31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Vi samlede dem op på Rosies.. lol. Fuck det var god lol.

:laugh: :laugh: :laugh:

Ja, det blev jeg også enig med Christian om. Shit jeg var forvirret da jeg vågnede. Hahahahaha!! Det er sjovt bare at tænke på det :smile:

"Hello girls... Do you FIRE IT OFF?"

"Excuse me - what?"

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Bertha - Skønne Bertha Tribute!

overskrift.gif

Cykel

Tabata

Her fandt jeg ud af, at hun (Bertha) er et skønt apparat

Cross Trainer

30 min

Her trykkede jeg på hendes (Bertha's) knapper, vidste at det hele klappede og vidste at intet galt kunne ske

Så lavede jeg pizza, som jeg lige har spist. Nu vil jeg høre unga bunga musik til jeg skal i seng :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Vi deler jo åbenbart flere af de samme svagheder. Så kan du selv få lov til at gætte nationaliteten. :wink:

8916_263221420292_665400292_8806871_6570991_n.jpg

Og fuldstændig enig mht. Von Baden, jeg synes også, at han er rigtig, rigtig fed. :smile:

Lagoon - Du skal vide at jeg betragter dig som en friend af loggen og en good guy :smile:

Hjemmetræning

KB Squat

5x10 @ 2x24 kg

KB Mili

4x10 @ 2x24 kg

BO KB Rows

2x15 @ 24 kg

Wrist Rolls

2x5 rul @ 3 kg

Og nu, musik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon - Du skal vide at jeg betragter dig som en friend af loggen og en good guy :smile:

Jeg vil forsøge at blive betragtet som en even better guy og fortælle dig, at den ene af pigerne på billedet er min søster. Selvsamme søster er lige flyttet til KBH for at gå på CBS, og hun har fået nogle, mildest talt, absurd lækre norske veninder hernede allerede. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil forsøge at blive betragtet som en even better guy og fortælle dig, at den ene af pigerne på billedet er min søster. Selvsamme søster er lige flyttet til KBH for at gå på CBS, og hun har fået nogle, mildest talt, absurd lækre norske veninder hernede allerede. :smile:

Jeg flytter når den rigtige mulighed byder sig. Der er for meget, der trækker i mig fra KBH end fordelene ved Århus kan opveje

Her er mit nye mix i øvrigt.. Musikken er mere noget jeg hører på vej til arbejde, når jeg handler osv end det er træningsmusik. Jeg har valgt at kalde det Housemix Vol. 1. Enjoy :smile:

Nu vil jeg handle ind til en kage som jeg i et øjebliks svaghed lovede at medbringe på job i morgen. Derefter BB! - Gunz Blazing!

Link to comment
Share on other sites

Lagoon - Du skal vide at jeg betragter dig som en friend af loggen og en good guy :smile:

Hjemmetræning

KB Squat

5x10 @ 2x24 kg

KB Mili

4x10 @ 2x24 kg

BO KB Rows

2x15 @ 24 kg

Wrist Rolls

2x5 rul @ 3 kg

Og nu, musik :smile:

Til sådan en omgang hjemmetræning, vil jeg anbefale, at du laver Renegade-Rows med KB. Alm. rows med 24kg, rykker da ikke meget for et frådende monster som dig???

Link to comment
Share on other sites

Til sådan en omgang hjemmetræning, vil jeg anbefale, at du laver Renegade-Rows med KB. Alm. rows med 24kg, rykker da ikke meget for et frådende monster som dig???

DBM - Dejligt at se en gammel friend i loggen :smile:

Du har ganske ret, 24 kg er ikke meget værd, men jeg vil gerne undgå for megen voldsom kontakt mellem støbejern og mit lejlighedsgulv. Det var alligevel ikke så god en træning

Dagens træning

Johnny Bravo Tribute!

JohnnyBravo3.gif

Inspireret af denne flotte BBer's fysik valgte jeg at undlade ben i dag. Det var en god beslutning

DB Pres

4x10 @ 37,5 kg

Læg

4x10 @ 50

Reverse Pec Deck

4x10 @ 35

Cable Row

1x8 @ 100

2x10 @ 95

1x10 @ 90

Hypers

4x10 @ 27 kg

Siddende Cable Abs

3x12 @ 80 (Stak)

CG Bænk

3x10 @ 70 kg

DB Curl

3x10 @ 20 kg

I dag var jeg slap :smile: Onkel Troels's lillebror var der i dag

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten-ven :smile:

I dag har jeg down loadet og lyttet til dit housemix vol1. Det er nice musik :smile: Godt lavet :smile:

Nu er jeg gået i gang med træningsmix vol1. Jeg får nok ikke lov til at høre det til træning, før en dag jeg er der alene, men så er det klar.

