Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad med at du leger lidt med dig selv i stedet :slut:

Max fed video :devil:

Jeg har ikke tid til at lege med mig selv, da din mor ikke vil lade mig være i fred! :tongue:

Stefan Havlik har nok nær den optimale fysik. Han er satme sat godt sammen. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor du har cuttet så langt ned i fedt % burde du kunne tolerere flere kulhydrater, så prøv at leg lidt med det og hold så øje med vægten og fedtprocenten. :smile:

Jeg forsøger, som vi talte om på msn, at smide nogle flere carbs i min pwo-shake :smile:

Hehe... Finn :laugh: Jeg fik en opdate på hans fordøjelse her den anden dag... kan sq ikke lade være med at synes, at han er meget sjov, men nu stalker han mig jo heller ikke.

Hey Seb m ... du træner også i powerstudio ? Jeg synes Finn er pisseirriterende - han ejer ingen situationsfornemmelse...det er ikke så svært at aflæse hvornår en person har lyst til at blvie forstyrret. Og det var muligvis heller ikke så slemt, hvis han gad at høre på andre end sig selv.

Hvad med at du leger lidt med dig selv i stedet :slut:

Max fed video :devil:

Yeah - Havlik FTW!

Damn beskidt video... sådan vil jeg også se ud når jeg bliver voksen... stor, men ikke for stor, god symmetri, optimale hjul og smal talje... så mangler han bare at skifte til styrkeløft :innocent:

Ja, Havlik er alt for vild - det bliver ikke meget bedre! Kæmpe inspiration og motivation - bare lettere nedslående at man udmærket godt ved man på ingen måde at havnet i den samme genetic pool som ham.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 23. januar

Onsdag er for tiden synonymt med biceps-inferno - og i dag var ingen undtagelse! Dog tiltalte smerten mig på mystisk vis denne gang :bigsmile: Ryggen fik også mere at arbejde med end sidst, da jeg også der havde overset jeg skulle tage 3 rest/pause sæt i chinsups, i stedet for 1. Jeg kom lidt senere ud af døren end jeg havde regnet med, da jeg ikke var helt god til at komme op fra sengen i morges, hvilket også betød jeg efter dødløft ramte ind i myldretiden i PS. Jeg fik dog klaret mit program med de planlagte pauser - men det gør det unægteligt sværere at køre programmet slavisk med mange mennesker i centeret.

Jeg havde sgu tabt mig en lille smule igen i morges :blink: 67,9-68kg sagde vægten - og det er på trods af jeg smed et par 100 ekstra kcal oven i mit indtag igår. Så noget tyder altså på jeg forbrænder en god del kalorier på det her program - for jeg laver stort set intet cardio for tiden. T havde godt fortalt mig at han smed 1500kcal oven i sit vedligeholdelsesindag i forbindelse med dette program, hvilket jeg først synes lød af ret meget - men det begynder at give god mening nu. Jeg har konsulteret T på msn - og blev enige om at, det var oplagt at smide flere carbs i min PWO-shake... så det bliver der eksperimenteret med nu. Jeg skal jo vokse :devil: og jeg tror også jeg meget hurtigt bliver overreached hvis jeg ikke sørger for at få nok kcal ind - for det program her er ret krævende.

Dagens program forløb fint, og der var heldigvis ingen Finn i centeret i dag! Jeg fik igen øget alle vægte og efterlod plads til yderligere progression. Dog bliver det problematisk at øge kg'erne i mine biceps-supersæt...det brænder simpelthen for meget.. ikke kun i mine arme, men også underarme - jeg har derfor tænkt mig at sætte tempoet til 303 i stedet for 505 de næste par uger, for derved at give mig mulighed for at øge i kg. Det er i øvrigt meget disko, men også BB!, at biceps-træningen er væsentligt hårdere end rygtræningen :biggrin:

