vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Så blev det tid til træning igen igår. jeg havde kun en time fra start af, men så mødte jeg Justin (den føromtalte stærkmand med pysko gener) og vi fik en sludder for en sladder. Han træner sådan noget HIT agtigt noget og faktisk ikke med voldsom høj effort. Jeg har f.eks. aldrig set ham svede udtalt i forbindelse med vægttræning. Samtidig betyder det jo at han ikke bruger en særligt stor fdel af hans træning på posterior chain work eller overhead press work. Alligevel er han langt stærkere jeg nogensiden bliver. Selvom jeg skulle ramme samme vægt...

Sheiko beginners 1, uge 2, dag 1

Squat

1x5@165 lbs

2x4@200 lbs

2x3@230 lbs

5x2@265 lbs

Fornuftigt tryk i squatten...

Bænk

1x5@125 lbs

1x4@150 lbs

2x3@175 lbs

6x2@200 lbs

Rigtigt godt tryk i dag

Squat

1x3@180 lbs

1x3@215 lbs

4x3@250 lbs

Den anden runde squat blev supersættet med flyes, så rækkefølægen af det hele blive lidt scramblet

Flyes

5x10@30 lbs

Skulderen er ved at være bedre til at håndtere flyes

Godmornings

5x5@185 lbs

Let nok

jeg lavede mine weigthed pushups da jeg kom hjem

weighted pushups

2x10@mig+gustav (ca +25 kg)

3x15@mig

Det gjorde lidt ondt i skulderen med gustav ovenpå, så jeg lavede de sidste uden ekstra vægt

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til træning igen igår. jeg havde kun en time fra start af, men så mødte jeg Justin (den føromtalte stærkmand med pysko gener) og vi fik en sludder for en sladder. Han træner sådan noget HIT agtigt noget og faktisk ikke med voldsom høj effort. Jeg har f.eks. aldrig set ham svede udtalt i forbindelse med vægttræning. Samtidig betyder det jo at han ikke bruger en særligt stor fdel af hans træning på posterior chain work eller overhead press work. Alligevel er han langt stærkere jeg nogensiden bliver. Selvom jeg skulle ramme samme vægt...

AndersL og Cilius laver jo heller ikke andet end HIT træning... Jeg forstår heller ikke, at de kan være så stærke :tongue:

Jeg finder det ret væsentligt at kende Stærkmand Justins baggrund. Jeg synes efterhånden, at jeg har mødt nogle forbandede stærke mennesker, som aldrig nogensinde har rørt en vægt, eller som flår det hele fra hinanden, når de endelig rammer et vægtlokale. De fleste er enten vokset op på en gård og har kastet med halmballer o.lign. fra de var helt små, mens andre har gået med deres farmand i skoven og leget mini-Woodsmen. Hvis disse børn opretholder et hvis fysisk aktivitetsniveau når de bliver ældre bliver mange af dem simpelthen så modbydeligt stærke, at det ikke er til at holde ud. Dette er selvfølgelig kun taget ud fra egne betragtninger og jeg har intet at bakke det op med, men jeg finder det voldsomt interessant.

Andre har så bare monster generne, selvom de er vokset op i et parcelhus i en lille forstadsby med playstation og lagkage - bastards!!

Link to comment
Share on other sites

AndersL og Cilius laver jo heller ikke andet end HIT træning... Jeg forstår heller ikke, at de kan være så stærke :tongue:

Jeg finder det ret væsentligt at kende Stærkmand Justins baggrund. Jeg synes efterhånden, at jeg har mødt nogle forbandede stærke mennesker, som aldrig nogensinde har rørt en vægt, eller som flår det hele fra hinanden, når de endelig rammer et vægtlokale. De fleste er enten vokset op på en gård og har kastet med halmballer o.lign. fra de var helt små, mens andre har gået med deres farmand i skoven og leget mini-Woodsmen. Hvis disse børn opretholder et hvis fysisk aktivitetsniveau når de bliver ældre bliver mange af dem simpelthen så modbydeligt stærke, at det ikke er til at holde ud. Dette er selvfølgelig kun taget ud fra egne betragtninger og jeg har intet at bakke det op med, men jeg finder det voldsomt interessant.

