BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg gad godt se nogle målinger på om disse "kvinder" er hetro seksuelle, eller hvor stor en procent del som egentlig er homoseksuelle. Forstået på den måde at de jo i høj grad minder om transvestitter.

Ehm.. Hov hov! :)

Jeg ville meget gerne have hvis vi kunne adskille "homoseksuelle" fra "transvestitter"!!!

De to ting har i mine øjne absolut INTET med hinanden at gøre!

Ikke at jeg ser ned på transvestitter, slet ikke, men jeg vil altså ikke være/ligne en mand!

Heck!! Hvorfor skulle jeg selv ønske at have en diller(eller ligne en der har), når den jeg *biip* med heller ikke skal have en? :w00t:

Bortset fra det, så ville jeg nu ikke ønske at se ud som de kvinder selv, ej heller at have en af dem med i soveværelset!!!

:tongue:

Edited by WOF
Link to comment
Share on other sites

>Anyone

Nu ser jeg ikke noget forkert i fyldige pecs, men når de ligefrem går hen og ødelægger symmetrien synes jeg det er skidt...

Desuden hælder jeg ikke til Lee Priest, synes han ligner og lignede en muteret dværg... Det var bare for at vise hvordan han engang så ud, nu hvor han lignede udskidt æblegrød til Mr O...

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg på noget som helst tidspunkt ville fokusere 100% på bodybuilding i min træning(Som om jeg kunne holde fokus så lang tid :angelgrin: ), så ville jeg helt klart gå efter Bertil Fox looket. :devil:

Gode tykke muskler(Specielt armene) og ikke så hakket at man skræmmer folk væk hellere. :tongue:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg på noget som helst tidspunkt ville fokusere 100% på bodybuilding i min træning(Som om jeg kunne holde fokus så lang tid :angelgrin: ), så ville jeg helt klart gå efter Bertil Fox looket. :devil:

Jamen velkommen i klubben, da. Vi er nogle stykker (sådan ca 1000000 medlemmer).. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share