BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hende 'fødselsdagkortet' hun er simpelthen i en klasse for sig :bigsmile:

...Næh så snuppede jeg til enhver tid hellere ensnuppe hyggelig aften med en Lisa Ekdahl, en Sheryl Crow el en sød fitnessbunny :wub: for den sags skyld fremfor en DHA's fantastisk atleter :jester:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

¨fistand....prøv at se dem engang,jeg syntes billederne taler helt for sig selv.

kvinder med vejviser på maven har 100 gange mere sexappeal end de over dimensioneret kvindlige bodybuildere....

jeg ville hellere have et los i løgposen af en fyr med usædvanlige store lægmuskelatur iført bauer ishockey skøjter, end jeg ville se en sådan kvinde i mit soveværelse.

Link to comment
Share on other sites

jeg ville hellere have et los i løgposen af en fyr med usædvanlige store lægmuskelatur iført bauer ishockey skøjter, end jeg ville se en sådan kvinde i mit soveværelse.

Tror du ikke også der er en hel del kvinder der har det sådan med de mandlige elite BB`ere?

De gør det jo ikke just for at blive smukke og komme til at ligne mode idealet. Som i øvrigt vidst er en mand på 55kg, på 1,90, med lyseblå speedoes, og 7 krøllede hår midt på brystet.

Link to comment
Share on other sites

Han ligner eddermame en idiot der ... hahaha! Det sørgelige er at han sikkert selv synes det var pissesejt -

De gør det jo ikke just for at blive smukke og komme til at ligne mode idealet. Som i øvrigt vidst er en mand på 55kg, på 1,90, med lyseblå speedoes, og 7 krøllede hår midt på brystet.

Dvs. der er håb for mig endnu! Jeg skal bare have forlænget mine ben med 10 cm og tabe 50 kilo - det kan sq ikke være svært - hmmm - plus barbere 1033 hår af brystet - damn det går ikke!!

Link to comment
Share on other sites

jeg ville hellere have et los i løgposen af en fyr med usædvanlige store lægmuskelatur iført bauer ishockey skøjter, end jeg ville se en sådan kvinde i mit soveværelse.

Tror du ikke også der er en hel del kvinder der har det sådan med de mandlige elite BB`ere?

De gør det jo ikke just for at blive smukke og komme til at ligne mode idealet. Som i øvrigt vidst er en mand på 55kg, på 1,90, med lyseblå speedoes, og 7 krøllede hår midt på brystet.

So fu..... what ? Det ændrer da ikke på at disse kvinder er dybt bizarre. Hvad end de må have for motivation for deres træning, så er det mig ubegribeligt. Det kan ihvertfald umuligt være æstetikken der er i fokus. Med deres brede kemi-kæber ligner de jo mere en maskuline mænd end en noget andet... :blink: en ting man ikke kan beskylde mandlige pro-bb'ere så er da trods alt, at de i det mindste at de ikke ligner feminine kvinder.

Når det så er sagt så tror jeg da helt sikkert at du har en pointe i at kvinder også synes at det kan se forfærdeligt ud når mænd bliver for store. Olympia-drengene er i mine øjne vulgære, og jeg kan levende forestille mig at jeg er mere 'modtagelig' end de fleste kvinder.....æh sagde jeg lige det ?!...altså jeg tror nok at de mange kvinder står af før jeg gør....argh forget it ! :) Men lad der ikke være tvivl om at jeg synes at det er misforstået ligestilling at mene, at kvinder kan 'tillade' sig det samme indenfor muskelvækst som mænd, uden at det bliver decideret kikset.

/jhax

Link to comment
Share on other sites

Olympia-drengene er i mine øjne vulgære, og jeg kan levende forestille mig at jeg er mere 'modtagelig' end de fleste kvinder.....æh sagde jeg lige det ?!...altså jeg tror nok at de mange kvinder står af før jeg gør....argh forget it !  Men lad der ikke være tvivl om at jeg synes at det er misforstået ligestilling at mene, at kvinder kan 'tillade' sig det samme indenfor muskelvækst som mænd, uden at det bliver decideret kikset.

Hmm tjo sådan har jeg det nok også. Men jeg tror bare det er det samme "sind" der ligger bag. Det gør det dog ikke mindre sygt.

Jeg gad godt se nogle målinger på om disse "kvinder" er hetro seksuelle, eller hvor stor en procent del som egentlig er homoseksuelle. Forstået på den måde at de jo i høj grad minder om transvestitter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share