31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Hmm, det lyder mere som et forsøg på punkt-forbrænding. NoBach, skal du aldrig have noget buler i maven med noget rigtig mavetræning?

Det gør nas, og opfylder ikke mit konstante krav om umiddelbar tilfredsstillelse ved alt hvad jeg foretager mig :smile:

Dagens træning

Mili

1x8 @ 50 kg

1x7 @ 50 kg

1x8 @ 50 kg

1x6 @ 50 kg

1x10 @ 40 kg

Lidt sjov omgang hvor jeg eksperimenterede lidt med bredte og fodstilling. Min konklusion må være at jeg presser bedst ved ret smal bredte og i split stilling

Rack Pull

4x10 @ 100 kg

God øvelse faktisk :smile:

Reverse Pec Deck

4x10 @ 35

BOR

4x8 @ 80 kg

Bliver aldrig en favorit

A1 Laterals

2x10 @ 10 kg

A2 Front Raise

2x10 @ 10 kg

Ad..

Front Raise

1x12 @ 12,5 kg

Tror nok jeg lavede en øvelse mere.

Link to comment
Share on other sites

En slags træning

Ja for sørensen da - så gik det jo hen og blev påske, hvilket også betød at det har været tid til Hekkenfeldt's årlige p tur. I år gik turen til Blåvand og et jævnt stort luksussommerhus med spa, pool og generelt bare the works.

Egentlig startede turen allerede lørdag aften hvor jeg havde en ansvarsvagt hvilket jo fordrede en morgenfest, og dermed direkte fra arbejde og ned i bussen. Jeg havde naturligvis monteret min øresnegl på secret service vis, og fyldte mange pigehjerter med imponade. Et par stykker blev til morgenfesten, og i samråd med et par kollegaer kom jeg frem til den konklusion, at det ville være passende at invitere den gode af dem med på turen :laugh:

Som sagt, så gjort, og efter en 10 timers vagt efterfulgt af 5 timers morgenfest var jeg sølet ind i den nye, klamme Somersby og sad og sov i en bus på vej vestpå.

Ærligt talt har jeg en lille smule svært ved at skelne dagene fra hinanden da de ligesom lidt af sig selv flød sammen. Det kan dog siges at jeg, fueled på store mængder Ævle Bævle, havde fundet mig noget af en pige, der var frisk på lidt af hvert :cool:

En god tur var det i hvert fald!

Ernæringsmæssigt kunne det have været værre, og jeg er fint tilbage på sporet igen. Træningsmæssigt var det godt nok skidt i dag! Inden jeg tog afsted havde jeg tænkt over, at jeg virkelig hurtigt blev forpustet og vægttræning, og at jeg måske rent faktisk kunne have godt en dekonditionering. Måske er jeg nødt til at tage en her bagefter alligevel hvor jeg endda også får sovet og spist godt.

DB Row

4x8 @ 42,5 kg

Under 3. sæt hamede jeg en db op i skridtet på mig selv, og så gik det ligesom ned af bakke derfra. I tillæg til det kan det siges at jeg gik rundt i morgenkåbe hele dagen i går fordi min pik gjorde ondt og var hævet.

Leg Extension

4x8 @ 60

"Skidtmads" var nok hvad jeg ville referere til mig selv som på dette tidspunkt

Dips

2x15

2x12

Så var jeg nødt til at stoppe og gå hjem. Hele min krop skreg af ubehag

Spørgsmålet, der uværgeligt melder sig må være: Er jeg blevet for gammel til at fyre den af fire sølle dage i streg?

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

D. 2-4-10

Højde 189 cm

Vægt 93,8 (-2,1)

Bryst 110,5 (-0,5)

Talje 88,5 (-3,5)

Hofte 110,0 (-2,0)

Ben 65,0 (-2,0)

Arm 38,0 (-1,0)

Læg 40,0 (-0,0)

Det skal selvfølgelig tages i betragtning at de første par dage her i påsken har været lidt anderledes end hvad de burde under cut. Vægttabet er lige i skabet so far, men jeg vil sgu helst ikke have mindre ben.

