vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

når katten er ude leger musene på bordet, er det ikke sådan man siger? Mine skavanker skyldes nok bare mest at jeg først lige er begynt at sparre igen og derfor stadig er lidt klodset... Eller også er jeg bare klodset generelt...

mit ene ben er stadig møghævet efter min skade, og det er helt galt når jeg har siddet stille med det nedaf i lang tid. Det må være sådan det er at blive gammel og have ærgerligt blodomløb...

I går stod den på en omgang hurtig vægt og så afsted til karate igen

Front squat

1x5@50

1x3@60

1x3@70

1x3@80

1x3@90

1x3@100

1x3@90

Siddende skulderpres

1x4@40

1x4@50

1x4@55

1x4@60

1x4@65

1x2@70

Har aldrig kørt denne øvelse på denne måde før, så der var lige lidt issues med at få stangen ud og sårn... Men det føles som en god måde at køre den på.. Det blev kørt skiftevis med noget enhånds træk til bryst

Enhånds træk til bryst

1x3@50

1x3@50

1x4@55

1x3@60

1x3@60

1x1@65

Og så afsted til karate... eller det vil sige at det var submission fighting nede i karate klubben. Den stod på nogle takedowns, nogle sweeps fra halfguard og nogle kast fra clinch... Jeg er endt med at komm til at bokse med sensei fra klubben i disse øvelser og da vi begge er nogle tonsere, går der ret ofte mosling i den, hvilket jeg synes er ret sjovt...

Link to comment
Share on other sites

ahh.. feck.. jeg kan ikke huske hvad han hedder... Han er oprindeligt ju-jutsu mand, men det teknikkerne vi træner er ikke isoleret fra ju-jutsu. Han er meget inspireret af eddie bravo. Der er blandt andet ingen gi-afhængige teknikker og stor fokus på konversions fra halfguard.

Link to comment
Share on other sites

Cool med lidt allround træning.... Var det ikke en idé at prøve noget MMA eller boksning med lidt "rigtig" fuld kontakt?? Du kan bare sige til, hvis du vil med en dag :smile:

ju-jutsu = BJJ??

Eddie Bravo er ikke lige min kop the, men hans stuff er fedt nok, hvis man er slange-menneske! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Cool med lidt allround træning.... Var det ikke en idé at prøve noget MMA eller boksning med lidt "rigtig" fuld kontakt?? Du kan bare sige til, hvis du vil med en dag :smile:

ju-jutsu = BJJ??

Eddie Bravo er ikke lige min kop the, men hans stuff er fedt nok, hvis man er slange-menneske! :crazy:

jo, jeg har jo truet med det flere gange. Nu skal jeg lige have roskilde overstået, men mon ikke vi kan finde ud af det i løbet af sommeren?

træning

sen træning i Thor i går

Først det tunge. Eller i mit tilfælde er det ikke så tungt absolut set, men... You get the point. Squatten og bænk blev udført skiftevis, altså først et sæt af det ene og så et sæt af det andet

Bænk

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@90

1x5@90

1x4@95

Der var overraskende godt tryk på de 90, så jeg troede faktisk jeg skulle på 100 i dag, men så blev jeg snydt på de 95

Box squat

1x5@50

1x5@70

1x5@90

1x5@110

1x5@120

1x5@130

1x5@140

Det var dælme hårdt

Begge øvelse gik ok, min træning de sidste 3 måneder taget i betragtning. Da jeg har hørt at man får store svulmende muskler af det her crossfit (pun intended), kørte jeg resten af træningen som noget cirkel/stationstræning

Hver cirkel bestod af

Stående KB pres 24+24, 5 reps

Kropshævninger (uhg), 5 rep

Dødløft@100 kg, 5 reps

Jeg lavede 10 runder på lidt under 25 minutter, hvilket var forholdvis hårdt, men også en masse fornuftig vægt flyttet på kort tid (næsten 12 tons på den angivne tid). Det har også givet noget fornuftig doms, skulle jeg hilse og sige. Jeg kunne godt finde på at lave mere af min træning på denne måde fremover af tidshensyn.

Link to comment
Share on other sites

træning i Bispebjerg hospitals motionscenter (jeg arbejder på BBH). Kæft man kan ærgre sig over at de har brugt så mange penge på at fylde centret op med cybex maskiner, når de ikke engang kunne finde ud af at købe et dip/pullup stativ og et squat rack...

