Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hej Nille og Miss Cali :bigsmile:

Mange tak for den dejlige opdakning :bigsmile: Egentlig har jeg trænet "tungt" tidligere, men aldrig sådan at jeg har været så bevidst om, at nu træner jeg den del af skulderen og nu noget andet + har også haft mange pauser :dry: Så det er egentlig først siden i sommers, at jeg for alvor har struktureret min styrketræning :tongue: Jeg synes også det går rigtig godt for tiden. Er ret sikker på at det skyldes mit øgede kalorieindtag :4mewantfood: Men håber nu at forblive "lille og fin", bare flere bøffer :4thumbup:

Ang. straps så var det faktisk planen, at jeg ville købe sådan nogle. Men er blevet frarådet det igen, da risikoen for at få problemer med underarmen skulle være øget og det gider jeg ikke lige igennem igen. Gjorde sgu max ondt :crazy:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pizza-opskrifter :4mewantfood:

Til ære for Nille og Casper som nok er blevet lidt skræmt over min spinat-pizza, poster jeg lige 2 pizza-opskrifter med billede til, så må vi se om de falder i bedre smag :laugh:

Spinat-pizza

1 pizzabund (bestem selv hvilken du vælger at lave)

1 glas grøn pesto

450 hakket optøet spinat

1 løg

1 pk. parmaskinke

1 pk. frisk mozarellaost

Pinjekerner

Smør den grønne pesto ud på pizzabunden. Put derefter den optøede spinat på. Fordel løgringene, parmaskinken og pinjekerne jævnt ud over pizzaen. Skær den frisk mozerellaost i skiver og fordel ud på pizzaen. Bages midt i ovnen på 200 grader i 10 - 15 min (afhænger af pizzadejen)

Super nemt og lækkert.

post-11838-1168889397_thumb.jpg

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Til den lidt mere kræsne :wink:

Traditionel pizza

1 pizzabund (bestem selv hvilken du vælger at lave)

1 glas rød pesto

1 løg

Majs

Ananas

Tomat

Skinke i tern eller strimler

1 pk. frisk mozerellaost

Pinjekerner

Smør den røde pesto ud over pizzabunden og fordel fyldet ud over pizzaen. Til sidst skæres den friske mozerella ost i skiver og lægges ud over pizzaen. Bages midt i ovnen på 200 grader i 10-15 min (afhænger af pizzadejen)

post-11838-1168889511_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Til den lidt mere kræsne :wink:

Traditionel pizza

1 pizzabund (bestem selv hvilken du vælger at lave)

1 glas rød pesto

1 løg

Majs

Ananas

Tomat

Skinke i tern eller strimler

1 pk. frisk mozerellaost

Pinjekerner

Smør den røde pesto ud over pizzabunden og fordel fyldet ud over pizzaen. Til sidst skæres den friske mozerella ost i skiver og lægges ud over pizzaen. Bages midt i ovnen på 200 grader i 10-15 min (afhænger af pizzadejen)

post-11838-1168889511_thumb.jpg

Pizza! Uhmmmm! :4mewantfood:

Men kød skal der nu på. Alt andet er blasfemi. Og det er INDISKUTABEEEELT!, som Dolph ville have sagt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Pizza! Uhmmmm! :4mewantfood:

Men kød skal der nu på. Alt andet er blasfemi. Og det er INDISKUTABEEEELT!, som Dolph ville have sagt. :laugh:

:laugh: Der er nu altså også lidt kød på, det ligger bare nederst. Men prikken over iét ville være en smule hakket og godt krydret oksekød uhhhhhhm :4mewantfood:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Æv oss, sidder og bli´r helt sulten :4mewantfood:

:tongue:

det ser sq godt ud og selv om jeg generelt er et kød-svin så er det især den med spinat der trækker..... det må vist prøves en af dagene :smile:

Du vil elske den Greger :4mewantfood: Har ikke mødt nogle endnu, som ikke kunne lide den :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ben

OL-squat:

4x10 (45, 50, 55 og 35 kg)

- Det gik ikke særlig godt. Når jeg kører "squat-bevægelsen" uden vægtstang, så kan jeg godt komme under vandret og holde ryggen lige. Men så snart der kommer vægt på, så kommer jeg kun til vandret og læner mig for meget fremad :nonono:

Decline legpress:

6x10 (60, 80, 90, 100, 110 og 120 kg)

1x6 (130 kg)

- Alle sættene blev kørt helt ned til 'stopperne' post-11838-1168963743.gif De første 6 sæt kørte jeg faktisk med overskud post-11838-1168963971.gif

Lying hack sqaut:

1x10 (50 kg) post-11838-1168964828.gif Det var så her Casper pludselig dukkede op og afslørede min tøsevægt.

