Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Brysttræning sammen med Casper post-11838-1169065422.gif

Machine high incline bench press:

4x10 (6 blokke)

- Tror jeg bliver pænt øm i morgen :crazy:

Smith high incline bench press:

4x10 (40 kg)

Dumbbell flyers:

4x10 (6 kg)

Machine flyers:

4x10 (10 kg)

Alle sættene blev vist hjulpet lidt på vej af Casper, bliver forhåbentligt stærkere med tiden :innocent:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Glem det Casper er min..... :laugh: Så du er ledig hvis nogen skulle dukke op i DHS.. :tongue:

:laugh::laugh: Ha ha Nille jeg ser sgu først dette indlæg nu :blush: Du kan være helt rolig. Jeg er særdeles god til at tyde folks non-verbale kommunikation, så må hellere bare pakke mine frugter igen, for der er vist ikke noget at komme efter post-11838-1169067952.gif :laugh::laugh:

Girl-power kram fra Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Ha ha Nille jeg ser sgu først dette indlæg nu :blush: Du kan være helt rolig. Jeg er særdeles god til at tyde folks non-verbale kommunikation, så må hellere bare pakke mine frugter igen, for der er vist ikke noget at komme efter post-11838-1169067952.gif :laugh::laugh:

Girl-power kram fra Pia (Bambi) :wub:

He he... Pia.. Det var jo bare for at drille dig lidt.. men du ved hvem.. :wink:

Der burde da være vildt mange du kan smide din frugter efter i DHS... :w00t::tongue4:

Link to comment
Share on other sites

He he... Pia.. Det var jo bare for at drille dig lidt.. men du ved hvem.. :wink:

Der burde da være vildt mange du kan smide din frugter efter i DHS... :w00t::tongue4:

:laugh: I know my girl.... Med den non-verbale kommunikation hentydede jeg til Casper :tongue:

Når du kommer ned i DHS, så må vi jo lige have de store briller på :w00t:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Skulder og biceps post-11838-1169226552.gif

Så fik jeg det første valgfag afsluttet, med en fremlæggelse der gik ganske udemærket :bigsmile::4smartass: Efter skole var jeg nede på strøget for at finde en kjole, da jeg skal til 25 års fødselsdag i morgen, men det skulle desværre vise sig at være komplet umuligt :sneaky2: I stedet fald jeg over en del af de der moderne "cowboy-hængerøvs-bukser", som jeg efter hånden har prøvet nogle stykker af og nu er den endelige konklusion kommet. Man kan ikke gå i "cowboy-hængerøvs-bukser" når man måler under 160 cm. Jeg ligner grangivelig en dværg til sækkeløb :unhappy: Så i morgen hedder det: "Pia tænk hurtigt" og så skal jeg bare finde noget :tongue:

Skulder

Dumbbell skulderpres:

4x10 (9, 10, 11 og 12 kg)

1x8 (13)

1x5 (14 kg) - Tungt :devil:

Barbell upright row:

4x10 (23, 25, 25 og 25 kg)

1x8 (25 kg)

1x5 (27 kg) - Tungt :crazy:

Dumbbell lateral raise:

5x10 (6, 7, 8, 8 og 8 kg)

1x8 (9 kg)

Dumbbell front raise: - Ny øvelse.

5x10 (4, 5, 6, 7 og 8 kg)

1x8 (9 kg)

Biceps

Barbell curl:

1x4 (28 kg)

1x6 (25 kg)

4x8 (23 kg)

- Der var bare totalt myretue oven på, så jeg kunne ikke få nogle 2½ kg vægtskiver, hvorfor jeg i det første sæt var nødt til at tage temmelig meget vægt på. Derefter blev der nogle skiver fri, så jeg kunne kører de sidste sæt med 23 kg :tongue:

Dumbbell curl: (kg pr. arm)

2x10 (9 og 10 kg)

2x8 (12 kg)

1x6 (13 kg) - NY PR :4thumbup:

1x3 (14 kg) - NY PR IGEN :w00t:

- Mine biceps øvelser kører virkelig helt kanon for tiden :superman:

Det var vist hvad det nåede at blive til i dag. Fra i næste uge starter jeg på kreatin, for lige at give det hele et lille skub :firebounce:

- Pia (Bambi) post-11838-1169226501.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ryg og triceps :showoff:

Sguat stativet var optaget da jeg kom, så kørte øvelserne i en lidt anden rækkefølge end jeg egentlig ville have gjort. :dry:

Ryg

Dumbbell one-arm-row:

3x10 (18, 20 og 22 kg)

