TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Daisy --> 3 timer.. Holy fuck :crazy: .. Men dælme godt kæmpet :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ..

120710 Pullup battle

Neutral grip chins:

BW x 20 x 5

En røvfuld iron cross forsøg!

KB snatch:

16 x 4 x 40 ... Håndskift ved hver 10 rep, iført uld handsker for at riste grebet :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Daisy --> 3 timer.. Holy fuck :crazy: .. Men dælme godt kæmpet :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ..

I løbet af de 3 timer klarede jeg så også 2 maskiner vasketøj, 1 mellemstor opvask, 1 mellemgrundig oprydning af lejligheden og 1 VM finale ... alt overspringshandlinger, som dog gjorde træningen særdeles produktiv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Y --> Det er også GENIALT at suppersætte sin hjemmetræning med huslige gøremål... Gør det ofte hvis jeg er tidspresset..

Junker -> Var dt ikke noget for en krigr som dig at hoppe med på vognen?? 20x5 er overkommeligt dagligt.... Hmm ang listen, hvem ved :wink: ..

Link to comment
Share on other sites

130710 pullup battle day 4

Campus chins:

BW x 10 x 3

Chins:

BW x 14 x 5

100 i alt! Drager en uge sydpå inden længe, så skal ud og ha fundet en portable chinupbar jeg kan spænde op i dørkarmen på hotellet..

#2

Bænk:

90 x 5 x 5

Bulgarian split sq:

2x23 x 4 x 6/6

Bradford press:

40 x 4 x 8

Lateral raise:

13 x 3 x 10/10

Dragon flags:

BW x 3 x 5

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Go' ferie! Go'e pullups!

HVad er Campus Chins?

Og hvordan udfører du dine cross-forsøg?

EDIT: Så lige du postede nogle Ido vids - har du set hans swedish stall bar support-vids? Det ser så let ud, men fuck af, hvor er det svært:

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

160610 100 pulls, 40 dips

170610 100 pulls, 100 dips

180610 100 chins, 25 dips

190610 100 chins, 40 dips

200610 100 chins

210610 100 chins, 50 dips

220610 150 bw rows, tricep freestyle

230610 100 chins

På trods af syv dage med dødsdruk og massere af Tzatziki og INGEN prots fik jeg lavet 100 kropshævninger dagligt alligevel. Vekslede mellem ring og towel pullups af forskellig variationer.. :4thumbup: ..

240710 Dag 15:

Eagle loop chins:

BW x 16 x 6 + 1 x 4

Midt i sidste uge følte jeg mig meget overreached og poterne begyndte at brokke sig.. Nu er det som om jeg stille og rolig adapter til de 100 daglige pullups :devil: .. Forsøger at progressere og lave mine sæt med 6 reps..

Dr. ---> Campus pullups er lavet i på et campus board.. Dvs en slags fodpanel der hænger som chinupbar på væggen hvor du kun kan hænge fast med yderste fingerled.. EVIL!

#2

HeSPU:

BW x 10 x 2

Wall HS:

BW x 25sek, 25, 25

7km løb i aqua shoes!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

På trods af syv dage med dødsdruk og massere af Tzatziki og INGEN prots fik jeg lavet 100 kropshævninger dagligt alligevel. Vekslede mellem ring og towel pullups af forskellig variationer.. :4thumbup: ..

240710 Dag 15:

Sådan! Vilje skal der til, hvad er dit maks antal i et sæt pt?

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/user/nirose9#p/u/4/7azSs1IxXu8

FED FED youtube channel med en BIG BOI der ka skills..

Casper --> Mine rekord i kropshævninger er et år gammel og ligger på 37. Sidst jeg testede for 2 mdr siden lå jeg på 25 stykker easy! PT er mine repetition max uden tvivl faldet ovenpå så meget træthed i trækkemekanismen, men min workcapacity og evnen til at lave mange små sæt er klart vokset.. Jeg har indtil videre lavet sæt af 5 reps, som var nemme, men for at vende armene til at trække hver dag... Idag lavede jeg, som du kan se sæt a 6 reps.. Jeg tvivler på om jeg pt kan køre 10x10 DAGLIGT, men det kommer :devil::superman: :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Er lidt sløv med opdateringen... Synes ikk rigtig motivationen er der til log for tiden..

Træningen består primært af kropshævninger, HeSPU, swings og løb.. Jeg klør stadig på med 100 chinupS dagligt og har planer om at køre på lidt endnu...

Jeg vil være BW beast som ham her :4thumbup: .

http://www.youtube.com/user/nirose9#p/u/0/2dsx3_FrNgM

Køber et sæt elite rings i næste uge og begynder på muscleups igen..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Din log har sådan set gjort mig klogere, forstået på den måde, at jeg er begyndt at indse, i hvor høj grad, jeg har undervurderet den styrke, som bl.a. gymnaster må være i besiddelse af.