Andre har så bare monster generne, selvom de er vokset op i et parcelhus i en lille forstadsby med playstation og lagkage - bastards!!

jeg ved ikke hvad hans fortid er...

Jeg fik trænet lidt igen... Det var dødløftdagen i sheiko

Sheiko beginners 1, Uge 2, dag 1

Dødløft til knæ (alle med OHG)

1x4@205 lbs

2x4@245 lbs

4x4@285 lbs

Kæft det føles råddent at stoppe midtvejs... lidt som afbrudt samleje... Synes også det trækker mere i lænden....

Bænk

1x5@125 lbs

2x5@150 lbs

5x4@175 lbs

Superlet omgang patværk i dag... KA-BOOM.. Selvom jeg synes bænkpressen i sheiko er latterlig føles det som det virker...

Dødløft

1x4@205 lbs

1x4@245 lbs

2x3@285 lbs

5x3@305 lbs

Kørte ok, kørte de fleste med ohg..

Lunges

4x5@135 lbs

endnu en gang måtte jeg stoppe et sæt for tidligt på grund af IOMS. Det bider bare så hjernedødt hårdt i mine balder allerede på 3 sæt... Tror måske det er fordi jeg laver dem så dybt

blandet indimellem fik jeg lavet lidt

kropshævninger, parallel greb, smal

2x8@mig

1x6@mig+45 lbs

1x4@mig+45 lbs

bleh.. føltes ikke så stærk her.

Punch thrusts

1x5/5@25 lbs

3x5/5@50 lbs

Endnu en dag ovre

Kæft jeg er træt af amerikansk mad. Hvem skulle have troet at man kom til at savne rugbrød og makrel i tomat så meget. Og ordentlig kærnemælk. og torskerogn...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Rec Center igen

Var lidt træt efter en bidsk dag på arbejde, men det gik da. Dagens optrin var under den anden runde squat. Her kørte jeg imellem en anden fyr og under vores sæt kom der en fyr og stod i kø. Da han så spurgte om jeg også var i kø, fortalte jeg ham at jeg allerede var igang med stange og iøvrigt manglede 3-4 sæt. Så spillede han lidt smart og skiftevis lod som om han ikke fattede det og spurgte om jeg havde brug for et spot (muligvis et forsøg på at disse mig?). En beskrivelse af den unge mand hører måske til. Det er en sort fyr i starten af 20'erne. Rimeligt muskuløs og mistænkeligt dårlig hud på det øverste af ryggen. Omkring 80 kg og 1.8, men ret cut. Så har han hele gansta-wannabee klunset på, med ærweli beanie, rådne baggy shirts, 50 cents merchandise en lad, lad gangsta attitude. Hans gangsta ven er en ret tyk sort ung mand, som også dyrker 50 cents looket lidt, men mere med hættetrøjer og sårn.... Nå han begyndte at putte skiver på stangen, som lå i racket, op til omkring 240 kg, men han gik rundt og grinede og forsøgte at spille hård fordi han jo skulle løfte utroligt meget vægt (selvom han slet ikke havde løftet endnu, da han lige var kommet ind af døren). Da han så skulle ligge stangen på gulvet, kunne man sagtens se at den var meget tung for ham og han præsterede rent faktisk at snuble med den da han skulle ligge den på jorden... Her kom han så på bedre tanker og pillede lidt vægte af igen, hvorefter han efter 10-15 psykning failede miserabelt på den 3 gange i træk. Så pillede han vægte af igen, ned til 200, hvor han så fik mega-spyko grindet 3 singler ud, pillede vægte af ned til 180, hvor han megagrindede endnu 3 singler af. Og så gik han....

Nu har jeg set ham før og faktisk snakket lidt med ham også. For det første er hans dødløft teknik forfærdelig... helt strakte ben, kaster stangen, bananformer lænd, har bælte på men bruger det ikke... Alt det hjernedøde.. For det andet så går han altid ind og starter på en max eller nær-max vægt uden opvarmning, og så stripper han løbende stangen for vægt, så han er sikker på at grinde max i hver eneste gentagelse. Da jeg snakkede med ham fortalte jeg ham i ret klart sprog at 1) hans teknik gnaver svinepede i helvede 2) hans tilgang til styrketræning er forkert 3) det er ikke et spørgsmål om, men hvornår han får skader af at gøre det på den måde... Så trak han lidt i land og sagde nåja og det kunne godt være.. Tilsyneladende tog det ham ikke lang tid at glemme...