1x10 (80 kg)

1x10 (80 kg) - dropsæt - 1x10 (50 kg)

Barbell stiff legs dead lift:

4x10 (45 kg)

- Prøvede Caspers straps. Det virkede faktisk okay. Har selv lige bestil nogle i dag :tongue:

Leg extension:

4x8 (40 kg) - dropsæt - 4x12 (20 kg)

Derefter var der vist udsolgt. Tror jeg er nødt til at splitte mit program noget mere op fremover. Er alt for smadret når jeg har kørt de store muskelgrupper igennem.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ser sku ud som om benene bare køre for dig

lige før du tager mere end sådan en disko som mig :D

ville have hilst i dag men dig og casper så meget seriøse ud :)

X-mas *OuT*

He he..... har i fundet ud af hvem hianden er.. eller er det kun dig, som ved hvem de er? og gemmer dig mens du disko pumper... :tongue:

Få da sagdt hej, aldrig for travlt til at hilse på en MOL boer.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

He he..... har i fundet ud af hvem hianden er.. eller er det kun dig, som ved hvem de er? og gemmer dig mens du disko pumper... :tongue:

Få da sagdt hej, aldrig for travlt til at hilse på en MOL boer.. :wink:

Det kun x-mas der ved vi er :laugh:

Tror dog jeg ved det....Jer der kørte dips da jeg kom idag?

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle 3 :bigsmile:

Jeg var selv rigtig godt tilfreds med Decline legpressen i dag, den kørte rigtig godt, men sguatten (som jo nok er den ultimative bedste benøvelse) kører ikke for mig :nonono::sneaky2:

Nille og Casper: Så tror jeg nok liiiiiiigé vi slapper af - okay.

- Pia (Bambi)

Er du single Bambi? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ihhhh Horton sagaen :w00t:

Haha.. så kigger man lige forbi for at læse om den seriøse træning, Pia ligger for dagen - Og så er der bare fyldt med intriger :w00t::laugh:

Pia for pokker, du vejer jo kun 2/3 af, hvad jeg squatter - jeg tror ikke, at du er seriøs nok, hvad angår det der mængde-indtag!

- Rigtig fed træning, det er ret imponerende, at dine dips kører så godt som ny øvelse, men nu har du jo ret onde arme i forvejen, så det skulle vel ikke komme som en overraskelse :smile:

Må man spørge - hvad går den squatøvelse ud på - hacksquat(google må lige være min ven)? - Jeg kommer lidt til at tænke a la sumo-squat, men det ville være ret voldsomt, hvis du tog 80kg i bred benstilling :laugh: - så blir' jeg altså bange for dig :blink::laugh:

Knus Randi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ihhhh Horton sagaen :w00t:

Haha.. så kigger man lige forbi for at læse om den seriøse træning, Pia ligger for dagen - Og så er der bare fyldt med intriger :w00t::laugh:

Pia for pokker, du vejer jo kun 2/3 af, hvad jeg squatter - jeg tror ikke, at du er seriøs nok, hvad angår det der mængde-indtag!

- Rigtig fed træning, det er ret imponerende, at dine dips kører så godt som ny øvelse, men nu har du jo ret onde arme i forvejen, så det skulle vel ikke komme som en overraskelse :smile:

Må man spørge - hvad går den squatøvelse ud på - hacksquat(google må lige være min ven)? - Jeg kommer lidt til at tænke a la sumo-squat, men det ville være ret voldsomt, hvis du tog 80kg i bred benstilling :laugh: - så blir' jeg altså bange for dig :blink::laugh:

Knus Randi :smile:

Hej Randi :wub:

Ja der gik vist temmelig meget spass i loggen i går :w00t:

Jeg føler faktisk at jeg har taget på, jeg er i hvert fald blevet noget mere blød at se på, og bukserne strammer mere end de plejer :nonono: Men har fået besked på at være kold over for det, jeg kan jo ikke vokse uden mad :blush:

Jeg vedhæfter lige et billede af Lying Hack Squat.... I hvert fald det der lige kom nærmest den maskine jeg kører i, der er selvfølgelig bare også nogle vægtblokke. post-11838-1169049228.jpg

Du squatter sgu igennem Randi :blink: Det må da være omkring de 70 kg du kører med :devil:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Randi :wub:

Ja der gik vist temmelig meget spass i loggen i går :w00t:

Jeg føler faktisk at jeg har taget på, jeg er i hvert fald blevet noget mere blød at se på, og bukserne strammer mere end de plejer :nonono: Men har fået besked på at være kold over for det, jeg kan jo ikke vokse uden mad :blush:

Jeg vedhæfter lige et billede af Lying Hack Squat.... I hvert fald det der lige kom nærmest den maskine jeg kører i, der er selvfølgelig bare også nogle vægtblokke. post-11838-1169049228.jpg

Du squatter sgu igennem Randi :blink: Det må da være omkring de 70 kg du kører med :devil:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Hejsa frøken Pia

Det skal der også være plads til jo :laugh::tongue:

Åh ja, kan godt forestille mig, at hjernen den går lidt i baglås, når man er vant til at træne mod "formen". Men det gør du jo også nu, tankegangen skal bare lige omstilles.

Arh okey, ja det er da en spændende øvelse. Det kræver noget specielt udstyr, går jeg ud fra. Tror i al fald ikke, at vores center kan diske op med sådan en liggende-squat ramme.

Jeg var på 72½ alm. squat, men mon ikke den er faldet lidt på det sidste :wink: Har jo ikke udsat the ass for vægt i 1½mdr :smile:

Og hvile på laurbærene kan man jo ikke i den her branche - resultater ! Det er dét de unge vil ha' :tongue:

Go' træning frøken

Kram Randi :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share