DM 2009!


missLaw
 Share

Recommended Posts

Det kunne det bestemt, skal bare lige have humøret skruet et par grader op så jeg er til at være i nærheden af :annoyed: .

Men det ville være skønt. Kunne også tænke mig at få justeret noget teknik på squat,frontsquat og dødløft.

Kan i øvrigt nu mærke virkningen af sheiko! Jeg gik mit tøjskab igennem igår, da jeg nu skal til at have almindeligt tøj på til hverdag :blink: og jeg har nogle vest som altid har været for store over ryggen ,selvom jeg vejer det samme som jeg gør nu, de kunne ikke lukkes! :blush: Det er da super!!!!

Så det motiverede bestemt :devil:

Sejt! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så er det sket....jeg har meldt mig til 2 spinninghold i denne uge....ved ikke helt hvordan jeg har det med det ,men man skal vel prøve noget nyt.... :crazy:

ER også meget spændt på om jeg får slæbt mig selv afsted til det :blink: tænkte at hvis jeg udblamerede det her ville jeg måske blive holdt op på det :4whip: , og så vil det være pinligt at sige at jeg ikke kom afsted til det... :blahblah: CHILDISH , I know...men ikke desto mindre....sandt... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

så er det sket....jeg har meldt mig til 2 spinninghold i denne uge....ved ikke helt hvordan jeg har det med det ,men man skal vel prøve noget nyt.... :crazy:

ER også meget spændt på om jeg får slæbt mig selv afsted til det :blink: tænkte at hvis jeg udblamerede det her ville jeg måske blive holdt op på det :4whip: , og så vil det være pinligt at sige at jeg ikke kom afsted til det... :blahblah: CHILDISH , I know...men ikke desto mindre....sandt... :chicken:

Du er jo skingrende vanvittig...

spinning :raisebrow: .. vi taler her om en guidet tur i helvedsforgård, sammen med en flok svedende og stønnene mennesker i cykelshorts :bike:

Det kan jo være du kan lide det snulle :wub: , sansynligheden for at du få lokket mig med er dog ikke bemærkelsesværdigt stor, men jeg skal nok få presset dig ud af døren

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
så er det sket....jeg har meldt mig til 2 spinninghold i denne uge....ved ikke helt hvordan jeg har det med det ,men man skal vel prøve noget nyt.... :crazy:

ER også meget spændt på om jeg får slæbt mig selv afsted til det :blink: tænkte at hvis jeg udblamerede det her ville jeg måske blive holdt op på det :4whip: , og så vil det være pinligt at sige at jeg ikke kom afsted til det... :blahblah: CHILDISH , I know...men ikke desto mindre....sandt... :chicken:

:4jumpy:Spinning :4jumpy:

Jeg skal nok holde dig op på det :smilejap:

Link to comment
Share on other sites

så er det sket....jeg har meldt mig til 2 spinninghold i denne uge....ved ikke helt hvordan jeg har det med det ,men man skal vel prøve noget nyt.... :crazy:

ER også meget spændt på om jeg får slæbt mig selv afsted til det :blink: tænkte at hvis jeg udblamerede det her ville jeg måske blive holdt op på det :4whip: , og så vil det være pinligt at sige at jeg ikke kom afsted til det... :blahblah: CHILDISH , I know...men ikke desto mindre....sandt... :chicken:

:blink:

Tror du har brugt for meget tid sammen med jeres hyperaktive kat...CaffeineCat.jpg

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:Spinning :4jumpy:

Jeg skal nok holde dig op på det :smilejap:

OH my good...

Det var liiiiige noget for Signe-pigen :tongue:

Btw. MissLaw, hvordan går det med diæten?

Jeg syntes peronligt at jan og diætstarten har været lidt hård, så kan kun prale med - 1 kg.. :blush:

håber febuar bliver lidt bedre (med mindre sukkertrang) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

OH my good...

Det var liiiiige noget for Signe-pigen :tongue:

Btw. MissLaw, hvordan går det med diæten?

Jeg syntes peronligt at jan og diætstarten har været lidt hård, så kan kun prale med - 1 kg.. :blush:

håber febuar bliver lidt bedre (med mindre sukkertrang) :innocent:

Jamen Nillepigen, jeg er da virkelig glad for at du bringer netop det emne op.... :sneaky2: Bum bum.... :violin: der er ikke sket det store, har næsten overholdt diæten, så der er kun røget 0,5 kg indtil videre...ikke noget at prale af.....

P.t. er jeg uden job, så det gør at jeg har tid til at spise det jeg bør spise, så mon ikke der ryger lidt mere i denne måned. Motivationen har været ret lav , og skal stadig kæmpe lidt for det, men har gemalen i ryggen, så håber på det bedste.

