vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

MANDAG

karatetræning

basis

lidt mavetræning (det samme dumme isometriske mavelort, man så ofte laver i kampsportsklubber)

Lidt kombination og kontrol (sabaki)

TIRSDAG

Basis

Stem

2x5@50

5x3@57,5

god med pres i

Frivend

5x3@80

småkawer!

Kropshævninger (uhg,smal fatning)

2x3@mig

1x3@mig+30

Disco, prehab og støtte

supersæt 1

Liggende Stiff-arm kickbacks

1x10@5

2x8@10

Plate raises

1x8@20

2x8@25

Supersæt 2

Full contact twist

3x8@20+15

Externe rotationer, armen langs siden

3x8@5

Hurtig omgang

Link to comment
Share on other sites

træning i går

karatetræning

Jeg HADER bare onsdagstræningerne.. Jeg kommer kun fordi der er brydning bagefter.. Men instruktøren er bare så ringe... 1. Han er totalt sparkefetichist 2. han forstår ikke at strukturere et træningspas, f.eks. synes han det er en skiiide god ide at køre folk trætte, FØR man skal lave teknisk træning, 3. Han kan godt lide at vise sig med hvor mange af hans halfass maverulninger han kan tage, 4. han har ingen form for indsigt i støttetræning, altså hvad man kan lave, der rent faktisk kan hjælpe udøverne med at blive bedre til det de gør, så der bliver brugt alt for lang tid på meningsløse isometriske "smertedrills"

Brydetræning

brydetræningen var bedre. der blevet lavet

Shooting teknik træning. Specifik på hvordan man lander i sidemount i stedet for guard eller halfguard

Over and under clinch træning samt et takedown derfra, som jeg umiddelbart tror er meget anvendelig (kan ikke huske navnet)

Halfguard + lockdown samt old school sweep/reversal

det var 2,5 time i gi... Da jeg kom hjem fik jeg et naaaasty maveonde, som stadig driller lidt... Var ved at kaste op et par gange i løbet af natten... rådneren

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag

Karatetræning

Hård opvarmningsserie

Pudetræning

Sparring

Stationstræning fra helvede

jeg var tæt på at spy flere gange... kæft det var hårdt, men en rigtigt god træning

Træning søndag

Brække jern i AK Thor

Basis

Bænkpres

2x5@50

2x4@70

1x3@90

1x2@100

1x4,5@107,5

Spotteren tog den væk en smule for tidligt for jeg tror jeg kunne have taget den, men jeg havde løftet røven, så det tæller ikke helt alligevel... Jeg er dog tilfreds, da det foregik på Thor's bænk, som er en lortebænk. I ik99 tror jeg den var gået...

Dødløft

2x5@100

2x4@130

2x2@160

1x2@190 (2 rep PR)

Den sidste rep blev kranet godt og grundigt...

Ben foran

2x5@50

1x5@80

5x3@100

De var ikke så tunge, men alligevel tunge, på den måde som vægte kan være efter man har lavet noget hårdt i en anden øvelse

Disco, støtte og prehab

Supersæt 1

Chest-supported rows

1x8@70 (opvarmning)

2x8@80

1x8@70

Det bee godt

Fransk pres

2x8@45

1x8@55

Lidt langsom træning, men karatetræningen sad godt fast i kroppen på mig....

Link to comment
Share on other sites

Træning i går aftes i ik99. Mødten guarden og guardetten til sidst

Basis

Stem

2x6@20

2x4@40

3x3@62,5

ok. Der var meget godt skub i delten. JEg skal lave en 3'er med 67 næste gang og det bliver easypeasy, skulle jeg mene

Frivend

1x5@50

3x3@85

også let nok

Kropshævning

3x3@mig+13

disco, lir og prehab

supersæt 1

Dips

3x8@mig+21

BB curls

3x8@42,5

liiiight weight

Her fuckede jeg så min anden supersæt kombination op, da jeg startede på den forkerte øvelse. Det blev ialt til

Full contact twist

3x8@20+20

Get up sit ups

2x8@40

abduceret extern rotation

2x8@5

fornuftig træning

Link to comment
Share on other sites

træning i går

jeg var nede og kigge i crossfit på griffenfeldsgade efter jeg hentede Jr. i børnehave. Det er dælme nogle fede stumper de har købt sig. Bare en skam at det skal være så dyrt.....

Det blev først til vægte i IFI hallen

Basis

Ben foran

2x5@50

2x5@80

3x3@107,5

de var sgu halvtunge, men der var god tightness i stativet

Bænkpres

2x5@50

1x5@70

7x4@87,5

Godt pres

Dødløft

2x3@100

7x3@130

Puha. det gik langsommere end det burde

Disco, støtte og prehab (i dag uden prehab)

Supersæt 1

chestsupported rows

2x8@70

Fransk pres

2x10@35

Og så var der ikke tid til mere

Og så var det lige hjem og hente ninjatøjet og afsted til karate...