På en måde havde jeg håbet at se hans discus flyve genne rummet, blandet med blod og fækalier fra en fulminant rektal OG navle-prolaps. Men det er jo ikke flinkt... Men fuck en idiot...

Sheiko beginners 1, uge 2, dag 3

squat (OL)

1x4@165 lbs

1x4@200 lbs

2x3@230 lbs

6x3@250 lbs

let runde... kun mærke at lænden var lidt skrøbelig, så jeg følte dem meget op og ned...

Bænk

1x6@125 lbs

1x5@150 lbs

2x4@175 lbs

1x3@200 lbs (satte for meget vægt på ift. programmet)

1x3@190 lbs

2x2@200 lbs

1x4@190 lbs

1x5@175 lbs

1x6@150 lbs

1x7@135 lbs (skulle have været 125 men jeg gad ikke skifte til mså skiver...)

Det sidste bænk blev supersættet med lidt BISZPS

Hammer curl

5x65@55 lbs

Flyes

5x10@30 lbs

Pushdown

1x10@100 lbs

4x10@110 lbs

monster pump i bagBISZPS

Squat (OL)

1x3@180 lbs

1x3@215 lbs

4x2@250 lbs

Goodmornings, seated

5x5@135

stadig en lorteøvelse

Da jeg kom hjem, kastede jeg lidt i hovedet og crashede på sengen.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg trænet igen

Torsdag aften havde jeg ligget ned på en måde, som min ryg bare slet ikke kunne lide, så min lænd var lidt drilsk fredag, hvorfor træningen blev skubbet til fredag. Fredag var der dog også BJJ, hvilket jeg har lidt dårlige erfaringer med have på samme dag, men jeg besluttede at gå efter den alligevel

BJJ

Gik ikke specielt godt. Det var nu også primært de gode som var der, så det kan være svært at vurdere sin indsats. Der var fokus på side mount control og submissions fra side mount. Fik et par rimeligt sweet og ladsiggørlige submissions med hjem. Jeg er rimeligt god til at scramble og at finde og holde mine positioner i mount og side mount, samt rimeligt god til at sweepe fra mount, og halfguard, men jeg synes altid det er svært at finde noget fra sidemount, så det var cool. Præsterede forresten også at forstuve min venstre lilletå. Jææææh.

et par timer senere stod den på vægte. Det blev lidt for hurtigt, da jeg troede de lukkede klokken 8, hvilket det så viste sig at de ikke gjorde alligevel.

Sheiko beginners 1, uge 3, dag 1

Squat (OL)

1x5@165 lbs

2x4@200 lbs

2x3@230 lbs

5x3@265 lbs

let omgang. Følet mig stærk i squatten... Går og håber lidt på at få neglet 160 kg (350 lbs) snart i OL

Bænk

1x5@135 lbs (skulle have 125, men gad ikke rode med de små skiver)

1x4@150 lbs

2x3@175 lbs

5x3@200 lbs

Også en let omgang. Som ventet er det lidt hårdt ved skulderen efter BJJ

Flyes

5x10@30 lbs

også let. Skulderen bliver stadig bedre til flyes

Weighted pushups

udgik da jeg ikke ville stresse skulderen unødigt efter BJJ

Squat

1x5@165 lbs

1x5@200 lbs

5x5@230 lbs

Også let nok

Link to comment
Share on other sites

Vægte igen

Recreation center er stort set tomt fordi de studerendes spring break er startet. Så er der bare mere plads til os andre.... Det blev til en dødløft dag i sheikoen igen... Fuck de der dødløft til knæ gnaver pede... Jeg kom også til at snyde under bænkopressen, da det føltes for latterligt at løfte noget der føles så let...

