vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Den står dagsforms træning indtil vi er landet i danmark, for jeg tvivler på at det kan betale sig at begynde på et program nu med 2 1/2 tilbage og når vi kommer hjem, skal jeg sandsynligvis slås med jetlag i et stykke tid.

Melatonin er din ven.. går udfra at du kan købe det i håndkøb i staterne... man sover som en lille sød missetat på det skidt

Link to comment
Share on other sites

Melatonin er din ven.. går udfra at du kan købe det i håndkøb i staterne... man sover som en lille sød missetat på det skidt

jeg havde nu ellers bare tænkt mig at bælle en flaske pernod når jeg kom til danmark....

Tak for rådet. jeg havde helt glemt at det fandtes...

Link to comment
Share on other sites

Melatonin er din ven.. går udfra at du kan købe det i håndkøb i staterne... man sover som en lille sød missetat på det skidt

Der er selvfølgelig lige det her med om det er særligt smart at være på normalt rytme mens afkommene er jetlaggede (vi kan jo nok ikke give dem melatonin....)

Ond ond form, og nogle solide vægte du får smidt rundt med ... godt at se ... inspirerende! :4thumbup:

Jeg siger mange tak. Er du selv kommet i svingninger igen?

Link to comment
Share on other sites

Træning i går i rec center

mine knæ har været lidt slidte iet par uger, så der bliver lige en uges pause fra alt squatteri... Har også besluttet mig for at at nu er det nok med at det tunge, så nu skal der bygges op fra fra nogle lavere vægte igen. Min triceps er stadig ret brændt af efter pushpress, så specielt smal bænk i dag, gjorde nas. Bænkstativets rack, svarer lige til "triceps zonen" i bænkpres. avavav.

Kæft hvor er der mange der dødløfter dårligt i det universitetsgym. Det er helt hjernedødt. Jeg ser så mange, der overhovedet ingen indsats gør for at holde ryggen ret. Når jeg så spørger dem om de godt ved at det er meningen at ryggen skal være flad, så siger de oftest "ja" eller "jeg prøver". WTF?

Supersæt A

Military press

2x3@45 lbs

10x5@115 lbs

Sternal pullups (parallel greb, smal, fult bevægeudslag)

10x5@mig

Lette, pæne reps, med god kvalitet og volumen.

Dødløft fra skive

1x6@45 lbs

1x6@225 lbs

1x4@275 lbs

1x3@315 lbs

1x15@315 lbs

Vil til at køre "Fru Erik"-dødløft hver 6.-8. dag. Jeg lavede faktisk noget lignende i Thor i gamle dage, hvor det virkede godt. Ved ikke hvorfor det ikke er faldt mig ind at prøve det af igen noget før.

Smal bænk

2x4@135 lbs

4x4@185 lbs

Kørte rimeligt, men det gjorde naller pga DOMS, specielt i venstre side

Supersæt B

DB rows

3x10@100 lbs

Fonda laterals (laaaangsom op og ned)

3x10@20 lbs

God træning!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning i Rec Center... Ikke mange træninger dér tilbage... Har iøvrigt været knippelDOMS'er i hele bagsiden efter sidste træning

Knæene har føltes ok i nogle dage nu, så jeg tænkte at jeg ville prøve dem lidt... Har haft ondt i det højre siden den sidste ude af sheikoen, hvor jeg slog det under BJJ...

Bænk

1x8@45 lbs

2x6@135 lbs

2x5@155 lbs

2x4@185 lbs

2x3@205 lbs

5x2@225 lbs

2x6@185 lbs

Mens jeg ventede på squat racket lavede jeg lidt VL, bare fordi heffe også er igang med det pjat igen. Hvis han vil trække 140, så vil jeg støde 180. Lulz

Frivend/opadstød

1x1/4@135 lbs

6x1/2@185 lbs

Var sådan set fornuftigt nok. Mangler stabilitet i torso

Squat

2x6@135 lbs (OL)

1x5@225 lbs (OL)

1x5@225 lbs (power squat)

Fuckernederpikkelortesnaps.. Så begyndte mit højre knæ bare at gøre nas igen... Følte mig ellers stærk... Har aldrig følt 100 kg så lette før og så skal man bare lade lortet ligge... Det er nederen... Det betyder så en uge med NSAID'er og fiskeolie, så jeg kan komme i gang...

Så skred jeg for jeg havde ventet for lang tid på squatten og klokken var blevet mange

Link to comment
Share on other sites

Hehe - fjorten dage i DK, saa mosler du paa med vl igen. Er der en ca dato paa Thor? Saa vil jeg soerge for at have en koelig Mathilde klar nemlig.