Jeg går for tiden med lidt tanker omkring hvad jeg gerne vil med min fysik for fremtiden. Jeg har fundet ud af jeg har det klart bedst med at have et mål - uden er motivationen ikke den samme. Det oplevede jeg eksempelvis i forbindelse med mit cut - før jeg satte mig et mål og startede mig vægttab, var motivationen dårlig og jeg måtte ofte slæbe mig træt ned i centeret. Det hang sammen med min kost var elendig (too much sugary foods) og mit energiniveau derfor også var elendigt - men også at jeg ikke havde noget bestemt mål at gå efter. Da jeg visualiserede mig en ny krop og begyndte at se resultater mens jeg var i USA, steg motivationen 110% - jeg havde pludselig et formål med træningen, og trænede ikke bare for at træne. Nu da jeg er blevet cuttet og målet er nået, er det ligesom jeg igen mangler noget at gå efter. Min motivation er godt nok bedre end før, da jeg synes det er federe at træne nu hvor jeg er ok ripped og man kan se muskelgrupperne arbejde, hvor jeg førhen bare kunne se halvtykke lemmer udføre bevægelser :bigsmile: Men jeg er igen begyndt at savne et overordnet mål - udover at smide muskelmasse på, som er det nuværende projekt. Jeg har derfor gået med lidt tanker omkring hvorvidt jeg ville kunne begå mig i en konkurrence. Jeg har egentlig aldrig tænkt det store over det, men det er begyndt at tiltale mig mere og mere - specielt fordi jeg træner i et center med en del der skal stille op. Diæt og den slags er jeg forholdsvis overbevist om jeg godt ville kunne klare, da jeg har en ret hård disciplin hvad det angår, plus at jeg faktisk godt kan lide at være på diæt, hvor sadistisk det end lyder. Min egen konklusion er dog, at jeg mangler muskelmasse for at kunne begå mig med et respektabelt resulatet i en konkurrence, og jeg tøver derfor med at sige direkte, at jeg gerne vil stille op. Hvad tror i - vil jeg kunne stille op ? Be brutal honest.. jeg gider ikke spilde min tid på det, hvis det alligevel er håbløst.

Af andre nyheder kan det nævnes, at jeg netop har fået en kæreste :ninja: Og at jeg har voldsomme DOMS i mine quads :superman:

Preworkout:

1 serving Horsepower

1½ kop kaffe.

1 proteinbar

Deadlift: A (pause: 2 min.)

9 @ 60kg

8 @ 90kg

4 @ 130kg

5 @ 125kg

- alle løft udført med stop.

Chest supported rows: B1 (pause: ingen)

10 @ 18kg

8 @ 25kg

8 @ 27kg

8 @ 27kg

-den river stadig lidt for meget i armene.

SS:

Front pulldown: B2 (pause: 2 min)

10 @ 50kg

9 @ 75kg

9 @ 80kg

9 @ 80kg

Chin ups: C (Teknik: rest/pause. Pause: 2 min mellem sæt)

10reps - som opv. lige da jeg ankom

6

5 @ +15kg

10 sek pause

3 @ +15kg

10 sek pause

2 @ +15kg

5 @ +12,5kg

10 sek pause

3 @ +12,5kg

10 sek pause

2 @ +12,5kg

5 @ +12,5kg

10 sek pause

4 @ +12,5kg

10 sek pause

2 @ +12,5kg

8 - for lige at afslutte det foregående chin up-helvede!

Loaded back stretch: D

Pulldown:

30kg @ 90 sekunder.

Wide grip preacher curl: E1 (pause: ingen. Teknik. 5 sekunder eccentrisk fase, 5 sekunder koncentrisk fase)

6 @ 20kg

6 @ 20kg

6 @ 20kg

6 @ 17,5kg

6 @ 17,5kg

+stang

SS:

Close grip concentration curl: E2 (pause: 2 min, Teknik. 5 sekunder eccentrisk fase, 5 sekunder koncentrisk fase)

6 @ 23kg

6 @ 23kg

6 @ 19kg

6 @ 19kg

6 @ 15kg

- Og så var begge arme og underarme fuldstænding maltrakterede :crazy:

Loaded biceps stretch: F

Dumbbell curls:

8kg @ 80 sekunder.