Sheiko beginners 1, uge 3, dag 2

Dødløft til knæ

1x4@205 lbs

1x4@245 lbs

2x4@285 lbs

4x4@305 lbs

kørte med ohg på opvarmningssættene.. På worksættene kan jeg mærke at jeg ikke får så god en start på løft et med ohg. sidste omgang med den lorteøvelse

Bænk

1x6@135 lbs (skulle have været 125 men jeg gad ikke rode med de små skiver)

1x5@150 lbs

2x4@175 lbs

2x3@190 lbs

1x2@200 lbs

1x2@225 lbs (skulle have været 200 men jeg gad ikke så let en vægt. iøvrigt let nok)

2x3@190 lbs

1x4@175 lbs

1x5@165 lbs

1x6@150 lbs

1x7@140 lbs

1x8@135 lbs (skulle have været 125)

Letlet, men det er jo også puny vægte... Indimellem fik jeg curlet lidt.

Hammer curl

3x4@60 lbs

2x5@60 lbs

BISZPS!!

Flyes

3x10@35 lbs

2x10@30 lbs

Dødløft fra knæ

1x5@245 lbs

2x5@285 lbs

4x4@325 lbs

easypeasy

Lunges

5x5@135 lbs

"Lean into" laterals

3x6@30 lbs

Mavetjuhej

1x10@45 lbs

lavede et sæt get up sit ups, men jeg havde doms i maven fra noget hjemmemavetræning og var i øvrigt brændt af, så ejg stoppede her...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

en tilfældig rambling/overspringshandling

Martha har været syg i weekenden, så søvn har der ikke været så meget af... Jeg føler mig ret brændt af i kroppen og specielt skuldrene klager lidt, hvilket jeg synes er mærkeligt. En smolov Jr., som ellers har noget større arbejdsbyrde, plejer ikke at genere, men Sheikoen er ikke rar, specielt oplever jeg at når man pyramider ned igen så kan det godt bide, hvis jeg ikke fokuserer på at holde styr på skuldre/skulderblade. Før sheikoen lavede jeg en 6'er med 225 pund, og doublen jeg lavede i går på samme vægt føles som noget jeg godt kunne tage mindst 6 gange, så på den led er jeg nok også blevet stærkere selvom jeg ikke kan lide bænk delen i sheiko.

Squatten føles det dog særligt som om har virket super og jeg er forholdsvis sikker på at jeg snart rammer PR-zonen igen.

Desværre har jeg ikke spist ordentligt siden jul, så jeg har ikke taget noget på, men jeg forsøger at starte mit mælketrip op igen, da det faktisk er det der virker bedst for mig. Skummetmælk FTW:....

Link to comment
Share on other sites

som jeg husker sheiko (det er et par år siden jeg prøvede sidst), så kræver den virkelig at man spiser ordentligt for at man ikke brænder ud!

jeg synes faktisk ikke at den er så slem igen. Jeg får da passet lidt BJJ ved siden af og kørt lidt disco, uden jeg synes at det hele er ved at falde sammen...

Link to comment
Share on other sites

i går fik jeg lavet lidt bjj igen

der var kun 4 til træning. Undertegnede, Mark (underviser), Wood (en ordentlig bøf på 100-105 kg) og jake, en forhenværende ret god BJJ mand som dog har haft pause. Sidstnævnte var pisseirriterende, fior hver gang underviseren var i gang med at gennemgå en ting skulle han lige komme med tre andre måder at gøre ting på og fire andre sweeps og syv andre forsvar, så der blev brugt alt for lang tid på at kæfte op og for lidt tid til at træne, samtidig med at formidlingen blev kompromitteret...

Dagens pensum var side mount submissions, sweeps og kontrol. Jeg blev matchet op med Wood under det meste af træningen da vi var tættest på at være af samme størrelse. På trods af vægtulempen havde jeg dog ret godt styr på ham igennem de fleste ting. Til sidst blev der rullet, hvor jeg scorede tapouts på både wood og Jake (hvilket var rimeligt sweet jf. ovenstående). Til gengæld ownede underviseren mig 3 gange i træk med den samme teknik, hvilket var voldsomt irriterende. Jeg fik at vide at jeg skulle tænke over hvordan man forsvarer sig bedst mod, den men jeg er ikke lige kommet på noget endnu. Hvis QueenPearl skulle se dette, så kan du måske hjælpe. når min modstander har sidemouunt på mig, går han til north/south mens han fanger min ene arm, som så bliver blotter for en kimura.... Nederen

I dag fik jeg kastet lidt klodser....