1x8 (24 kg)

1x3 (26 kg)

- Første gang at 24 kg føltes "lette" og blev kørt med overskud :superman:Derimod var de 26 kg max tunge :crazy:

Sumo-dødløft:

3x10 (45, 50 og 55 kg)

1x8 (60 kg)

- Det kørte rigtig godt i dag :4thumbup:

Yates row:

2x10 (45 og 50 kg)

1x8 (55 kg)

1x7 (55 kg)

Triceps

Dips:

1x 14 (bw) - NY PR

2x10 (bw)

1x8 (bw)

Triceps extension m. hammergreb:

1x10 (18 kg)

1x10 (23 kg)

2x8 (23 kg)

- Bedre at kører med dette greb end med de almindelige vægtstænger :bigsmile:

Dumbbell triceps extension:

1x10 (9 kg)

2x8 (12 kg)

1x8 (13 kg)

Overordnet set, ikke et ret godt træningspas :nonono: Er inde i en af mine triste perioder, hvor mit liv ikke kører som det skal, så håber snart på at det vender igen, for det ødelægger mere end det gavner, når man går rundt i en osteklokke af triste tanker :unhappy:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Overordnet set, ikke et ret godt træningspas :nonono: Er inde i en af mine triste perioder, hvor mit liv ikke kører som det skal, så håber snart på at det vender igen, for det ødelægger mere end det gavner, når man går rundt i en osteklokke af triste tanker :unhappy:

Jeg synes da din træning så rigtig godt ud... ! I hver fald en flot omgang dips du får fyrret af :4thumbup:

Du må sige til hvis jeg skal komme med en hammer og smadre osteklokken for dig :blush:

Håber i hver fald snart at det lysner hos dig søde :smile:

KnuZZer Nita :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey fitness Girl.. :superman:

Ååhh kender det med de triste perioder alt for godt... :unhappy: Det er okay at brokke sig herinde, nogen gange er det rart at få luft over sin dumme hverdag... :mad:

Og vi andre skal nok prøve at bakke dig op og sende nogle søde beskeder.. :bigsmile: Det kan godt hjælpe lidt har jeg fundet ud af..

Stort Kram NillePigen..

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille og Anita post-11838-1169498290.gif

Hvor er I bare dejlige, det har allerede hjulpet lidt, at få sådan et par søde hilsner :wub: Jeg skal nok komme ovenpå igen, tager bare altid lidt tid.

Når jeg lige tænker tilbage på træningen, så har du ret Anita, mine dips gik jo ganske udemærket. Det er det højeste antal jeg nogenside har lavet, så det var da én go ting :4thumbup:

Stort Bambi-kram til jer begge post-11838-1169499113.gif

post-11838-1169499143.gif :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ryg og triceps :showoff:

Sguat stativet var optaget da jeg kom, så kørte øvelserne i en lidt anden rækkefølge end jeg egentlig ville have gjort. :dry:

Ryg

Dumbbell one-arm-row:

3x10 (18, 20 og 22 kg)

1x8 (24 kg)

1x3 (26 kg)

- Første gang at 24 kg føltes "lette" og blev kørt med overskud :superman:Derimod var de 26 kg max tunge :crazy:

Sumo-dødløft:

3x10 (45, 50 og 55 kg)

1x8 (60 kg)

- Det kørte rigtig godt i dag :4thumbup:

Yates row:

2x10 (45 og 50 kg)

1x8 (55 kg)

1x7 (55 kg)

Triceps

Dips:

1x 14 (bw) - NY PR

2x10 (bw)

1x8 (bw)

Triceps extension m. hammergreb:

1x10 (18 kg)

1x10 (23 kg)

2x8 (23 kg)

- Bedre at kører med dette greb end med de almindelige vægtstænger :bigsmile:

Dumbbell triceps extension:

1x10 (9 kg)

2x8 (12 kg)

1x8 (13 kg)

Overordnet set, ikke et ret godt træningspas :nonono: Er inde i en af mine triste perioder, hvor mit liv ikke kører som det skal, så håber snart på at det vender igen, for det ødelægger mere end det gavner, når man går rundt i en osteklokke af triste tanker :unhappy:

- Pia (Bambi) :wub:

