DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er der nogen der kan finde et billede af Busted? Jeg har fundet billeder fra det jeg tror er -80, men jeg kan åbenbart ikke genkende Onkel Busted som -80kg's mand.

Der er massere af billeder af ham inde på fitnessnews.dk. Han har lyserøde poseringsbukser på.

Link to comment
Share on other sites

Så må det her være Busted?

post-148-1159116931_thumb.jpg

Edit: Vi postede på samme tid. Nu jeg kigger nærmere efter kan jeg måske godt se det. Men folk ser godt nok anderledes i knastør konkurrenceform med protan end normalt. Jeg har været fordi den atlet der mange gange uden at opdage, det var Busted.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Fatter seriøst ikke at du kan se gyno hos MASS :blink:

har også lige rettet :wink:

.... kunne godt se mit jep skulle være med tydeligt!!

ala jep jep ... det mener du sikkert!! :smile:

Synes ikke MASS bærer præg af at have den store gyno, men mener dog heller ikke hans fysik længere bærer præg af at være naturlig "all the way"

(det er min mening ... og gider ikke diskutere det yderligt! Sporten er nu engang sådan at nogle er clean andre er ikke .. kan ikke ændres - man kan kun forholde sig til det!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Med tilladelse fra Kongkent har jeg banket denne lille side sammen, som forhåbentlig skulle gøre det voldsomt meget nemmere at få hentet alle hans flotte billeder.

http://jrrasmussen.dk/mol/dm2006_3.html

Ang gyno-snakken: man skal vel trods alt lige huske på, at gyno er ikke ensbetydende med brug af krudt. Man kan godt få det uden. Derudover forestiller jeg mig, at med den masse og fedtprocent folk stiller med på scenen, så skal der ikke meget til før det bliver ret tydeligt.

Link to comment
Share on other sites

Mass er skyldig! :devil:

Han er testet positiv for MASSiv fremgang! :w00t:

post-148-1159124090_thumb.jpg

Her er han som tanktop-ål til MOL træf II i Horsens i 2002, og da havde han allerede haft en flot fremgang siden Mol træf 1 i Odense, hvor hans lang-garnede bror Krøøyaarrrrgghh flere gange måtte redde ham fra at ryge gennem en gulv-rist, så ålet var han. :laugh::w00t:

Mht. Gyno, så er der nogen der ser spøgelser. Jeg aner ikke om Mass er clean eller ej, men den lillebitte smule væv bag brystvorterne kan man i hvert fald absolut intet konkludere ud fra. Det er helt normalt og ses hos en stor procentdel af alle mænd. Det bliver måske først synligt når man er så langt nede i fedtprocent som han er på billedet der, så heller ikke en eventuel forandring fra et tidligere billede kan man bruge til noget som helst.

Anyway... Jeg blev i hvert fald glad da jeg hørte Mass-drengen havde vundet. :4thumbup:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

har også lige rettet :wink:

.... kunne godt se mit jep skulle være med tydeligt!!

ala jep jep ... det mener du sikkert!! :smile:

Synes ikke MASS bærer præg af at have den store gyno, men mener dog heller ikke hans fysik længere bærer præg af at være naturlig "all the way"

(det er min mening ... og gider ikke diskutere det yderligt! Sporten er nu engang sådan at nogle er clean andre er ikke .. kan ikke ændres - man kan kun forholde sig til det!!)

Nu må du kraftedme stoppe altså... Kom med noget konkret eller ti stille. Gyno... hvor..?? du ser spøgelser Norah.. den eneste der fejler noget her er dig.. og diagnosen er ondt i røven.

Link to comment
Share on other sites

Her holder jeg sq med T og Mr Bravo.. synes godt nok slet ikk det er tegn på gyno.. så har jeg også! :blink:

... og det har jeg også :tongue:

Skal vi ikke lade den ligge her - lidt pisse irriterende træls hvis vi skal igennem al det dopingsnak igen igen igen!!??!

Hvis bambam synes Søren har gyno ... så fred være med det! Hvis jeg synes Søren krop ikke længere virker "naturel" så fred være med det.... og hvis nogen synes modsat ... så fred være med det!!

Sporten er alligevel så bundråden hvad angår doping ... det ved både de dopede som de rene atleter!!

Så dopede som rene atleter ved også hvilke vilkår de stiller op på og så gør man det forhåbentlig for oplevelsen skyld og skider hul i om resten er dopet for det vil 8 ud af 10 sikkert være uanset hvad vi gør for at komme det til livs :dry:

Jeg har flere gange slået dopede atleter, det har min kærste også, mange af mine veninder og nu også et par atleter fra OBBC ... doping eller ej ... man kan sagtens vinde... så hvad hvis en har gyno eller er dopet... lad det bare stå ved en konstatering og kom så videre!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Helt enig Klaus.

Det er lidt en skam at MASS ikke fører log mere. Det kunne sgu være sjovt at se billeder fra de sidste 5 år nu hvor han har vundet DM. Det kunne inspirere en masse af de ungersvende der har deres daglige gang herinde. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nu må du kraftedme stoppe altså... Kom med noget konkret eller ti stille. Gyno... hvor..?? du ser spøgelser Norah.. den eneste der fejler noget her er dig.. og diagnosen er ondt i røven.

:4slap:

Hvor er det lige du retter den kommentar Anders???

Og ang. Sørens såkaldte gyno, så har han da mig bekendt altid haft en lille tendens til bløde patvorter i al den tid jeg har kendt ham tilbage fra slut 2002... ikke den store gyno men der har altid været lidt hængende tendens på dem!

At jeg ikke synes Søren ser naturel ud længere har jeg vel lov at konstatere (det er min mening!!) ligeså vel som jeg skal ligge øre til andres mening om at jeg ikke kan have striber på pattøjet uden at have krudtet den :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Helt enig Klaus.

Det er lidt en skam at MASS ikke fører log mere. Det kunne sgu være sjovt at se billeder fra de sidste 5 år nu hvor han har vundet DM. Det kunne inspirere en masse af de ungersvende der har deres daglige gang herinde. :4thumbup:

Det kunne være fedt hvis han gav comeback i loggen :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vidste man bare, at tråden ville tage den retning lige så snart billederne kom op på nettet. :dry:

Søren var ikke den eneste atlet til stævnet, med tilknytning til MOL, der fortjener lidt opmærksomhed i tråden. :blush:

[redigeret af moderator, henvisning til nu slettede indlæg]

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share