Veteran gonnabe


heffehurtig
 Share

Recommended Posts

Drenge - Bare det gør ondt, er der vel mening med livet?

A propos; jeg fik lige varmet op med

stående træk

50x3

60x3

60x2+ 1 sønderlemning af lænden. Så var det slut forbudt med mere underkropstræning for den omgang. Fuck ikke osse da.

db flad pres

35x6

35x6

35x6

35x6

35x6

35x6

kropshævninger uhg

10x5

10x5

5x5

5x5

5x5 10 kilo esktra var for meget af det gode.

pres bag nakken

30x10

40x10

40x8 den brændte godt da.

fransk pres

35x10

35x10

35x10 let

ez curls

35x12

45x8

45x8

ingen ab og ingen lower back, på grund af lænden. Ned med 2 ibuprofen og så håbe på det bedste.

I dag fredag var jeg den vildeste lirekassemand og måtte blive hjemme og æde piller samt lave diverse aflastninger af lænden. Hvad angår kiropraktorprojektet, er jeg skeptisk. Nok fordi den helt klare udmelding om bedring jeg fik ikke holdt vand. Og fordi jeg ikke føler, der blev fulgt specielt godt op på behandlingen.

Så nu drager jeg til sportsfys, så snart jeg får mit svenske personnummer. Det skulle ikke tage for længe.

Jeg er skæv et eller andet sted dernede. Håbet er nu, at jeg kan få en grundig analyse af problemet og så ellers få nogle lektier for i form af diverse swissball gheyness og hvad ved jeg...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Temmelig. Man må vel se filosofisk på det og prøve at lære noget hen ad vejen. Kunne godt nok være fedt, hvis jeg kan komme til et punkt, hvor det kan administreres.

Krafthelvede - 3 mdr. siden sidste logindlæg? Jeg tror du har filosoferet nok :smilejap:

Jeg har overtaget dit skab i Thor i håb om at få lidt "Power of Hurtigyenko".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Hurtirenko tilbage! LOG LOG LOG!

du logger! Og hvorfor er du stoppet med vl. Blev det for kedeligt?

He lives..... AGAIN!!!

(indsæt ond, manisk latter)

Skal du ikke lave noget beskidt BB

Nej, saa skal man spise ordentligt.

Jeg vil bare loefte 140 i traek og være dansk mester i vægtloeftning. Det kan sagtens lade sig goere. Det er klart, at foerst, skal jeg loefte 80 og saa fremdeles, men det behoever jeg vel ikke nævne.

Min ryg har det egentligt godt for tiden og jeg har lovet mig selv at passe paa den. Saa laenge jeg kan det, er der naermest ingen grænser for, hvor tunge vægte, jeg kan komme til at loefte. Ambitionerne fejler intet, vil den observante læser registrere.

Det er for kedeligt at skrive serier og vægte ned. Det gider jeg ikke. Der bliver loeftet uskematisk og paa intuition og erfaring. Det er det sjoveste og jeg har aldrig været det store regneark alligevel. Men derfor kan man jo godt lire en enkelt smolov jr. af i ny og næ.

Lige for tiden bestaar træning af nogle halvlange serier paa lette vægte. Det smarte ved comebacks er, at man kan have straalende fremgang med meget lidt indsats, saa den staar paa comeback det foerste halve aar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg droemmer om at faa en god, lang sammenhaengende traeningsperiode uden for mange smerter, inden jeg gaar i graven - det koerer godt for tiden ogsaa selvom jobbet er tungt skovlearbejde og dumt foroverboejet vinkelsliber indimellem. Jeg laver min pre-hab og analyserer paa mine svagheder.

Roskildebilleten er i posten !..! et tu?

Traening i gaar med to af klubbens loeftere i fuld prep til begyndermesterskabet paa loerdag ude i Viking paa Amager. Man bliver helt ivrig af at træne sammen med dem.

Pre-hab paa medicinbold samt karate kid etbens oevelse, hvor man staar paa et ben og saa læner kroppen fremover. Den kan rigtigt mærkes nede i bunden af laenden. Derudover lang opvarmning.

træk

op til

60 staaende/siddende

tre-fire serier

plus en del kombinationer paa 50-55kg

stoed

70x2

fire fem serier

rdl

70x5

tre serier

ben foran

70x5

70x5

75x5

75x5

75x5 det kunne alligevel maerkes ved at hoften meget gerne vil ud til hoejre, saa hoejre ben kan tage over.

Jeg tror jeg vil proeve noget etbens doedloeft næste gang. Tanken er at faa aktiveret glutes noget mere samt at faa haser og bagkæde i det hele taget styrket relativt til quadriceps.

bænkpres og rows lavet paa bænk a la kineserne.

