vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Nu er du videnskabsmand, så burde du ikke starte på MMA i stedet, hvis du vil dyrke kampsport? Det er jo efterhånden vældig godt underbygget, at karate ikke kan bruges til meget, når det kommer til stykket. :laugh:

Ellers feé video, men du brugte vel ikke straps til squat? Det er sku da halvfarligt! :crazy:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

jeg har også tænkt mig at kigge ud i CSA nogle gange... Lige nu handler det mest om at finde et sted jeg kan lave noget der passer godt tidsmæssigt og prismæssigt... Men karaten er jo en gammel kærlighed, må jeg sige.. og der er også mulighed for at træne jiujitsu samme sted som der er ashihara karate, hvilket jo kunne være en måde at slå to fluer med et smæk, hvis det ikke skal være CSA..

og det er wraps, ikke straps... altså knæbind..

Link to comment
Share on other sites

var først ved ifi hallen som det viste sig var ved at lukke. Herefter cyklede jeg op til shitnessDK på nygårdsvej i håb om at støde på StripperMik, men der var de satme også ved at lukke... så det endte med at jeg tog hjem og svingede med kuglerne... KB forstås...

turkish getup

3h/3v@24

2h@32

Pistols (h/v)

5v/5h@mig

5x1v/1h@mig+24

3v/3h@mig

Swings

10v/10h@24

8@24+32

Snatches

10v/10h@24

5v/5h@32

5v/5h@32

10v/10h@24

10v/10h@24

10v/10h@24

32'eren er meget glattere end 24'eren, så jeg måtte sætte den ned langt mere forsigtigt... Da jeg stod hjemme i gangen havde jeg ikke rigtigt lyst til at fedtet rundt med magnesium.... Tog lidt flere med 24'eren... jeg tog over 30 med 32'eren for et par måneder siden, så det er ikke bagkæden der svigter... Men den er fanme glat...

Strækkere

1x20@mig

1x25@mig

1x30@mig

Link to comment
Share on other sites

var i ifi hallen, men der er åbenbart kommet en ny pedantisk pedel som hele tiden låser, så der var låst ind til vægtene på trods af at usg ellers har fritræning på det tidspunkt jeg var der... besynderligt... Så jeg tog over til ik99

bænk

2x3@50

1x3@80

1x3@80

1x1@90

1x1@100

1x1@110

1x0@115

tja, jeg fik jo aldrig maxet efter min smolov og jeg fik aldrig rigtigt peaket, da der kom alle mulige ting i vejen, så det må siges at være ok. De 110 var også klart bedre end de 105 smoloven var baseret på, så det er 5+ kgs fremgang med fraværende peaking... Det' sgu ok...

box squat

inspireret af erik ville jeg prøve lidt box squat, men føj det er hårdt at standse vægten i modten af bevægelsen... tror faktisk jeg kan tage mindre her end i regulær OL squat

1x3@50

1x4@60

1x3@80

1x3@100

6x3@120

Glutes brændt i sænk

KRopshævninger

7x5@mig

Frivend

2x3@60

7x3@90

frivend og kropshævninger blev supersættet

Link to comment
Share on other sites

var i ifi hallen, men der er åbenbart kommet en ny pedantisk pedel som hele tiden låser, så der var låst ind til vægtene på trods af at usg ellers har fritræning på det tidspunkt jeg var der... besynderligt... Så jeg tog over til ik99

bænk

2x3@50

1x3@80

1x3@80

1x1@90

1x1@100

1x1@110

1x0@115

tja, jeg fik jo aldrig maxet efter min smolov og jeg fik aldrig rigtigt peaket, da der kom alle mulige ting i vejen, så det må siges at være ok. De 110 var også klart bedre end de 105 smoloven var baseret på, så det er 5+ kgs fremgang med fraværende peaking... Det' sgu ok...

box squat

inspireret af erik ville jeg prøve lidt box squat, men føj det er hårdt at standse vægten i modten af bevægelsen... tror faktisk jeg kan tage mindre her end i regulær OL squat

1x3@50

1x4@60

1x3@80

1x3@100

6x3@120

Glutes brændt i sænk

KRopshævninger

7x5@mig

Frivend

2x3@60

7x3@90

frivend og kropshævninger blev supersættet

Fed træning :devil:

Mht. pedellen, så er han en klaphat. Brokker sig altid når vi er der om morgenen.

Tror bare han er træt af sit job, eller også får han for lidt pussy...

Link to comment
Share on other sites

Fed træning :devil:

Mht. pedellen, så er han en klaphat. Brokker sig altid når vi er der om morgenen.

