvet lidt krudt for et par år siden, og har ingen umiddelbare planer om at begynde igen - men skal da ikke udelukke, at det sker igen, hvis jeg får lyst til at skyde genvej. Er p.t. skadet og har været det længe, så træning fylder ikke så meget i min hverdag lige nu. Men tror, at jeg sikkert kommer til at tage en smule igen, hvis jeg bliver bare når så opslugt af denne "livsstil", som jeg tidligere har været.

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

Der er vel grader af narcissisme... Alle mennesker søger vel i et eller andet omfang at realisere sig selv socialt på den ene eller den anden måde. Jeg mener stadig ikke at man kan kalde alle mennesker for narcissister af den grund. De mennesker der har et stort behov for at iscenesætte sig selv vil jeg kalde narcissister. Disse mennesker tager det ofte direkte personligt når andre skyder genvej og de selv holder stien ren. DET er narcissisme i min verden.

Det kan på ingen måde gå mig på at folk der krudter får bedre resultater. Jeg får ikke ondt i røven over at "tabe" til folk der snyder - men jeg får stor tilfredsstillelse ved at "vinde" over dem på ærlig vis.

Du må hvile forbilledligt i dig selv! Prisværdig egenskab jeg ville ønske selv at kunne prale af at være i besiddelse af- men igen så ville det ikke være nødvendigt at prale med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mht. første krudt-billedserie: damn :blink:

Jeg må tilstå at det er første gang jeg har adgang til at se hvordan man vokser på en krudtkur. Og er godt nok overrasket over SÅ langt man kan komme på så kort tid. Fra en ål til markant større end gennemsnitsmotionisten - vel en størrelse som vil tilfredsstille 90% af den mandlige befolkning - ville da gerne selv have haft gener til at ramme nogenlunde eller lidt over af naturlig vej.

De billeder er årets største overraskelse indtil videre (ja jeg er sikkert naiv).

At jeg ikke selv vil smadre mit "engangshylster" er én ting men efter at have set dem må jeg være ærlig og indrømme at jeg nu godt kan forstå dem der tager det skidt. Vi andre som ikke er genetisk disponeret kan jo træne i årevis uden at opnå hvad en kur klarer på 3 måneder. Klart at det frister og med en svag sjæl er det oplagt at falde i.

En øjenåbner som lige dæmper min "hellighed" over for krudtbrugere som jeg ellers slet ikke har kunnet forstå.

Synes selvfølgelig stadig at det er noget skidt - bare lige for at slå det fast :wink:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Mht. første krudt-billedserie: damn :blink:

Jeg må tilstå at det er første gang jeg har adgang til at se hvordan man vokser på en krudtkur. Og er godt nok overrasket over SÅ langt man kan komme på så kort tid. Fra en ål til markant større end gennemsnitsmotionisten - vel en størrelse som vil tilfredsstille 90% af den mandlige befolkning - ville da gerne selv have haft gener til at ramme nogenlunde af naturlig vej.

De billeder er årets største overraskelse indtil videre (ja jeg er sikkert naiv).

At jeg ikke selv vil smadre mit "engangshylster" er én ting men efter at have set dem må jeg være ærlig og indrømme at jeg nu godt kan forstå dem der tager det skidt. Vi andre som ikke er genetisk disponeret kan jo træne i årevis uden at opnå hvad en kur klarer på 3 måneder. Klart at det frister og med en svag sjæl er det oplagt at falde i.

En øjenåbner som lige dæmper min "hellighed" over for krudtbrugere som jeg ellers slet ikke har kunnet forstå.

Synes selvfølgelig stadig at det er noget skidt - bare lige for at slå det fast :wink:

Han er naturligvis også disponeret til at "tage godt imod", jeg har mange gange fået udpeget folk, der angiveligt skulle være på krudt, som lignede lort. Når det er sagt ser jeg en del i OBBC der inden for ganske kort tid lige pludselig bliver meget store, for så at veje 10-15kg mindre, lean, når jeg ser dem to-tre måneder senere, så der er en del at hente i nålen.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Der må jo tydeligvis ligge nogle store psykiske problemer til grunds for at en teenagefyr føler han har behov for at blive så stor.

Det er sgu en sørgelig udvikling vores samfund går imod, hvor flere og flere unge sætter helbreddet på spil for at kompensere for deres manglende selvværd.

Link to comment
Share on other sites

Det kan på ingen måde gå mig på at folk der krudter får bedre resultater. Jeg får ikke ondt i røven over at "tabe" til folk der snyder - men jeg får stor tilfredsstillelse ved at "vinde" over dem på ærlig vis.

