Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Christian Thib anbefaler også at man holder sig under en time....

Cookie hvor vil du hen med al det?

For mig virker du meget forvirret.

Først træner du, så træner du ikke, så er du tilbage og træner hver dag, så træner du VL oven i styrkeløften, nu træner du WSB, så snakker du om anbefalinger om at træne under en time men træner selv 3 timer i træk ????

Der findes en millon mennesker som træner, og de har hver især en million anbefalinger og diverse udgydelser de skal af med. Man kan tale om at nogle templates kan være mere eller mindre hensigtsmæssige i en given kontekst. Men du er nød til at lytte til DIG SELV og tilpasse et program så det passer bedst til DIG udfra dine mål og træningsmæssige erfaring. Desuden er det vigtigt at være vedholdende, ellers finder du aldrig ud af hvad der virker for ikke virker.

...og nej, jeg vil ikke have en længere diskussion om dig i min log :laugh: Du kan linke over i din egen log, så kan vi tage den der.

Link to comment
Share on other sites

Cookie hvor vil du hen med al det?

For mig virker du meget forvirret.

Først træner du, så træner du ikke, så er du tilbage og træner hver dag, så træner du VL oven i styrkeløften, nu træner du WSB, så snakker du om anbefalinger om at træne under en time men træner selv 3 timer i træk ????

Der findes en millon mennesker som træner, og de har hver især en million anbefalinger og diverse udgydelser de skal af med. Man kan tale om at nogle templates kan være mere eller mindre hensigtsmæssige i en given kontekst. Men du er nød til at lytte til DIG SELV og tilpasse et program så det passer bedst til DIG udfra dine mål og træningsmæssige erfaring. Desuden er det vigtigt at være vedholdende, ellers finder du aldrig ud af hvad der virker for ikke virker.

...og nej, jeg vil ikke have en længere diskussion om dig i min log :laugh: Du kan linke over i din egen log, så kan vi tage den der.

Der sker generelt for lidt på MOL så skriver mest for underholdning af mig selv.

Skal nok stoppe med at spamme din log :-)

Link to comment
Share on other sites

Der sker generelt for lidt på MOL så skriver mest for underholdning af mig selv.

Skal nok stoppe med at spamme din log :-)

Der var ikke for at være uhøflig :smile:

Start eventuelt en WSB tråd, der er jo mange som efterlyser lidt aktivitet udover hvad der nu foregår i logbøgerne.

Link to comment
Share on other sites

Mate, I'm in Canada - Montreal..

Hvor bor du egentlig..?? Jeg ryger til Toronto i morgen :smile:

Kong sved rejser verden rundt igen :w00t:

Jeg bor i Saskatoon. Var du endt i calgary kunne jeg måske overtales, men der er mere end 1000 km til toronto :laugh: Ellers håber jeg du har en god tur.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper Body

Steve og Chris begge i hulen, jeg holdt dagen udstyrsfri da jeg regner med at løfte til bryst i katana 48'eren i næste uge.

ME Boardpress Raw

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb - 3'' board

3 x 425 lb - 3'' board

3 x 445 lb - 3'' board

3 x 465 lb - 3'' board

3 x 475 lb - 3'' board (216 kg)

Ok

Backoff Bench

5 x 315 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

Tricep Extentions Elbows In

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 45 lb

Dips

8

8

8

Barbel Rows

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

Wide Grip pull to front

8 x 180 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

1 powerrade undervejs + gainershake bagefter

God træning idag, med beskedent load på supportøvelserne. Bænkformen er noget af det bedste nogensinde, men også kun lige præcis, og det med en væsentlig højere kropsvægt. Hvis der skal siges noget som undskyldning, til det, så må det være at jeg har koncentreret mig mere om squatten :laugh:

Disko imorgen og tung dødløft i udstyr på fredag.

Vi har sammen fået bestilt nogle nye knæbind. Jeg får to ekstra sæt af de røde inzer wraps + en ny sort model fra inzer der skulle være noget stivere i materialet. Det bliver spændende at prøve nogle nye wraps.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Vi har leget lidt med de der nye sorte Inzer lidt tid nu,

synes jeg mangler lidt opdrift i dem, men måske det er

anderledes hvis man os har dragt på.

Spændt på hvad du kan få ud af dem :cool:

Opdrift er jo det vi alle ønsker :superman:

...som altid spændende at prøve lidt nyt udstyr

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Disco day

Lidt disko idag før det bliver tough i dødløften imorgen.