Dumbbell shrugs: G2 (pause: ingen. Teknik: 2 sek hold i toppen)

8 @ 29,5kg

6 @ 41kg

6 @ 41kg

6 @ 41kg

SS:

Bent over lateral raise: G2 (pause: 90 sekunder)

10 @ 10kg

10 @ 12kg

8 @ 12kg

10 @ 10kg

------------------------------------------------------------------------------------------

Postworkout:

40 gram prots, med ca 40 gram maltodextrin og 15 gram dextrose.

Ca. 55 min efter:

Blendet shake med: mælk, banan, protpulver, bærsymfoni, fromage frais og isterninger. Derudover rugbrød med makrel, og knækbrød med hytteost + 1 æble.

------------------------------------------------------------------------------

Og så smider jeg lige en lille video jeg selv har redigeret, med Mr. Yates: What do u think ? :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 23. januar

Onsdag er for tiden synonymt med biceps-inferno - og i dag var ingen undtagelse! Dog tiltalte smerten mig på mystisk vis denne gang :bigsmile: Ryggen fik også mere at arbejde med end sidst, da jeg også der havde overset jeg skulle tage 3 rest/pause sæt i chinsups, i stedet for 1. Jeg kom lidt senere ud af døren end jeg havde regnet med, da jeg ikke var helt god til at komme op fra sengen i morges, hvilket også betød jeg efter dødløft ramte ind i myldretiden i PS. Jeg fik dog klaret mit program med de planlagte pauser - men det gør det unægteligt sværere at køre programmet slavisk med mange mennesker i centeret.

Jeg havde sgu tabt mig en lille smule igen i morges :blink: 67,9-68kg sagde vægten - og det er på trods af jeg smed et par 100 ekstra kcal oven i mit indtag igår. Så noget tyder altså på jeg forbrænder en god del kalorier på det her program - for jeg laver stort set intet cardio for tiden. T havde godt fortalt mig at han smed 1500kcal oven i sit vedligeholdelsesindag i forbindelse med dette program, hvilket jeg først synes lød af ret meget - men det begynder at give god mening nu. Jeg har konsulteret T på msn - og blev enige om at, det var oplagt at smide flere carbs i min PWO-shake... så det bliver der eksperimenteret med nu. Jeg skal jo vokse :devil: og jeg tror også jeg meget hurtigt bliver overreached hvis jeg ikke sørger for at få nok kcal ind - for det program her er ret krævende.

Dagens program forløb fint, og der var heldigvis ingen Finn i centeret i dag! Jeg fik igen øget alle vægte og efterlod plads til yderligere progression. Dog bliver det problematisk at øge kg'erne i mine biceps-supersæt...det brænder simpelthen for meget.. ikke kun i mine arme, men også underarme - jeg har derfor tænkt mig at sætte tempoet til 303 i stedet for 505 de næste par uger, for derved at give mig mulighed for at øge i kg. Det er i øvrigt meget disko, men også BB!, at biceps-træningen er væsentligt hårdere end rygtræningen :biggrin:

Jeg går for tiden med lidt tanker omkring hvad jeg gerne vil med min fysik for fremtiden. Jeg har fundet ud af jeg har det klart bedst med at have et mål - uden er motivationen ikke den samme. Det oplevede jeg eksempelvis i forbindelse med mit cut - før jeg satte mig et mål og startede mig vægttab, var motivationen dårlig og jeg måtte ofte slæbe mig træt ned i centeret. Det hang sammen med min kost var elendig (too much sugary foods) og mit energiniveau derfor også var elendigt - men også at jeg ikke havde noget bestemt mål at gå efter. Da jeg visualiserede mig en ny krop og begyndte at se resultater mens jeg var i USA, steg motivationen 110% - jeg havde pludselig et formål med træningen, og trænede ikke bare for at træne. Nu da jeg er blevet cuttet og målet er nået, er det ligesom jeg igen mangler noget at gå efter. Min motivation er godt nok bedre end før, da jeg synes det er federe at træne nu hvor jeg er ok ripped og man kan se muskelgrupperne arbejde, hvor jeg førhen bare kunne se halvtykke lemmer udføre bevægelser :bigsmile: Men jeg er igen begyndt at savne et overordnet mål - udover at smide muskelmasse på, som er det nuværende projekt. Jeg har derfor gået med lidt tanker omkring hvorvidt jeg ville kunne begå mig i en konkurrence. Jeg har egentlig aldrig tænkt det store over det, men det er begyndt at tiltale mig mere og mere - specielt fordi jeg træner i et center med en del der skal stille op. Diæt og den slags er jeg forholdsvis overbevist om jeg godt ville kunne klare, da jeg har en ret hård disciplin hvad det angår, plus at jeg faktisk godt kan lide at være på diæt, hvor sadistisk det end lyder. Min egen konklusion er dog, at jeg mangler muskelmasse for at kunne begå mig med et respektabelt resulatet i en konkurrence, og jeg tøver derfor med at sige direkte, at jeg gerne vil stille op. Hvad tror i - vil jeg kunne stille op ? Be brutal honest.. jeg gider ikke spilde min tid på det, hvis det alligevel er håbløst.

Af andre nyheder kan det nævnes, at jeg netop har fået en kæreste :ninja: Og at jeg har voldsomme DOMS i mine quads :superman:

Preworkout:

1 serving Horsepower

1½ kop kaffe.

1 proteinbar

Deadlift: A (pause: 2 min.)

9 @ 60kg

8 @ 90kg

4 @ 130kg

5 @ 125kg

- alle løft udført med stop.

Chest supported rows: B1 (pause: ingen)

10 @ 18kg

8 @ 25kg

8 @ 27kg

8 @ 27kg

-den river stadig lidt for meget i armene.

SS:

Front pulldown: B2 (pause: 2 min)

10 @ 50kg

9 @ 75kg

9 @ 80kg

9 @ 80kg

Chin ups: C (Teknik: rest/pause. Pause: 2 min mellem sæt)

10reps - som opv. lige da jeg ankom

6

5 @ +15kg

10 sek pause

3 @ +15kg

10 sek pause

2 @ +15kg

5 @ +12,5kg

10 sek pause

3 @ +12,5kg

10 sek pause

2 @ +12,5kg

5 @ +12,5kg

10 sek pause

4 @ +12,5kg

10 sek pause

2 @ +12,5kg

8 - for lige at afslutte det foregående chin up-helvede!

Loaded back stretch: D

Pulldown:

30kg @ 90 sekunder.

Wide grip preacher curl: E1 (pause: ingen. Teknik. 5 sekunder eccentrisk fase, 5 sekunder koncentrisk fase)

6 @ 20kg

6 @ 20kg

6 @ 20kg

6 @ 17,5kg

6 @ 17,5kg

+stang

SS:

Close grip concentration curl: E2 (pause: 2 min, Teknik. 5 sekunder eccentrisk fase, 5 sekunder koncentrisk fase)

6 @ 23kg

6 @ 23kg

6 @ 19kg

6 @ 19kg

6 @ 15kg

- Og så var begge arme og underarme fuldstænding maltrakterede :crazy:

Loaded biceps stretch: F

Dumbbell curls:

8kg @ 80 sekunder.

Dumbbell shrugs: G2 (pause: ingen. Teknik: 2 sek hold i toppen)

8 @ 29,5kg

6 @ 41kg

6 @ 41kg

6 @ 41kg

SS:

Bent over lateral raise: G2 (pause: 90 sekunder)

10 @ 10kg

10 @ 12kg

8 @ 12kg

10 @ 10kg

------------------------------------------------------------------------------------------

Postworkout:

40 gram prots, med ca 40 gram maltodextrin og 15 gram dextrose.

Ca. 55 min efter:

Blendet shake med: mælk, banan, protpulver, bærsymfoni, fromage frais og isterninger. Derudover rugbrød med makrel, og knækbrød med hytteost + 1 æble.

