31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Mili

4x10 @ 40 kg

2x6 @ 50 kg

Evil Wheel

4x12

Leg Extension

2x10 @ 55

OH Rope Extension

3x10 @ 70

Lol træning. Jeg var træt og hung over efter en tur på Gazstation til deres Rök arrangement. Stedet var propfyldt og det er sgu lækkert der kommer lidt gang i torsdag aften i Århus. Det er virkelig et latent, uudnyttet marked.

Ellers skete der det sjove i går, at jeg blev tilbudt jobbet som barchef på Hekkenfeldt. Det er tæt på perfekt for min jobmæssige udvikling, så jeg sagde ja på stedet. Er lidt psyched over det stadig :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Træn gratis i AUS nye motionscenter

I anledning af, at AUS motionscenter flytter til nye lokaler har vi sat priserne ned.

Træning til og med 1/9 2010 500 kr.(prisen gælder fra d. 16/11 - 1/12 2009. Træningen kan påbegyndes d. 1/12)

Gratis prøvemedlemskab fra 1/12 til og med 31/1 2010. (herefter kan man forlænge medlemskab for 600 kr. til og med 1/9 2010) "

www.aus.dk

Fuck noget bras. Der bliver jo ekstremt proppet i december?

Link to comment
Share on other sites

"Træn gratis i AUS nye motionscenter

I anledning af, at AUS motionscenter flytter til nye lokaler har vi sat priserne ned.

Træning til og med 1/9 2010 500 kr.(prisen gælder fra d. 16/11 - 1/12 2009. Træningen kan påbegyndes d. 1/12)

Gratis prøvemedlemskab fra 1/12 til og med 31/1 2010. (herefter kan man forlænge medlemskab for 600 kr. til og med 1/9 2010) "

www.aus.dk

Fuck noget bras. Der bliver jo ekstremt proppet i december?

Tror du ikke at dem der vil træne i AUS allerede gør det? Prisen burde ikke være et parameter, der flyttede noget særligt.

Jeg hører dig dog, og jeg ville også hellere have haft at de lod være

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke at dem der vil træne i AUS allerede gør det? Prisen burde ikke være et parameter, der flyttede noget særligt.

Jeg hører dig dog, og jeg ville også hellere have haft at de lod være

1 måneds gratis træning skal jo nok trække folk til, og hvis det er fedt deroppe, hænger de nok ved.

Jeg fatter dog ikke, at de ikke reklamerer mere ved studiestart.

Link to comment
Share on other sites

Brainfog caused by a three day weekend? Suicidal depression like state of mind due to alcohol and debauchery? Reduced muscular strength and deprived pump for days and days?

Hell no!

I aint got TIME for brainfog! I will not ALLOW flat, bitch-like muscles. I will NUKE that shit with:

Mandagscardio!TM

Brokeback-Mountain.jpg

C2

1000 m

Cykel

3 km

C2

100o m

Cykel

3 km

C2

500 m

Cykel

3 km

C2

500 m

Cykel

3 km

C2

300 m

Cykel

3 km

C2

300 m - 52,4 PR

Cykel

3 km

Link to comment
Share on other sites

SimonHP Birthday Tribute!

sexy-birthday-pic.jpg

Benpres

1x12 @ 100 kg

2x10 @ 150 kg

3x5 @ 190 kg

DB Pres

1x12 @ 20 kg

4x12 @ 35 kg

Lad mig i denne forbindelse slå fast, at det IKKE er i orden at den ene 37,5 kg håndvægt er gået i stykker. Ligeledes er det heller IKKE i orden at AUS's dør opfører sig som et fireårig barn når man vil ind og træne. Afslutningsvist er det naturligvis heller IKKE i orden at AUS skal bruge en FUCKING uge på at flytte til nye lokaler. Man kunne flytte Pentagon og EU's kombinerede aktiver på den tid. Det er IKKE i orden!

Cable Row

4x10 @ 95

Hypers

4x10 @ 30 kg

Curl

2x15 @ 30 kg

OH Rope Extension

2x10 @ 70

KB Mili

3x6 @ 24 kg

Bare sådan stille og roligt, i ved..

Men tillykke til Simon, der vist fylder 24 i dag :smile:

Forresten har jeg fået de sidste eksamensplaner i dag. Fire styks fra d. 8 til d. 18 december og første mundtlige forsvar tidligst d. 22 januar. Hej Juleferie :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning

Føj for langt ind i helvede hvor var jeg træt og uoplagt da jeg sad og åd mine havregryn, og prøvede at samle mig om at forberede PR inden vejledermøde. Tanken om at droppe det regnvåde danske uddannelsessystem og leve af at sælge Bob Marley T-Shirts på en strand på Bali var ikke langt væk.

Imidlertid kom jeg til at tænke på, hvad min ven Marianne BB ville have gjort i en sådan situation. Jeg blev hurtig enig med mig selv om at Marianne ville stoppe med at sidde og have ondt af sig selv og i stedet påbegynde muskelopbyggende træning. Det gjorde jeg så :smile:

Mili

4x10 @ 45 kg

Leg Extension

4x10 @ 50

Evil Wheel

4x12

Hypers

4x12

Smal Bænk

4x10 @ 70 kg

Så havde jeg dælme ikke tid til mere

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Efter en dejlig rolig weekend med masser af søvn, var jeg klar til at begynde min opgave om social ansvarlighed kl. 10. Nåede hvad jeg skulle på min to-do liste, og fik også rettet mig yderligere ind på strukturen i opgaven. Det kunne godt blive helt fornuftigt :smile:

Men nu til noget mere seriøst, BB! AUS holder jo lukket (en FUCKING uge) så jeg må jo finde på noget andet. I dag fik jeg den idé at jeg ville løbe en tur, hvilket jeg netop har gjort.