Tror jeg skal have lånt eller købt et kamera snart, så jeg kan følge lidt bedre med i processen.

Jeg måler forresten alt unflexed. Er det forkert?

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at måle alt unflexed. Undtagen overarmen. Overarmen skal altid flexes. Du får ikke noget ud af at måle overarmen i unflexed tilstand, da overarmen aldrig bør være unflexed i det offentlige rum.

Det må være reglen.

Kandiderer til et af de mest fornuftige indlæg på MOL! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guns

Skulle alligevel ned at handle, så slog lige en hurtig omvej omkring AUS.

A1 EZ Curl

5x8 @ 42,5 kg

A2 Concentration Curl

9x6 @ 15 kg

OA Triceps Pull Down

6x10 @ 15

Concentration curls er en humbling experience, men der er som bekendt ikke noget EGO i Body Building, og det er virkelig noget jeg har godt af. Det gælder i øvrigt også mine DB Rows, og andre øvelser jeg ikke bryder mig om fordi jeg er slap i dem.

Mere BB - mindre EGO!

Fra på mandag er der rigtig træning igen. Forresten vil jeg lige nævne at jeg har købt, og indtaget, en proteinbar i anledningen af at det er lørdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

En slags træning

Ja for sørensen da - så gik det jo hen og blev påske, hvilket også betød at det har været tid til Hekkenfeldt's årlige p tur. I år gik turen til Blåvand og et jævnt stort luksussommerhus med spa, pool og generelt bare the works.

Egentlig startede turen allerede lørdag aften hvor jeg havde en ansvarsvagt hvilket jo fordrede en morgenfest, og dermed direkte fra arbejde og ned i bussen. Jeg havde naturligvis monteret min øresnegl på secret service vis, og fyldte mange pigehjerter med imponade. Et par stykker blev til morgenfesten, og i samråd med et par kollegaer kom jeg frem til den konklusion, at det ville være passende at invitere den gode af dem med på turen :laugh:

Som sagt, så gjort, og efter en 10 timers vagt efterfulgt af 5 timers morgenfest var jeg sølet ind i den nye, klamme Somersby og sad og sov i en bus på vej vestpå.

Ærligt talt har jeg en lille smule svært ved at skelne dagene fra hinanden da de ligesom lidt af sig selv flød sammen. Det kan dog siges at jeg, fueled på store mængder Ævle Bævle, havde fundet mig noget af en pige, der var frisk på lidt af hvert :cool:

En god tur var det i hvert fald!

Ernæringsmæssigt kunne det have været værre, og jeg er fint tilbage på sporet igen. Træningsmæssigt var det godt nok skidt i dag! Inden jeg tog afsted havde jeg tænkt over, at jeg virkelig hurtigt blev forpustet og vægttræning, og at jeg måske rent faktisk kunne have godt en dekonditionering. Måske er jeg nødt til at tage en her bagefter alligevel hvor jeg endda også får sovet og spist godt.

DB Row

4x8 @ 42,5 kg

Under 3. sæt hamede jeg en db op i skridtet på mig selv, og så gik det ligesom ned af bakke derfra. I tillæg til det kan det siges at jeg gik rundt i morgenkåbe hele dagen i går fordi min pik gjorde ondt og var hævet.

Leg Extension

4x8 @ 60

"Skidtmads" var nok hvad jeg ville referere til mig selv som på dette tidspunkt

Dips

2x15

2x12

Så var jeg nødt til at stoppe og gå hjem. Hele min krop skreg af ubehag

Spørgsmålet, der uværgeligt melder sig må være: Er jeg blevet for gammel til at fyre den af fire sølle dage i streg?

Fornuftigt!

Link to comment
Share on other sites

No ego BB!