------------------------------------------------------------------------------

Og så smider jeg lige en lille video jeg selv har redigeret, med Mr. Yates: What do u think ? :smile:

Du har en fantastisk højde til at blive rigtig ond på en scene, når du får smækket noget mere masse på. Du har jo allerede vist at du har viljen til diæt, selvom en konkurrencediæt er at tage den lidt længere.

Samtidig har du en god muskelfylde fra naturens side ser det ud til. Der har du været heldig. Så jeg tror da helt sikkert at du ville kunne gøre dig i en konkurrence. Det er da bare at klø på. Desuden findes der vist ikke et bedre sted at føre log end MOL, hvor der både er tidligere DM og VM vindere. :4flex: :4thumbup:

Held og lykke med det mester. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt indlæg :-)

Jeg er som vanligt enig med T. Jeg tror også godt at du ville kunne gøre det rimelig godt. Rammen er rimelig god - ikke prangende - men god nok til at det kan blive ret fornuftigt.

Jeg tror det kommer til at hænge lidt på hvor god du bliver til at tage masse på. Du skal jo ihf gerne lige hente en 5-10+ kg efter min mening, før det spiller rigtigt - på en scene altså.

Måske jeg selv skulle begynde at visualisere mit eget mål.

Link to comment
Share on other sites

Du har en fantastisk højde til at blive rigtig ond på en scene, når du får smækket noget mere masse på. Du har jo allerede vist at du har viljen til diæt, selvom en konkurrencediæt er at tage den lidt længere.

Samtidig har du en god muskelfylde fra naturens side ser det ud til. Der har du været heldig. Så jeg tror da helt sikkert at du ville kunne gøre dig i en konkurrence. Det er da bare at klø på. Desuden findes der vist ikke et bedre sted at føre log end MOL, hvor der både er tidligere DM og VM vindere. :4flex: :4thumbup:

Held og lykke med det mester. :smile:

Ja, jeg har vel den 'fordel', at være en lille lort :laugh: Hvor meget mere masse tror du der er tale om ? Det er meget rart at have en ide om en tidshorisont!

ja - MOL har uden tvivl nogle gode ressourcer at trække på - det er bare ærgerligt nogle af de garvede gamle ikke er så aktive mere.

PS. hvis jeg skal undgå at skrive lange svinere i din log bør du nok ikke skrive at du har DOMS i dine quads og at du har fået kæreste i den samme sætning. :tongue::laugh:

:laugh: Point taken ... :tongue:

Godt indlæg :-)

Jeg er som vanligt enig med T. Jeg tror også godt at du ville kunne gøre det rimelig godt. Rammen er rimelig god - ikke prangende - men god nok til at det kan blive ret fornuftigt.

Jeg tror det kommer til at hænge lidt på hvor god du bliver til at tage masse på. Du skal jo ihf gerne lige hente en 5-10+ kg efter min mening, før det spiller rigtigt - på en scene altså.

Måske jeg selv skulle begynde at visualisere mit eget mål.

Nej - den er bestemt ikke prangende - jeg er bevidst om jeg har nogle mangler der skal arbejdes lidt med...men jeg håber ikke du mener 5-10kg ren muskelmasse - for det er nok lige ambitiøst nok, hvis det skal ske indenfor en overskuelig fremtid.

------------------------------------

Jeg takker for feedback :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har vel den 'fordel', at være en lille lort :laugh: Hvor meget mere masse tror du der er tale om ? Det er meget rart at have en ide om en tidshorisont!

ja - MOL har uden tvivl nogle gode ressourcer at trække på - det er bare ærgerligt nogle af de garvede gamle ikke er så aktive mere.

:laugh: Point taken ... :tongue:

Nej - den er bestemt ikke prangende - jeg er bevidst om jeg har nogle mangler der skal arbejdes lidt med...men jeg håber ikke du mener 5-10kg ren muskelmasse - for det er nok lige ambitiøst nok, hvis det skal ske indenfor en overskuelig fremtid.

