31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Fornuftige vægte, Bach!

Skal lige høre, om du tror/ved, om jeg som handelshøjskolestuderende kan træne i AUS? Jeg er ikke helt sikker på, at den går :-)

Jeg læser på MMC, og jeg træner i AUS. Så jeg er ret sikker på, at den går :smile:

Vi flytter i øvrigt i nye lokaler til jul. Det skulle efter sigende være ret sweet, men det er fandme også tiltrængt

Link to comment
Share on other sites

Jeg læser på MMC, og jeg træner i AUS. Så jeg er ret sikker på, at den går :smile:

Vi flytter i øvrigt i nye lokaler til jul. Det skulle efter sigende være ret sweet, men det er fandme også tiltrængt

Hvad er der galt med ødelagte maskiner, og i det mindste én bruser, som virker bare nogenlunde..? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Ja, så starter eksamensperioden fandme snart allerede igen. Jeg skal skrive en halvstor opgave i PR om DIAGEO (Tag et gæt på om vi selv måtte vælge virksomhed) så skulle i ligge inde med cutting edge teori om PR, der sikrer mig en 12er, så tøv ikke med at kontakte mig.

Nå, træning

Benpres

2x15 @ 140 kg

Bænk

2x15 @ 65 kg

Cable Row

2x15 @ 75

KB Mili

2x15 @ 2x16 kg

LB Pull Down

2x15 @ 100

Cable Abs

2x15 @ 70

Front Raise

1x15 @ 12,5 kg

Hypers

2x15

Leg Extension

2x15 @ 40

Leg Curl

2x15 @ 25

Læg

2x15 @ 40

Cross Trainer

10 min

Gad sgu ikke mere til sidst. Følte mig lidt umotiveret i dag, så tror jeg snupper en off dag i morgen.

Efter jeg kom hjem spiste jeg en banan, en pakke hamburgerryg, en bolle med jordnøddesmør, en P tærte og drak et stort glas mælk. Ja, det synes jeg lige i skulle vide, friends

Link to comment
Share on other sites

Ja, så starter eksamensperioden fandme snart allerede igen. Jeg skal skrive en halvstor opgave i PR om DIAGEO (Tag et gæt på om vi selv måtte vælge virksomhed) så skulle i ligge inde med cutting edge teori om PR, der sikrer mig en 12er, så tøv ikke med at kontakte mig.

lol fedt!! Sådan.

Led bænk btw ;-)

Link to comment
Share on other sites

lol fedt!! Sådan.

Led bænk btw ;-)

Vi kommer snart over og leger med jer igen, venner :smile:

I dag lavede jeg endnu en gang BB i AUS. "BB" står for Bodybuilding og "AUS" står for Aarhus Universites Sport :smile:

Dagen var i øvrigt en Daniel Day Lewis Tribute

Blood300_080131040138517_wideweb__300x375.jpg

Cable Row

1x15 @ 70

1x6 @ 80

1x3 @ 90

1x3 @ 100

1x3 @ 110

1x3 @ 120

2x6 @ 100

I ain't your scout. And we sure ain't no damn militia!

Benpres

8x3 @ 170 kg

Cable Cross

1x12 @ 45

1x10 @ 40

1x10 @ 35

1x12 @ 30

Dropsæt - I... drink... your... milkshake!

Pull Up/Pull Down

1x6 @ bw

1x8 @ 150

1x6 @ bw

1x8 @ 150

2x6 @ bw

Evil Wheel

4x10

I'm forty-seven. Forty-seven years old. You know how I stayed alive this long? All these years? Fear. The spectacle of fearsome acts. Somebody steals from me, I cut off his hands. He offends me, I cut out his tongue. He rises against me, I cut off his head, stick it on a pike, raise it high up so all on the streets can see. That's what preserves the order of things. Fear.

DB Krøl

3x12 @ 20 kg

Reverse Pec Deck

4x6 @ 40

OH Rope Extension

3x12 @ 70

God træningsuge, men næste bliver også fucked.

I aften tager jeg på arbejde hvor jeg satser på lavt alkohol indtag. Lørdag skal jeg på pubcrawl i Skjern med gutterne hvilket bliver ulækkert. Inden da skal vi hjem til en af mine kammeraters' forældre hvor vi skal spise karbonader og høre Fleetwood Mac. Søndag smutter jeg til KBH og besøger min onkel og hans nyfødte datter. Mandag er der MUSE i Parken :w00t: Er der nogen, der vil med på LA eller Sams efterfølgende? Vi har pt gang i en process, der gerne skal resultere i at vi får selskab af nogle tøser fra Køge :w00t: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagen var i øvrigt en Daniel Day Lewis Tribute

Blood300_080131040138517_wideweb__300x375.jpg

Jeg skal snart gense There will be blood :smile:

Søndag smutter jeg til KBH og besøger min onkel og hans nyfødte datter. Mandag er der MUSE i Parken :w00t: Er der nogen, der vil med på LA eller Sams efterfølgende? Vi har pt gang i en process, der gerne skal resultere i at vi får selskab af nogle tøser fra Køge :w00t: :w00t:

Hvad synes du om koncerten? Jeg hørte fra Bimse, Bamse og Bumse, at de var ovenud tilfredse :smile: Faktisk drømte jeg, at de havde røde tights på til koncerten, men det kunne de desværre ikke bekræfte.

