DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Klaus Kørting kan også flexe andet end muskler :wink:

Muligt at han satser på -87.5 kg inden alt for mange år ... så er lidt spændende for han er så super LEE og kompakt :w00t:

p.s. Han var opvarmer for Jonas fra vores klub og Jonas måtte hente ham 9:30 fredag morgen hos den lokale kebab-mand fordi Klaus lige var nede for at få morgenmad :laugh:

Den mand spiser så beskidt!!

Kebab mændene åbner sgu tidligt i Herning :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvaaa... det forum der det spiller da ikke. Selvom jeg linker direkte fra min confirmation mail så vil den ikke godtage nick/password og her efter 5. forsøg må jeg så ikke logge ind i 30 min. :nonono:

hmmmm ... du er altså helt noob :wink:

Og du kan ikke engang give diæthjernen skylden :tongue:

Ved ikke hvad du har lavet forkert men der er i dag registreret medlemmer som ikke har haft probs??

Link to comment
Share on other sites

Kunne vi ikke få serveret Kong Kents billeder på samme måde som dem du har knipset angel :bigsmile:

Det kan i sikkert godt hvis du tænker på dem i forumtråden :smile:

... det er bare ikke min tjans og ved ikke lige hvornår det sker --> men sikkert i løbet af aftenen eller i morgen formiddag senest :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En pæn portion kg :4thumbup:

Jep, han sværger også til dybe squat flere gange om ugen med masser af sæt :4thumbup:

Kan huske jeg engang fandt ham i en leg extension maskine, og han beklagede sig over hvor plat og kedeligt det var at sidder der, men havde en mindre skade der vidst skulle have noget ro. Men de store biceps ved jeg dog ikke hvor kommer fra, da jeg aldrig har set ham curle :blink:

De må komme fra Rows :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jep, han sværger også til dybe squat flere gange om ugen med masser af sæt :4thumbup:

Kan huske jeg engang fandt ham i en leg extension maskine, og han beklagede sig over hvor plat og kedeligt det var at sidder der, men havde en mindre skade der vidst skulle have noget ro. Men de store biceps ved jeg dog ikke hvor kommer fra, da jeg aldrig har set ham curle :blink:

De må komme fra Rows :4thumbup:

Jamen leg extensions er jo grundpillen i et hvert ben program :tongue:

Må give ham ret dog, squat er også det eneste jeg bruger til hjulene og det virker udmærket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Christian fra OBBC står helt til højre og vandt sin klasse i Classic BB. Kæft, han her gode arm og specielt Ben gener :devil:

Laver også over 200kg i ass to the grass olympiske squats. :superman:

Ja troels.. Han var fandme go.. især de ben der skillede sig markant ud i forhold til de 3 andre atleter.. Det var ham nede fra Olympia i Fredericia (Janus) der snuppede andenpladsen, nummer 2 fra venstre på billedet.... Hvis du ikk kunne kende ham..

-AP

Link to comment
Share on other sites

Jamen leg extensions er jo grundpillen i et hvert ben program :tongue:

Må give ham ret dog, squat er også det eneste jeg bruger til hjulene og det virker udmærket :smile:

Du har jo også nogle pænt onde Hjul så vidst jeg husker.

Der var dog andre af deltagerne der godt kunne tage lidt ved lærer af den jævnlige tunge squattræning. :w00t:

De fleste deltagere havde da nogle okay ben, men der var også nogle der definerede diskopumperen på bedste vis :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du har jo også nogle pænt onde Hjul så vidst jeg husker.

Der var dog andre af deltagerne der godt kunne tage lidt ved lærer af den jævnlige tunge squattræning. :w00t:

De fleste deltagere havde da nogle okay ben, men der var også nogle der definerede diskopumperen på bedste vis :laugh:

Jeg synes der var mange som havde ret ærwelige hjul og/eller ikke var i ordenlig form.

Men om ikke andet, så har det givet blod på tanden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja troels.. Han var fandme go.. især de ben der skillede sig markant ud i forhold til de 3 andre atleter.. Det var ham nede fra Olympia i Fredericia (Janus) der snuppede andenpladsen, nummer 2 fra venstre på billedet.... Hvis du ikk kunne kende ham..

-AP

Ahhh, synes sgu nok jeg havde set ham før, men kunne ikke lige huske hvorfra jeg har set ham :4thumbup:

Da de 2 stod tilbage var det også bare overkrop Vs. underkrop. Janus var mere massiv i overkroppen, men synes det var ok at Christian løb med sejren, med nogle bedre hjul og proportioner og en fed frirutine :smile:

Ham Janus har dælme også nogle massivt store arme :crazy: Jeg ownede ham alligevel i curls sidst jeg trænede det sammen med ham :w00t: Det må virkeligt være neurale tilpasninger med de små ynkelige arme jeg render rundt med :nonono::laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share