TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Welcome home! :bigsmile:

Må man spørge, hvor du var henne?

Prøv lige at se det her:

Det kan godt undre, at mange af dem, der dyrker den slags ting, ikke er mega store fyre (det kan Dennis Rogers jo f. eks. heller ikke siges at være). Men det er jo nok der, vi har forskellen på, om man træner for masse eller for styrke.

Link to comment
Share on other sites

070910

4 giant set:

5 sec tuck planche

3/3 OAPU

3/3 TGU 16kg

WODen bestod opindelig a Muliti plane pushing, men er ikk stærk nok..

Måske noget grip senere..

#2

Blob hold: 3x10/10sec

Hammer swipes: 4kg x 3x10/10

Fingertip pushup: 2x10

Easy grip da poterne lige skal igang igen.. Ku godt tænke mig snart at få sat nogle nye rekorder..

HS: 40sec, 30, 25

Tuck planche: 5x5sec

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

080910

5km rest løb!

090910

COC 1,5: 2x3/3

COC 2: 10x1/1

6 rounds in rings:

MU -> fwd roll MU -> 3 dips -> BL -> FL

Tick tocks: 3x3

Blob holds: 3x15/15 sec

Fingertip pushups: 2x10

Har skruet lidt ned for volumen pt for at se om styrken derved vil stige! SKAL snart lukke coc3 og tror ekstra pinch og fingertip pushups kan være med til at forberede poterne på noget tungere crush..

En lille video af 2. runde i ringene..

http://www.youtube.com/watch?v=tUn9clTWNPc&feature=channel

Link to comment
Share on other sites

Daisy --> Tak tak.. Sorry, men har været en travl man det seneste..

DR --> tak tak :D

100910

1½ times bouldering... Så et par climbers der straffede fingertip pushups :4thumbup: .. Beasty boys!!

Nu massere af mad så jeg er klar til 24-timers endurence challenge med butcherslab i morgen :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

110910

24 timers Challenge, max løb på 10 min hver time..

Min makker og jeg mødte op til endurence Challenge på holmen kl 0800. Med goe ben blev vi sendt afsted kl 0900 på de første ti km. Vi nåede vidst 2,5km i hyggetempo..

Vi havde planlagt at løbe dobbelt op for at se om vi kunne holde 4km i timen og komme i nærheden af 100km på 24 timer..

Så vi løb i ti min sammen med resten af feltet, resteds 10 min, løb igen 10 min, restede 30 min..

Vi kløede på og benene var goe. Efter 8 time begyndte det at gøre nas på ydersiden a mit venstre knæ. Efter 9 time måtte vi desværre droppe vores gameplan og holde os til ti min i timen, og distancen blev hurtig sat ned til 1km. De næste 14 timer var ren overlevelse og jeg humpede rundt på cindersbanen hver time..

Efter 24 timer måtte vi nøjes med 50km.. Vi takkede af for et godt løb og har nok indset at man er nød til At træne målrettet til den slags...

Nu is på knæet og en dag af gangen..

Ultraløbere er de VILDESTE atleter..

Link to comment
Share on other sites

130910

Ben musklerne har d godt, venstre IT band er stadig ømt,. Grip session for a skåne understellet..

Coc 1,5: 3x3/3

Coc 2: 3x1/1

RB 260N: 1 fuld rep med højre! PR.. Bemærk denne grupper kun er 10lbs lettere end Coc 3 på 270! Dog er den narrow..

Nail break: 5 stk!

Link to comment
Share on other sites

Godt kæmpet til 24 timer challenge..

Fandt endelig resultaterne i dag. Der har jo været nogle gale løbere med. Ved du om ham med gasmasken løb med den hele tiden? eller hvor langt han nåede i alt? Så Per Jessen igen igen løb fra det hele. Han er uhyggelig. En hurtig regning for hans distance giver jo 2900 meter i gennemsnit på 10 min HVER GANG I ET HELT DØGN. VILDT.. :devil:

Skal der være mere løb på programmet eller er det igen grebsstyrke og pullups, der er i fokus?

Snart skole/kursus igen ikk?

Følger med i loggen, selvom der ikke altid kommer kommentarer.

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share