vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

Puha, her er travlt med at pakke og gøre klar til hjemkomst....Fik klemt en enkelt træning af. Måske den sidste i rec center. Piv, så når jeg ikke at se udendørs poolen, når den åbner (og collegetøserne omkring den)

Dagens morsomme indslag var en virkeligt tyk neger, som gik rundt og legede Coach for alle, selvom ingen var synderligt interesserede. Men han var meget pågående...

Front squat

2x6@135 lbs

5x5@185 lbs

Det gjorde ikke ondt, men mit højre knæ var helt klart ikke som det skal være. Jeg skal nok indstille mig på en længere pause fra squat. Det må man jo så bare e som en legitim undskyldning for at discoe den.

Bænkpres

2x6@135 lbs

2x5@185 lbs

1x4@225 lbs

1x3@225 lbs

2x6@155 lbs

Bleeeeeh. Totalt flad i patkassen

Kropshævninger (parallel greb, 45-60 sekunders pause)

10x6@mig

fik lidt pump på

Laterals

2x8@25 lbs

2x8@35 lbs

1x8@25 lbs

Desuden har jeg øffet et indlæg om banankuren på min blog

kropblog.dk

Link to comment
Share on other sites

puha, så er jeg landet i københavn igen.. Jetlaggen har ikke været så slem på anden måde end at jeg sover længere end normalt. Måske er det bare fordi jeg havde akkumuleret så meget søvnmangel at jeg godt kan falde i søvn selvom min krop kun synes det er midt på eftermiddagen...

Da The Gym kunne ligger 300 m for vores lejlighed var jeg nede og tjekke det ud. Fuck ham Bertel snakker meget og har meninger om mange ting, men han er nu ret flink. Jeg fik også brændt lidt.... Det endte med jeg meldte mig ind, for det er sgu et rimeligt sweet center.

Supersæt A

A1 - Bænkpres

2x6@60

3x6@80

2x6@90

3x6@80

A2 - barbell rows

2x6@60

8x6@80

Gik fint og let og fik et godt pump på det hele

1H liggende DB pres

1x5/5@21

1x5/5@26

3x5/5@31

Eksplosive reps og stabilisering i dunken. Den rev godt

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem til Danmark, Anders :smile:

Kommer desværre ikke til Roskilde men kan jo være vi ses i en anden sammenhæng. Vi kunne jo submission wrestle lidt en dag og evt. slæbe Guarden og DBM med, selvom vi sikkert får høvl af DBM :bigsmile:

Surt med 'kilden og tak for hilsenen

Og ja det lyder fint med at få prygl af Dan

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået trænet lidt, men har fløjet rundt, så der har ikke være tid til at opdatere

Træning i torsdags i thor

Her fik jeg kæwet den en masse med Krebsen, Heffe, Per, Morten og de andre hovedet. Dejligt at indsnuse lugten af Thor igen...

Military press

2x5@40

2x5@50

2x5@60

3x2@70

fornuftigt tryk i the delticles

Push press

2x2@70

2x3@80

1x2@90

2x4@80

chochooooo

Frivend

3x3@80

3x3@90

lette og fine

Kropshævninger

12x6@mig

lavet indimellem alt det andet

Dødløft fra klods

2x5@100

2x5@130

1x5@160

blaaah. det var fint nok, men så alligevel ikke

Træning mandag i The Gym

Knæene føltes fine, så ville prøve lidt let squat, for at se hvad de sagde til det...

Front squat

2x5@20

5x5@50

Føltes fint nok

Bænkpres

2x5@60

2x5@80

1x4@90

2x3@100

1x2@110

2x3@100

Følte mig egentlig ikke superstærk, men der var ok tryk i trods alt. De 110 var anstændige og der var nok til 1-2 gentagelser mere

Kropshævninger

3x3@mig

1x16-4-4-2@mig (dropsæt)

Frivend

1x3@50

5x3@80

Supersæt A

A1 - EZ bar curl

3x8@45

A2 - Dips

2x10@mig

1x20@mig

Om aftenen stod den på karate i frederiksberg Ashihara

Der stod den næsten udelukkende på en masse basis og rigtigt dårlige kombinationer. Desværre involverede meget af basistræningen teknikker fra zenkutsu dachi, hvor man står langt nede i knæene. Dét tror jeg ikke mit dårlige knæ var alt for begejstret for. Efter karate var jeg i biffen og se Watchmen og der gjorde knæet desværre ondt... Lesson learned.

Link to comment
Share on other sites

Meget hurtig træning i the gym i dag på vej ned og hente Jr i fritteren

Supersæt A

A1 - Dødløft

2x5@100

1x4@140

3x3@160

A2 - Mave maskine

1x8@60

1x8@80

3x5@100

supersæt B

B1 - Incline DB pres

1x8@21

3x8@32

B2 - Kropshævninger

1x5@mig

3x8@mig

B3 - Rumænsk dødløft

3x10@100

Supersæt C

C1 - EZ bar curls

1x8@55

1x10@55

Triceps pushdown

1x10@35

[email protected]

Det tog kun 30 minutter, så densiteten var ok. Fik også en lille sladder med bertel og spottede to unge mænd der må have været smeden og essensen. Snakkede dog ikke med dem. Der var også en ældre fyr der kom ind for kun at køre lidt bænkpres og to biceps øvelser. Han var stærk nok og sårn, men det er rimeligt disco kun at curle og bænke

Link to comment
Share on other sites

Træning i the gym

Jeg havde høstet mig nogle solide doms i baglårene fra sidste træning, så det blev ren overkrop denne gang. Der var veritablet MOL træf dernede.

supersæt A

A1- Military press

2x8@40

1x6@50

8x5@60

God pres i the delticles. Det må være min nye meget stramme nike pro tee der gør det

A2 - Pullups

3x5@mig

8x5@mig+20

Supersæt B

B1 - Dips

6x10@mig

1x20@mig

B2 - DB curls

5x6@21

[email protected]

[email protected]

B3 - Laterals

[email protected]

1x6@11

Link to comment
Share on other sites

knæet er iøvrigt fornuftigt i dag og har været det i nogle dage, så jeg vil prøve at tage til karate i aften. Hvis det er den underviser jeg håber på, bliver der vist heller ikke for meget der er knæråddent...

Har du læst denne gyldne karatetråd: http://www.martialarts.dk/vis_emne.asp?id=25300&mode=

Hvis du har noget at tage dig til skal du nok bare lade være, for det tager nok et par dage at komme igennem :)

Link to comment
Share on other sites

Har du læst denne gyldne karatetråd: http://www.martialarts.dk/vis_emne.asp?id=25300&mode=

Hvis du har noget at tage dig til skal du nok bare lade være, for det tager nok et par dage at komme igennem :)

vem er ham der Ikken? Så vidt jeg lige kan regne ud er JKA Shotokan karate. Er det chefen nede fra klubben i Valby?

Link to comment
Share on other sites

vem er ham der Ikken? Så vidt jeg lige kan regne ud er JKA Shotokan karate. Er det chefen nede fra klubben i Valby?

Han foretrækker vidst at være anonym, men noget JKA Shotokan et-eller-sted i KBH er det. Heldigvis er det ikke alle JKA klubber som tænker som ham, jævnfør resten af tråden (som er yderst lang!) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share