Onkel Troels's lillebror var der i dag

Nå, hvor pudsigt. Jeg arbejder sammen med hans far :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt er jeg da glad for, at jeg ikke fremstillede upassende bemærkninger så :smile:

No probs, min søster er en flot pige, så jeg har hørt det meste fra mine venner alligevel. :tongue:

Fornuftigt at droppe bentræningen i øvrigt - det får bare peden til at se mindre ud.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Først en historie fra mit liv

I dag, på mit arbejde i børnehaven, hjalp jeg med at sætte tegninger, som børnene havde lavet, op i en stor ramme på gangen. Jeg havde forinden lamineret to ark med blade og klippet dem ud så de var lige til at hænge op. Den ansvarshavende pædagog spørger mig så "Morten, synes du at der skal flere blade op på collagen?" Det diskuterede vi i 5 min hvorefter jeg kom frem til, at det ville være pænt med flere blade. "Ja, det synes jeg" sagde jeg så, hvorefter jeg gik ud og samlede flere blade op fra jorden, laminerede disse og til sidst klippede dem ud i passende størrelser og hængte dem op på collagen. Ja, sådan foregik processen frem til den beslutning og effektiviseringen af selvsamme.

Senere fik jeg at vide, at jeg burde spise færre æg på trods af at de indeholder "Muskelstoffer"

Jeg kan godt lide min børnehave - det er en god arbejdsplads :smile:

Dejlig lang udstrækning af understel

Benpres

2x12 @ 150 kg

1x15 @ 150 kg

Mili

1x10 @ 40 kg

3x8 @ 50 kg

Cable Cross

4x10 @ 45

Evil Wheel

2x10

Pull Through

3x10 @ 60

Burde have lavet mere, men jeg gad ikke. Jeg har lige spist en mango

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Først en historie fra mit liv

I dag, på mit arbejde i børnehaven, hjalp jeg med at sætte tegninger, som børnene havde lavet, op i en stor ramme på gangen. Jeg havde forinden lamineret to ark med blade og klippet dem ud så de var lige til at hænge op. Den ansvarshavende pædagog spørger mig så "Morten, synes du at der skal flere blade op på collagen?" Det diskuterede vi i 5 min hvorefter jeg kom frem til, at det ville være pænt med flere blade. "Ja, det synes jeg" sagde jeg så, hvorefter jeg gik ud og samlede flere blade op fra jorden, laminerede disse og til sidst klippede dem ud i passende størrelser og hængte dem op på collagen. Ja, sådan foregik processen frem til den beslutning og effektiviseringen af selvsamme.

Senere fik jeg at vide, at jeg burde spise færre æg på trods af at de indeholder "Muskelstoffer"

Jeg kan godt lide min børnehave - det er en god arbejdsplads :smile:

Sweeet :laugh:

En pige fra 5. klasse udbrød den anden dag "Ad, du er muskuløs" Jeg blev meget glad og gik ud og tog en kop dejlig kaffe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Havde en kammerat med i AUS, der skulle prøve det der BB! Jeg gik med på hans program, som jeg i øvrigt har anbefalet ham

Bænk

1x15 @ 70 kg

1x6 @ 80 kg

1x3 @ 90 kg

1x3 @ 100 kg

1x3 @ 110 kg

1x2 @ 115 kg

2x6 @ 90 kg

Ok, I guess

Leg Curl

1x12 @ 50

1x10 @ 45

1x4 @ 40

1x10 @ 35

1x12 @ 30

Med 1 sekunds pause imellem. Av av av

Chins

8x3

CS Row

8x3 @ 90 kg

Flad DB Pres

4x6-7 @ 40 kg

Træt

Siddende Kabel Abs

4x12 @ 80 (stak)

Laterals

4x6 @ 17,5 kg

Læg

5x10 @ 50

Reverse Pec Deck

3x12 @ 35

Det var en yderst dejlig omgang. Ren BB!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share