------------------------------------

Jeg takker for feedback :smile:

Du er ved at have styr på kosten ser det ud til, så er det bare et spørgsmål om programoptimering alt efter, hvilke svage muskelgrupper du har. Vil nu godt tro du kan smække mellem 5-10 kg muskler på i løbet af i år. Du er jo i den bedste alder rent hormonmæssigt og føler for at give den gas til træning. Et delmål kunne jo være 75 kg til efteråret med en acceptabel fedtprocent. Først bør du dog kigge på muskelgrupper og smække nogle gode billeder op her efter CT programmet. Så kan diverse brugere jo komme med feedback på hvad der skal arbejdes med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hep hey!

Lyder rigtigt fedt hvis du forsøger dig med konkurrence! Det vil være ret spændende at følge med i. Dels på MOL, men i højere grad nede i PS!

Ærgerligt du ramte myldretiden til træning. Jeg har været heldig de seneste par gange og har stort set undgået den. Jeg var der ca. kl. 1815 igår, og der var næsten tomt. Men så længe din træning ikke bliver helt smadret af de andre dernede og du har den fremgang du har så er det jo ok.

Jeg fik kørt high incline DB bench, det gik sådan:

10 x 38,5

10 x 38,5

11 x 38,5

12 x 38,5

Den sidste rep. var utroligt presset og jeg fik kun lige grinded den op. Men tåbeligt jeg ikke lagde ud med 10 el. 11 reps i de to første omgange. Men det var alligevel pr., så det er ok!

Bagefter kørte jeg DB bicep curls og lavede pr. igen, så der var et godt påååmp på disko-gruppen!

Link to comment
Share on other sites

Hep hey!

Lyder rigtigt fedt hvis du forsøger dig med konkurrence! Det vil være ret spændende at følge med i. Dels på MOL, men i højere grad nede i PS!

Ærgerligt du ramte myldretiden til træning. Jeg har været heldig de seneste par gange og har stort set undgået den. Jeg var der ca. kl. 1815 igår, og der var næsten tomt. Men så længe din træning ikke bliver helt smadret af de andre dernede og du har den fremgang du har så er det jo ok.

Jeg fik kørt high incline DB bench, det gik sådan:

10 x 38,5

10 x 38,5

11 x 38,5

12 x 38,5

Den sidste rep. var utroligt presset og jeg fik kun lige grinded den op. Men tåbeligt jeg ikke lagde ud med 10 el. 11 reps i de to første omgange. Men det var alligevel pr., så det er ok!

Bagefter kørte jeg DB bicep curls og lavede pr. igen, så der var et godt påååmp på disko-gruppen!

Hostile log take-over?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Nej - den er bestemt ikke prangende - jeg er bevidst om jeg har nogle mangler der skal arbejdes lidt med...men jeg håber ikke du mener 5-10kg ren muskelmasse - for det er nok lige ambitiøst nok, hvis det skal ske indenfor en overskuelig fremtid.

Jo, det gjorde jeg faktisk. Hvis du har nævnt en konkret tidshorisont, så har jeg overset den.

Men 5 kg kan du vel godt hente? Hvilken indvejnings vægt stræber du da efter?

Link to comment
Share on other sites

Hey Seb m ... du træner også i powerstudio ? Jeg synes Finn er pisseirriterende - han ejer ingen situationsfornemmelse...det er ikke så svært at aflæse hvornår en person har lyst til at blvie forstyrret. Og det var muligvis heller ikke så slemt, hvis han gad at høre på andre end sig selv.

Jep... Vi delte en bænk i mandags, ham den høje med briller, hehe... :cool: Fandt et billede af dig i "Off Topic" - "Billeder af dagsformen" og så måtte jeg jo lige kigge lidt i den log. Gode stats! :4thumbup:

Konversation med Finn er ret meget en-vejskommunikation... der rammer du hovedet på sømmet!

Cool Yates-filmklip forøvrigt.