Arrrrrg, din træning ser da meget godt ud du :4thumbup: Mht. til det andet, så skal jeg atter bringe mit berømte citat op: Det kan godt være det regner idag- men solen vil snart skinne igen :wink: Al ting her i livet går op og ned - og efter en down periode nyder man virkeligt, at man er på dupperne igen - og det kommer man altid uanset hvor dystert og umuligt tingene ser ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Arrrrrg, din træning ser da meget godt ud du :4thumbup: Mht. til det andet, så skal jeg atter bringe mit berømte citat op: Det kan godt være det regner idag- men solen vil snart skinne igen :wink: Al ting her i livet går op og ned - og efter en down periode nyder man virkeligt, at man er på dupperne igen - og det kommer man altid uanset hvor dystert og umuligt tingene ser ud :smile:

Hvor er du sød Bond :tongue: Det citat vil jeg huske på, særligt om morgenen når jeg står og venter på bussen post-11838-1169573602.gif

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Bryst post-11838-1169574065.gif

Humøret har været noget bedre i dag, ja det er faktisk blevet bedre og bedre som dagen er skredet frem - dejligt :smile: Bestod mit førstehjælpskursus i dag, med 2 fejl ud af 14 spørgsmål, så det kan jeg vist kun være tilfreds med, når man tænker på mit engagement de seneste to dage :innocent:

Smith high incline bench press:

2x10 (30 kg)

1x12 (27 kg)

3x10 (29 kg)

- Sidst kørte jeg med 40 kg, så Casper må alligevel have spottet mig ret godt, men ellers syntes jeg det kørte godt :blush::innocent:

Machine high incline bench press:

2x10 (2 blokke)

1x10 (4 blokke) - Tungt :devil:

4x10 (3 blokke)

- Jeg fik indstillet maskinen uden at pressen styrtede sammen :4thumbup:

Dumbbell brystpres:

1x7 (13 kg) - Okay hvad skete der så lige der. Det hele rystede på mig og jeg havde ingen kræfter tilbage :blink:

3x10 (12 kg)

Low incline dumbbell flyers:

5x10 (5, 6, 6, 7 og 8 kg)

- Denne øvelse kørte ellers rigtig godt i dag.

Herefter syntes jeg ikke jeg ville gå i krig med skulderne, da jeg følte at de allerede var lettere trætte ovenpå brystpresøvelserne, så det bliver i morgen i stedet for. Da jeg skulle til at ned og klæde om, blev jeg stoppet op af en mand, som ville hører mig hvor længe jeg havde trænet og om jeg ikke overvejede konkurrence. Han kunne se at jeg havde gode gener :blush:og mente jeg måtte have nogle stærke arme :4flex: Det var da en dejlig opløftende kommentar at få med på vejen :wub:Så er jeg måske alligevel ved at udvikle mig til en lille fitness-tøs :slut::laugh:

På min vej hjem mødte jeg en lille fortvivlet pige og hendes mor. Moderen udbrød: "Jamen lille skat, du kan ikke stikke af fra din skygge"...... :blink:Kan man ikke det, det gør Lucky Luke sgu da... :dry:hømf hømf der røg den illusion så :laugh::laugh::laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Bryst post-11838-1169574065.gif

Humøret har været noget bedre i dag, ja det er faktisk blevet bedre og bedre som dagen er skredet frem - dejligt :smile: Bestod mit førstehjælpskursus i dag, med 2 fejl ud af 14 spørgsmål, så det kan jeg vist kun være tilfreds med, når man tænker på mit engagement de seneste to dage :innocent:

Smith high incline bench press:

2x10 (30 kg)

1x12 (27 kg)

3x10 (29 kg)

- Sidst kørte jeg med 40 kg, så Casper må alligevel have spottet mig ret godt, men ellers syntes jeg det kørte godt :blush::innocent:

Machine high incline bench press:

2x10 (2 blokke)

1x10 (4 blokke) - Tungt :devil:

4x10 (3 blokke)

- Jeg fik indstillet maskinen uden at pressen styrtede sammen :4thumbup:

Dumbbell brystpres:

1x7 (13 kg) - Okay hvad skete der så lige der. Det hele rystede på mig og jeg havde ingen kræfter tilbage :blink:

3x10 (12 kg)

Low incline dumbbell flyers:

5x10 (5, 6, 6, 7 og 8 kg)

- Denne øvelse kørte ellers rigtig godt i dag.