Nu prøver jeg noget ganske drastisk...spinning!!!! OMG troede aldrig det skulle komme over mig.... :cry:

Hold mig endeligt i ørene , og spørg gerne !!!!!! det er så pinligt at måtte skrive at det ikke går fremad, så må jeg jo gøre noget ved det! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning 5/2-08.

low inc DB pres:

3x10 12kg

1x10 14 kg

DB one arm row:

2x10 14 kg

2x10 16 kg

WG bænkpres:

4x12 31 kg

seated row to mid pec:

4x10 20kg

Lying DB triceps ext:

4x10 5 kg

Superset med:

Body drag:

4x10 14,5 kg

facepulls:

1x20 10 kg

2x20 17,5 kg

God træning med godt overskud, hvilket gav mig virkelig "optur" (som de unge siger....)

Dagenstræning blev i fitnessworld Valby, egentlig et rigtig fint center, dog var jeg ret skeptisk da Equus og jeg havner på den etage hvor der er frievægte og andet sjovt, og er ved at falde over små 14 årige fyrer med mobiltelefoner og tattoos over det hele... Siden hvornår er det lovligt at tatovere børn????!!!!??? De forsvandt dog hurtigt, heldigvis...håber mine onde blikke skræmte dem væk!!!! :devil:

Før fitnessworld tog vi i "easy fitness" (gamle Webers gym) i valby for lige at se hvad det var for noget....meget mystisk , og ville være en skam at kalde det for fitnesscenter , eller noget andet center for den sags skyld....

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/2-08:

Front squat:

5x10 21 kg

Bulgarian splitsquat:

4x12 25 kg

Lunges (medium):

3x10 15 kg

Leg extension:

3x20 25 kg minimum af pauser...

Super omgang bentræning!!!! :w00t:

Nåh ja... så var der Spinningtimen...

Pyha, ved ikke helt hvad jeg skal synes, startede for hårdt ud, så var klar til at gå efter det instruktøren kaldte opvarmningen....

Dog var det ikke godt tænkt at træne ben før timen....Kunne ikke rejse mig op ret længe ad gangen da mine baglår,baller og lægge skiftevis gik i kramper. :blink:

Den stakkels instruktør var bekymret da jeg var i min helt egen verden , lilla i hovedet og noget sløret i blikket. :freaked:

Det er så langt fra hvad jeg synes er sjovt, den måde at presse sig selv på spiller ikke for mig...Næh.. giv mig noget tungt at løfte , se det er udholdenhed!!!! :devil:

Men jeg giver det en chance! Har anskaffet cykelbukser, kunne ikke mærke min numse, og haleben da vi var færdige, så tænkte at det nok var en god idé at investere i :smile: . Tror min numse er mega øm imorgen... :moon:

Tror dog jeg skulle have startet hele det her cardio-cirkus med powerwalks, så jeg stille og roligt havde kunnet vænne mig til det. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/2-08:

Front squat:

5x10 21 kg

Bulgarian splitsquat:

4x12 25 kg

Lunges (medium):

3x10 15 kg

Leg extension:

3x20 25 kg minimum af pauser...

Super omgang bentræning!!!! :w00t:

Nåh ja... så var der Spinningtimen...

Pyha, ved ikke helt hvad jeg skal synes, startede for hårdt ud, så var klar til at gå efter det instruktøren kaldte opvarmningen....

Dog var det ikke godt tænkt at træne ben før timen....Kunne ikke rejse mig op ret længe ad gangen da mine baglår,baller og lægge skiftevis gik i kramper. :blink:

Den stakkels instruktør var bekymret da jeg var i min helt egen verden , lilla i hovedet og noget sløret i blikket. :freaked:

Det er så langt fra hvad jeg synes er sjovt, den måde at presse sig selv på spiller ikke for mig...Næh.. giv mig noget tungt at løfte , se det er udholdenhed!!!! :devil:

Men jeg giver det en chance! Har anskaffet cykelbukser, kunne ikke mærke min numse, og haleben da vi var færdige, så tænkte at det nok var en god idé at investere i :smile: . Tror min numse er mega øm imorgen... :moon:

Tror dog jeg skulle have startet hele det her cardio-cirkus med powerwalks, så jeg stille og roligt havde kunnet vænne mig til det. :laugh:

Tillykke med din første spinning time - eller hvad man skal sige? :wink:

Den første spinning time jeg gik på syntes jeg var forfærderlig - og jeg var endda i rigtigt god cardio form den gang, så jeg tror det er meget normalt at man ikke løber derfra med armene over hovedet :tongue:

