31


No6bach
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dagens træning

A1 Bænk

4x10 @ 75 kg

A2 DB Row

3x8 @ 40 kg

A3 Benpres

3x8 @ 130 kg

Cykel

10 min

Travlhed..

Meget "ad" træning. Har en teori om, at AUS har varmekanoner til at blæse ind i lokalet, hvilket foresager temperaturer og en fugtighed, der er en sauna værdig. Desuden var det jo endnu en "1. gang" hvilket altid bare en ubehageligt - jeg har altid djævelsk ond i lænden efter en uges tid uden træning og for meget tid i sengen. Well, nu er jeg igen i gang, og nu skulle der helst ikke ligge flere pauser og vente lige foreløbig

Link to comment
Share on other sites

Var forresten oppe og se det, der hedder Vestkanten i Oslo - Stedet for The Rich and Famous, og også der skihop bakken Holmekollen ligger. Det er sgu lidt facinerende at man kan komme fra tæt by til virkelig smukke fjeldlandskaber og ligeså huse på 10 min. Jeg bliver mere og mere glad for den by (og dens indbyggere) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 Laterals

4x10 @ 10 kg

A2 Front Raise

4x10 @ 12,5 kg

A3 Reverse Pec Deck

4x10 @ 30

A1 Leg Extension

4x10 @ 50

A2 Leg Curl

4x10 @ 30

A3 Læg

4x10 @ 40

A1 Hypers

3x15

A2 Abs

3x15

10 min interval cykling

Hold da op en gang lal. Tror jeg prøver noget split så jeg får bare lidt styr på hvad jeg render og spilder min tid på

Link to comment
Share on other sites

Hvad betyder alt det dér A1,23,4 osv osv?

PS:

http://www.dr.dk/P3/ungabunga/artikler/20090810145911.htm

PPS:

Chapter 07 - Revelation - The Nightmare Of The Old Testament [Tech-House]

:-----: 102Mb - 55.39 :-----:

http://www.zshare.net/audio/639206966a02d135/

Jamie Jones - Summertime feat. Ost & Kjeld (Extended Vocal Mix)

Moritz Piske - Can't Keep (Original Mix)

Nicole Moudaber - A La Foillie (Vocal Mix)

Burnski - Sleep (Original Mix)

Parov Stelar - Wanna Get

Gramophonedzie - Why Don't You (Original Mix)

Parov Stelar - Hotel Axos

Coyu, Uner - Raw Sweat (Original Mix)

Sebo K, Metro - Saxtrack (Original Mix)

Parov Stelar - Libella Swing

Matt Tolfrey, Delete (aka Sergio Munoz) - What Am I Buying (Original Mix)

Tiefschwartz - Trust feat. Seth Troxler (Original Mix)

Analog People In A Digital World - Rose Rouge (Vocal Edit)

Jeg ZuuuUUPERsætter nogle øvelser en gang imellem. Tak for mixet, jeg tror jeg hører det til træning i morgen :smile:

Der var i øvrigt ingen piger på den alder..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Diverse grøntsager og frugter fløj rundt i mine tanker og blandede sig med spiritus og store idéer :smile:

Bænk

1x20 @ 60 kg

4x10 @ 75 kg

1x3 @ 100 kg

1x5 @ 100 kg

Utroligt så meget mere behageligt det er, at have en stående bagved

Dips

4x8 @ 10 kg

Incline DB Pres

3x6 @ 30 kg

Omgzors da.. Det var jeg nødt til at stoppe med

Cable Cross

4x12 @ 30

OH Rope Extension

1x17 @ 40

4x10 @ 50

Mine triceps (især) er dælme ikke meget for at være trætte og presse samtidig. Det kan kun blive bedre

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Cable Crunch

4x10 @ stak + 20 kg

Eveil Wheel

4x8

Jeg får altid de syge doms når jeg har været lidt væk fra denne øvelse. Rolig rolig

Cykel

Tabata

Og så er jeg sørme blever tinget op af min gamle børnehave, der spurgte om jeg kunne arbejde i dag. Det kunne jeg da godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle have været ned og træne ben og axel, men så skete følgende:

- Min roomie kom hjem fra ferie

- Han havde købt rejer, feta, cherry tomater, champignoner, salat, blomkål og en god drue

- Desuden havde han ost og chorizo med fra Spanien

- Jeg lavede kcal dense brownies

- Vi lavede mad og snakkede om livets finere ting

- Vi spiste maden og drak vinen mens FCK spillede en sølle 1. halvleg

- Min roomie er faldet i søvn og ligner en sød baby

- Jeg tror jeg vil have et stykke brownie

Best%20Friends.JPG

Det er dejligt med gode venner, hva venner? :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag gik jeg og tænkte på hvor nemt det dog er at være pædagog. Jeg synes de er overbetalte, og har en uproportionel lang og indviklet uddannelse :smile:

Nå, hvorom alting er, så har mine ene skulder divergerende seksuelle tilbøjeligheder hvorfor jeg valgte at skubbe min ben/skulder dag til i morgen. I øvrigt ligesom jeg, hvilket den trofaste læser sikkert allerede har bemærket, også gjorde i går :smile:

Træning

Cross Trainer

20 min

Cykel

10 min

PW på løbebånd

5 min

Min t-shirt var herefter en anelse fugtig :smile:

Går og leger med tanken om at tilknytte en træningscoach til mig selv. Evt også en, der ved noget om ernæring :smile:

Simon og Christian, jeg ved i har min back - jeg har også jeres :smile:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag gik jeg og tænkte på hvor nemt det dog er at være pædagog. Jeg synes de er overbetalte, og har en uproportionel lang og indviklet uddannelse :smile:

Jeg har altid sagt, at når jeg vinder boksen i Lotto skal jeg arbejde som pædogogmedhjælper på deltid resten af mit liv - det er jo verdens mest afslappede, lette og hyggelige job!