Herefter syntes jeg ikke jeg ville gå i krig med skulderne, da jeg følte at de allerede var lettere trætte ovenpå brystpresøvelserne, så det bliver i morgen i stedet for. Da jeg skulle til at ned og klæde om, blev jeg stoppet op af en mand, som ville hører mig hvor længe jeg havde trænet og om jeg ikke overvejede konkurrence. Han kunne se at jeg havde gode gener :blush:og mente jeg måtte have nogle stærke arme :4flex: Det var da en dejlig opløftende kommentar at få med på vejen :wub:Så er jeg måske alligevel ved at udvikle mig til en lille fitness-tøs :slut::laugh:

På min vej hjem mødte jeg en lille fortvivlet pige og hendes mor. Moderen udbrød: "Jamen lille skat, du kan ikke stikke af fra din skygge"...... :blink:Kan man ikke det, det gør Lucky Luke sgu da... :dry:hømf hømf der røg den illusion så :laugh::laugh::laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

ikke noget som dejlige komplimenter :D

godt at høre du er ved at komme oven på igen ...

ser ud som om træningen køre :wink:

X-mas *OuT*

Link to comment
Share on other sites

ikke noget som dejlige komplimenter :D

godt at høre du er ved at komme oven på igen ...

ser ud som om træningen køre :wink:

X-mas *OuT*

Hej med dig :smile:

Ja jeg synes faktisk det kører okay for tiden. Men der er selfølgelig lang vej endnu og meget jeg skal arbejde med, men de små fremskridt betyder da helt sikkert noget :4thumbup:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig :smile:

Ja jeg synes faktisk det kører okay for tiden. Men der er selfølgelig lang vej endnu og meget jeg skal arbejde med, men de små fremskridt betyder da helt sikkert noget :4thumbup:

- Pia (Bambi)

:cool: tjoo har efter hånden selv accepteret at jeg aldrig bliver helt tilfreds selv ... mine mål flytter sig med mine fremskridt hehe ...

men der er ikke noget så fedt som når folk bemærker ens fremskridt :innocent:

X-mas *OuT*

Link to comment
Share on other sites

:cool: tjoo har efter hånden selv accepteret at jeg aldrig bliver helt tilfreds selv ... mine mål flytter sig med mine fremskridt hehe ...

men der er ikke noget så fedt som når folk bemærker ens fremskridt :innocent:

X-mas *OuT*

Helt enig, man overser dem jo tit selv - man er vist sin egen værste kritikker :dry:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Super omgang skulder træning post-11838-1169647274.gif

Så belv den sidste uges valgfag afsluttet ude på brandskolen i Skejby :firebounce: Vi skulle selv prøve at slukke forskellige brande med en brandslukker og et brandtæppe. Sidst nævnte var jeg ikke så gode venner med, hvorfor jeg stak af da halvdelen af tæppet var lagt over den brændende tønde :blush: Ups!

Da jeg kom ned til træning var jeg stiv frossen :cold: og det tog faktisk noget tid før jeg atter fik varmen. Desværre havde jeg netop i dag, ikke medbragt en sweatshirt til at have over :dry:

Dumbbell skulderpres:

3x10 (10, 12 og 13 kg)

1x8 (14 kg) - Tungt :devil:

Dumbbell lateral raise:

1x10 (7 kg)

4x10 (8 kg)

1x8 (9 kg)

Lever shoulder press:

2x10 (1 blok)

2x12 (1 blok)

2x10 (2 blokke)

- Pressen styrtede ikke sammen da jeg indstillede den :4thumbup: Nu tror jeg prøven er bestået :laugh:Men ellers brokker min højre skulder sig lidt for tiden :unhappy:Må lige se tiden an og så evt. kontakte en fysioterapeut hvis det ikke bliver bedre :dry:

Barbell up-right-row:

5x10 (23 kg) - dropsæt - 5x15 (18 kg)

1x10 (23 kg) - dropsæt - 1x12 (18 kg)

Lever seated rear lateral raise: - Ny øvelse

1x12 (5 kg)

4x12 (15 kg)

1x6 (20 kg) - Tungt :crazy:

- Efter en lille snak med Anita-pigen, skal jeg vist til at være lidt bedre til at træne hele skulderen, da min forskulder med stor sandsynlighed er mere udviklet end bagskulderen, da denne jo også bruges sekundært i mange andre øvelser. Måske mine skuldersmerter kan skyldes denne uligevægt :blush:Ellers syntes jeg ikke som sådan at jeg kunne mærke hvor øvelsen gik i henne, kun at jeg spændte en del i de muskler som sidder i øverste del af ribenene :devil:

Dumbbell standing rear delt row: - Ny øvelse

6x12 (4, 5, 7, 8, 8 og 9 kg)

- Udførslen af øvelsen blev først ordentlig, da jeg ramte de 7 kg, i de to første sæt var der ikke nok 'modstand'. Syntes egentlig ikke øvelsen kom til at føles tung i nogle af sættene, men er bange for at komme til at bruge nogle 'forkerte' muskler, hvis jeg skruer op for vægten. Den var jo tænkt til at styrke min bagskulder.

