DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Classic Bodybuilding

Saabye +178 cm

Rall +178 cm

Bodybuilding

NANdro -95 kg

MASS'kinen -95 kg

Busted - 87½ kg

POK -87½ kg

Athlectic Fitness

Al Bundy (Jon Wiese) +180

Fitness-Iver + 180 cm

Keld Erland +180 cm

TLR +180 cm

Anders_L_Holm -180 cm

CJ 8000 -180 cm

Tilskuer der har købt billetter

KongKent (Række 6 Plads 2)

SaintPauli (Række 6 Plads 4)

BadAssJones (Række 6 Plads 6)

Differ (Række 6 Plads 8)

Nskou (række 16, 8)

Tind (række 16, 10)

ANTO (række 16, 12)

Luciferase (række 16, 14)

Lagoon + lillemor (Række 5 Plads 16+18)

Lillen(silje)(række 8 et sted)

Nillepigen(række 8 et sted)

Fitness-ivers lillemor + unger... (Række 17 - plads 1,3,5 og 7)

Fast (række 3, plads 18)

JON (dårlig plads, var for sent ude)

Miss Cali (række 10, sæde ?)

MNC (Række 11, sæde? Var sku for sent ude)

Fistandantilus (Række 17, sæde 14)

Foodman (Række 17, sæde 16)

Folmand (Række 17, sæde 18)

Stegger (Række 17, sæde 20)

Conscience (Række 18, midtfor?)

Flexi (Række 15, sæde 17)

huz (Række 21, nr. 43? Muligvis til Hernings værste plads, men jeg kan da sige jeg var der)

Tilskuer der ENDNU IKKE har købt billetter

Toma213

Krea

Keler

Viper

Life*Raider + dame

HONKEY

GoingBiG + 3 kammerater

Dr.Steen ???

Lungbrush ???

+ 25 stk. OBBC CHEERLEADERS

Opvarmere:

Tunen (Opvarmer for Stiven Schmidt - min fætter)

Jan Smedegaard (Opvarmer for Fitness-iver)

Quantanamo (Opvarmer for Saabye)

Johnny Bravo (Opvarmer for CJ 8000)

S. Kamp (Opvarmer for Anders Holm)

Angel (Opvarmer for Karen Louise)

Betty Boop (Opvarmer for Århus pige i BF +164cm)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LungBrush og Doctor Steen kommer desværre ikke...

Classic Bodybuilding

Saabye +178 cm

Rall +178 cm

Bodybuilding

NANdro -95 kg

MASS'kinen -95 kg

Busted - 87½ kg

POK -87½ kg

Athletic Fitness

Al Bundy (Jon Wiese) +180

Fitness-Iver + 180 cm

Keld Erland +180 cm

TLR +180 cm

Anders_L_Holm -180 cm

CJ 8000 -180 cm

Tilskuer der har købt billetter

KongKent (Række 6 Plads 2)

SaintPauli (Række 6 Plads 4)

BadAssJones (Række 6 Plads 6)

Differ (Række 6 Plads 8)

Nskou (række 16, 8)

Tind (række 16, 10)

ANTO (række 16, 12)

Luciferase (række 16, 14)

Lagoon + lillemor (Række 5 Plads 16+18)

Lillen(silje)(række 8 et sted)

Nillepigen(række 8 et sted)

Fitness-ivers lillemor + unger... (Række 17 - plads 1,3,5 og 7)

Fast (række 3, plads 18)

JON (dårlig plads, var for sent ude)

Miss Cali (række 10, sæde ?)

MNC (Række 11, sæde? Var sku for sent ude)

Fistandantilus (Række 17, sæde 14)

Foodman (Række 17, sæde 16)

Folmand (Række 17, sæde 18)

Stegger (Række 17, sæde 20)

Conscience (Række 18, midtfor?)