Inlink (incline DB pres)

1x5@15

1x5@22,5

1x5@30

1x5@35

1x3@40

1x5@35

Cybex eagle leg press

1x5@150

1x5@190

1x5@240

1x5@290

1x5@340

1x5@390

Alle vægte er i pund. Det er en lortemaskine, siger jeg jer. lortemaskine

Smith squat

1x15(ca)@80

stations-/cirkeltræning

EZ bar curl, 6@45

Armstrækkere med fødderne løftet ca 60 cm, 10@mig

Rumænsk dødløft, 10@90

Og den kom jeg gennem 7 gange, tror jeg

Og nu skal jeg krafthælved til rockskwilde fwestiwal! PAAAATTTER!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

træning i ik99 i onsdags

bænkpres

5x8@70

korte pauser

Military press

5x5@50

ligeledes korte pauser

Ben foran

5x6@80

pheeew. meget hårdere end det burde være

Træning i ik99 i dag

Dødløft

1x5@50

1x5@80

1x5@110

1x5@120

1x4@130

1x4@140

Kropshævninger

6x6@mig

kørt skiftevis med dødløft

Rumænsk dødløft

2x10@80

ikke meget, men lur mig om det ikke skal kunne mærkes alligevel

BB curl

2x10@40

Laterals

2x10@13,5

kæft jeg er puny... Jeg lider stadig lidt af at min højre tommel er forstuvet når jeg løfter vægte, men den er da i bedring. Jeg må hellere få lavet en eller anden form for plan med det, nu hvor den skal have lidt gas igen...

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg i Try postnummer 666 til noget mol-træf, hvor jeg kørte med lassefar og christianB, hvilket viste sig at være noget ret underholdende selskab.

Jeg var ikke så deltagende i løjerne, da jeg er var temmeligt plaget af doms (jeg er jo lige startet træning op igen efter roskilde og skader), men jeg fik kørt en smule overhead gøgl, squat og tire flipping. Til gengæld fik jeg kæwet den godt igennem med de tilstedeværende. Det er jo lang tid siden jeg har snakket med Lars, Kent osv (ingen nævnt ingen glemt, eller hvad er det man siger)

fik trænet 2 gange i går. Først i Bispenjerg hospitals ærgerlige motionscente rog derefter i ik 99

BBH motionscenter

Bænkpres

1x5@40

1x5@60

6x6@72,5

Truncus rotations maskine

3 sæt@noget

Underlig mavebøjningsmaskine

3 sæt@noget

Fik ondt i skulderen

IK99

Jeg havde gusen med, da han plagede om at komme med ned og træne, men da vi først kom derned fik han en hjerneblødning over at han ikke kunne finde ud af at lave armbøjninger (i virkeligheden var han nok mest af alt træt). Så blev den træning spoleret. Jeg fik kun kørt noget ben

Ben foran

2x5@50

2x4@80

4x3@90

4x2@100

3x3@80

Egentlig en god omgang, trods alt

Link to comment
Share on other sites

træning i BBH's motionscenter

BB rows

1x5@40

1x5@60

3x8@80

3x8@60

puha det beeeee' indimellem blev der kørt lidt skulder og bisser

Laterals

3x8@15

DB curls

2x8@22,5

1x8@20

Frederikberg Ashihara karate - OSU!

Om aftenen stod den så på karate, som primært bestod af hård basis og en smule defensiv træning. Kiai-te!

I eftermiddag står den vist på noget døøøøøø'løft og noget smolov bænk i ik99

Link to comment
Share on other sites

så fik jeg overstået endnu en træning. Denne gang i ik99

Bænkpres

1x5@50

7x5@80

easypeasy

Dødløft

2x5@100

2x4@130

2x3@150

3x2@160

1x3@150

2x3@130

Ikke hurtige, men ikke supertunge... Synes det føltes godt i forhold til hvor lidt dødløft jeg har kørt i lang tid

Kropshævinger

2x8@mig(ohg)

1x14@mig (uhg)

Der var godt med gang i hulen

jeg skulle egentlig have overstået en gang smolov bænk og noget ben foran i dag, men jeg er blevet lidt forkølet, så jeg trækker den lige lidt....

Link to comment
Share on other sites

Hey Sensei,

Den omgang dødløft lignede da peanuts for dig! :4thumbup: Kan stadigvæk ikke forstå, du synes, at en Smolov i curls er en dårlig ide! :unhappy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sensei,

Den omgang dødløft lignede da peanuts for dig! :4thumbup: Kan stadigvæk ikke forstå, du synes, at en Smolov i curls er en dårlig ide! :unhappy::laugh:

jamen tak da

jeg har ikke kørt reelt dødløft i 3-4 måneder, så det var overraskende godt. Giver den lidt gas med vægtene her mens der er somemrferie i karateklubben, så håber jeg kan få kastet lidt kilo muskler, styrke og anaerob udholdenhed fr det går amok igen

træning i ik99

Bænkpres

1x5@50

1x5@70

8x4@85

Som nogen måske kan regne ud, er jeg igang med en smolov jr. cyklus i bænkpres. Det virker nemlig af erfaring rigtigt godt for mig. Jeg har sat et max på 105, som jeg regner med et reelt

Ben foran

2x5@50

2x5@70

2x4@70

1x4@80

1x4@90

1x4@100 (chochoooo! så kører lokomotivet igen, easypeasy)

2x2@110

2x4@100

2x4@80

Så var hjulene og det øverste af ryggen godt kørt gennem

Jeg fik lige lavet en smule hip raises, BB curl inden lyset blev slukket

Link to comment
Share on other sites

jeg nåede lige i ik99 inden lukketid så jeg fik klemt en hurtig træning af

bænk

1x5@50

1x5@70

10x3@90

de blev kørt MEGET hurtigt, så det blev lidt sværere end først tiltænkt. Men de kørte godt.

