TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Klatreklub i Skovlunde. Synes at have hørt, de har et af landets støreste indendørs arealer. Derfor jeg troede du var der i denne halvkolde periode.

Det river helt sikkert i underarmene. Længe siden jeg klatrede nogle gange, men husker stadig the pump i underguns..

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Dr --> tak tak vil overveje. Synes dog helosan virker godt pt.

031010

En tur i grotten. Fik næsten en ny rute igen idag:). Mega bustede underarme, så en dags klatrerest må være på sin plads..

Vil forsøge at cykle hjem fra job i morgen pg se hva knæet siger.

Iøvrigt så r d næsten skræmmende som min besættelse af grip styrke har taget overhånd. D r d første j tænker på om morgenen og det sidste inden jeg går i seng :p.. LOL

Average Joe look og insane power alla John Brzenk spiller MAX..!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Doc --> Kur!? Hmm jeg køre warrior diet / Intermittent fasting og det spiller :D.. Jeg bliver dog ved med at gaine selvom fedtprocenten umiddelbart er langsomt faldende..

Træningen er godt og blandet og langt fra noget tung.. Mest grip gejl og lidt hygge BW :cool: .. Spiller dine gymnastic skills?

190211

BW 93 / 95 med tøj

Bulgarian bag:

100 power snatch

200 spins

Tid: 21:47

Grip gejl og nailbending sidst på aftenen!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Doc --> Kur!? Hmm jeg køre warrior diet / Intermittent fasting og det spiller :D.. Jeg bliver dog ved med at gaine selvom fedtprocenten umiddelbart er langsomt faldende..

Træningen er godt og blandet og langt fra noget tung.. Mest grip gejl og lidt hygge BW :cool: .. Spiller dine gymnastic skills?

Kur = spiser med en ambition om at få mindre spæk. Jeg synes jeg havde læst du var på WD - jeg følger selv nogenlunde 8/17 IF og synes egentligt det står lidt stille, så ville lige høre, om det hjalp for dig.

Gymskills kører hip som hap. jeg er go til vejmøller, men min skulder er ikke glad for noget planche-agtigt :dry:

Link to comment
Share on other sites

I mine øre er kur noget helt andet. WD er en livsstil :).. Anyway.. Det fungere fint for mig. Mesterhakket er jeg langt fra men det er uendeligt meget nemmere ikke a spise konstant.. Er ved a læse max muscle min fat af Hofmekler, og det er interessant..

Link to comment
Share on other sites

Oks --> jeg vil dyrke det som rigtig sport :bigsmile: .. træner pt med danmarksmesteren netop hjemvendt fra VM :superman::superman::superman: ...

260211 GVT grip

Rope pullups: 7,7,7,7,7,6,6,6,5,5

Ring dips: 8,8,8,8,5,5,5,5,5,5

1 min rest mel sæt

monster ristet venstre gun nu! AW i torsdags har tappet...

#2

Wristroller 12kg: 4,4,3,3,3,3

Lever: 5,5,5

Sidelever: 8,8,8

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share