Flexi (Række 15, sæde 17)

huz (Række 21, nr. 43? Muligvis til Hernings værste plads, men jeg kan da sige jeg var der)

Krea

HONKEY

Tilskuer der ENDNU IKKE har købt billetter

Toma213

Keler

Viper

Life*Raider + dame

GoingBiG + 3 kammerater

+ 25 stk. OBBC CHEERLEADERS

Opvarmere:

Tunen (Opvarmer for Stiven Schmidt - min fætter)

Jan Smedegaard (Opvarmer for Fitness-iver)

Quantanamo (Opvarmer for Saabye)

Johnny Bravo (Opvarmer for CJ 8000)

S. Kamp (Opvarmer for Anders Holm)

Angel (Opvarmer for Karen Louise)

Betty Boop (Opvarmer for Århus pige i BF +164cm)

Link to comment
Share on other sites

Classic Bodybuilding

Saabye +178 cm

Rall +178 cm

Bodybuilding

NANdro -95 kg

MASS'kinen -95 kg

Busted - 87½ kg

POK -87½ kg

Athletic Fitness

Al Bundy (Jon Wiese) +180

Fitness-Iver + 180 cm

Keld Erland +180 cm

TLR +180 cm

UAH +180 cm

Anders_L_Holm -180 cm

CJ 8000 -180 cm

Tilskuer der har købt billetter

KongKent (Række 6 Plads 2)

SaintPauli (Række 6 Plads 4)

BadAssJones (Række 6 Plads 6)

Differ (Række 6 Plads 8)

Nskou (række 16, 8)

Tind (række 16, 10)

ANTO (række 16, 12)

Luciferase (række 16, 14)

Lagoon + lillemor (Række 5 Plads 16+18)

Lillen(silje)(række 8 et sted)

Nillepigen(række 8 et sted)

Fitness-ivers lillemor + unger... (Række 17 - plads 1,3,5 og 7)

Fast (række 3, plads 18)

JON (dårlig plads, var for sent ude)

Miss Cali (række 10, sæde ?)

MNC (Række 11, sæde? Var sku for sent ude)

Fistandantilus (Række 17, sæde 14)

Foodman (Række 17, sæde 16)

Folmand (Række 17, sæde 18)

Stegger (Række 17, sæde 20)

Conscience (Række 18, midtfor?)

Flexi (Række 15, sæde 17)

huz (Række 21, nr. 43? Muligvis til Hernings værste plads, men jeg kan da sige jeg var der)

Krea

HONKEY

Tilskuer der ENDNU IKKE har købt billetter

Toma213

Keler

Viper

Life*Raider + dame

GoingBiG + 3 kammerater

+ 25 stk. OBBC CHEERLEADERS

Opvarmere:

Tunen (Opvarmer for Stiven Schmidt - min fætter)

Jan Smedegaard (Opvarmer for Fitness-iver)

Quantanamo (Opvarmer for Saabye)

Johnny Bravo (Opvarmer for CJ 8000)

S. Kamp (Opvarmer for Anders Holm)

Angel (Opvarmer for Karen Louise)

Betty Boop (Opvarmer for Århus pige i BF +164cm)

Manglede lige UAH drengen nede fra AUS :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey med jer!

Ser ud til at jeg kan få en billet - men storsavner kørelejlighed fra Kbh til Herning / alt. bare kørelejlighed tilbage til Kbh..

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Lækkert! Sådan, Sally. Det hjælper at lokke med næsten-nøgne mænd smurt ind i sovsekulør. :tongue:

Mon ikke vi kan støve en bil op til dig her på MOL? Det må kunne lade sig gøre. Vi bumper denne tråd fra nu af og indtil stævnet starter! :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeppahhh!

Nu ska' jeg sq afsted!

Jeg er frisk på at ta' toget over, men ved ikke lige hvordan man kommer tilbage efter showet.. (Har tilbragt aaaalt for mange overnatninger i Herning i mit liv..) :laugh:

For dem der ikke kender mig, kan jeg love at bibringe adskillige retter til den sociale buffet :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

der bliver jo nok næppe sparet på noget på den tur,

så mon ikke de har fået pladser oppe på de første rækker...

Igen er du ikke sat ind i tingene omkring hvad der forgår i OBBC og hvorfor man har valgt at tage til Herning og betale billet for dem af personalet der gerne ville med.... og alligevel kommer der sådan et mavesurt indlæg som hentyder et eller andet.... :blink:

*Flot Jacob :nonono:

Burde du ikke også være FULDSTÆNDIG ligeglad nu hvor OBBC ikke længere er din klub??? Eller er du virkelig så gammel og vrissen nu at du skal blande dig i alt alligevel??

