DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kan du tro, vi sidder faktisk samlet herhjemme hos mig alle styrkeløfterne fra Odense og i indædt raseri har vi kreeret den meget rammende sætning som blev skrevet tidligere, så det er altså ikke underligt at du føler dig lidt truffet når så mange hjerner har arbejdet sammen i fællesskab :tongue:
Det forklarer jo det høje niveau i kunne præstere. :wink:
Mon ikke humlen i det hele er at det er lige så relevandt at bringe det her frem som din kommentar var

Jeg ved ikke om du kun formår at læse et indlæg bagud af gangen. Det må forblive i det uvisse. Men det skarpsindige læser vil se at der rent faktisk var massere af mening i det jeg skrev efter som en stor procentdel af trådene på MOL bliver raseret af jeres mudderkastning omkring OBBC. Hvilket også er sket i denne tråd.

Så rent faktisk var det rimelig spot on. Hvilket bliver svært at påstå om dit :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det forklarer jo det høje niveau i kunne præstere. :wink:

Jeg ved ikke om du kun formår at læse et indlæg bagud af gangen. Det må forblive i det uvisse. Men det skarpsindige læser vil se at der rent faktisk var massere af mening i det jeg skrev efter som en stor procentdel af trådene på MOL bliver raseret af jeres mudderkastning omkring OBBC. Hvilket også er sket i denne tråd.

Så rent faktisk var det rimelig spot on. Hvilket bliver svært at påstå om dit :wink:

Det forklarer ikke det eget tuderi, så lad være med at spille så hellig. Jeg har som sådan ikke noget imod dig, synes faktisk du virker som en flink og fornuftig fyr, men så længe du selv skriver sådan nogle meningsløse, provokerende indlæg, der faktisk kun drager dig ind i hele problemet, og stadig er lige så offtopic som altid, fortsætter du jo bare den negative tone, og det kan vel ikke være din interessere :wink:

Edit:

Og jeg vil da gerne lige påpege, at jeg sjældent har været så glad for obbc i sig selv, som jeg er for tiden; det er enkelte personer deroppe, tilgengæld...

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Det forklarer ikke det eget tuderi, så lad være med at spille så hellig. Jeg har som sådan ikke noget imod dig, synes faktisk du virker som en flink og fornuftig fyr, men så længe du selv skriver sådan nogle meningsløse, provokerende indlæg, der faktisk kun drager dig ind i hele problemet, og stadig er lige så offtopic som altid, fortsætter du jo bare den negative tone, og det kan vel ikke være din interessere :wink:

Altså prøv nu lige at høre jer selv inden i farer sådan op. Jeg ved jo at i har fået slettet en MASSE indlæg der omhandler dette emne allerede. Og så tager i den bare igen i den her tråd. Fordi jeg så skriver "PS. Hvis jeg var rigtig heldig kunne jeg også se chick fight med nogle af de brok hoveder fra fyn der konstant er på nakken af hinanden" For at tø stemningen lidt op her inde så tolker i det straks som at nu skal i fortsætte i samme rille.

Var det ikke en ide at komme lidt videre. Det pudsige er at der tydeligvis ikke er nogen af jer der bemærker at min kommentar ikke tager nogen form for parti. Jeg er egentlig fuldstændig lige glad med den sag og hvordan den hænger sammen. Jeg har aldrig sat mine ben i OBBC og har sågar aldrig mødt nogen af jer. Men jeg synes det er ved at være pinligt at i bliver ved med at hænge hinanden ud her inde når alle ved at i kender hinanden privat.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes som sådan ikke at jeg farer op overfor dig. Nu er det sådan, at der er tale om en ganske ny udvikling, hvilket du selvfølgelig ikke er klar over eller forstår, i og med at du ikke er der, men utallige stikpiller gør det svært at ignorere til sidst.
Sorry det var ikke henvendt til dig. Men egentlig mere på Overarmen2000`s reaktion. Det så virkelig ud som at det strøg fuldstændig hen over hovedet på vedkommende at mit indlæg ikke to parti men egentlig var et "mildt opstød" over den fælles mudderkastning og ikke over nogen specifik. Men det blev blot tolket som en kærkommen chance til at fortsætte. Derfor min reaktion
Jeg vil gerne bede dig om ikke at referere til det som OBBC, i og med det som sådan ikke har noget med centeret at gøre, jo.

Ok

Jeg vil faktisk give dig fuldstændigt ret i at det er pinligt, nu er sagen desværre den, at vi har én i inderkredsen, der ikke gider hilse på os længere, men tilsyneladende godt vil provokere på nettet... Frustrerende...

Well det sucks egentlig bare endnu mere når det handler om "mennesker" og ikke om noget kommercielt. Men altså, så er det i må ignorere den anden vej og komme videre.Præcis på samme måde som jeg forsøger at gøre det med et par brugere her inde som også elsker at komme med små stik piller i alle mulige tråde.

Men jeg kan jo forstå på det hele at der er sket flere tiltag som "løser problemet".

Synes egentlig bare det er synd at flere dygtige atleter både styrke mæssigt og BB, sidder og små sviner hinanden i flere tråde efterhånden. Det gavner ik noget jo.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Kan en MOD ikke slette alle de pinlige OBBC-indlæg i denne tråd? :dry: De er OFF-TOPIC og ødelægger trådens grundlæggende budskab; information om DM i Herning i morgen.