(Det forudsætter selvfølgeligt at jeg rent faktisk spiller Lotto...)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid sagt, at når jeg vinder boksen i Lotto skal jeg arbejde som pædogogmedhjælper på deltid resten af mit liv - det er jo verdens mest afslappede, lette og hyggelige job!

(Det forudsætter selvfølgeligt at jeg rent faktisk spiller Lotto...)

I går mødte jeg kl. 12.00 i vuggestue. Alle vores børn sov så jeg sad bare og drak kaffe i 25 min. Så afløste jeg som vagt hos de sovende børn, hvor det eneste jeg lavede i 40 min var at ringe ned og bede en en af de andre komme op og hente et barn, der var vågnet. Så går jeg tilbage til stuen hvor jeg bliver mødt med "Morten, du skal til pause nu". 40 min. Med kage. Betalt :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha.. Du burde komme ned og kigge på når 5-6 voksne mennesker går rundt kl. 15.45 og kigger på de sidste 8 børn, der ikke er blevet hentet :smile:

I sådanne tilfælde nøjedes jeg med at kigge på mit ur og tænke på den ufattelige mængde af penge ( :tongue: ) jeg skovlede hjem uden at lave noget, ellers havde jeg nok slået mig selv i hjel :)

Link to comment
Share on other sites

I går mødte jeg kl. 12.00 i vuggestue. Alle vores børn sov så jeg sad bare og drak kaffe i 25 min. Så afløste jeg som vagt hos de sovende børn, hvor det eneste jeg lavede i 40 min var at ringe ned og bede en en af de andre komme op og hente et barn, der var vågnet. Så går jeg tilbage til stuen hvor jeg bliver mødt med "Morten, du skal til pause nu". 40 min. Med kage. Betalt :laugh: :laugh:

Haha ja det vækker minder. Jeg valgte dog at springe over vuggestuer, så jeg ikke skulle ordne bleer. SFO (børn 6-10 år) er perfekt. Drengene skal bare have en bold og skilles ad når de slås og pigerne skal man bare smile til. HELE sommerferien lå jeg i bar overkrop på en bænk og slikkede sol. Selvfølgeligt med en kande iskold saft fra fryseren, som kun jeg og en anden medhjælper måtte drikke af :cool:

Link to comment
Share on other sites

En slags træning har jeg da også lavet

C2

1x500 m

Benpres

1x20 @ 100 kg

1x15 @ 130 kg

4x6 @ 160 kg

Mili

1x20 @ 20 kg

3x10 @ 40 kg

Reverse Pec Deck

2x12 @ 30

Havde travlt da jeg skulle på LA PLAYA. I aften skal jeg have en first timer i baren hvilket nok skal blive godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Går og leger med tanken om at tilknytte en træningscoach til mig selv. Evt også en, der ved noget om ernæring :smile:

Det synes jeg imo er spild af penge og tid med den livsstil du pt fører. Ideen er jo rigtig god, men jeg ser ingen grund til at bruge de summer penge på noget man alligevel ikke vil kunne gøre helhjertet eller optimalt. Ikke at der er noget galt i måden du lever på, men du burde måske overveje om du ikke burde eksekvere den plan når du kan devote mere af din tid til træning og ikke går på druk så ofte.

Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg imo er spild af penge og tid med den livsstil du pt fører. Ideen er jo rigtig god, men jeg ser ingen grund til at bruge de summer penge på noget man alligevel ikke vil kunne gøre helhjertet eller optimalt. Ikke at der er noget galt i måden du lever på, men du burde måske overveje om du ikke burde eksekvere den plan når du kan devote mere af din tid til træning og ikke går på druk så ofte.

Damn girl you SEXY BITCH!

DB Row

5x6 @ 40 kg

Cable row

1x15 @ 65

2x6 @ 95

3x10 @ 80

Hypers

5x10 @ 15 kg

Pull Downs

4x10 @ 70

Leg Extension

4x10 @ 50

In all seriousness, essensen, så kan jeg godt se din pointe og du har vel egentlig ret :smile: Jeg fortsætter bare min nuværende livsstil..

Link to comment
Share on other sites

Prøv og fuck med mig nu!

Benpres

4x10 @ 140 kg

Cable Row

1x10 @ 90

3x10 @ 80

For teh stricness

DB Pres

4x10 @ 32,5 kg

Hypers

4x10 @ 15 kg

Mili

4x10 @ 35 kg

Abs gøjl

3x10

Oh Rope Extension

2x10 @ 65

DB Curl

1x10 @ 22,5 kg

Leg Extension

1x12 @ 50

Post Delt

2x10 @ 30

Første gode træning i lang tid. Fandme lækkert!!!

Nu: Protein smoothie af hindbær, blåbær, kvark og kærnemælk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share