Det er jo ikke den vilde tonnage, kan jeg godt se - men saa havde jeg ogsaa staaet og skovlet cement og stoebemix op i en fritfaldsblander hele dagen. Og koert en masse med trilleboer, saa der var vel allerede 10ton...

Link to comment
Share on other sites

sweet... jeg skal afsted sammen med gisle og asger og Co. Gisles storebror tager vist nogle finner med, så underholdningen er sikret...

Rock'n'roll will never die

Hej Heffe :smile:

Du er altid velkommen til at komme på visit i IK99 :smile: Kender du vl-tiderne?

Er det ikke man-ons-fredag. Hvordan kan du skrive, naar der staar 'banned'? Og tak - kender man dig monstro fra tidligere?

Link to comment
Share on other sites

Traening med rekordstort antal folk i Thor

pre'hab

karate kid, medicin bold, sots presses paa 20kg og etbens dl med 20kg. Meget godt opvarmet i ryg og resten af kroppen.

træk-staaende

50x3

50x3

50x3

50x3

50x3 ramte banen og andethivet saa det var en ren fornoejelse

træk

55x1

60x1

65x1

65x1

70x1

70x1 jaja. ramte banen og var hurtig nok og alting men var lidt uvante at sidde med i bunden.

stoed

en del pa

70 gode opadsteod og god bane paa vendingen - saerligt i bunden som normalt er et problemsted. Var ogsaa en enkelt der ikke var helt kosher og som jeg kan mærke i lænden nu. Intet alvorligt.

zercher squats

50x10

50x10

70x6

70x6

70x6 den kan jeg godt lide. Man er presset paa vejrtrækninngen og den river godt i det midterste af ryggen og hele kernen.

ben bagpaa

80x5

85x5

85x5 proever med langsomt at koere op i kilo, saalænge banen er god og ikke afviger fra superlette vaegte

bænkpres

70x8

80x3

80x3

80x3

85x3 overraskende godt bænket for en som mig, der aldrig er kommet nemt til pressestyrke. Maaske en af de ting alderen foerer med sig?

god fin traening, hvor der var lidt galskab inde over med de forholdsvist tunge træk, men det var nu fedt at mærke paa vægten igen.

vægten siger 86.5 og ligger hvor den skal for nu. Næste træning skal være ganske let og halvdelen foregaa med kropsvægtsoevelser.

Kærlighed og styrke til alle, der opfoerer sig ordentligt.

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

hej heffe. Ser godt ud med træningen...

Hvis du vil passe på lænden, kunne du overveje at få sat ekstra kile i skoene... Har du overvejet det?

Jeg kigger lige lidt nysgerrigt med... hvordan vil du gøre det Anders... selv eller hos en skomager eller hvordan

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tænkt tanken, godtnok bare i forhold til at proeve nogle andre sko. Det eneste jeg er lidt betænkelig ved er, om man kommer til at stavre rundt som paa stilletter.

simon (doc holliday) har fået sat mere hæl i sine. Jeg vil tro i cirka bruger samme størrelse. Det kan være du kan prøve hans.

Link to comment
Share on other sites

simon (doc holliday) har fået sat mere hæl i sine. Jeg vil tro i cirka bruger samme størrelse. Det kan være du kan prøve hans.

Ok, det kunne være, jeg skulle pröve det en gang. Pt er jeg dog glad og paa rette vej, sa den faar nok lov at blive i arsenalet.

fik en runde ind lördag. For mig selv.

let jog og dynamisk udstrækning af haser

40m sprintx5 omgange. Paa den sidste begyndte farten, særligt de förste fem meter, at tage af.

etbens dödlöft m 20 kg, medicinbold og stivbenet haseudstrækning, semidynamisk.

træk fra höjt hæng

40x4

50x4

50x4

50x4 svær at faa topfart paa fra saa höjt hæng, men var gode

trækhiv fra under knæet

70x5

70x5

70x5

70x5 fik dem ca til brystvorterne og paa flad fod.

1xfrivend og ben foran

70x3

70x3

70x3 meget lette. Jeg föler dog ikke jeg kan stole 100% paa lænden endnu, saa bliver paa smölfevægte, saa længe det kræves.

Domsrapport paa sprint: Positiv. De sad godt og jeg er tight i benene her til aften.

En anden domsrelateret nyhed er, at etbensdödlöftene fra torsdag har sat sig i venstre glute helt överst og ude til höjre, hvor jeg mangler muskelmasse i forhold til den anden side. Spændende.

Ryggen er god, men vil ikke öge nævneværdigt i nogen övelser endnu. Sprint kan jeg tilsyneladende uden gener, saa den bliver implementeret fremover.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share