3 km på lidt over 14 min :laugh:

Nå, frem med undskyldningerne:

1. Jeg vejer sgu 100 kg.. Var på vægten to steder i weekenden, så tror sgu den er god nok. Jeg tror jeg køber en vægt til mig selv i dag

2. Jeg har ikke løbet i 100 år

3. Jeg løber op ad Langelandsgade et godt stykke af vejen. Det slår mig ihjel

Jeg finder en ny rute i morgen hvis mine skinneben ikke er helt ødelagte. Vil godt nok gerne ned på 12 min igen. Det vil være acceptabelt for mig

Link to comment
Share on other sites

Nå, frem med undskyldningerne:

1. Jeg vejer sgu 100 kg.. Var på vægten to steder i weekenden, så tror sgu den er god nok. Jeg tror jeg køber en vægt til mig selv i dag

2. Jeg har ikke løbet i 100 år

3. Jeg løber op ad Langelandsgade et godt stykke af vejen. Det slår mig ihjel

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag arbejdede jeg som en rutineret bryggerhest til det var ganske mørk udenfor. Derfor, og fordi det vår vådt og adr badr, gad jeg ikke løbe. I stedet kørte jeg 5x10 med CoC #1 og lavede lidt wrist rolls. Desuden så jeg Doom om aftenen og må jeg have lov at sige; en LEGENDARISK scene hvor vores helt har fået et ekstra kromosom og filmen forvandles til computerspil i 10 min. L. E. G. E. N. D. R. I. S. K. !. Der var tale om ren, uforfalsket kunst

Forinden havde jeg placeret mit kryds hos LA som ethvert andet fornuftsbaseret menneske i Danmark. Vi er ikke så mange tilbage..

Nå, så blev det onsdag (dvs i dag, venner :smile: ) og jeg øjnede chancen for BB! da jeg kunne snige mig med en ven i Fitness World, JBs Vej ganske gratis. Det eneste, der overgår centeret i størrelse, er ubrugeligheden af det. Det er godt nok et gennemført sløjt træningsmiljø og de bitches der var tilstede vil jeg vurdere til at frekventere GazStation i weekendens Århusianske natteliv.

Center 2/6

Alt er pænt, alle maskiner/cadio redskaber glider unaturligt, musikken - ja hvor skal jeg næsten begynde? Atmosfæren var decideret katabolsk og jeg håber ved min gud (jeg er forresten agnostiker, så det er bare en talemåde jeg her benytter :smile: ) at jeg ALDRIG behøver at træne i Fitness World nogensinde igen

Bitches 2/6

Tyndfede forstadsduller hele bundtet. Typen, der snakker med fyre, der sætter deres hat som et kaffefilter og synger med på amerikansk RnB mens de forsøger at virke sexede

Dagens BB! 3/6

Var "nødt" til at træne med på min buddy's program og det var vel egentlig ok. Iso til ben/skulder, skulderpres, Pull Downs, Chins og div. abs

I morgen ved jeg sgu ikke helt hvad jeg finder på rent træningsmæssigt. Tror jeg drikker mig ned om aftenen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag arbejdede jeg som en rutineret bryggerhest til det var ganske mørk udenfor. Derfor, og fordi det vår vådt og adr badr, gad jeg ikke løbe. I stedet kørte jeg 5x10 med CoC #1 og lavede lidt wrist rolls. Desuden så jeg Doom om aftenen og må jeg have lov at sige; en LEGENDARISK scene hvor vores helt har fået et ekstra kromosom og filmen forvandles til computerspil i 10 min. L. E. G. E. N. D. R. I. S. K. !. Der var tale om ren, uforfalsket kunst

I den udtalelse er jeg enig. Det redder hele filmen (det og THE ROCK).

Hva' hvad sker der ellers? Du er bartender her på sitet?

Link to comment
Share on other sites

I dag sov jeg til kl. 15.00. NFL sæsonen slår simpelthen mine mandage ihjel. Stor fornøjelse var det dog, at Chargers vandt igen :smile:

Her til aften røg jeg down down down down down, doooooooowwwwnnn i AUS nye lokaler

http://www.youtube.com/watch?v=pgA09CaCmB8

Mili

6x6 @ 50 kg

Cable Row

6x8 @ 100

Cable Cross

3x12 @ 40

Evil Wheel

2x10

Havde egentlig ikke rigtig tid, men ville lige ned og kigge. Der går jo altid lige lidt tid inden man vender sig til et nyt center, men umiddelbart har jeg svært ved at forstå hvorfor AUS er flyttet når disse lokaler er alternativet. Frivægtsområdet kunne snildt have været dobbelt så stort, og der er sgu også et par indretningsmæssige svipsere. Det kan der jo heldigvis stadig laves om på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Havde egentlig ikke rigtig tid, men ville lige ned og kigge. Der går jo altid lige lidt tid inden man vender sig til et nyt center, men umiddelbart har jeg svært ved at forstå hvorfor AUS er flyttet når disse lokaler er alternativet. Frivægtsområdet kunne snildt have været dobbelt så stort, og der er sgu også et par indretningsmæssige svipsere. Det kan der jo heldigvis stadig laves om på :smile:

Jeg tager derop i morgen, så du kan godt regne med, at alle de tunge vægte får nye pladser. Men kedeligt at høre, at det ikke er optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share