Du kan jo nu bare lave powerwalks de dage du ikke spinner? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din første spinning time - eller hvad man skal sige? :wink:

Den første spinning time jeg gik på syntes jeg var forfærderlig - og jeg var endda i rigtigt god cardio form den gang, så jeg tror det er meget normalt at man ikke løber derfra med armene over hovedet :tongue:

Jeg er ikke ramt af the spinning-fever helt endnu, så jeg tror jeg stille og roligt skal vænne mig til cardio i det hele taget før den tvivlsomme fornøjelse bliver gentaget :wink:

Du kan jo nu bare lave powerwalks de dage du ikke spinner? :w00t:

Det er da et super forslag :gal: !!!! Men ikke desto mindre skal jeg igang med det :walking: -halløj, tror også det vil gavne humøret at komme ud i den friske luft :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nåh ja... så var der Spinningtimen...

Pyha, ved ikke helt hvad jeg skal synes, startede for hårdt ud, så var klar til at gå efter det instruktøren kaldte opvarmningen....

Dog var det ikke godt tænkt at træne ben før timen....Kunne ikke rejse mig op ret længe ad gangen da mine baglår,baller og lægge skiftevis gik i kramper. :blink:

Den stakkels instruktør var bekymret da jeg var i min helt egen verden , lilla i hovedet og noget sløret i blikket. :freaked:

Det er så langt fra hvad jeg synes er sjovt, den måde at presse sig selv på spiller ikke for mig...Næh.. giv mig noget tungt at løfte , se det er udholdenhed!!!! :devil:

Men jeg giver det en chance! Har anskaffet cykelbukser, kunne ikke mærke min numse, og haleben da vi var færdige, så tænkte at det nok var en god idé at investere i :smile: . Tror min numse er mega øm imorgen... :moon:

Tror dog jeg skulle have startet hele det her cardio-cirkus med powerwalks, så jeg stille og roligt havde kunnet vænne mig til det. :laugh:

Hey

Tillykke med den første spinning time :4thumbup:

Det kræver nogle gange før man har vænnet sig til spinning. Jeg synes at du i hvert fald skal prøve det 5 gange før du giver op. Desuden kan det være en fordel som ny at vælge timer hvor der køres mest enkelttakt, da det er nemmere at håndtere som ny :wink: .

I øvrigt var det ikke meningen at du skulle køre 2 timer i sidste uge :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Tillykke med den første spinning time :4thumbup:

Det kræver nogle gange før man har vænnet sig til spinning. Jeg synes at du i hvert fald skal prøve det 5 gange før du giver op. Desuden kan det være en fordel som ny at vælge timer hvor der køres mest enkelttakt, da det er nemmere at håndtere som ny :wink: .

I øvrigt var det ikke meningen at du skulle køre 2 timer i sidste uge :poking:

Jeg spinnede (spandt...? Cyklede?) i SATS , så det blev en gul time = begynder, tror nok der var en masse enkelttakt :raisebrow: men er ikke helt sikker, syntes at instruktøren frygtelig gerne ville have os til at spurte hele tiden...hun var afløser, så digtede selv timen , tror ikke det var til min fordel :wink:

To timer....host host...øhm... skrev jeg virkelig det??!???! Øh... ja der skete det at dynen overmandede mig så jeg kunne simpelthen ikke nå den time der startede kl 09.00......

Jeg har dog ikke givet op, skal nok bare lige op i gear efter i meget lang tid kun at have løftet vægte, er det her cardio-halløj ret fremmed for mig....og kondition er i øjeblikket ikke et ord vi bruger hjemme hos os... :innocent: Men bare vent , jeg kommer stærkt igen :superman:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Are you on the Atkins now??? :rolleyes: Er nysgerrig på at høre hvad du synes om det.

Et par words of wisdom fra min oplevelse:

De første 4 dage kunne jeg mærke at jeg ikke fik meget carbs ned. Jeg frøs, det føltes som alt gik i slow motion på en underlig måde og selv om jeg ikke var sulten, føltes det som jeg manglede et eller andet men havde alligevel ikke helt lysten til noget med sukker.

Men efter en uge skete lige det, at jeg gik fra at fryse til at få en fornemmelse af af kroppen gik i højeste gear - jeg havde ingen problemer at holde varmen og det her med søvn syntes jeg bare var noget kedeligt noget... Var slet ikke træt om aftenen og gik kun i seng fordi uret sagde at jeg burdte. Men det er efter sigende et kendt fenomen, at man ikke har brug for så meget søvn på low carb diæter.