Skriver du eksamensopgave endnu? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal snart gense There will be blood :smile:

Hvad synes du om koncerten? Jeg hørte fra Bimse, Bamse og Bumse, at de var ovenud tilfredse :smile: Faktisk drømte jeg, at de havde røde tights på til koncerten, men det kunne de desværre ikke bekræfte.

Skriver du eksamensopgave endnu? :smile:

TWBB er god, men også liiidt langtrukken. Day Lewis spiller simpelthen bare så sublimt. Den bedste skildring af personlige udvikling på film - hvad jeg kender til anyways.

Muse var the shit! Jeg er langt hen ad vejen enig med anmeldere fra både Gaffa og SoundVenue. Lyden var jeg til gengæld ikke imponeret over, men kunne forstå at det åbenbart var bedre end vanligt. En togtur fra de dybeste, inderste kroge af helvede kunne dog ikke trække helhedsindtrykket synderligt ned.

Faktisk er jeg slet ikke begyndt at skrive endnu. Jeg er bare så SYGT god til at forberede mig i ordentlig tid. Jeg er awesome :smile:

Det undrer mig at du kun quoter den del af afsnittet :laugh: Men lyder som god fun!

Spøer ved hvordan man koger et indlæg ind til benet! Desværre bailede tøserne på os, og vi tog hjem til Århus i stedet

Fast forward til nu. Sidder og tygger på et kombineret seminar/smagning på Herr Bartels afholdt af Geranium Gin. Henrik Hammer, manden bag, er super passioneret og man kan virkelig mærke på ham at han brænder for det han laver, og nyder at fortælle om det. Selvom man har læst det meste før, er det alligevel sjovt at høre det samlet og få små tips og tricks til weekenderne bag disken.

En af gutterne fra Bartels havde kreeret et par cocktails til at slutte af på. Den ene var en Cucumber Yum Yum ripoff, der smagte lidt vandet og uinteressant. Den anden derimod var super lækker - en rigtig herresjus!

Gin Joy

4 cl (Geranium) Gin

1 cl gul Chartreuse

1,5 cl citronsaft

2 cl gomme

1 båd af rød grape

Shakes, straines og hældes i rocksglas. Pyntes med mere grape

Grapen skulle arbejde godt sammen med Geranium olien, men da jeg ikke har smagt den med andre gins kan jeg ikke validere dette. Den var i hvert fald super skarp og sprød :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej ven

Har du fyret den af i weekenden?

Det er et godt spørgsmål :smile:

Jeg har arbejdet torsdag og lørdag, så fredag lå jeg simpelthen hjemme og så V for Vendetta. (Det er forresten en god film med et godt budskab)

Torsdag var chilllaxing og lørdag var goooood.. Jeg havde tre ukendte numre i min inbox da jeg vågnede i dag..

Grad af affyring over hele weekenden: 80%

Link to comment
Share on other sites

Det er et godt spørgsmål :smile:

Jeg har arbejdet torsdag og lørdag, så fredag lå jeg simpelthen hjemme og så V for Vendetta. (Det er forresten en god film med et godt budskab)

Torsdag var chilllaxing og lørdag var goooood.. Jeg havde tre ukendte numre i min inbox da jeg vågnede i dag..

Grad af affyring over hele weekenden: 80%

Din weekend er godkendt!

Link to comment
Share on other sites

Ja, så blev det tirsdag og Spøer's fødselsdag. I den anledning tog jeg ned og dyrkede Cross Fitz :smile:

For ligesom at psyke mig selv op, stod jeg udenfor og frøs i et kvarter inden jeg gik ind. Grrrrr!

Nå, indenfor og snakke lidt med noget gammelt bootey inden vi gik i gang. Først fik vi ca. 10 min undervisning i high pulls hvilket var OVER THE TOP!!

Derefter opvarmning:

20 sek arbejde og 10 sek hvil - 3 runder - fire stationer

Samson Stretch------------ BRUTAL

Sjip-------------------------- AWESOME

Hammer til dæk------------ DIRTY

Evil Wheel------------------- NAUGHTY

Videre til WOD (Som JEG vidste hvad betød og derfor råbte det højt)

10 Step Ups

10 KB High Pulls

10 Armbøjninger fra knæ--------------------- AFSKYELIGT!!!!!!!

10 min

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

Og så var vi færdige :smile:

Som med alle andre ting i livet skal besøget vurderes med en PRO/CON liste

PROS:

Der er hyggelig atmosfære

Overstået på kort tid

Trænere, der virker kompetente og engagerede

CONS:

Relativt dyrt

Frygteligt mens det står på

Ikke særlig BB!

Jeg gider ikke det der "Vi er FUNKTIONELLE og træner ikke iso og bla bla" Lad os nu bare træne, ikke?

Skal jeg være fast medlem? Not a chance

Skal jeg evt have en ti turs kort når jeg skal være flot til sommer? Det kan ikke afvises

Ja, så gik der en tirsdag aften med det. HARDCORE!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share