/Seb M

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

Du er ved at have styr på kosten ser det ud til, så er det bare et spørgsmål om programoptimering alt efter, hvilke svage muskelgrupper du har. Vil nu godt tro du kan smække mellem 5-10 kg muskler på i løbet af i år. Du er jo i den bedste alder rent hormonmæssigt og føler for at give den gas til træning. Et delmål kunne jo være 75 kg til efteråret med en acceptabel fedtprocent. Først bør du dog kigge på muskelgrupper og smække nogle gode billeder op her efter CT programmet. Så kan diverse brugere jo komme med feedback på hvad der skal arbejdes med. :smile:

Det lyder faktisk rigtig fornuftigt - både med programoptimering og delmål. 75kg til efteråret med en fornuftig fedtprocent er hermed et nyt delmål. Jeg er bare lige i tvivl om det med 5-10kg muskelmasse - det er altså forholdsvis meget - også set i forhold til hvor længe jeg har trænet. Lige for tiden er jeg jo ikke i skole, hvilket giver mig tid til virkelig at give den gas med træningen, men når jeg begynder igen, meget snart desværre, må jeg nok se mig nødsaget til at hoppe tilbage på et fullbody program. Og selvom fullbody er en udmærket træningsform føler jeg de helt store gains ligger i splitprogrammer for mit vedkommende.

God ide med hensyn til billederne - jeg smækker nogle op efter jeg er færdig med programmet. Det står dog allerede klart nu der skal arbejdes med ben, ryg og pecs.

Hep hey!

Lyder rigtigt fedt hvis du forsøger dig med konkurrence! Det vil være ret spændende at følge med i. Dels på MOL, men i højere grad nede i PS!

Ærgerligt du ramte myldretiden til træning. Jeg har været heldig de seneste par gange og har stort set undgået den. Jeg var der ca. kl. 1815 igår, og der var næsten tomt. Men så længe din træning ikke bliver helt smadret af de andre dernede og du har den fremgang du har så er det jo ok.

Jeg fik kørt high incline DB bench, det gik sådan:

10 x 38,5

10 x 38,5

11 x 38,5

12 x 38,5

Den sidste rep. var utroligt presset og jeg fik kun lige grinded den op. Men tåbeligt jeg ikke lagde ud med 10 el. 11 reps i de to første omgange. Men det var alligevel pr., så det er ok!

Bagefter kørte jeg DB bicep curls og lavede pr. igen, så der var et godt påååmp på disko-gruppen!

Nu er det blot nogle tanker jeg har, så det er ikke 100% besluttet endnu - men det ville da være fedt at have det at stile efter. Jeg har været ret uheldig på det sidste, jeg har ofte ramt myldretiden, og når jeg så får taget mig sammen til at komme tidligt afsted rammer jeg Finn :laugh: Når de kan køre 12 reps på dit sidste sæt, så skal du sgu lgie bitchslappes på det første så du tager dig sammen :bigsmile: Menjeg sagde jo det var light weight ... de 36 kørte jo også overbevisende sidste gang jeg spottede dig, så var ikke i tvivl om det ikke ville være det store problem.

Hostile log take-over?

:tongue:

Jo, det gjorde jeg faktisk. Hvis du har nævnt en konkret tidshorisont, så har jeg overset den.

Men 5 kg kan du vel godt hente? Hvilken indvejnings vægt stræber du da efter?

5kg er nok mere realistisk end 10, ja... men det er korrekt jeg ikke nævnte nogen konkret tidshorisont, men et bud kunne være at bruge dette år på at koncentrere mig om noget kvalitetsmasse, og så evt. forsøge mig næste år :smile: Angående indvejningsvægt har jeg ingen ide - men skal jeg være ordentligt cuttet, kommer jeg nok ikke uden om at skulle under 70kg - alt afhængig af hvor meget mere muskelmasse jeg får smidt på.

Jep... Vi delte en bænk i mandags, ham den høje med briller, hehe... :cool: Fandt et billede af dig i "Off Topic" - "Billeder af dagsformen" og så måtte jeg jo lige kigge lidt i den log. Gode stats! :4thumbup:

Konversation med Finn er ret meget en-vejskommunikation... der rammer du hovedet på sømmet!

