Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Godt løftet, godt med overskud på alle løft, OGSÅ dine 3 løft, så der er til mere :devil:

Sheiko virker nok godt til dig :blush:

For et halvt år siden var den MANGE årige gamle rekord i 110 på 875, husk det :superman:

Mange tak Louis og tak for hjælpen med squatdragten, det betyder sku meget at komme perfekt fra start :smile:

Nu var det ikke fordi det væltede ind med SMSer igår i forbindelse med stævnet, men så er det da godt man kunne se resultatet på styrke.dk. Flot at du har kunne rykke totalen et stykke deropaf igen, det går stødt og roligt fremad

Tak for det Prehn. Det var et rigtig godt stævne. Formanden og jeg lavede en strategi om at skrabe mest muligt sammen uden at satse for vildt og det gik jo rigtig godt.

Flot löftet Sune! :cool:

BAK Sune 1974 DEN B 109.70 325.0 245.0 300.0 870.0

http://results.powerlifting.org/?eventid=2008DEN1

SaintPauli

Tak skal du have Pauli :smile:

Tillykke med resultatet, Sune, friend :smile: .

Thanks friend - IK99 forever :wub:

Tillykke med de 870 kg. Så er der ikke langt til de 900 kg. :devil:

Mange tak. Der er stadig et stykke til de 900 kg, men jeg vil da ikke afvise at det er et mål jeg stiler efter.

Flotte løft. Især squatten er der godt nok kommet saft i. Tillykke med det.

Txs Q :bigsmile:

Tillykke og godt løftet Sune.

Er du tilfreds? :smile:

Thanks Mr T :smile: Jeg er meget tilfreds ja, det kunne ikke være meget bedre.

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet. Tillykke med det :smile:

Mange tak :smile:

Rigtig flot løftet Sune :smile:

Tak skal du have..hyggeligt at hilse på.

Godt løftet! 2 gode PR's du fik der.

Hvordan artede knæet sig?

Jeg mærkede intet til knæet og der er heller ikke noget at føle nu her efter :smile: Det er gået meget fremad efter jeg kom til fysen..og det er nu næsten helt væk.

tillykke med resultatet, fedt at se at burger kiloene også giver point på totalen :tongue:

Ja..haha. Nu har jeg også ramt grænsen, nu skal vægten og udstyret bare konsolideres på denne kampvægt.

Tillykke igen med resultatet, det var superflot. :showoff:

Her er lidt billeder fra stævnet, bl.a. med en del af dig: http://wec08.dk/Gallery/1/

Vi ses i Canada.

Hej Klaus,

Mange tak, og tak for et supergodt stævne. Det havde du arrangeret supergodt og ikke noget at sætte en finger på.

Fede billeder..jeg deeplinker lige et par stykker, det er jo alt for lækkert. Du har vel ikke et par stykker hvor jeg squatter og man kan se andet end et forpint ansigt? :laugh:

Ses i canada

Link to comment
Share on other sites

Hej Viking :bigsmile:

Kämpe tilykke med det flotte resultat i lördags!

Kanon fremgang i både squat og dödlöft, men teknikken ser også ud til at väre rigtig god efterhånden :wink:

Ellers håber jeg det går godt, er jo ved at väre länge siden jeg har set dig :cry:

Går ud fra vi ses til näste år til EM heroppe i ödemarken! Jeg vil helt sikkert väre at finde deroppe det meste af ugen! Mon ikke jeg kan tage min lille baby styrkelöfter med til den tid! Han er allerede begyndt med squat og bänkteknik på sofaen sammen med farmand :4thumbup:

Mor Lotte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert! Meget lækkert!! 300 kg. dødløft :wub: (skide være med squat, men det var da fint alligevel... :tongue: )

Tillykke!

Thanks advokat - jeg går ud fra at det er GODKENDT :superman:

Hej Viking :bigsmile:

Kämpe tilykke med det flotte resultat i lördags!

Kanon fremgang i både squat og dödlöft, men teknikken ser også ud til at väre rigtig god efterhånden :wink:

Ellers håber jeg det går godt, er jo ved at väre länge siden jeg har set dig :cry:

Går ud fra vi ses til näste år til EM heroppe i ödemarken! Jeg vil helt sikkert väre at finde deroppe det meste af ugen! Mon ikke jeg kan tage min lille baby styrkelöfter med til den tid! Han er allerede begyndt med squat og bänkteknik på sofaen sammen med farmand :4thumbup:

Mor Lotte :smile:

Tak skal du have Charlotte :smile: ...og igen mange gange tillykke med den lille.

Fedt med lidt video, de 300 i død ser sgu da overkommelige ud :4thumbup:

Og indrøm så bare at du har en dobbeltlags katana du smugtræner i uden at skrive det :tongue::cool:

JA, der kunne være at der var til lidt mere, det ville jo ikke skade :bigsmile:

..og nej jeg har ikke en dobbeltlagstrøje, det er jeg ikke stærk nok til :laugh: Men jeg kunne da godt tænke mig at prøve en, det kunne da være sjovt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share