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Igen er du ikke sat ind i tingene omkring hvad der forgår i OBBC og hvorfor man har valgt at tage til Herning og betale billet for dem af personalet der gerne ville med.... og alligevel kommer der sådan et mavesurt indlæg som hentyder et eller andet.... :blink:

*Flot Jacob :nonono:

Burde du ikke også være FULDSTÆNDIG ligeglad nu hvor OBBC ikke længere er din klub??? Eller er du virkelig så gammel og vrissen nu at du skal blande dig i alt alligevel??

Åh, jeg tør næsten ikke, men vil du så ikke godt indvie os uvidende i, hvorfor det kan blive fornuftigt at bruge hvad, 15k?, på sådan noget, af en forenings penge?

Link to comment
Share on other sites

Åh, jeg tør næsten ikke, men vil du så ikke godt indvie os uvidende i, hvorfor det kan blive fornuftigt at bruge hvad, 15k?, på sådan noget, af en forenings penge?

Tjaaaa.... kender du andre firmaer/foreninger som vælger at holde personale fest for deres ansatte??

Der har du svaret!!

I OBBC kalder vi det Kick Off hvor vi kombinere et 4-6t timers møde med en hyggelig personale fest bagefter!!

I år har man bare valgt at gøre det lidt alternativt, så i stedet for at sidde og æde og drikke i aerobicsalen bagefter mødet (hvilket vi ellers altid nøjes med) så har man valgt at invitere folk på en oplevelse... .men KÆFT - kan godt se det er ringe at gøre den slags for sine ansatte!! Det hører jo ingen steder hjemme i dagens Danmark :nonono::blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tjaaaa.... kender du andre firmaer/foreninger som vælger at holde personale fest for deres ansatte??

Der har du svaret!!

I OBBC kalder vi det Kick Off hvor vi kombinere et 4-6t timers møde med en hyggelig personale fest bagefter!!

I år har man bare valgt at gøre det lidt alternativt, så i stedet for at sidde og æde og drikke i aerobicsalen bagefter mødet (hvilket vi ellers altid nøjes med) så har man valgt at invitere folk på en oplevelse... .men KÆFT - kan godt se det er ringe at gøre den slags for sine ansatte!! Det hører jo ingen steder hjemme i dagens Danmark :nonono::blink:

Kan du ikke godt se forskellen på at holde en personalefest og på at bruge så mange penge på sådan en tur? Nu er det jo ikke fordi personalet i obbc i forvejen har det så hårdt, at det gør noget...

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke godt se forskellen på at holde en personalefest og på at bruge så mange penge på sådan en tur? Nu er det jo ikke fordi personalet i obbc i forvejen har det så hårdt, at det gør noget...

:blink:

Hvad forstod du ikke ved det jeg skrev ... det er en personalefest :smile:

Og det er vel op til personalet om de ønsker at holde cowboyfest i aerobicsalen med 3 retters menu og dans til de sene nattetimer eller om de vil til DM??

Tror ikke lige du har overvejet hvad det normalt koster at holde fest :wink:

Og måske har du heller ikke selv har været nok år på arbejdsmarkedet til at vide der er noget som hedder personalepleje og herunder kommer der gerne en firmafest i ny og næ

.... men kan godt regne ud at eftersom du intet har til overs for stort set alle ansatte i OBBC samt at de jo ikke "har det hårdt nok" (hvad det så end betyder :laugh: ) i dine øjne... så mener du heller ikke de fortjener en personalefest!

FEEE' kommentar den sidste der :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Hvad forstod du ikke ved det jeg skrev ... det er en personalefest :smile:

Og det er vel op til personalet om de ønsker at holde cowboyfest i aerobicsalen med 3 retters menu og dans til de sene nattetimer eller om de vil til DM??

Tror ikke lige du har overvejet hvad det normalt koster at holde fest :wink:

Og måske har du heller ikke selv har været nok år på arbejdsmarkedet til at vide der er noget som hedder personalepleje og herunder kommer der gerne en firmafest i ny og næ

.... men kan godt regne ud at eftersom du intet har til overs for stort set alle ansatte i OBBC samt at de jo ikke "har det hårdt nok" (hvad det så end betyder :laugh: ) i dine øjne... så mener du heller ikke de fortjener en personalefest!

