DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Syntes derudover det var SKIDE dårlig stil at få Mohammed op til sammenligning med Kim Kold - Dårlig dårlig stil af dommerne!

Helt enig! Synes faktisk at han havde forbedret sin form en del siden Loaded - og selv om han ikke har så skarpe hjørner som sine konkurrenter, må han da alligevel ha' knoklet en del for resultatet ikk'!

Det okay hvis atleterne selv kan grine af det groteske i situationen - men dommerne må da forventes at være neutrale.

Iøvrigt tak for en superdag - dejligt med så mange molboere - hej til alle jeg fik hilst på og alle som jeg ikke lige kunne kende.. det er jo ikke altid så let når I ikke har billede på :blush:

Kongen og jeg snakkede om at vi skulle arrangerer en MOL julefrokost - og at man nok skal være ude i go' tid.. Hvis der er interesse går jeg gerne igang, med Off-topic-tråd.. (-og gavebånd)

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes bare det var lidt synd for Mohammed. Om han tager pis på det eller ej ved jeg ikke - Men jeg tror da ikke man stiller sig på på en scene, smider tøjet og tager pis på sig selv? :smile:

Anyway - Jeg sad hvert fald og krummede tæer :wink:

Har i pics af Tunens fætter? Jeg skred før tid nemlig så så hverken ham eller Tunen selv på scenen...

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg læst at Kong Kent havde fået snuppet 400 - 500 billeder, så ville høre om nogle af dem blev uploadet et sted ?

Ligeledes har jeg hørt rygter om at Angel skulle have fået nogle backstage?

Nogen der kan fortælle mig lidt om det, og eventuelt et muligt tidspunkt på hvornår en uploadelse sker?

PS; Igen, nogen som ved hvornår DBFF uploader billeder?

Link to comment
Share on other sites

Hvis der skal uploades billeder har jeg et par gigabyte på mine serverer, som jeg gerne stiller til rådighed.

Det lyder godt - så håber jeg bare nogen der er villig til at dele :4thumbup:

- jeg sad på 13. række og syntes ikke at mit lille amatørkamera kunne bruges til noget som helst :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik hverken desværre ikke tid til at tage nogle gennemgående billeder fra stævnet :unhappy:

Havde ellers håbet jeg kunne hvae været hele vejen rundt og fotografere lidt af alle atleter backstage ... men det er sgu svært når man også har 2 atleter der skal på scenen 6 gange i løbet af sådan en dag!!

Men lidt blandet fra indvejning er det blevet til samt mest af egne atleter + venner backstage fra finaledagen!

Skidt som kanel bliver uploadet he rinden længe

FITNESSNEWS.dk

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik hverken desværre ikke tid til at tage nogle gennemgående billeder fra stævnet :unhappy:

Havde ellers håbet jeg kunne hvae været hele vejen rundt og fotografere lidt af alle atleter backstage ... men det er sgu svært når man også har 2 atleter der skal på scenen 6 gange i løbet af sådan en dag!!

Men lidt blandet fra indvejning er det blevet til samt mest af egne atleter + venner backstage fra finaledagen!

Skidt som kanel bliver uploadet he rinden længe

FITNESSNEWS.dk

ingen billeder endnu? :blink:

du ændrede det :smile: jeg venter tålmodigt...

Link to comment
Share on other sites

Super fed dag i Herning igår. Det er virkelig super motiverende at spendere en dag på den måde.. :4thumbup: Stort tillykke til dem herindefra derstod på scenen igår.

Synes -95 var en af de mest spændende klasser i år, der var virkelig spænding til det sidste. Må dog også indrømme at jeg personligt havde tippet Søren Møller til at snuppe andenpladsen, men sådan kan man jo tage fejl. Anyway var det ihvertfald close race. Ham der negeren havde fandme en ond form.. :cry: Syge syge striber på røven...

Kim Kold var jo super syg.. En af dommerne sagde til mig inden konkurrencen at han vejede ind på over 130 kg..? Syyygt :w00t:

Noget andet der var jawdropping igår var Peter Lagerman.. :crazy: Hvad skete der lige for ham..? I forhold til sidste år lignede han jo en der lige var væltet ind på scenen direkte fra en druktur.. :blink: Han ramte ihvertfald ikke formen igår, nogle der ved hvorfor.? er det fordi han er rykket en klasse op? eller??