Sheiko beginners 1, uge 3, dag 3

Bænk

1x5@135 lbs (skulle have været 125)

1x4@150 lbs

2x3@175 lbs

5x2@200 lbs

let

Squat

1x5@165 lbs

1x5@200 lbs

2x5@230 lbs

5x4@250 lbs

Godt tryk i benene... Blev dog lidt sløset på et par af dem, mht opspænd

Bænk

1x6@135 lbs (skulle have været 125)

2x6@150 lbs

4x6@165 lbs

let....

Flyes

5x10@30 lbs

let

Goodmornings

5x5@185 lbs

let

Det fik jeg så overstået på lidt under en time + kæve med diverse gym buddies jeg efterhånden har erhvervet...

Link to comment
Share on other sites

i går fik jeg lavet lidt bjj igen

der var kun 4 til træning. Undertegnede, Mark (underviser), Wood (en ordentlig bøf på 100-105 kg) og jake, en forhenværende ret god BJJ mand som dog har haft pause. Sidstnævnte var pisseirriterende, fior hver gang underviseren var i gang med at gennemgå en ting skulle han lige komme med tre andre måder at gøre ting på og fire andre sweeps og syv andre forsvar, så der blev brugt alt for lang tid på at kæfte op og for lidt tid til at træne, samtidig med at formidlingen blev kompromitteret...

Dagens pensum var side mount submissions, sweeps og kontrol. Jeg blev matchet op med Wood under det meste af træningen da vi var tættest på at være af samme størrelse. På trods af vægtulempen havde jeg dog ret godt styr på ham igennem de fleste ting. Til sidst blev der rullet, hvor jeg scorede tapouts på både wood og Jake (hvilket var rimeligt sweet jf. ovenstående). Til gengæld ownede underviseren mig 3 gange i træk med den samme teknik, hvilket var voldsomt irriterende. Jeg fik at vide at jeg skulle tænke over hvordan man forsvarer sig bedst mod, den men jeg er ikke lige kommet på noget endnu. Hvis QueenPearl skulle se dette, så kan du måske hjælpe. når min modstander har sidemouunt på mig, går han til north/south mens han fanger min ene arm, som så bliver blotter for en kimura.... Nederen

Det er skide irriterende, men også meget effektivt til at lære. Man gider jo ikke blive ved med at tap ud på det samme flere gange i træk flere træninger i træk. :wink:

Holde dine albuer tæt ind på kroppen...

Link to comment
Share on other sites

Det er skide irriterende, men også meget effektivt til at lære. Man gider jo ikke blive ved med at tap ud på det samme flere gange i træk flere træninger i træk. :wink:

Holde dine albuer tæt ind på kroppen...

...og hvis den bliver fanget, så i det han skifter til fra nord-syd til at sidde på dit hoved (går ud fra at det er derfra han tager kimura) - så i det skiftet sker så opstår der tit et "hul" hvor du kan dreje ind mod ham og dermed undgå kimura'en (men det kræver timing).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har flækket lidt sammen med helt grundlæggende info, så det bliver nemmere for nye potentielle medlemmer at finde ud af, hvordan og hvorledes man bliver meldt ind. Der var jo Medlemsmøde i går...

http://www.dsr.life.ku.dk/~tjr/thor/

Jeg har sendt linket til Kurt men har ikke fået svar endnu.

jeg kommer tilbage til danmark i starten af maj og så har jeg tænkt mig at begynde at komme fast ude i thor mindst en gang i ugen igen. Og så kunne jeg godt finde på at hjælpe lidt til med foreningsarbejdet...

Jeg synes domænet skulles flyttes over til et CMS system, som f.eks. Joomla, som Surftown smider op gratis. Så kan man ret let organisere hjemmesideindholdet og gøre det lidt mere lækkert...

Link to comment
Share on other sites

Tak for tippet Queenpearl :4thumbup:

Så fik jeg klemt lidt BJJ ind igen

Gutten der taler for meget var der igen, så det gik desværre for meget op i snak og for lidt op i træning... Det handlede om knee bars og hvordan man forsvarer sig mod dem. Bagefter stod den på lidt rulning, som kørte ok igen.

Senere i dag stården på tung squat og bænk...

Som en lille anekdote kan jeg fortælle om det mærkelige vejr i midtvesten... Vi har nu gået on-off i korte bukser i 3-4 uger, men imellem Columbia og Kansas city lover de optil 2 fod (!) sne... Forrige weekend var der desuden en tornado 20-30 km syd for byen her (Columbia)...