Desuden synes jeg at det er interessant at mange af dem der krudter, ikke har problemer med at fortælle om at de kører for hurtigt, køber varme steroanlæg, tager cola og feta i weekenden, men ofte har problemer med at fortælle andre at de er på krudt på trods af at det er lige så stigmatiserende... Forklaringen kan i mine øjne ikke være andet end at de i virkeligheden gerne et eller andet sted vil have andre til at tro at de har opnået deres krop med dedikation, viden og talent og dermed demonstrere at de har overskud og er gode til at realisere sig selv (hvor sandheden desværre ofte er noget nær det modsatte).

Interessant nok er mange af dem, de samme som mener at folk der har ondt i røven over at folk bruger krudt, må være narcissister, have lavt selvværd eller noget andet...

Hykleri? I think so....

(edit: jeg indså lige at det kunne læses som en beskyldning mod tunen for at bruge krudt, hvilket ikke var tilsigtet. Det var rettet mod en bestemt type kultur man finder på bh f.eks.)

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Desuden synes jeg at det er interessant at mange af dem der krudter, ikke har problemer med at fortælle om at de kører for hurtigt, køber varme steroanlæg, tager cola og feta i weekenden, men ofte har problemer med at fortælle andre at de er på krudt på trods af at det er lige så stigmatiserende... Forklaringen kan i mine øjne ikke være andet end at de i virkeligheden gerne et eller andet sted vil have andre til at tro at de har opnået deres krop med dedikation, viden og talent og dermed demonstrere at de har overskud og er gode til at realisere sig selv (hvor sandheden desværre ofte er noget nær det modsatte).

Interessant nok er mange af dem, de samme som mener at folk der har ondt i røven over at folk bruger krudt, må være narcissister, have lavt selvværd eller noget andet...

Hykleri? I think so....

Bullseye.

Gode indlæg incog.

Link to comment
Share on other sites

God diskussion lads.

Har fuld forståelse for din tilgang til sagen Thomas..

Hvis du nu fjerner situationstegnene og forestiller dig at det er dig på scenen om eksempelvis 2 år, krudtfri konkurrence, og du bliver nr. 2, alt imens nr. 1 er tydeligvis krudtet men ikke bliver snuppet. Vil du stadig ikke føle dig snydt? Nu er der ikke så langt fra teori til sandhed for dit vedkommende..

På ingen måde. Han har i så fald taget nogle valg jeg ikke selv vil tage - lavet ofringer jeg ikke er villig til.

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Pauli, dette interview har nok interesse:

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson304.htm

Som det (desværre) også fremgår af interviewet spiste han ikke meget så stor (som sådan) blev han aldrig.

Men man kan jo spørge BH slænget hvad de synes om at krudte den når der er clean folk der owner dem - big time. Det lyder for mig lidt ynkeligt.

Cool tak, det interview med ham, havde jeg ikke set før! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der må jo tydeligvis ligge nogle store psykiske problemer til grunds for at en teenagefyr føler han har behov for at blive så stor.

Det er sgu en sørgelig udvikling vores samfund går imod, hvor flere og flere unge sætter helbreddet på spil for at kompensere for deres manglende selvværd.

vil give dig helt ret i at ynkelig og sørgelig udvikling de unges forhold til sport er blevet :nonono: Og du nævner at du mener at der må ligge store psykiske problemer bag ,at de unge tager krudt idag :blush: Nu er det jo ikke kun de unge som indtager krudt i store mængder :crazy: Har set folk på 25-35 år som ikke er blevet klogere :unhappy:

tror også det ligger meget i opdragelse at kunne kunne sige fra, samt at have en samvittighed :wink:

Men når selv formanden for dbff blev taget med fingerne i kage dåsen i operation X for at sælge stoffer. Mere syg og latterligt kan det næsten ikke blive :mad:

Og så dbff så tester mindre og mindre til konkurence ,samtiddigt med at flere og flere krudtugler kommer til :dry:

i 2005 blev der taget så mange stofmisbruger, at man åbenbart var nød til at teste mindre så der også var deltager i 2006 :laugh::laugh:

Så ja playboy vi kunne hurtig blive enig om at de skulle bruge pengene på en psykolog istedet for på krudt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt latterligt, at brokke sig over folk tager hormoner, i en tråd med billeder af personer der næsten alle sammen har taget uanede mængder af krudt? Det er som om, pro bb'ere er hellige, og ingen må kommenterer deres misbrug. Men når der kommer billeder af en dansker, som har generne og disciplinen til selv at blive pro en dag, så skal alle hakke på ham, fordi han bare er en taber med kæmpe selvværdsproblemer.

Ja han har valgt at smadre sig selv med krudt, men det er desværre det, der skal til for at blive pro. Selvfølgelig skal man ikke hylde hans misbrug, men det er hans (dårlige) valg. Man burde bare lade vær at kommentere det, ligesom vi heller ikke gør med alle de andre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share