-AP :superman:

Link to comment
Share on other sites

Havde en rigtig fee' dag i Herning. Nåede at få hilst på alt for mange til at nævne dem her. Der skal dog lyde en speciel hilsen til gutterne fra Århus tog initiativ til at få stablet en fællesspisning på benene.

Til sidst skal der også lyde en hilsen og en hyldest til alle atleterne fra MOL.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Synes -95 var en af de mest spændende klasser i år, der var virkelig spænding til det sidste. Må dog også indrømme at jeg personligt havde tippet Søren Møller til at snuppe andenpladsen, men sådan kan man jo tage fejl. Anyway var det ihvertfald close race. Ham der negeren havde fandme en ond form.. :cry: Syge syge striber på røven...

Han havde også tværstriber på maven :crazy:

Kim Kold var jo super syg.. En af dommerne sagde til mig inden konkurrencen at han vejede ind på over 130 kg..? Syyygt :w00t:
Han sagde til indvejning at han vejede 132kg inden han tog hjemmefra.
Noget andet der var jawdropping igår var Peter Lagerman.. :crazy: Hvad skete der lige for ham..? I forhold til sidste år lignede han jo en der lige var væltet ind på scenen direkte fra en druktur.. :blink: Han ramte ihvertfald ikke formen igår, nogle der ved hvorfor.? er det fordi han er rykket en klasse op? eller??

-AP :superman:

Helt enig i at Lagerman faldt igennem. Han har slet ikke nok masse til at stille op i bodybuilding (mere), hans overkrop var nærmest helt flad, og hjulene var heller ikke så cuttede som set før.

Mon ikke det var på tide med en pause for ham :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har lige talt med Kong Kent. Han har omkring 500 billeder fra scenen og kvaliteteten er vist bedre end forventet. Hvis nogen kan hjælpe ham ned mulighed for hosteing, så må I gerne smide ham en PM.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Kontakt anonymiseret-bruger herinde fra - han havde vist et par Gigabyte til rådighed :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så skulle der være lidt pics fra indvejning og backstage :smile:

Regner med at Kongkent får fyret hans billeder afsted på et tidspunkt med mindre han viser sig at være en total ftp-n00b :wink:

.. så hans billeder vil også dukke op på et tidspunkt :w00t:

Vi får se. Nu er programmet i hvert fald downloadet og installeret, og alle 500+ billeder automatisk resizet af ACDSee til 1000 pixels i bredde. De skal lige pakkes, og SÅ... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så skulle der være lidt pics fra indvejning og backstage :smile:

Regner med at Kongkent får fyret hans billeder afsted på et tidspunkt med mindre han viser sig at være en total ftp-n00b :wink:

.. så hans billeder vil også dukke op på et tidspunkt :w00t:

Det skulle vel ikke være muligt at hente alle billeder fra et galleri i et hug? 200+ klik er lidt trættende specielt også når næste-linket flytter sig afhængig af billedhøjden :wink:

Jeg hoster gerne lidt zip-filer. PM mig

Jeg er krævende - jeg ved det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fedeste billede :4thumbup:

622.jpg

Klaus Kørting kan også flexe andet end muskler :wink:

Muligt at han satser på -87.5 kg inden alt for mange år ... så er lidt spændende for han er så super LEE og kompakt :w00t:

p.s. Han var opvarmer for Jonas fra vores klub og Jonas måtte hente ham 9:30 fredag morgen hos den lokale kebab-mand fordi Klaus lige var nede for at få morgenmad :laugh:

Den mand spiser så beskidt!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel ikke være muligt at hente alle billeder fra et galleri i et hug? 200+ klik er lidt trættende specielt også når næste-linket flytter sig afhængig af billedhøjden :wink:

Jeg hoster gerne lidt zip-filer. PM mig

Jeg er krævende - jeg ved det :innocent:

Alle billederne kommer inden længe også i FITNESSNEWS.DK forum som et langt indlæg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share