DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, fuck en feeeee' dag. Fik hilst på 6000 MOL'ere, og er glad hvis jeg kan huske navnene på bare 3 af dem. :laugh::blush:

Fik, som lovet, knaldet lidt SMS'er aw til Blackice, der sad i den sorte skov i Sverige. Fed dag, og et kæmpe tillykke til de MOL'ere der stillede op og hev medaljer hjem. :4thumbup: :4thumbup: Og i det hele taget imponerende at se så mange fra MOL på scenen. Det så godt ud - og de kan godt være tilfredse med deres indsats. Jeg synes det var flot.

Sidder p.t. og overfører billeder fra mit kamera til harddisken. Der er vel 400 - 500 billeder i alt, og så må vi se hvor mange af dem der er blevet hæderlige (lortebelysning :dry: ).

Ellers ganske enig med Tind i, at speakeren ikke havde behøvet at fremhæve Kim Kold på dén måde. Fair nok at fremhæve en atlet når han står ud i sin klasse (for Kold VAR flot i forhold til de andre atleter i sine klasser), men man behøver ikke gøre det på de andres bekostning, og sammenligningen med stakkels Muhammed var en farce. Bevares, sjovt når staklen selv spillede lidt med på det, men jeg krummede lidt tæer. Ellers en ganske cut Kold - det bedste jeg har set ham, så titlen var vel fortjent. :smile:

Opdateringer i egen og andres log kommer i løbet af dagen. Er stadig ret bustet, men kan ikke sove. Kom hjem 02.45, altså 23 timer og 30 minutter efter jeg stod op. :blink: Har lige fået knap seks timers søvn, og er nogenlunde frisk. Tror dog der bliver til både morfar i eftermiddag, og at jeg går i seng før 21 i aften. :laugh: Fuck det var en lang dag i går... lang, men feeee'! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Syntes derudover det var SKIDE dårlig stil at få Mohammed op til sammenligning med Kim Kold - Dårlig dårlig stil af dommerne!

Kan godt følge dig lidt af vejen, men Mohammed stiller jo altid op i samme ærwelige form, og prøver på at posere. Umiddelbart ser det ud som om Mohammed tager pis på konkurrencen.

Link to comment
Share on other sites

Nemlig en rigtig fed rutine han præsterede. Tror også det var grunden til at han vandt over ham den sorte deltager der stillede op. For han var fanme også lee' :crazy:

Men tillykke til MASSKINEN. Kunne godt lidt maverullet da det skulle vise lår og mave :laugh:

Og den med at stå og ryste det afslappet lår, hvorefter man spænder og Quads bare står som hakket ud af granit. :devil: :4thumbup:

Det var iøvrigt en meget sjov dag, hvor OBBC's atlether også klarede sig rigtigt godt. Synes det var ret cool da Christian i Classic BB vandt og ownede de andre for vildt med sine Wheels.

Wheels som er bygget op ikke andet end DYBE sqaut, squat og squat. Med diverse styrkeløft programmer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nemlig en rigtig fed rutine han præsterede. Tror også det var grunden til at han vandt over ham den sorte deltager der stillede op. For han var fanme også lee' :crazy:

Men tillykke til MASSKINEN. Kunne godt lidt maverullet da det skulle vise lår og mave :laugh:

Og den med at stå og ryste det afslappet lår, hvorefter man spænder og Quads bare står som hakket ud af granit. :devil: :4thumbup:

Det var iøvrigt en meget sjov dag, hvor OBBC's atlether også klarede sig rigtigt godt. Synes det var ret cool da Christian i Classic BB vandt og ownede de andre for vildt med sine Wheels.

Wheels som er bygget op ikke andet end DYBE sqaut, squat og squat. Med diverse styrkeløft programmer :4thumbup:

Det var også pga den fri rutine Mass vandt. Hma den sorte, oliver hed han vist, havde dog en lidt "dybere" fysik, mere massiv, men hans rutine var bare ikke god nok.

Link to comment
Share on other sites

Det var også pga den fri rutine Mass vandt. Hma den sorte, oliver hed han vist, havde dog en lidt "dybere" fysik, mere massiv, men hans rutine var bare ikke god nok.

Helt enig! Synes sgu det er iorden at det bliver "straffet" hvis man tager for let på frirutinen fordi man føler sig så lee' at man ikke behøver at gøre det store ud af det. Maskinens friprogram var fee' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Synes sgu det er iorden at det bliver "straffet" hvis man tager for let på frirutinen fordi man føler sig så lee' at man ikke behøver at gøre det store ud af det. Maskinens friprogram var fee' :4thumbup:

Ja meget. Jeg blev også overrasket da jeg så ham lave det første move :4thumbup: For han havde sagt til Tunen at: "han bare havde fundet noget fee' musik, og så ville han freestyle lidt" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Altså...man bliver vækket op klokken 06:30 af en makker som står og tripper for, at komme til Herning og se en eller anden konkurrence med nogle store svin der har pakket en ordentlig røvfuld masse på deres frame. Nååå...men jeg fik da staret ferrarien op og kørte i 2-gear hele vejen derop.

Da jeg kom til herning synes jeg stedet vrimlede med små fine tøser, men der var virklig også fyldt op med nogle store arme og små ben. Det var generelt et fedt publikum der var til stede i kongress centeret. Jeg vil dog lige påpege at kantinen ikke var så god i år, der var ingen sandkage og kaffen var tynd.

Jeg satte mig ned ved siden af dommerne men blev dog hurtig henvist til et sæde oppe i salen - næste år vil jeg altså være dommer.

Row sad og råbte om fisse og fyldte sig med stjernemix mens jeg sad og halvsov på et dobbeltsæde. Men så lige pludselig skete der noget oppe på scenen som virklig vækkede mig...En ordentlig bodybuilder kom ind fra venstre og folk blev ellevilde da de så ham. Tøserne flashede deres store beskidte bryster og mændene blev forlegne over hvad de så...MASS stod på scenen som en kaptajn på hans jomfrurejse og i det øjeblik vidste jeg at han ville løbe afsted med guldet et par timer senere. Han så fandme godt ud.

Efter konkurrencen fik jeg tilbuddet af tre af de kvindlige atleter om at tage med på hotel, men jeg havde glemt min prot'shaker i bilen så jeg takkede nej. Efter mange timer i det midtjyske var det på tide at vende snuden hjem mod sol-øen og glæde sig til næste DM.

Keep up the MASSive work. Et stort tillykke herfra.

251167748_bef231fc68_o.jpg

Edited by BurninGuns
Link to comment
Share on other sites

Fed show. Og mange gange tillykke til de mol-boer der var stillede op :4thumbup:

Er der nogen der ved hvorfor ham der James Eslabon "mener jeg han hed" kun blev nummer 4 i sin klasse. Fuck han var godt bygget. Og den nakke der :devil:

Det var ham der var i samme klasse som Busted.

James blev nu nr. 3 :smile:

Han mangler at arbejde lidt med sine ben, men det var hans første show, så flot resultat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share