vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i ik99 med special guest star Fru Erik

Smolov bænk

2x5@50

1x5@70

1x3@90

10x3@95

havde fået for meget sol, så det rev godt i rygstykkerne

Har lavet lidt youtube guf fra de forrige træninger

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Gravede det nu frem alligevel... klippet altså. Min browser havde lidt problemer med buffering, kom du ind på mere end det med hvor de angiveligt fik deres EPO fra eller har jeg set det ene klip de havde med dig?

jeg ved ikke hvad de viste med mig, for jeg så det faktisk ikke selv. Jeg kommenterede bare på at det ikke var usandsynligt at man kunne skaffe epo via de distributionsnetværk der også skaffer doping til bb-motionister. Hvis de kan skaffe insulin, HGH, IGF, så er det vel ikke usandsynligt at man kan betale sig fra at de skal skaffe noget EPO også.

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke hvad de viste med mig, for jeg så det faktisk ikke selv. Jeg kommenterede bare på at det ikke var usandsynligt at man kunne skaffe epo via de distributionsnetværk der også skaffer doping til bb-motionister. Hvis de kan skaffe insulin, HGH, IGF, så er det vel ikke usandsynligt at man kan betale sig fra at de skal skaffe noget EPO også.

Det var også det klip jeg så... Og jeg kan jo kun give dig ret.

Dog tror jeg ikke at han har det fra noget decideret 'netværk' da han har tilknytning til cmrc på riget og har EPO tilgængeligt hver dag....

Link to comment
Share on other sites

Det var også det klip jeg så... Og jeg kan jo kun give dig ret.

Dog tror jeg ikke at han har det fra noget decideret 'netværk' da han har tilknytning til cmrc på riget og har EPO tilgængeligt hver dag....

det er rigtigt, men på daværende tidspunkt vidste jeg ikke at han var på en nefrologisk afdeling.

Link to comment
Share on other sites

træning i ik99 med Fru Erik

Jeg nåede ikke min træning i går, da jeg virkeligt havde en tycho Brahes dag. I dag skal jeg afsted på ferie i Jylland, hvor mine træningsmuligheder nok bliver lidt forringede, så jeg har nu dropper min smolov. Ævs. Så må vi se hvor meget jeg har hentet...

Ben foran

2x5@50

1x5@70

1x5@90

5x5@100

Pec dec madness med Erik

Military press

1x6@50

2x8@50

1x6@50

Og så hjem og lave moms regnskab og pakke. Jeg HADER at lave regnskab

Link to comment
Share on other sites

Træning i Skjern hallen

Bænkpres

2x5@60

1x5@80

1x4@90

3x5@100

så har smoloven kastet lidt af sig alligevel. Det brude række til 110-115 stykker

BB rows

2x6@60

1x5@80

3x6@90

3x10@70

Dødløft

2x4@100

1x3@140

1x3@160

1x2@180

Dips

4x15@mig

supersættet med

EZ bar curl

4x10@35

Link to comment
Share on other sites

Træning i Skjern hallen igen

Det blev en meget hurtig omgang

Military press

2x5@50

1x6@60

1x5@65

1x6@60

2x10@50

Kropshævninger

3x6@mig (ohg)

2x10@mig (uhg)

OL squat

2x5@60

1x5@100

1x3@110

2x1@120

1x3@120

Det er godt nok lang tid siden jeg har kørt halvtung back squat... Den føltes lidt træg, men mon ikke den kommer op igen?

Som provinsmotionscentre nu engang er, så er det de samme originaler der altid kommer, men der er godt nok også kommet en del unge krudthoveder til, som jeg ikke har set før. Førhen har der kun været 1-3 faste krudtere i skjern, men nu vil jeg skønne at der er kommet 10-20 nye lejlighedskrudtere til... Dårlig udvikling....

Link to comment
Share on other sites

Sen træning i AK Thor

Fedt nok - da jeg kom derned fandt jeg ud af at min nøgle er blevet for slidt (det er en kopi) til at du ind til motionsrummet, så der var nul håndvægte, C2 roergometer og boksebold til mig....