Vi lander mandag den fjerde maj, så mon ikke jeg er at finde derude den første torsdag eller lørdag derefter?

Link to comment
Share on other sites

Træning i Rec center...

Military press

2x6@95 lbs

10x3@135 lbs

De kørte lækkert og smooth næsten alle sammen

Rumænsk dødløft

1x6@275 lbs

4x8@225 lbs

Det første sæt bed en smule i lænden, så jeg droppede vægten ned og kørte dem langsommer og med større ROM.

Seated rows

1x10@150 lbs

5x8@180 lbs

forskellige greb

Supersæt A

A1 - Dips

3x10@mig

blev udskiftet med

A1(2) - triceps pushdown

3x10@100 lbs

A2 - hammer Curls

[email protected] lbs

1x8@50 lbs

1x8@45 lbs

2x8@40 lbs

1x8@35 lbs

A3 - laterals

1x8@20 lbs

1x8@25 lbs

2x8@20 lbs

1x8@15 lbs

Det bee'

Puha. alt det sjov og ballade man kan nå når man ikke skal køre, squat, frivend, dødløft og den slags. Så tror fanden der er så mange amerikanere med store guns (og små squats).

her er for få billeder, her er der et af en meget klog pige

trish-stratus-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skal du snart op paa hundrede kilo? Det ville klæde dig!

nu får vi se

Når jeg begynder på karate igen plejer jeg jo at tabe mig, men jeg vil se om jeg kan holde noget status quo- eller energioverskud på clean mad og se om jeg enten kan tage lidt mere maaa på, eller smide en smule flæsk. Nu får vi se.

Jeg overvejer også om man skulle begynde at køre lidt stående træk igen, bare for at få det ind i kroppen...

Link to comment
Share on other sites

nu får vi se

Når jeg begynder på karate igen plejer jeg jo at tabe mig, men jeg vil se om jeg kan holde noget status quo- eller energioverskud på clean mad og se om jeg enten kan tage lidt mere maaa på, eller smide en smule flæsk. Nu får vi se.

Jeg overvejer også om man skulle begynde at køre lidt stående træk igen, bare for at få det ind i kroppen...

Det skulle man

Link to comment
Share on other sites

Sidder lige og spiser en tallerken köd og kom til at tænke paa, at dit weight gain meget vel kunne være af den simple aarsag, at du er begyndt at blive voksen. De sætter sig nemmere kiloene og falder ikke saa hurtigt af. Det kan saa tolkes som noget skidt, men personligt syntes jeg det er rart at ligge stabilt paa 85, snarere end paa 75 som for 10 aar siden.

Link to comment
Share on other sites

Sidder lige og spiser en tallerken köd og kom til at tænke paa, at dit weight gain meget vel kunne være af den simple aarsag, at du er begyndt at blive voksen. De sætter sig nemmere kiloene og falder ikke saa hurtigt af. Det kan saa tolkes som noget skidt, men personligt syntes jeg det er rart at ligge stabilt paa 85, snarere end paa 75 som for 10 aar siden.

ahh, de falder nu rimeligt let af igen (med mindre noget har ændret sig dramatisk indenfor de sidste 4-6 måneder) Hvorom alting er, så tror jeg at jeg har mere LBM nu end nogensinde før og det er jo en dejlig ting... Har egentlig fået lovet en DEXA scanning herovre som jeg burde udnytte før jeg kommer hjem...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i nogen tid syslet med at starte en blog og det er blevet nogenlunde sødygtigt nu, håber jeg, så hermed launcher jeg den

Emnet er lidt mere overordnede sundhedsmæssige ting end der normalt er i luften her på de debatfora jeg frekventerer. Jeg håber lidt på at kunne ramme så bredt, at en læser fra mol eller bb.dk lige så vel gider læse det som deres mødre.

Adressen er kropblog.dk

der bliver sikkert ændret på temaet, bliver drønet flere billeder på og der kommer sikkert også flere plugins på og der skal søgemaskineoptimeres lidt, men nu kører det. I skal alle være velkomne til at kigge forbi, kommentere på indholdet eller skrive forespørgsler efter behandling af emner...

vel mødt

Link to comment
Share on other sites

Cool at du laver en blog! Jeg ser frem til at følge den :smile:

Jeg har en enkelt lille kommentar: Jeg synes næsten, det er lidt en skam, at du præsenterer dit værdigrundlag med den der lidt afmonterende, ironiske tilgang. Det er sgu okay at have et værdigrundlag og stå ved det. (Og hvad angår mødre som læsere, så ved jeg i hvert fald at en type som min mor (halvgammel, halvtør akademiker) står helt af på den slags og straks ville stemple det som studentikost og useriøst. Altså ikke at hendes slags er i nærheden af at være primær målgruppe...)