Karate

Pudetræning. Lidt groft sagt skulle der bare losses igennem... Mine lowkicks er ved at være godt med, men der mangler lidt krudt i dem til kroppen og lidt smidighed i dem til hovedet....

Takedowns. 2-legged takedown og lidt introøvelser dertil

Nogle (sparke) sweep kombinationer. Her var øvelser i at tage benet både fra ydersiden og indersiden. Kæft hvor kan det gøre nas, når man tager det fra indersiden...avavav

Sparring. Det bliver bedre, men der er stadig langt, synes jeg. Jeg knaldede desværre min højre "pegetå" rimeligt grumt fandt jeg ud af her til morgen... Hvordan man kan slå den, uden at det går ud over storetåen eller "langetåen" fatter jeg så ikke

Og til sidst 20 min kata-træning, for der er snart graduering.

OSU!

Link to comment
Share on other sites

Absolut pænt. Kører du dem så VL dybe eller hvad?

Jeg synes mit front squat er blevet meget bedre efter jeg er begyndt at træne VL, og kan holde rigtigt, og har fået lidt mere smidighed i understellet.

yes. sådan cirka. jeg kunne nok komme en smule længere ned, hvis jeg kunne stå lidt bredere, men når jeg gør det får jeg en eller anden skavank i lysken...

Link to comment
Share on other sites

yes. sådan cirka. jeg kunne nok komme en smule længere ned, hvis jeg kunne stå lidt bredere, men når jeg gør det får jeg en eller anden skavank i lysken...

I så fald synes jeg det er en rigtig pæn vægt du roder med. Jeg kører mine helt ned, men jeg har pt heller ingen skavanker i ben/hoft regionen.

Træner du fast i IK?

Link to comment
Share on other sites

I så fald synes jeg det er en rigtig pæn vægt du roder med. Jeg kører mine helt ned, men jeg har pt heller ingen skavanker i ben/hoft regionen.

Træner du fast i IK?

nej, det er sådan lidt forskelligt, alt efter omstændighederne... Hvis det bliver sent er det AK Thor, Hvis det er på dage hvor der er VL i ik99, tager jeg ifi hallen og ellers er det ik99. En gang imellem bliver det også motionscenteret på bispebjerg, hvis det ikke passer med noget af det andet.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

vægttræning i ik99 i går

Basis

Military press/stem

2x5@40

1x4@60

1x3@67,5

1x3@70

de 67,5 var dagens mål, men der var lidt overskud, så jeg trappede den lige lidt op. De 70 var faktisk pænere. Næste mål (om to uger) bliver nok 5 med 70

Frivend

2x5@80

1x3@90

1x3@100

de 90 var dagtens mål. Det var med vilje sat lavt af hensyn til min skade i tommelen, men det gik ok, så jeg crankede den op på 100, som dog var af lort til... Ved ikke om det er dødløften der fucker det op

Kropshævninger

2x4@mig

5x3@mig+20

det var let nok

disco, støtte og prehab

Supersæt 1

stiffarm kickbacks

3x8@10

Plate raises

1x8@20

1x10@20

1x8@25

supersæt 2

Full contact twist

3x8@20+20

Bendix brokkede sig over at full contact twists ødelægger gulvet og mente at når det nye gulv kommer på, så må man ikke den slags længere. "sådan ville man jo ikke gøre derhjemme"... Ja, men der ville jeg nok heller ikke smide 100-vis af kilo på gulvet, bruge magnesium eller svede på gulvet....

extern rotation, abduceret

3x8@2,5

jeg var liige ved at tage til kamptræning bagefter, men jeg var for brændt af, så jeg droppede det...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det laver nogle mærker... Men det er jo da et træningslokale... Der foregår sgu mange ting som efterlader mærker....

Mærker i trægulvet eller linoleumsgulvet?

For der er da næsten ikke noget, der ikke laver mærker i linoleum.

Link to comment
Share on other sites

/fixed

Vi kan jo ikke allesammen være sådan et frådende frontsquat monster som dig! :smile: Det må være alt det dressur du supersætter dem med, der gør det!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi kan jo ikke allesammen være sådan et frådende frontsquat monster som dig! :smile: Det må være alt det dressur du supersætter dem med, der gør det!

Det er sandt! Der twister du den lige. Jeg er jo også pænt massyw!

Jeg supersætter aldrig. I hvert fald ikke med dressur. Dressur kræver fuld koncentration for at få det fulde udbytte. Det er jo detaljerne der afgør, om hesten er samlet nok, og om traversen er perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share