Bænkpres

2x5@50

1x5@70

1x5@80

1x4@90

1x2@100

1x5@105

Kun 2,5 kilo under min alltime 5RM, så det kan jeg vist ikke klage over, min træningsindsats det sidste år taget i betragtning. Så skal jeg bare se om jeg kan holde ved uden at få en skade igen...

Ben foran

2x5@50

2x3@80

5x3@100

Jeg havde forregnet mig lidt... Det skulle have været 7x3@92,5, men jeg havde kigget galt i mit program

Forsøgte mig med lidt lunges, men jeg forstuvede min storetå til karate for 2 måneder siden og den driller stadig. Så det blev til:

Stepup (reps er per ben)

1x6@50

1x7@70

1x6@70

Det var dælme hårdt... flåede godt i glutterne

Chest-supported rows

2x5@60

2x8@80

2x8@70

2x8@60

Det beeee'

Disco tri-sæt, bestående af armstrækkere (med fødderne løftet ca 50 cm)/stående BB curl/Laterals (m. vægtskiver)

20@mig/10@40/10@10

15@mig/10@40/10@10 (godt med hiv og sving)

15@mig/8@40/8@10

Korte pauser og solidt pump i mine delticles

Link to comment
Share on other sites

løbetur rundt om fælledparken

selve turen var på 4-5 km, jeg har ingen tid på den. Min lænd driller desværre en del under løb, så jeg starter meget blidt op (skal forberede mig lidt til evolution race)

På vej ud kom jeg forbi skateparken, hvor der er lidt kropsvægtstræningsmuligheder, hvor jeg lavede:

Hanging stifflegged leg raises

3x10@mig

På vejen hjem var jeg lidt træt af at lænden står af før jeg bliver forpustet, så jeg lavede:

Burpees

30@mig

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt med din nøgle, men andre har vist også haft det samme problem (måske dem med kopier af kopien af nøglen). Men låsen er noget møg, og Krebsen sagde sidst, at han havde haft fat i pedellen, så jeg håber på, at vi snart får låsen skiftet snart.

Link to comment
Share on other sites

Træning i Skjern hallen igen

Det blev en meget hurtig omgang

Military press

2x5@50

1x6@60

1x5@65

1x6@60

2x10@50

Kropshævninger

3x6@mig (ohg)

2x10@mig (uhg)

OL squat

2x5@60

1x5@100

1x3@110

2x1@120

1x3@120

Det er godt nok lang tid siden jeg har kørt halvtung back squat... Den føltes lidt træg, men mon ikke den kommer op igen?

Som provinsmotionscentre nu engang er, så er det de samme originaler der altid kommer, men der er godt nok også kommet en del unge krudthoveder til, som jeg ikke har set før. Førhen har der kun været 1-3 faste krudtere i skjern, men nu vil jeg skønne at der er kommet 10-20 nye lejlighedskrudtere til... Dårlig udvikling....

Ja, det er sku en skræmmende og sørgelig udvikling, apro pro emnet, så du så den gode Onkel Jørgen i politiken for nyligt? http://politiken.dk/indland/article513445.ece

M.V.H

Helio

PS inspirerende log som altid, giv gas comrade! ... :p

Link to comment
Share on other sites

så er sommerferien i ifi hallen ovre og jeg var ovre og brænde sammen med gusen. Før det var jeg ude og shoppe ny sportstaske og benskinner i nippon sport - Najs

Jeg kom desværre alt for sent i seng i går (der var space odyssey 2010) og jeg var også lidt træt i lænden og benene af min løbetur, hvilket må betragtes som værende intet mindre end pinligt. Som følge heraf var træningen en smule uinspireret....