Det der i videoen er jo VILDT! :crazy:

Okse --> Gymnaster er modbydelige.. Specielt ring gymnasterne er sindsyg stærke... Ham i videoen er imponerende, men slet ikke noget i forhold til hvad der ellers findes a freaks derude. Han er dog uden tvivl mega inspirerende...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil være BW beast som ham her :4thumbup:

http://www.youtube.com/user/nirose9#p/u/0/2dsx3_FrNgM

Køber et sæt elite rings i næste uge og begynder på muscleups igen..

Vi ses på den anden side! :4thumbup: Med den der 100 a day trækkraft, så burde MU da ikke være så langt væk. Hvis du har mulighed for det kan du jo begynde at køre russain dips i stedet for almindelige... Kører du egentligt dine HeSPU med smal eller bred håndstilling?

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Doc --> Muscle ups er ikke langt væk, har bare lånt mine ringe ud så kan ikke køre dem pt... Variere mine HeSPU lidt så der både er skulder bredde og bred... Dig ?

Iøvrigt, hvad har du fået ud af dit gurkemeje indtag? Hvor meget tager du, og er det bare i "krydderi"-form ?

Jeg starter op på planche træningen idag og skal se hvor mange sek jeg kan holdre frog stand :smile: ..

Tjek iøvrigt Dave her. Hans fysik og styrke er udelukkende via BW øvelser..

Link to comment
Share on other sites

Doc --> Muscle ups er ikke langt væk, har bare lånt mine ringe ud så kan ikke køre dem pt... Variere mine HeSPU lidt så der både er skulder bredde og bred... Dig ?

Iøvrigt, hvad har du fået ud af dit gurkemeje indtag? Hvor meget tager du, og er det bare i "krydderi"-form ?

Jeg starter op på planche træningen idag og skal se hvor mange sek jeg kan holdre frog stand :smile: ..

Tjek iøvrigt Dave her. Hans fysik og styrke er udelukkende via BW øvelser..

Dave er rimelig sej! Fedt, du starter på planche - så har jeg lidt konkurrence og motivation :wink: Med din styrke kan du vel lige så godt starte direkte i adv frog stand.

Det egentligt længe siden, jeg har kørt HeSPU (ud over som Pike press i ringene) faktisk. Men primært bred(er lidt weak i smal :bigsmile: ).

Gurkemeje giver jeg skylden for at jeg kan curle smertefrit i underarmen. Og har sjældent nogle smerter fra underarmen i planche-træningen(hvilket ellers var ret evil tidligere...). Er ved at trappe ned/evt. stoppe med det nu her. Men spiste vel 500 mg om dagen - primært i PWO shaken og ellers sammen med havregrynen om morgenen. Man vender sig til smagen :wink: . Købte det bare fra krydderihylden i Føtex til 18 kr. Det er muligt at kapsler fra helsebutikken virker bedre pga. højere indhold af turmeric, men de koster også knaster :)

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Dave er rimelig sej! Fedt, du starter på planche - så har jeg lidt konkurrence og motivation :wink: Med din styrke kan du vel lige så godt starte direkte i adv frog stand.

Det egentligt længe siden, jeg har kørt HeSPU (ud over som Pike press i ringene) faktisk. Men primært bred(er lidt weak i smal :bigsmile: ).

Gurkemeje giver jeg skylden for at jeg kan curle smertefrit i underarmen. Og har sjældent nogle smerter fra underarmen i planche-træningen(hvilket ellers var ret evil tidligere...). Er ved at trappe ned/evt. stoppe med det nu her. Men spiste vel 500 mg om dagen - primært i PWO shaken og ellers sammen med havregrynen om morgenen. Man vender sig til smagen :wink: . Købte det bare fra krydderihylden i Føtex til 18 kr. Det er muligt at kapsler fra helsebutikken virker bedre pga. højere indhold af turmeric, men de koster også knaster :)

Dave er MØG sej.. Det ku være så fedt at lave en rigtig planche en dag.. Mund ikk det kan lade sig gøre med et års træning... advanced frog stand?

Link to comment
Share on other sites

Dave er MØG sej.. Det ku være så fedt at lave en rigtig planche en dag.. Mund ikk det kan lade sig gøre med et års træning... advanced frog stand?

Det er snart et år siden, jeg selv begyndte på planchen, meeen nu har jeg heller ikke just samme masse som dig jo. Mon ikke et år er et udemærket bud.

Advanced frog stand var en ekstra progression, der blev smidt ind fordi skridtet fra frog stand til straigt arm tuck planche var for stort.

http://img.youtube.com/vi/lKVPLhdEYvg/0.jpg

Det er frog stand med strakte arme, og knæene hviler ikke på albuerne, men støtter ind mod armene.

Link to comment
Share on other sites

Okay.. Jeg klør på.. og træningen er ikke så interessant for tiden.. idag så den således ud:

060810

100 pullups

3x1,2,3 hspu

10km løb VFF

God omgang, minister.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share