Calf Raises

12 x 300 lb

12 x 500 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

12 x 600 lb

Seated Calf Raises

12 x 90 lb

12 x 90 lb

12 x 90 lb

12 x 90 lb

supersetted med

Calfpres i benpres maskine

15 x 150 lb

15 x 150 lb

15 x 150 lb

15 x 150 lb

teh burn

Laterals

10 x 15 lb

10 x 15 lb

10 x 15 lb

10 x 15 lb

Symbolsk

Rotator

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

terapeautisk

Rear laterals

10 x 15 lb

10 x 15 lb

10 x 15 lb

..bare plat

Barbel curls

8 x 45 lb

8 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 95 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

Majesteatic...

Concentration curls

10 x 30 lb

10 x 30 lb

10 x 30 lb

pumptastic...

....og så en smut i sol :sun:

Jeg fik ikke nogen drink undervejs og efter træningsvægten var 246 lb før min gainershake. Det kommer til at passe fint med en indvejningsvægt på 242 lb om morgenen (110 kg) easy muffin.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - ME Deadlift, DE Lower body

Steve og Chris var begge til stede.

ME Deadlift - Sumo

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb

Metal Squatter 48'' V-type Viking, Good old''

2 x 495 lb - halv

1 x 545 lb - halv

1 x 575 lb

1 x 605 lb

1 x 625 lb

1 x 646 lb (293,3 kg)

Jeg måtte kæmpe hårdt på den sidste og besluttede ikke at gå efter de famøse 660 lb (300 kg). Det er stadig topstyrken der halter, jeg har den hurtigt oppe mit på låret, men må kæmpe på det sidste og med mit elendige greb kan det hurtigt blive et problem hvis løftet bliver for langsomt. Ingen problem med grebet idag dog. Steve blev untoghed noget så grusomt at min metal 48'' dødløfter. Han kunne ikke komme ned til stangen uden at blive knust et vist sted så han måtte skifte mellem nogle andre dragte, fandt aldrig den rigtige og gik rundt og mukkede lidt :laugh:

Squat DE

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 326 lb

3 x 326 lb

3 x 326 lb

3 x 326 lb

3 x 326 lb

Ganske let idag. Ydersiden af mit højre knæ er stadigvæk irriteret der hvor baglåret hæfter. Jeg kan ikke lige gennemskue hvad det kommer af. Jeg har tidligere haft knæbindene mistænkt, men er ikke sikker på det længere.

Goodmornings

8 x 135 lb

8 x 135 lb

8 x 135 lb

Ultralight

GH Raises

5

5

5

5

V12 drink undervejs + gainershake bagefter.

Acceptabel dødløft idag. Jeg kan konstatere at jeg mere eller mindre ikke har rykket mig på den øvelse. Jeg vil gerne over 300 kg, men det lader åbenbart vente på sig. Jeg kan selvfølgelig give den gamle lortedragt skylden, men den går nok ikke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej store Viking!

Eftersom det er umuligt at sove i den her mega varme, kan jeg jo sidde her og tänke lidt over din dödlöft :tongue:

Hvad med lidt video ind imellem, så vi kloge finner kan komme med nogle endnu klogere tips til forbedring??? :laugh: Jeg bliver jo nödt til at blande mig i ale i andres träning, nu hvor jeg ikke selv kan träne så meget :blush:

Fortsat god sommer :sun:

Link to comment
Share on other sites

Hej store Viking!

Eftersom det er umuligt at sove i den her mega varme, kan jeg jo sidde her og tänke lidt over din dödlöft :tongue:

Hvad med lidt video ind imellem, så vi kloge finner kan komme med nogle endnu klogere tips til forbedring??? :laugh: Jeg bliver jo nödt til at blande mig i ale i andres träning, nu hvor jeg ikke selv kan träne så meget :blush:

Fortsat god sommer :sun:

Jeg kan godt love video ganske snart. Mit kamera har været kaput for en stund men er til reperation og skulle snart være tilbage, så kan i få et kig med. Det er ved at være længe siden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, DE Upper body

Træning med team saskatoon, Chris og Steve.

DE Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 135 lb + green band

3 x 225 lb + green band

3 x 225 lb + green band

3 x 225 lb + green band

3 x 225 lb + green band

3 x 225 lb + green band, pinky

3 x 225 lb + green band, pinky

3 x 225 lb + green band, pinky

3 x 225 lb + green band, pinky

Let og eksplosivt.

Tate press

8 x 55 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

5 x 70 lb

Lidt tungere her, god styrke

Dumbell Rows

8 x 75 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

Wide Grip Pull Downs

8 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

Roman Chair

10

10

10

hips of steel

Side Bends

10 x 75 lb

10 x 75 lb

10 x 75 lb

No explode undervejs + gainershake bagefter.