Så længe du overholder at spise regelmæssigt, håber jeg at du lige som mig oplever at du faktisk aldrig føler rigtig sult. Det er mest morgenmaden og det første mellemmåltid jeg syntes føltes for små, men når det blev tid til frokost, føltes det mest som at det var jo rart at jeg kunne få lov at spise igen, men det var ikke sådan at jeg gået og ventet på det. Og sådan fortsatte det reste af dagen, undtaget lige efter træning - der skulle der bare køres mad ned!! :devil:

Og det at en eneste snydedag ville ødelægge ketosen og tvinge en igennem de første 4 dage igen, virkede også for mig som en god motivator de gange hvor der kom et sødetrang snigende - det var det simpelthen ikke vært, bare for at få spise en lille bolle.

Link to comment
Share on other sites

Are you on the Atkins now??? :rolleyes: Er nysgerrig på at høre hvad du synes om det.

Et par words of wisdom fra min oplevelse:

De første 4 dage kunne jeg mærke at jeg ikke fik meget carbs ned. Jeg frøs, det føltes som alt gik i slow motion på en underlig måde og selv om jeg ikke var sulten, føltes det som jeg manglede et eller andet men havde alligevel ikke helt lysten til noget med sukker.

Men efter en uge skete lige det, at jeg gik fra at fryse til at få en fornemmelse af af kroppen gik i højeste gear - jeg havde ingen problemer at holde varmen og det her med søvn syntes jeg bare var noget kedeligt noget... Var slet ikke træt om aftenen og gik kun i seng fordi uret sagde at jeg burdte. Men det er efter sigende et kendt fenomen, at man ikke har brug for så meget søvn på low carb diæter.

Så længe du overholder at spise regelmæssigt, håber jeg at du lige som mig oplever at du faktisk aldrig føler rigtig sult. Det er mest morgenmaden og det første mellemmåltid jeg syntes føltes for små, men når det blev tid til frokost, føltes det mest som at det var jo rart at jeg kunne få lov at spise igen, men det var ikke sådan at jeg gået og ventet på det. Og sådan fortsatte det reste af dagen, undtaget lige efter træning - der skulle der bare køres mad ned!! :devil:

Og det at en eneste snydedag ville ødelægge ketosen og tvinge en igennem de første 4 dage igen, virkede også for mig som en god motivator de gange hvor der kom et sødetrang snigende - det var det simpelthen ikke vært, bare for at få spise en lille bolle.

Jeps jeg er startet idag, no time like the present :smile:

Har ikke været sulten , egentlig bare sat pris på at kunne spise mere eller mindre hele tiden.

Dog fryser jeg ret meget her til aften , så det lyder somom det går efter planen :wink:

ER meget spændt på om jeg får lyst til søde ting, eller brød....men håber at jeg kan dæmpe trangen med light sodavand i så fald. En hindbærbrus kan altid hjælpe lidt på det :smile:

Jeg tror jeg nogenlunde har fået det hele til at passe i kostprogrammet, ved ikke hvorfor tabellen flipper helt ud når jeg taster fiskeolien ind....så den får lov at ligge ved siden af....du kender jo mig og mine exelevner :dry: eller mangel på samme!

Der kommer nok løbende spørgsmål, så du siger bare til når det er nok :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vi ses til DM 2008 Misslaw´s :wink:

Godt du er startet i god tid :superman: Det bliver jo også nemmere når Rene også skal på diæt :tongue: Så kan i tykke gulerødder sammen :laugh::laugh:

Bliver spændende at se dig på scenen når spækket er banket af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

2. dag på Atkins.......puha..har ikke sovet ret meget i nat, og har haft det somom jeg har tømmermænd hele dagen idag, og så fryser jeg ad h... til...

Ser frem til at stige i kulhydrater.

Dog er jeg stadig ikke voldsomt sulten!

Så trangen til carbs er ikke overvældende.

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Vi ses til DM 2008 Misslaw´s :wink:

Godt du er startet i god tid :superman: Det bliver jo også nemmere når Rene også skal på diæt :tongue: Så kan i tykke gulerødder sammen :laugh::laugh:

Bliver spændende at se dig på scenen når spækket er banket af :4thumbup:

Hey Keld, jep... tænkte der er meget der skal af , så tænkte jeg lige så godt kunne komme i gang nu :devil:

Link to comment
Share on other sites

2. dag på Atkins.......puha..har ikke sovet ret meget i nat, og har haft det somom jeg har tømmermænd hele dagen idag, og så fryser jeg ad h... til...

Ser frem til at stige i kulhydrater.

Dog er jeg stadig ikke voldsomt sulten!

Så trangen til carbs er ikke overvældende.

Hehe :bigsmile:

Hang in there - hvis du har det som jeg havde det, er dag 2 den værste af dem alle. Husk at drikke meget vand, det kan hjælpe lidt på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share