Bulgarian Split Squat

1x8 @ 30 kg

3x5 @ 35 kg

2x5 @ 40 kg

Det var lige konservativt nok, men jeg havde fået mig placeret så dumt at jeg stod foran en hvid mur. Ikke BB!

Incline Bænk

1x8 @ 60 kg

3x8 @ 70 kg

God fornemmelse. Lige i patten!

DB Row

4x8 @ 42,5 kg

Ærligt talt, så har jeg lidt svært ved at forstå hvorfor jeg er så slap i lige netop denne øvelse. Op på hesten!

Concentration Curl

4x10 @ 12,5 kg

Laterals

3x8 @ 15 kg

Har lige modtaget den endelige accept af min ansøgning om et semester på UCSD fra september. Jeg er moderat glad :smile:

la-jolla-san-diego.jpg

I'm in Diego Bitch!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Har lige modtaget den endelige accept af min ansøgning om et semester på UCSD fra september. Jeg er moderat glad :smile:

I'm in Diego Bitch!

Er det et lidt jysk glædesudbrud? "moderat glad" :laugh: Det lyder da super-spændende!!

Tillykke! Hvornår er det?

Altså ud over, det er til september? :tongue: *Hihihi*

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Hvornår er det?

Er det et lidt jysk glædesudbrud? "moderat glad" :laugh: Det lyder da super-spændende!!

Altså ud over, det er til september? :tongue: *Hihihi*

:laugh: :laugh: :laugh:

Tillykke med det. SD er fantastisk og fyldt med damer! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Hvornår er det?

Tak. Det er til september :smile:

Er det et lidt jysk glædesudbrud? "moderat glad" :laugh: Det lyder da super-spændende!!

Jeg vil sige så meget, at jeg sikkert var droppet ud fra mit studie hvis jeg ikke var kommet afsted.

Glæder mig som et lille barn!

Tillykke med det. SD er fantastisk og fyldt med damer! :wub:

Og derfor skal jeg være cut til benet til september :cool:

Vores adresse

Link to comment
Share on other sites

Så er der onsdags BB!

Koncerten i går var fremragende! Ikke helt udsolgt, men et virkelig godt publikum, der havde det helt rigtige spændingsniveau. Det er lækkert at være til koncerter!

Dips

1x18

2x15

KB Mili

1x8 @ 24 kg

4x4 @ 28 kg

45 grader Get-Up Sit-Up

4x10 @ 3 kg

Medicinbold for the Rocky feeling

CS Row

4x10 @ 70 kg

Hypers

2x15

Lidt tris

Ville gerne have kørt noget død eller rack pulls, men både platform og cage var optaget fra jeg kom til jeg gik. Efterfølgende gik jeg op og købte tørret frugt, som jeg lige har spist lidt af.

Var i øvrigt hvad man, med et godt dansk ord, ville kalde en smooooth operator i skolen i dag. Sad og hørte på noget gruppe vs. hold teori, og bestemte mig for at gå i pausen. Da jeg lige villle sige farvel til mine bros spørger de om jeg ikke vil med ud i solskinnet og sidde lidt. Jeg udbryder så "Nej, jeg smutter. Det her er simpelthen spild af liv!" lige mens min lærer har sneget sig op i min blinde vinkel, og nærmest står og skubber til mig for at komme ud :laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Er der MMC depression?

I have my EMO moments :smile: Til 7. og sidst er jeg nok for vestjysk til at droppe ud, hvis det kom til stykket. Jeg ville have det svært med at have brugt to år på "ingenting". Det er jo heldigvis også bare en ligegyldig diskussion :smile: Nu glæder jeg mig oprigtigt til at stifte bekendskab med en anderledes undervisning og nogle andre omgivelser.

Fuck hvor fedt, tillykke med det! Er i flere bros der skal afsted? Og hvordan har I allerede fået fat i sådan en lejlighed?