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag blev lige skubbet en ekstra dag da min kæreste havde fødselsdag i går og programmet blev lidt for presset. Så jeg fik lavet det i dag. Jeg faldt i snak med en ældre fyr som viste sig at være fys og USA champ i en af masters klasserne i bænkpres under USAPL. Han var en ret farverig karakter, så det fik jeg lidt tid til at gå med. Det var desuden dagen med det tungeste squat i sheikoen...

Sheiko beginners 1, uge 4, dag 1

Squat (OL)

1x5@165 lbs

1x4@200 lbs

2x3@230 lbs

5x3@265 lbs

3x2@285 lbs (skulle have været 280, men jeg talte forkert)

Det helt kørte meget smooth, med godt og jævnt tryk i stemplerne. Absolut noget af det stærkeste jeg har følt mig i squat...

Bænk

1x5@135 lbs (skulle have været 125)

1x4@150 lbs

2x3@175 lbs

5x3@205 lbs (skulle have været 200)

Kastede lidt mere vægt på da det passede bedre med skiverne. Det kørte let nok

Flyes

5x10@30 lbs

Dips

udgik da min albue var lidt ødelagt fra BJJ

Squat (OL)

1x5@165 lbs

1x4@200 lbs

2x3@230 lbs

4x2@265 lbs (nogen af dem bkev vist til 3'ere)

Blev supersættet med lidt rows

DB rows

3x10@100 lbs

Goodmornings, stående

1x5@185 lbs

2x5@225 lbs

2x5@185 lbs

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning...

Min søvn har været lidt kompromitteret af nogle mærkelige arbejdstider og vores 7 måneder gamle datter, så var ikke super oplagt.... Var ude og drikke lidt øl for første gang i et halvt år denne weekend, hvilket heller ikke hjalp på det. Har lige booket plads på et luksushotel i Chicago til næste weekend. Det bliver sgu nice at slappe lidt af. Det passer også lige med at jeg bliver færdig med sheikoen....

Sheiko beginners 1, uge 4, dag 2

Bænkpres

1x5@135 lbs (skulle have været 125)

1x4@150 lbs

2x3@175 lbs

2x3@205 lbs (skulle have været 200, men det passede dårligt med skiverne)

3x2@225 lbs (skulle have været 215, samt ovenstående)

Det var ikke tungt, men jeg savnede lidt af det "pop" jeg har haft tidligere... Havde svært ved at vurdere hvor meget der er til når jeg skal maxe..

Dødløft

1x4@205 lbs

1x4@245 lbs

2x3@285 lbs

2x3@325 lbs

3x2@345 lbs

Det var virkeligt en lortestang... Den gled lidt for mig og jeg har ellers meget, meget sjældent problemer med grebet (Store hænder). Der var super godt træk i bagkæden og jeg havde overskud på alle serier til at gøre lidt ekstra ud af at holde hoften nede (hvilket ikke gør løftet lettere for mig).

Bænk

1x5@140 lbs

1x4@165 lbs

4x4@190 lbs

supersættet med lidt BISZPS

Hmmer curl

4x4@60 lbs

Nogle synes måske det er en lidt sjov sæt*rep blanding for biceps, men jeg synes de bider meget godt på denne måde...

Flyes

5x10@30 lbs

Jææææs, så er det snart færdig med f****** lorteflyes

Lunges

5x5@135 lbs

Ok runde... Blev færdig klokken 2230 og så var det afsted på arbejde og så var det afsted ud og købe ind (walmart har 24 timers åbent). Det siger sig selv at jeg kom sent i seng igen....

Link to comment
Share on other sites

Så blev det sidste dag i sheikoen... De sidste dage har været helt fucked med hensyn til vågne babyer om natten, sindssyge arbejdstider og generelt bare søvnmangel, så jeg var ikke smækfyldt af pep, da jeg kom derned.

Sheiko beginners 1, uge 4, dag 3

Squat

1x5@165 lbs

1x4@200 lbs

2x3@230 lbs

5x3@265 lbs

1x15@265 lbs/120 kg (skulle egentlig have været 3 reps, men HAAARGH squat PR!!!)