FEEE' kommentar den sidste der :laugh:

Tænk, jeg ville nok også synes det var meget fedt at blive inviteret til DM, få betalt diverse flyveture osv, hvis det var mig, der nærmest blev tilbedt for at tørre røv med 50'ere...

Link to comment
Share on other sites

Mere end nogensinde før er det på plads med en >> Get the fuck back on topic kommentar :dry:

Consider it done. Se ovenfor. :wink:

Og for at komme tilbage til topic:

Long Tall Sally har lige fundet ud af, at hun også skal være publikummer. Hun eftersøger transport, så hvis nogen ved noget - PM hende, således vi kan få føjet endnu en MOL'er til stævnet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tænk, jeg ville nok også synes det var meget fedt at blive inviteret til DM, få betalt diverse flyveture osv, hvis det var mig, der nærmest blev tilbedt for at tørre røv med 50'ere...

Jamen lille mand ... lyder som om nogen har ondt et vist sted!!

... og for hvad dog?? :laugh:

I bliver da også alle sammen mere og mere depressive og mavesure at høre på - skal nok blive hyggeligt hvis I går og mugger ligeså meget i Jeres nye klub :blink:

OK ... back on track :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ØV hvor er det "Max nederen (totalt ynglings teenage udtryk) at jeg ikke kan komme.

Jeg kunne ellers have leveret transport til både Kongen og Hende den lange.

ØV siger jeg. :unhappy:

PS. Hvis jeg var rigtig heldig kunne jeg også se chick fight med nogle af de brok hoveder fra fyn der konstant er på nakken af hinanden

Link to comment
Share on other sites

ØV hvor er det "Max nederen (totalt ynglings teenage udtryk) at jeg ikke kan komme.

Jeg kunne ellers have leveret transport til både Kongen og Hende den lange.

ØV siger jeg. :unhappy:

PS. Hvis jeg var rigtig heldig kunne jeg også se chick fight med nogle af de brok hoveder fra fyn der konstant er på nakken af hinanden

LOL :laugh:

Tror nu ikke du kommer til at se nogle SL'er til DM (lige bortset fra Onkel T men har er jo også OBBC personale :w00t::innocent: )

Vi "andre" har det sgu peachy sammen :4thumbup: og glæder mig sindssygt til at lave en mini rapportage fra fredag + lørdag om min første tjans som opvarmer :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh:

Tror nu ikke du kommer til at se nogle SL'er til DM (lige bortset fra Onkel T men har er jo også OBBC personale :w00t::innocent: )

Vi "andre" har det sgu peachy sammen :4thumbup: og glæder mig sindssygt til at lave en mini rapportage fra fredag + lørdag om min første tjans som opvarmer :w00t:

Nææææh, der er en tid til alt. Men tydeligvis nogen der har for meget tid til at være efter hinanden. Tsk tsk

Men synes det er fedt i kommer afsted , og godt i hygger jer. Man kunne jo håbe at LVK en dag kunne finde på det samme. Man ved aldrig.

Håber du poster den mini rapportage i din log. Vi har jo Saabye fra LVK på scenen (som også er hjælpe træner i LVK) og Quantanamoe som opvarmer for ham. Han er også hjælpe træner i LVK.

Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh:

Tror nu ikke du kommer til at se nogle SL'er til DM (lige bortset fra Onkel T men har er jo også OBBC personale :w00t::innocent: )

Vi "andre" har det sgu peachy sammen :4thumbup: og glæder mig sindssygt til at lave en mini rapportage fra fredag + lørdag om min første tjans som opvarmer :w00t:

Ja, der er da også kun få ikke-styrkeløftere, der skal give problemer...

Link to comment
Share on other sites

PS. Hvis jeg var rigtig heldig kunne jeg også se chick fight med nogle af de brok hoveder fra fyn der konstant er på nakken af hinanden

Tja men det er jo ikke sikkert der er tid, det kan jo være at der er nogen som har skrevet noget negativt om religion og så må de religiøse korsriddere jo til tasterne :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share