Ben bagpå

2x5@50

1x5@80

4x3@100

1x8@100

Første gang i laaang tid jeg har kørt ben bagpå. Det var fint nok. Ryggen brokkede sig ikke

Rumænsk dødløft

1x6@80

3x7@120

Kropshævninger (medium bredde)

1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-1@mig (92-93 kg, det var 36 reps ialt)

Det hele blev overstået på 35 minutter, så der var godt med tryk på, men det var en fed træning. det var så mindre fedt at halfar slukkede lyset, mens jeg var ved at pakke mine ting sammen (klokken 5 i 8 for the record). For dem der ikke kender ik99, kan jeg så afsløre at der er meget langt fra omklædningsrummet til noget der minder om sollys. Ironisk nok tog det mig så noget længere tid at få pakket mine ting sammen. Jeg var dog ude før klokken 8, men han brokkede sig aligevel... sådan er det nu engang...

Link to comment
Share on other sites

Det hele blev overstået på 35 minutter, så der var godt med tryk på, men det var en fed træning. det var så mindre fedt at halfar slukkede lyset, mens jeg var ved at pakke mine ting sammen (klokken 5 i 8 for the record). For dem der ikke kender ik99, kan jeg så afsløre at der er meget langt fra omklædningsrummet til noget der minder om sollys. Ironisk nok tog det mig så noget længere tid at få pakket mine ting sammen. Jeg var dog ude før klokken 8, men han brokkede sig aligevel... sådan er det nu engang...

Han er bare en muggen-røv.

Link to comment
Share on other sites

det er nemlig lige hvad han er

Jeg fik lige klemt en enkelt træning ind i hospitalets motionscenter. Der stod de sædvanlige gokker og havde absolut ingen ide om hvad de lavede, men jeg gad ikke blande mig

Bænk

1x5@60

1x5@70

6x6@77,5

Kørte godt set i lyset af gårsdagens træning. Nu står den på en dags pause fra bænken og så tilbage igen

Cybex rotationsmaskine

2x8@190

1x8@170

Laterals

3x8@15

Cybex romaskine

1x8@210

1x8@210 (dropsæt til 130)

1x13@130

lortemaskine

Iaften står den på karate. OSU!

Link to comment
Share on other sites

Sen træning i AK Thor i går

Smolov bænkpres

2x5@50

1x5@70

7x5@85

BOOM! Easypeasy

Front squat

2x5@50

1x5@70

1x3@80

1x3@90

1x3@100

1x3@110

1x1@120

5x3@90

Fornuftigt skub i benern igen

BB rows

1x8@50

3x8@80

BB curls

2x8@45

Burpees

3x10@mig

det var sgu hårdt. Dem skal jeg vist til at bruge herhjemme en gang imellem

Ok omgang, selvom jeg først var færdig klokken 0030 :D

Link to comment
Share on other sites

Endnu en sen træning i AK Thor i går. Jeg blev holdt ved selskab af Spawn movie soundtrack og RATM: Evil empire

Det blev til

smolov bænk

2x5@50

1x5@70

8x4@90

Det gik ok, men jeg er begyndt at kunne mærke dem..

Ben bagpå

2x5@50

1x5@70

1x4@90

2x2@110 (her revnede bukserne)

4x2@90

benene var lidt ristede. Må være den forrige omgang bentræning

Dødløft

1x5@60

1x6@100

1x4@130 (boom)

1x2@160 (mere boom)

1x2@180 (knap så meget boom)

Fransk pres

3x10@35

easypeasy. skulle bare have lidt blod i piperne, som team BB ville have formuleret det

Kropshævninger

1x5@mig+15 (ohg, medium fatning, feck, der var ikke rigtigt plads til skiven i kropshævningsstativet, så jeg droppede den ekstra vægt)

1-2-3-4-5-4-3-2-1@mig (uhg, smal fatning)

C2 ro-ergometer

500 m@1:32

Hvilket er ok efter noget halvtung dødløft og med afbrændte ben

Undervejs fik jeg givet boksebolden dernede nogle tæsk. Øvede hooks, cirkelspark i kropshøjde og baglænsspark.

Jeg var forresten i DR's TV-avis i går, hvor de interviewede mig i forbindelse med ham MTB rytteren, der er blevet knaldet for EPO. Sjovt.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share