Hvad du dog ikke skriver


Arne
 Share

Recommended Posts

Sidste indlæg i debatten om fri vægte kontra maskiner:

De nye styrketræningsmaskiner vi har fået er leveret fra Techogym, det er de sidste nye maskiner som vi var en af de første i verden til at få. Maskinerne er bygger op så man bliver trænet symmetrisk op, og ikke som risikoen er ved gammeldags udstyr eller fri vægte at man kan træne sig skævmobil, dvs. hvis man er stærkere i den ene arm end den anden, vil man blive ved man at være stærkere i den stærkeste arm, den risiko har man ikke i det nye udstyr.

Klippet fra et centeres hjemmeside (lad dem forblive navneløse) - hvad de dog ikke skriver... :rolleyes: :retard:

En dag lærer jeg forhåbentligt at bruge et tastatur - overskriften skulle naturligvis havet være Hvad de dog skriver... og så var der noget med et p og et å

Link to comment
Share on other sites

Maskinerne er bygger op så man bliver trænet symmetrisk op, og ikke som risikoen er ved gammeldags udstyr eller fri vægte at man kan træne sig skævmobil, dvs. hvis man er stærkere i den ene arm end den anden, vil man blive ved man at være stærkere i den stærkeste arm, den risiko har man ikke i det nye udstyr.

KULT !

Arne > Hvilket salgs argument .... træne sig skæve :w00t:

De sørgelige ved det er bare, at folk som ikke har noget forstand på træning jo æder det rådt og så har de allerede gjort folk 'afhængige' af deres produkt.

Når man ikke ved noget om et eller andet så tror man jo på 'kloge hovedet' og køber deres fordi man ikke ved bedre.

Sørgeligt , sørgeligt :angry:

Link to comment
Share on other sites

I virkeligheden er det jo det, der er det sjove - at få den gode viden spredt, myterne kværket og folk op på lakridserne, så jeg klarer det nok uden hjælpemidler. Men tak ellers.

Jeg kan egentlig godt lide tanken om at missionere lidt rundt i landet og sprede godt nyt fra øst.

Men jeg skal nok sige til, hvis gassen går af ballonen og jeg har brug for ny helium... :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg får sådan en trang til at grine højt af hvad "professionelle" folk lægger ud offentligt som REKLAME:

"De nye styrketræningsmaskiner vi har fået er leveret fra Techogym, det er de sidste nye maskiner som vi var en af de første i verden til at få. !" en sproglig perle.... man kan jo høre hvordan sætningen bare glider på tungen ( nooooot)

"Maskinerne er bygger op så man bliver trænet symmetrisk op," ud over at de kunne have brugt en korrekturlæser (bygger -> bygget) kan man undre sig om der er nogen der har prøvet at læse sætningen højt??

"og ikke som risikoen er ved gammeldags udstyr eller fri vægte at man kan træne sig skævmobil, " Jeg nyder også bare det udtryk "skævmobil"

dvs. hvis man er stærkere i den ene arm end den anden, vil man blive ved man at være stærkere i den stærkeste arm, " :lol: okay, tag en test: hvor mange gange skulle du læse den sætning for at få den til at give mening?

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

Nu træner jeg ikke selv ude i Holstebro Fitness, men i et andet center her i byen. Men denne tråd giver mig da lyst til at stikke hovedet ind derude og bede om at få en guidet tour blandt alle disse "anti-skævmobile, symetrisk opbyggende vidunder maskiner" NOT

:tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share