Well, det er en detalje og selvfølgelig også et spørgsmål om personlig stil. Men du bruger den forresten også, når du snakker om at kede folk med dine meritter. De er jo overhovedet ikke kedelige - og sæt nu ikke dit lys under en skæppe! :smile:

Link to comment
Share on other sites

tak for det pæne feedback på bloggen.

Hvad angår den afmonterende, ironiske tilgang, så overvejede jeg meget i hvilket omfang jeg skulle præsentere CV, og den slags. Jeg synes i forvejen at academia let bliver lidt selvsmagende, herunder opremsninger af skoler, grader, titler og whatnot. Der kommer dog til at ligge et populært og akademisk CV som en underside til "om bloggeren", jeg har bare ikke fået det lavet færdigt endnu.

Hvad angår det højtravende prætentiøse værdigrundlag, så bliver det under alle omstændigheder nok snart blive til "bare" værdigrundlag, alene fordi denne titel er for lang og der skal være plads til et par kategorier endnu...

Hvad angår træning i går, så fik jeg ikke lavet noget, da jeg var i Kansas City og se baseball, Royals mod Tigers. Det var sgu ret sjovt... Baseball er ikke en vildt ophidsende sport, så det er lidt stenet, men også meget hyggeligt.

Og så går jeg og følger ret godt med i hvad der sker med den verserende svineinfluenza. Der har været tilfælde i Kansas, som jo er nabostaten til Missouri, og vi skal flyve på søndag. De næste par dages udvikling kan desværre vise sig at blive ret spændende for hvor let vores rejse hjem (St. Louis-Chicago-Heathrow-København) kommer til at gå.

Jeg er ikke influenza ekspert, men jeg har studeret influenzabiologien på hobbybasis i nogen tid, så jeg ved godt hvad jeg snakker om og uden at ville bidrage til panik, så ser H1N1 svine virusset desværre ud til at have langt bedre chancer for at kunne udvikle sig til noget rigtigt grimt end f.eks. fugleinfluenzaen. Så vi krydser fingre....

Link to comment
Share on other sites

tak for det pæne feedback på bloggen.

Hvad angår den afmonterende, ironiske tilgang, så overvejede jeg meget i hvilket omfang jeg skulle præsentere CV, og den slags. Jeg synes i forvejen at academia let bliver lidt selvsmagende, herunder opremsninger af skoler, grader, titler og whatnot. Der kommer dog til at ligge et populært og akademisk CV som en underside til "om bloggeren", jeg har bare ikke fået det lavet færdigt endnu.

Hvad angår det højtravende prætentiøse værdigrundlag, så bliver det under alle omstændigheder nok snart blive til "bare" værdigrundlag, alene fordi denne titel er for lang og der skal være plads til et par kategorier endnu...

Hvad angår træning i går, så fik jeg ikke lavet noget, da jeg var i Kansas City og se baseball, Royals mod Tigers. Det var sgu ret sjovt... Baseball er ikke en vildt ophidsende sport, så det er lidt stenet, men også meget hyggeligt.

Og så går jeg og følger ret godt med i hvad der sker med den verserende svineinfluenza. Der har været tilfælde i Kansas, som jo er nabostaten til Missouri, og vi skal flyve på søndag. De næste par dages udvikling kan desværre vise sig at blive ret spændende for hvor let vores rejse hjem (St. Louis-Chicago-Heathrow-København) kommer til at gå.

Jeg er ikke influenza ekspert, men jeg har studeret influenzabiologien på hobbybasis i nogen tid, så jeg ved godt hvad jeg snakker om og uden at ville bidrage til panik, så ser H1N1 svine virusset desværre ud til at have langt bedre chancer for at kunne udvikle sig til noget rigtigt grimt end f.eks. fugleinfluenzaen. Så vi krydser fingre....

Husk, der er ikke noget der hedder bakterier og virus, blot et sløjt immunforsvar, og husk, at influenza bidder ikke på granit :devil:

Link to comment
Share on other sites

Husk, der er ikke noget der hedder bakterier og virus, blot et sløjt immunforsvar, og husk, at influenza bidder ikke på granit :devil:

Det er nu ikke så meget os selv jeg er bekymret for, mere konsekvesen på infrastrukturen.... Jeg ved ikke hvor meget granit der er i British airways og Air America

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share