Long Tall Sally kunne godt tænke sig et lift til/fra København-Herning, måske kun tilbage til København. Nogen der kender nogen? Vi må lige have MOL-netværket op i højeste gear. På den positive måde, that is... :wink:

Link to comment
Share on other sites

@ Blackice

Nu var mit indlæg nu også mest skrevet for at give lidt igen i sjov, eftersom der er visse personer der er meget hurtige til at fare til tasterne når der er nogen der bare skriver en anelse om religion :smile: der var nu ikke så meget i det. Det var ikke ligefrem fordi jeg sad med fråde om munden derhjemme og gik helt i selvsving. Men jeg kan se at du nok tog det lidt for seriøst hvilket ikke var hensigten. :smile:

Om OBBC sender sit personale til bodybuilding kunne vidst ikke rage mig mindre. Som sådan er der jo ikke noget i vejen med centeret der er bare enkelte personer deroppe som man ikke går så godt i sving med. Det er vel bare blevet for stort og så er det nok svært at få så mange forskellige ting til at gå hpnd i hånd sammen.

Link to comment
Share on other sites

Ja os her - Styr dit trip U-kent! :laugh:

Rolig nu, sveske. Da jeg skrev indlægget havde jeg ikke min telepati-hjelm på, og kunne derfor ikke læse alle på listens tanker, og dermed finde ud af hvem der havde købt billet eller ej. Det må man selv skrive. :tongue:

Bliver jo skægt med så mange MOL'ere... :cool:

PS: Nogen der kan hjælpe Long Tall Sally? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu, sveske. Da jeg skrev indlægget havde jeg ikke min telepati-hjelm på, og kunne derfor ikke læse alle på listens tanker, og dermed finde ud af hvem der havde købt billet eller ej. Det må man selv skrive. :tongue:

Bliver jo skægt med så mange MOL'ere... :cool:

Jaja du snakker og snakker og røven går men hva blir det til aldrig en skid!

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Heiii igen!

Kommer ved 12.30 tiden.. Råb højt hvis I ser mig rende søgende rundt, jeg rager jo lidt op :blush:

Er der stadig ikke nogen der har et vakst lille link til noget program eller nååå'et???

Kommer der mon underholdning a la Loaded (-hvor vi var mange der blev slået i støvet af respekt, over Pia Marleen's utrolige vid og sans for knivskarpe replikker :tongue: )

Nå, men der er jo også konkurrencen det handler om!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Classic Bodybuilding

Saabye +178 cm

Rall +178 cm

Bodybuilding

NANdro -95 kg

MASS'kinen -95 kg

Busted - 87½ kg

POK -87½ kg

Athletic Fitness

Al Bundy (Jon Wiese) +180

Fitness-Iver + 180 cm

Keld Erland +180 cm

TLR +180 cm

UAH +180 cm

Anders_L_Holm -180 cm

CJ 8000 -180 cm

Tilskuer der har købt billetter

KongKent (Række 6 Plads 2)

SaintPauli (Række 6 Plads 4)

BadAssJones (Række 6 Plads 6)

Differ (Række 6 Plads 8)

Nskou (række 16, 8)

Tind (række 16, 10)

ANTO (række 16, 12)

Luciferase (række 16, 14)

Lagoon + lillemor (Række 5 Plads 16+18)

Lillen(silje)(række 8 et sted)

Nillepigen(række 8 et sted)

Fitness-ivers lillemor + unger... (Række 17 - plads 1,3,5 og 7)

Fast (række 3, plads 18)

JON (dårlig plads, var for sent ude)

Miss Cali (række 10, sæde ?)

MNC (Række 11, sæde? Var sku for sent ude)

Fistandantilus (Række 17, sæde 14)

Foodman (Række 17, sæde 16)

Folmand (Række 17, sæde 18)

Stegger (Række 17, sæde 20)

Conscience (Række 18, midtfor?)

Flexi (Række 15, sæde 17)

huz (Række 21, nr. 43? Muligvis til Hernings værste plads, men jeg kan da sige jeg var der)

Krea

HONKEY

A.P (Række 9, nr.6)

Tilskuer der ENDNU IKKE har købt billetter

Toma213

Keler

Viper

Life*Raider + dame

GoingBiG + 3 kammerater

+ 25 stk. OBBC CHEERLEADERS

Opvarmere:

Tunen (Opvarmer for Stiven Schmidt - min fætter)

Jan Smedegaard (Opvarmer for Fitness-iver)

Quantanamo (Opvarmer for Saabye)

Johnny Bravo (Opvarmer for CJ 8000)

S. Kamp (Opvarmer for Anders Holm)

Angel (Opvarmer for Karen Louise)

Betty Boop (Opvarmer for Århus pige i BF +164cm)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa med jer

Er der nogen som kan forklare mig hvad der sker til forbedømmelserne imorgen.... Det er d... tidligt :cry: kl. 0800.

VH

Spiderman

De samme poseringer som v. finaleshowet om aftenen, dog uden den fri rutine så vidt jeg ved. Desuden gennemgår AF-atleterne også deres styrkerunder (chin-ups, dips og roning). Forbedømmelserne er således nok kun for fitnezz-nørderne, for det er jo i selve finalerne om aftenen det sner. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa med jer

Er der nogen som kan forklare mig hvad der sker til forbedømmelserne imorgen.... Det er d... tidligt :cry: kl. 0800.

VH

Spiderman

Finalen er en showrunde for publikums skyld - det er til forbedømmelserne det hele bliver afgjort. Det er til forbedømmelserne man har alle sammenligningerne, som dommerne bruger til at danne sig et indtryk af alle de mange atleter.

Link to comment
Share on other sites

Han var i klasse med 3 andre i masters klassen og en enkelt anden i +95kg, dernæst vandt han også overall bodybuilding over de 3 andre vindere af henholdsvis -80, -87.5 og - 95.

Lidt kedeligt at kommentatoren var så ensidig og absolut skulle rose Kim Kold og fremhæve ham med kommentarer hele tiden istedet for at nøjes med at lade ham tage sejren på scenen som alle andre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share