Stille og rolig træning uden de store løft. Mandag er der planlagt tung squat...stay tuned.

Link to comment
Share on other sites

Nu bor du ikke i et af de træskure USA og Canada er så kendte for?

Nej det gør jeg dog ikke, men det er heller ikke solidt murstens byggeri. Jeg bor dog på 20. sal i et højhus, så der er da i det mindste 2 etager som ryger før mig :laugh:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower body

Træning sammen med Chris og steve. Jeg var til tandlæge forinden :crazy: Knæbind er jo ingenting ved siden af en ond tandlæge.

ME Squat

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 326 lb

Centurion Superplus 40''

3 x 416 lb - halv

3 x 506 lb - full gear, over parallel

2 x 576 lb - full gear, lige over

1 x 616 lb - full gear, godkendt

1 x 656 lb - full gear, godkendt (298 kg)

1 x 686 lb - full gear, parallel (311 kg)

God power idag. På sidste løft begik jeg den gode gamle fejl at lave et lille dyk i starten, og vægten er så tung at den fortsætter med at presse mig ned i samme bane, og jeg får ikke lænt mig nok tilbage og får knæene en smule for langt frem. Jeg presser vægten nemt og med god power, men den blev vurderet til ren parallel, og det er ikke godt nok. Det er en dårlig vane som jeg må komme af med siger steve, for det har konsekvens hver gang jeg er på rigtig tunge vægte og det er jo det man ikke ønsker. Dog hellere her end til stævnet.

Ingen back off squat

Stiff leg deadlift

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

Leg Curls

8 x 80 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

´

Hyperextentions

8

8

8

Powerrade undervejs + gainershake bagefter

Det var sidste tunge squattræning indet stævnet. Der bliver en mellemomgang næste mandag, med lav volumen. Onsdag bliver næste træning hvor jeg gerne skulle have en startvægt ned og vende i katana 48''eren. Det bliver sidste tunge træning i bænken, så skal der deloades.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hej Sune. Meget inspirerende at læse din log!

Det ser ud som om du er ved at være i god form.

Jeg så dig til DM i Hvidovre - du er jo FUCKING massiv! Og den der store jakke du havde på gjorde dig ikke mindre. :tongue:

Hey Thomas.

Formen er ok, formentlig lidt bedre end til DM, så jeg håber på et fornuftigt stævne i næste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper Body

Sidste tunge træning med Steve og Chris idag før western candian championship.

ME Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 236 lb

3 x 326 lb

Katana 48'' S/S

3 x 466 lb - 3'' board, Rørte på sidste rep

3 x 516 lb - 3'' board

2 x 546 lb - 2'' board

2 x 546 lb - 2'' board

2 x 546 lb - 1'' board, lige præcis nede

1 x 546 lb - 1'' board, fint

1 x 546 lb - lige under 1'' board

1 x 546 lb - stopper 1 cm over bryst

1 x 546 lb - endelig nede :superman: (248 kg)

BRUTAL :devil:

Det var anden gang i Katana 48''eren og der måtte virkelig arbejdes for at få den ned. Jeg trykker vægtene nemt op, men jeg nægtede at smide flere kilo på. Det er dybt godnat at forvente at starte over 250 kg i en trekamp. Chris og Steve måtte virkelig slide i det og blive ved med at hive i trøjen. Jeg har en forventning om at være lidt lettere på gameday, så jeg skal nok få 245 kg ned som startvægt er jeg sikker på. Al backoff blev aflyst efter de mange sæt. Mental var det vigtigt for mig at jeg fik et løft til brystet.

Tricep extentions elbows in

8 x 40 lb

8 x 40 lb

8 x 40 lb

let let

Barbel Rows

8 x 135 lb

8 x 236 lb

8 x 236 lb

8 x 236 lb

Wide grip pull to front

8 x 140 lb

8 x 160 lb

8 x 160 lb

8 x 160 lb

Easy

Hanging leg raises

10

10

10

Vi vejede os på to forskellige vægte bagefter

Chris - 197 lb

Steve - 226 lb

Sune (bulkmeister) - 249 lb (efter vandladning og før gainershake) :4mewantfood:

Det kan godt være at jeg kommer til at løfte i -125 kgs klassen i næste uge, jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at gøre noget særligt for at komme ned. Jeg taber typisk 4-5 lb over natten, men det er ikke engang nok. Jeg kunne jo se om jeg kunne få ram på Troels U's trekampsbænk rekord på 252,5 kg i -125 kgs klassen, hvis ikke jeg er i -110 kgs klassen.

Deload comming up :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share