3 stk, der alle arbejder og går i skole sammen, så vi kender hinanden godt. Den ene var jeg på Kreta med sidste sommer, og jeg ved vi "arbejder" godt sammen også. Det skal nok komme til at fungere :smile: Lejligheden har vi fundet gennem en kammerat, der var afsted sidste semester og derfor kunne anbefale os. Det eneste (næsten), der mangler nu er at jeg kan få min lejlighed i Århus fremlejet de fire måneder fra 1. september til 31. december.

Link to comment
Share on other sites

I have my EMO moments :smile: Til 7. og sidst er jeg nok for vestjysk til at droppe ud, hvis det kom til stykket. Jeg ville have det svært med at have brugt to år på "ingenting". Det er jo heldigvis også bare en ligegyldig diskussion :smile: Nu glæder jeg mig oprigtigt til at stifte bekendskab med en anderledes undervisning og nogle andre omgivelser.

Sådan havde jeg det også (på midtjydsk) - og jeg er allerede droppet ud en gang. Men hvis Diego er bare lidt a la Canada, så kan du glæde dig til det go! undervisning, fungerende administration og smukke damer i trainers, tights og uni-sweatshirts i hverdagen og tight tight tight dresses i weekenden.

Fuck jeg er mega misundelig!!

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Comeback træning

Well well, første træning i snart halv lang tid, og hold da fucking fucking fucking kæft hvor var det dejligt!

Det "hele" startede allerede fredag hvor jeg tog til København for at deltage, og tende, til min kusine's barnedåb om lørdagen. Det brænder helt sammen om ørene for mig, og kl. meget tidligt søndag morgen er jeg i færd med at blive smidt ud af IN for upassende bemærkninger til ungmøerne derinde. Jeg tager en taxi direkte ud til morgenkaffen, og får både skræmt alle børnene og overbevidst det meste af min familie om at jeg har et problem med alkohol.

Sikkert hjemme i Århus falder jeg i en dødslignende søvn, og kort tid efter vælter jeg direkte ud i badet og ned til en omgang cirkus sex hos et booty call. Efter den altid behagelige morgenafsked modtager jeg en sms fra SiBROHiPster, hvor jeg kun lige magter at tyde "Booom!". Jeg pakker derfor tasken med nødvendigheder (Pas ikke inkluderet) og drager endnu engang mod det Københavnske.

Efter en midlertidig depression over at glemt mit pas, falder alt i hak og jeg rejser afsted til Rotterdam på mit kørekort sammen med et par andre nattelivs bros. Vi får os indlogeret og bevæger os ud i byen, der dog viser sig fra sin døde side. Rotterdam er i øvrigt en lidt underlig by - lidt spøgelsagtig med en mængde høje kontorbygninger, men meget få mennesker i gadebilledet. Ikke en udpræget dejlig by.

Tirsdag og onsdag kører bar showet, og jeg suger til mig hvor jeg kan. Der var mange sjove episoder, men det er jo altid svært at genfortælle på en god måde.

Jeg er hjemme i Århus igen kl. 3.30 onsdag nat, og således frisk og veludhvilet tager jeg ud på Hekkenfeldt torsdag kl. 15.00 hvor jeg står for en lille cocktail konkurrence. Min "Butler's Mojito" med appelsin, gin og toppet med Brown Ale høstede desværre ingen hæder, men jeg føler mig også kraftigt bortdømt. Specielt når vinderen var lavet med toiletrens.

Nå, trænings..

Løb

2,4 km

Chins

5x6

Armbøjninger

2x20

PW op i AUS

Cable Cross

5x10 @ 40

Hypers

5x12

DB Curl

3x10 @ 20 kg

Løb

1,6 km

Jeg har garanteret ondt et eller andet sted i morgen. I aften skal jeg i biffen og se Clash of the Titans med mine bros. Det bliver forhåbentlig en oplevelse jeg ikke behøver tænke til overhovedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share