Tror bare han er træt af sit job, eller også får han for lidt pussy...

er det en ny en? Eller er det stankelbenet?

Jeg så du havde ringet... jeg går næsten ud fra at det var med noget KB ovre i parken? I givet fald hvad siger du så til imorgen?

Link to comment
Share on other sites

Yup, fede træninger!! Og super seje videoer :4thumbup: Du må endelig sige til, hvis du dukker op i CSA til en gang MMA. Så skal jeg nok tage pænt imod dig! :devil: Ej, der er plads til alle niveauer på MMA holdene... man skal dog ha' et vist niveau for at være med til sparring. Mht. alm. jiujitsu er det efter min mening ikke anvendeligt til ret meget.

Link to comment
Share on other sites

er det en ny en? Eller er det stankelbenet?

Jeg så du havde ringet... jeg går næsten ud fra at det var med noget KB ovre i parken? I givet fald hvad siger du så til imorgen?

En semi-mørk gut med halvgråt hår. Ligner en der er kamp-usund. Aner ikke om han er ny.

Ja, har måske en deal med kauf i parken i morgen også. Har lige været ovre og give den gas, satser på at lave OAPU & pistoler i morgen i parken :bigsmile:

Hva med engang i morgen eftermiddag?

Link to comment
Share on other sites

Yup, fede træninger!! Og super seje videoer :4thumbup: Du må endelig sige til, hvis du dukker op i CSA til en gang MMA. Så skal jeg nok tage pænt imod dig! :devil: Ej, der er plads til alle niveauer på MMA holdene... man skal dog ha' et vist niveau for at være med til sparring. Mht. alm. jiujitsu er det efter min mening ikke anvendeligt til ret meget.

jeg regner faktisk med at tage ud til MMA i CSA enten mandag eller onsdag i næste uge

Jeg kan godt finde ud af at flytte mig og sparke og slå og jeg har en rimelig forståelse for hvad jord gamet går ud på, så jeg er ikke helt tabt, men jeg er godt tilfreds med at jeg slipper for at sparre, hehe...

Link to comment
Share on other sites

En semi-mørk gut med halvgråt hår. Ligner en der er kamp-usund. Aner ikke om han er ny.

Ja, har måske en deal med kauf i parken i morgen også. Har lige været ovre og give den gas, satser på at lave OAPU & pistoler i morgen i parken :bigsmile:

Hva med engang i morgen eftermiddag?

your proposal is fair, earthling... Jeg er game hele eftermiddagen..

Så er det vist ham jeg tænker på... Laver ofte lunges med minimalt bevægeudslag under store brøl og snakker altid om hvor hårdt det er bagefter... typisk mens jeg står ved siden af og fullsquatter 50% mere for flere reps og dropsæt... avekat..

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

update...

KB's i parken med Vagten, Kauf og Anna

søndag var jeg i svømmeren i dgi byen, hvor jeg nåede rent faktisk at få svømmet lidt baner.. Jeg har ikke overblik over hvor langt, men det var nok til at jeg blev forpustet. meget...

Senere var det over i fælledparken og svinge kugler med Kauf, Bogs og Vagten... Det blev til

Snatches

4x10@24

4x5@32

Back tosses

10@12 (de flyver sgu ret langt)

10@24

Walking lunge seesaw presses

3x15 m@24+24

Supersættet med nogle alternating rows

3x10@24+24

Hvis ikke mine balder var brændte før pga af gårsdagens box squats, så var den i hus...

Jeg legede og lidt med clinch med Vagten, og det fandt jeg så ud af at jeg ikke kan finde ud af... Og scorede mig noget lee DOMS i nakkeerectoren.. det er sgisme ligesom at have været til døjsmetal koncert med Besand...

Ashihara karate

I dag stod den på karate...

Selve træning var lidt noget sløjt noget. først var der masser af isometrisk mavebimbam under opvarmningen (min indre fysiolog kæmpede imod for at komme med indvendinger, men jeg fik ham undertrykt). Det kan godt være at det ikke kan bruges til så meget, men til gengæld er det hårdt... Og så skulle vi lære noget kata... Jeg har det lidt sådan med kata at det fanme er noget man må lære derhjemme....

Efter træningen fandt jeg en makker at bytte lidt læder med... Da vi var færdige med det stod den på tabatha med noget pude træning.. De første 4 intervaller med stød og de sidste 4 med spark... de sidste 5-10 sekunder af hvert sparkeinterval blev der sluttet af med dobbeltspark, lige for at få pulsen helt op

Vægte

Bagefter var det i IFI hallen og smede.. Man er godt ikke knaldstærk, når balderne er døde og man er træt ind til marven...