Der var egentlig ikke rigtigt noget af det der føltes let og smooth, som det ellers har været hidtil, så når jeg kan lave en halvfornuftig PR, selv på en sløj dag, så tegner det lyst. Der var ldit breathing inde over, men det var ikke allout...

Bænk

1x5@135 lbs (skulle have været 125)

1x5@150 lbs

4x5@175 lbs

1x16@175 lbs/80 kg (skulle have været 5 reps)

Jeg har bare aldrig været en god repper i bænk, men fuck og satan det gav instant swoleness i kasserne

Flies

5x10@30 lbs

supersættet med lidt BISZPS!

Dips

Udgået efter bænk, tidsmangel og trængsel ved dip stativet. Desuden var der iiild i presseapparatet

wtf_pics-fireman.jpg

Fonda style EZ bar curl

5x10@70 lbs

bræææænde

Goodmornings, seated

udgik efter den hårde squat og generel ladhed, men til gengæld kan du kigge her

Abs (hanging leg raises)

3x10@mig

Synes sheikoen har passet rimeligt godt til mig... Jeg ved ikke hvad jeg har fået ud af den endnu, men det findr jeg vel snart ud af, nårjeg lige haqr fået deloadet lidt, ædt en masse og loadet op på krea igen... Omstændighederne har ikke været optimale idet min kost har været af lort og jeg har sovet for lidt de sidste par uger, Det er mit gæt at jeg er kommet op i PR niveau i squat og omkring mit gamle bedste niveau i dødløft og bænk. Det ville ihvertfald undre mig hvis jeg lige pludselig bænker 130 og dødløfter 215...

Link to comment
Share on other sites

Lige kommet tilbage fra en forlænget weekend i Chicago. Det er FANME en fed by... Når millionerne engang begynder at rulle ind, er det nok dér jeg skal have en af mine ferielejligheder... Vi fik set det meste af den man nu skal, sovet længe (indenfor rammerne af hvad man nu kan med børn), brugt en masse penge og spist noget halvdyr mad. Helt klart anbefalelsesværdigt og helt klart en by jeg skal tilbage til. Hvis de får OL i 2016 kan det jo være at det kan slås sammen, hehe.

Der var faktisk et lille gym på hotellet, der som ventet var rimelig crappy. Det bestod stort set kun af lidt håndvægte, et par bænke og så nogle cardiomaskiner. Jeg fik dog lavet lidt alligevel.

Fredag

supersæt 1

Incline DB pres

6x10@50 lbs

Stående rows

6x10@50 lbs

Supersæt 2

Laterals

4x10@20 lbs

Liggende extern rotation

4x10@10 lbs

Supersæt 3

Stående længdehop, stående afsæt, samlede ben

5x3

Stående højdehop, samlede ben

5x3

Synes faktisk jeg så en lille smule swole ud undervejs, så jeg fik taget et par billeder jeg vil se om jeg kan få kastet op snart...

Lørdag

Supersæt 1

Dips

4x15@mig

hammer curls

4x10@45 lbs

Supersæt 2

Stepups

5x10@100 lbs

Situps

5x15@mig

Kroppen har det godt og jeg har fået sovet ud og ikke ondt nogle steder, så i løb et af det næste par uger skal der maxes i squat, bænk og død, hvilket nok skal blive interessant...

Link to comment
Share on other sites

Fedt med Chicago! Har altid godt kunne tænke mig at se byen - noget specielt du kan anbefale? Har du planer om at kæmpe MMA, når du kommer til DK?

P.s. Se kampen mellem Sean Sherk vs. Tyson Griffin (hvis du ikke allerede har set den!!)

Link to comment
Share on other sites

Fedt med Chicago! Har altid godt kunne tænke mig at se byen - noget specielt du kan anbefale? Har du planer om at kæmpe MMA, når du kommer til DK?

P.s. Se kampen mellem Sean Sherk vs. Tyson Griffin (hvis du ikke allerede har set den!!)

Det hele er sgu ret fedt... Der er muligheder for noget ret seriøs shopping, hvis man er til det, men jeg synes bare at chicago har en virkeligt fed "lugt"/stemning/feel over sig. Det gamle chicago er blandet sammen med de her sindssyge højhuse på en ret charmerende måde...