Military press

2x5@50

1x4@60

1x3@65

Og den var hård.. et ser ud til at mit 3RM i military ikke er højere for tiden.... Så er der vel noget at arbejde med

Box squat

2x5@100

4x5@130

Ok runde... brændte godt i ballerne

Frivend

2x5@50

4x4@70

Småkawer... Det er første gang i 2-3 måneder jeg laver frivend på grund af en skade i min højre tommel... Fingeren holdt fint, så der skal snart pøses nogle kilo på igen

Rodede ldit rundt med nogle dips, KB snatches og triceps extension, men et blev ikke rigtig til noget grundet førnævnte mangel på inspiration

KB get up sit ups

1x5@24+24

3x8@16+16

Det er godt nok noget sværere end med en stang...

KB russian twist

2x10@16

Og det var så det... I morgen er det karate og på onsdag starter der nyt program op.. Jeg glæder mig til at lave noget struktureret

Link to comment
Share on other sites

Karate træning i går

Bestod af noget opvarmning, kombinationstræning med spark, pudetræning og let sparring. Sparringen gk godt og jeg kan allerede mærke at jeg har fået bedre blik for det.

På trods af min højde, har jeg det bedst med en relativ kort afstand i kampen, for der kan jeg lettere bruge min styrke og dele nogle knæ ud. På lang afstand skal man være bedre til at sparke end jeg er, for at udnytte sin højde ordentligt. Men det giver nogle gange nogle underlige sparringer hvor jeg hele tiden går frem for at lukke afstanden, mens min modstander går tilbage for at åbne den....

God træning

Somemrferien i klubben er iøvrigt slut. så nu står den på kamptræning og submission fighting igen... feeee

Link to comment
Share on other sites

nå, vægttræning blev skubbet en dag, da jeg havde et maveonde i går... Så nu er det nye program startet op...

Jeg skulle desuden have løbet i dag, men mine skinnebensmuskler er stadig for ømme, så det må vente 1-2 dage endnu...

Fik kæwet den godt med Nissen og Johnny Bravo før træning

Basis

Stem/military

2x5@50

7x3@52,5

Easypeasy, men det skulle det jo også være...

Frivend

7x3@75

Stadig easypeasy. Tommelfingeren holder indtil videre

Kropshævninger

3x3@mig

3x3@mig+22

Støtte, disco og prehab

Supersæt 1

Dips

1x8@mig

3x8@mig+13

let nok

Barbell curls

3x8@40

Supersæt 2

Full contact twist

1x5@20+10

3x8@20+15

Adduceret extern rotation

1x8@5 (gjorde ondt i højre skulder? WTF?

3x8@2,5

Senere i aften står den på noget udstrækning... Jeg hader det lort som pesten, men jeg er sgu blevet lidt for stiv i forhold til karate....

Jeg var i fakta bagefter, hvor jeg stødte ind i ingen ringere end hr Cilius himself. Så blev jeg forsinket en halv time mere... Vi fik aftalt noget emd nogle bajere

Link to comment
Share on other sites

weekendens træning

Lørdag

Vægttræning i ik99 med gusen som gæstesolist.

Opvarmning

bronzecirkel

3 gange@8 minutter, 35 sekunder

Fuck det var hårdt... Det er var ikke optimalt at lave reaktionsøvelserne på gulvet dernede og så med VL-sko på...

Basis

Bænkpres

2x5@50

2x5@80

1x4@90

3x5@100

Dødløft

2x5@60

2x5@100

1x3@140

1x2@175

1x1@175

Skulle egentlig have lavet 3 doubler, men det var sgu for ambitiøst for idag

Ben foran

2x5@50

7x3@92,5

Lidt ristet i benene efter dødlføt og i dunken efter bronzecirkel

Disco, støtte og prehab

Supersæt 1

Chest-supported rows

3x8@75

Fransk pres (OL stang)

3x8@40

Supersæt 2

Glute ham raises

3x5@mig

KÆFT hvor det bee'!!

Full contact twist

3x8@20+10

Lørdag aften stod den på Doom havefest med bajer ad libitum og efterfølgende buldermænd og dumme brandertskader, så søndagens træning blev reduceret til

4x2 minutter boksning på sandsæk

forsøg på 500 m på tid på C2 roergometer, som blev afbrudt af et gensyn med morgenmaden...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share