Front squat

1x5@50

1x5@60

1x4@80

3x4@100

pouhaaaaaa!!!!! Det bee... At fronte med døde baller er dælme hårdt

Military press

1x5@40

1x5@60

2x4@60

Så kørte jeg lidt smal bænk, chest-supported rows og laterals som stationstræning, altså med rimeligt korte pauser

Smal bænk

1x8@70 (for tung)

4x8@60

Chest-supported rows

1x7@70 (også for tung)

4x8@60

LAterals

5x8@11

Og så var det hjem...

Link to comment
Share on other sites

træning lørdag

Spurt/sprint

ovre på 60/100 m banen og lave lidt spurter og løbe om kap med junior... Det blev til

4x60 m

4x100 m

2x200 m

tror jeg. Jeg kan åbenbart løbe 100 m på 13-14 sekunder... Jeg har ikke fået taget tid på skidtet siden jeg gik i folkeskolen, men jeg tror det er ok... Gusen klikker ind ved 33 sekunder :D

Bagefter var et over og knække lidt jern

Vægte - IFI hallen

Bænkpres

Der var ikke meget juice i patten efter gårsdagens inlink, så vægten blev nedjusteret undervejs

1x5@50

1x5@70

1x5@80

2x5@90

3x5@80

Kropshævninger

4x8@mig

50 mm sleeve deads

dødløftede den ene ene af stangen med en hånd, hvor jeg holdt på den den tykke del af stangen (50mm)

2x4@stang+30

2x3@stang+50

1x8@stang+30

Link to comment
Share on other sites

gårsdagens væggttræning med heffehurtig

Frivend + opadstød

2x3@50

1x3@70

1x5@80

1x8@90 (Det er vel en slags PR, hehe)

OL squat

2x5@50

1x8@80

1x20@90

føj, det er hårdt det lort

Flyes

1x8@11

4x8@13,5

bagskulder

2x8@6

3x8@7

Og så var det ned på sankt hans torv og kæwe den og æde paradis

I dag er jeg godt og grundigt stegt og desuden har jeg ikke kunnet skaffe noget pasning til gusen, så jeg bliver hjemme fra karate. OSU

På onsdag står den på karate og Illdisposed, leeeee

Link to comment
Share on other sites

træning i går

Nåede lige at få brækket lidt jern inden karate...

gik bare frem og tilbage mellem bænk og squat i en halv times tid

OL squat

1x5@20

2x5@50

1x5@80

1x5@90

5x5@100

Bænkpres

2x3@50

1x3@70

2x3@80

6x3@90

Derefter var det afsted til karate... OSU!

Om aftenen var jeg til koncert på the Rock med Illdisposed og det var feee. Mødte desuden Prehn'erne og Torben F og fik en sludder for en sladder.

Link to comment
Share on other sites

træning i forgårs i AK Thor med Sir Prise

Bænkpres

1x8@20

2x5@50

2x5@70

5x8@80

Kropshævninger

3x3@mig

5x8@mig

Front box (til box)

2x5@50

2x5@70

1x5@80

1x5@90

2x6@100

3x6@90

Færdig

Var til loaded cup i weekenden, så nu har jeg dælme fået nok af muskler, eurotrance og dårlige, dårlige remixes for det næste lange stykke tid. Fik snakket med en masse sjove folk.

Link to comment
Share on other sites

Træning i IFI hallen i eftermiddags

Military press

2x5@40

1x5@50

3x6@60

Push press

1x3@60

1x3@70

3x3@80

Military press

3x6@50

Dødløft

2x3@100

1x3@120

1x3@140

2x3@160

Kørt skiftevis med dips

Dips

6x10@mig

den var sgu slem efter alt det der overhead stads...

Rumænsk dødløft

1x20@100

Stående BB curl

1x8@40

1x10@40

1x8@40

Striiict. Fonda havde knebet en elskovståre i trussen, havde hun set det.

Link to comment
Share on other sites

Træning i AK Thor hvor der for en gangs skyld var fuildt hus. Fik kæwet den grundigt, blandt andet med en fyr der hedder Zapp, som jeg ikke har snakket med i flere år. Gusen var med og i hopla...

Det blev til

OL squat

3x5@50

1x5@80

1x1@110

Og så besluttede jeg lige at lave lidt frivend før jeg skulle op i vægt. ryggen var lidt off

Frivend

1x3@50

1x3@70

1x3@80

3x3@100

Ok

OL squat

1x5@80

1x3@110

Og så stoppede jeg... har haft lidt råddenskab i lænden, som jeg nok hellere må passe lidt på...