Men der er jo de to store tårne, Sears tower og Hancock tower, Magnificent Mile (deres pendant til Strøget), inklusive the water tower place, som er et upscale mall, Millenium park, samt deres museer (childrens museum, Contemporary art, Adler observatury, Fields museum og deres akvarie.

Desuden har de jo også en Chinatown, som jeg gerne ville have set...

Nu har jeg jo været ude af kickboxing/karate gamet i nogen tid, men jeg satser på at komme ud og kæmpe noget knockdown til efteråret igen (det er 8-9 år siden jeg sidst har kæmpet) og hvis det går godt vil jeg prøve noget MMA). Selvom jeg får at vide at mit ground game er godt, min erfaring taget i betragtning, så vil jeg gerne have kørt noget mere ownage ind i systemet...

Jeg prøvede jo ellers på at komme til Nashville og se kampmann kæmpe, men det kunne ikke forenes med mit arbejde desværre... Men han fik en sejr over Condit. Jeg vil tjekke Sherks kamp ud, tak for tippet.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

første rigtige træning efter ferien og efter sheiko... Jeg vil bruge de næste par uger på at finde ud af hvad jeg har fået hevet ud af sheikoen.... Jeg regner med at jeg først rammer noget godt i bænk, derefter squat og til sidst død. Undervejs vil jeg begynde at sluse lidt frivend og overhead work ind igen.

Arbejdede til klokken 1820 og så hjem og købe ind, spise aftensmad og så afsted til afbrænding... Puha en dag... Jeg skulle egentlig have MOL'let lidt mere i dag, men det må blive i morgen

Bænk

3x3@135 lbs

2x2@185 lbs

2x1@225 lbs

1x1@245 lbs

1x1@265 lbs

1x1@275 lbs/125 kg (tangering af alltime 1RM!)

røven var godt nok oppe, men det var den også da jeg lavede det gamle 1RM, så det går vist lige op... Med lidt held, kreatin og opcarbning kan jeg få lokket lidt ekstra ud af patværket, men jeg er skam tilfreds med 125 kg, da det er en forbedring på 10-15 kg på 5 uger.

OL squat

2x3@135 lbs

2x3@225 lbs

1x2@275 lbs

1x2@295 lbs

1x2@315 lbs/142.5 kg (easypeasy)

1x3@225 lbs

Rigtigt godt pres hele vejen igennem. Kunne helt sikkert sagtens have taget mere end 150 kg i dag...

Frivend

3x3@135 lbs

1x3@185 lbs

3x2@225 lbs

1x1@245 lbs

Fuck de var grimme....

BB rows (30 sek mellem sæt)

1x8@215 lbs

1x9@195 lbs

1x7@175 lbs

1x9@155 lbs

2x8@135 lbs

Så var der pump på latten.

Trisæt

Triceps pushdown

3x10@100 lbs

stående fonda BB curl

1x8@95 lbs

2x10@65 lbs

Laterals

3x10@30 lbs

Link to comment
Share on other sites

BJJ torsdag

Det handlede igen om mount situationen, så det blev pisket godt ind... Fik lært en sweet arm triangle, når folk forsøger at forsvare sig mod en americana/keylock. Fik rullet bagefter hvilket var en blandet fornøjelse. JEg gik først mod to forskellige fyre, som jeg havde godt styr på, men så blev jeg rullet eftertrykkeligt af en fyr som var meget mindre end jeg selv og stadig kun havde trænet bjj et års tid. Det var lidt nederen. Når vi ruller, har jeg en tedens til at for det meste at søge toppositionen, selvom jeg risikerer at havne i guarden, da det nok er det der vil være mest fordelagtigt i MMA (skulle jeg nogensinde komme dertil). Den gode ting er dig at jeg helt klart er blevet bedre til at slappe af under rulning, så jeg taber ikke luften længere, ihvertfald ikke mod små modstandere...

Skulle egentlig have trænet både BJJ og stærkmand i går, men efter BJJ fik jeg det bare rigtigt skidt (hovedpine, ved-siden-af-sig-selv-fornemmelse og kvalme. Desuden pissede det ned (stærkmandstræningen foregår udendørs), så jeg skippede det igen...

Håber at nå noget medium bænk, medium-tung dødløft og noget overhead en gang i løbet af dagen.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share