Rigtig godt træningspas, med masser af overskud post-11838-1169649288.gif I morgen kan jeg hente min pakke med kreatin på posthuset og så hedder de 20 gram dagligt, fordelt over 4 gange :smile:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Pia.

Nice med en god gang skuldertræning. Jeg tager en senere i dag.

Ang. det kreatin, gider du så lige beskrive lidt nærmere hvordan du tager 20 gram dagligt over 4 gange.. Er det ikke kun i starten, at du skal tage så meget om dagen?

Iskolde hilsner fra Sdr. Jylland.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Lever seated rear lateral raise: - Ny øvelse

1x12 (5 kg)

4x12 (15 kg)

1x6 (20 kg) - Tungt :crazy:

- Efter en lille snak med Anita-pigen, skal jeg vist til at være lidt bedre til at træne hele skulderen, da min forskulder med stor sandsynlighed er mere udviklet end bagskulderen, da denne jo også bruges sekundært i mange andre øvelser. Måske mine skuldersmerter kan skyldes denne uligevægt :blush:Ellers syntes jeg ikke som sådan at jeg kunne mærke hvor øvelsen gik i henne, kun at jeg spændte en del i de muskler som sidder i øverste del af ribenene :devil:

Ser da fornuftig ud... Og lige præcis med træning af bagskulderen, må du hellere kører høje rep med lave kilo, så du bruger de rigtige muskler... !!

Du får lige Norahs forklaring på hvornår man gør det rigtige... !! Hvis en person står med en finger lige mellem dine skulderblade (mener det er der hun puttede sin finger), skal du ved at løfte dine albuer sidst i øvelsen, lukke skulderbladene omkring personens finger.

Samme fornemmelse skal man have i DB laying rear lateral raise og andre øvelser hvor man vil have kontakt med bagskulderen.

Håber det kan bruges :bigsmile:

KnuZ Nita :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ser da fornuftig ud... Og lige præcis med træning af bagskulderen, må du hellere kører høje rep med lave kilo, så du bruger de rigtige muskler... !!

Du får lige Norahs forklaring på hvornår man gør det rigtige... !! Hvis en person står med en finger lige mellem dine skulderblade (mener det er der hun puttede sin finger), skal du ved at løfte dine albuer sidst i øvelsen, lukke skulderbladene omkring personens finger.

Samme fornemmelse skal man have i DB laying rear lateral raise og andre øvelser hvor man vil have kontakt med bagskulderen.

Håber det kan bruges :bigsmile:

KnuZ Nita :blush:

Tak Anita :wub:

Høje reps er det ikke omkring de 15 stykker? Jeg vil prøve "finger-prøven" næste gang jeg kører øvelsen. Tror hellere jeg må træne bagskulderen to gange om ugen og den resterende skulder blot én gang om ugen. Det eneste jeg synes virker svært ved denne øvelse, er at man jo ligesom er "låst fast" i maskinen, hvorfor det da bliver lidt svært at løfte albuerne ret meget :blink: Men skal da prøves helt sikkert. Tror jeg vil kører med de 15 kg fremover :innocent:

Knuz Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tak Anita :wub:

Høje reps er det ikke omkring de 15 stykker? Jeg vil prøve "finger-prøven" næste gang jeg kører øvelsen. Tror hellere jeg må træne bagskulderen to gange om ugen og den resterende skulder blot én gang om ugen. Det eneste jeg synes virker svært ved denne øvelse, er at man jo ligesom er "låst fast" i maskinen, hvorfor det da bliver lidt svært at løfte albuerne ret meget :blink: Men skal da prøves helt sikkert. Tror jeg vil kører med de 15 kg fremover :innocent:

Knuz Pia (Bambi) :wub:

Ja det er svært at løfte albuerne, men husk det er mest bogstavelig talt, du skal ik have albuerne højt oppe.. men du må heller ikke tabe dem, som man nemt gør, da det er nemmest at køre de tunge kilo med albuerne nede..

Du kan evt. variere mellem tung og let dag i bagskulder, så du f.eks. på skulderdage kører let bagskulder (12-15 rep) og på rygdage kører tung bagskulder (8-12 rep)... !! Det er jeg ved at afprøve for tiden og mine skulder er faktisk ved at være smertefri efter en lille måned :4thumbup:

Eller må vi kigge på det d. 10. februar når jeg kommer til Århus :smile:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share