Bænkpres

2x5@50

1x3@70

1x3@80

1x3@90

Baaah. gad ikke. for varmt. for uoplagt.

Disco for resten

Hammer curl

1x8@16

1x8@21

1x8@23,5

1x6@26

2x8@18,5

Laterals

3x8@13,5

Kropshævninger

3x8@mig

Concept 2

500 m, 1:33 (pseudo PR)

Har aldrig roet noget som helst på tid på sådan en fætter og da jeg i øvrigt er i elendig kondition i forhold til forgangne tider er det vist ok (jeg varmede heller ikke op). Det skulle da være til at overskue at få det forbedret... Hvad er godt? Skal man under 1:25? 1:20?

Motivationen er lidt sløj for tiden... Jeg var ellers lige begyndt på kreatin.. Tror jeg holder en uges pause og bygger op med nogle lette vægte igen... Har lavet lidt forskelligt anaerob træning, som jeg ikke har logget, men begynder på det

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

har haft lidt knas med ryggen og motivationen med vægtene, så har holdt lidt pause med dem, men passet karaten... Så startede jeg op idag igen

Ben foran

5x3@80

Kropshævninger, hurtige (uhg, smal fat)

5x3@mig

Military press

2x3@50

3x3@55

Dødløft fra knæ

4x3@150

kinøjsere der squatter

http://www.youtube.com/watch?v=R_jxTc2ITA8...feature=related

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Så må jeg hellere begynde at logge lidt igen.. Træningen har været præget af at jeg har brudt en del tid på karate, samt at kæresten er flyttet ind og efterfølgende har brugt en del tid på sit bachelor projekt, hvilket har efterladt mig med ungen mere end sædvanligt, men formen er ok...

Lænden er klart i bedring og jeg tror godt jeg tør træne igennem med den nu

Squat

1x5@50

1x5@70

1x5@90

1x5@110

1x5@110

1x5@110

1x10@80

1x10@80

1x10@80

1x10@80

Fornuftigt skub i det hele. Hørte lidt til lænden på de sidste to sæt.

Bænkpres

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@85

1x4@90

1x5@85

1x10@70

1x10@65

1x10@65

1x10@65

det var ok... albuen pev lidt. krigsskade fra karate.

EZ bar curl

1x10@35

1x10@35

1x10@35

1x10@35

1x10@35

Langsomt og squeeeeeze. Albuen var lidt øm, så det blev udmattelse frem for intensitet i dag

Pushdown

1x10@50

1x10@50

1x10@60

1x10@60

1x10@60

Fik sgi også en smule pump i bagløbet, så der var fyret godt op i begge løb. Så er det ud og knalde lerduer...

Russian twist

1x10@10

1x10@10

PS: jeg hader fodbold

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Sir Prise i torsdags

Bænkpres

1x5@50

1x5@60

6x6@70

letlet. kørt skiftevis med ben foran

Ben foran

1x5@50

1x5@70

2x6@80

2x6@90

2x6@80

Der var godt tryk i det hele og ryggen var fin

Stående curl

1x6@30

1x8@40

1x6@50

1x10@50

Laterals

5x10@13,5

Jeg var til karate i lørdags, hvor der var en der skal til sortbæltegraduering snart, som skulle køres godt igennem. Det betød at vi skulle lave noget king of the hill kumite med ham, hvor han skulle kæmpe mod skiftende friske modstandere... Nu er det ikke så lang tid siden jeg begyndte tilkarate igen og slet ikke særlig lang tid siden jeg begyndte med hård sparring, så jeg fik mit at se til. Jeg er rimelgit god til at hakke folk ned og tage nogle hug, men jeg har godt nok haft mange forstuvninger og småskader...

Efter i lørdags har jeg f.eks. forstuvet min venstre storetå (troede først den var brækket), fået most min tibialis på højre ben, og forstuvet min højre tommel. Forrige lørdag vred jeg om og forstuvede højre tommel... Man må da håbe det bliver bedre med tiden. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter i lørdags har jeg f.eks. forstuvet min venstre storetå (troede først den var brækket), fået most min tibialis på højre ben, og forstuvet min højre tommel. Forrige lørdag vred jeg om og forstuvede højre tommel... Man må da håbe det bliver bedre med tiden. :laugh:

Hvis du spørgr rigtig pænt kan du måske få lov at være med i PtPolles (GLAS1) og min (GLAS2) klub for mennesker lavet af glas. Kendt som Team GLAS!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share