Cool Yates-filmklip forøvrigt.

/Seb M

Ah, ja - der kan man bare se - så ses vi jo der nok snart igen! Og tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 25. januar

Jeg kan godt mærke programmet er begyndt at tage lidt på ressourcerne - kan mærke jeg har brug for lidt mere søvn end sædvaligt for tiden. I dag vågnede jeg ellers op i ok tid, men var hamrende træt på trods af omkring 8 timers søvn, så jeg endte med at sove lidt igen efter morgenmaden. Jeg sov så selvfølgelig på min skulder, så da jeg vågnede op generede den ret meget - så jeg strakte lidt ud før træningen.

Dagens træning gik faktisk rigtig godt - jeg skal ikke kunne sige om det er Horsepower eller de ekstra carbs/kcal gør udslaget, men styrken er mærkbart bedre :smile: Der er klart mere overskud i reps'ne end for et par uger siden. Skulderen brokkede sig lidt under hele træningen, men det er klart når jeg havde sovet forkert på den.. jeg regner ikke med det går hen og bliver et problem.

Der skete i øvrigt en sensation i dag i Powerstudio... der trænede 2 piger - på samme tid :hehe: Det sker i det hele taget ret sjældent, at der træner piger i PS- så når det modsatte køn er tilstedeværende kan man i den grad mærke testeteronen pumpe i samtlige kroge af lokalet - det er helt primat-agtigt :laugh: Den ene af pigerne var tilmed ret køn - så de var meget heldige de ikke havde ramt primetime! Som i kan regne ud, var det endelig lykkes mig at komme afsted i ordentlig tid og havde derfor undgået myldretiden, så træningspasset kørte som det skulle. Dagsformen så i øvrigt ret god ud i dag - de ekstra carbs giver noget mere fylde på rammen.

Preworkout:

1 serving Horsepower

2 kopper kaffe

During workout:

8 gram BCAA

Bænkpres: (pause: 2 min mellem clustersæt . Teknik: clustersæt)

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 90kg + 3 @ 90kg + 2 @ 90kg. + (plus) indikerer en pause på 10 sekunder.

6 @ 87,5kg + 2 @ 87,5kg + 2 @ 87,5kg.

6 @ 87,5kg + 2 @ 87,5kg + 2 @ 87,5kg.

10 @ 70kg

-Fint fint .. målet er 90kg for 3 sæt næste gang. Skulderen gav lidt lyd fra sig her.

Cable crossovers: (pause: 2 min mellem dropsæt. Teknik: dropsæt)

12 @ 16plader +

10 @ 14 +

10 @ 12 +

10 @ 10

12 @ 16plader +

10 @ 14 +

15 @ 11 +

Og slutteligt et sæt med 10 reps i incline press-maskinen med fokus på contraction - meget BB :tongue:

Seated shoulderpress in smith: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: clustersæt)

10 @ 40kg

6 @ 57,5kg + 2 @ 57,5kg + 2 @ 57,5kg + (plus) indikerer en pause på 10 sekunder.

6 @ 60kg + 2 @ 60kg + 2 @ 60kg

6 @ 60 + 2 @ 60kg + 1½ @ 60kg (failede på den sidste rep :dry:)

-God øgning i forhold til sidste gang, og styrken var rigtig god, pånær smutteren i sidste sæt.

Standing lateral raise: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: dropsæt)

12 @ 13,5kg +

10 @ 11kg +

12 @ 9kg +

10 @ 8kg

10 @ 13,5kg +

10 @ 11kg +

12 @ 9kg

Close grip bench press in smith: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: clustersæt)

10 @ 50kg

5 @ 75kg + 3 @ 75kg + 1½ @ 75kg - failede på sidste rep - den blev sgu for hård. Godt jeg havde rykket øvelsen til smith-stativet.

6 @ 70kg + 2 @ 70kg + 2 @ 70kg

6 @ 70kg + 2 @ 70kg + 2 @ 70kg

- Lidt hård mod håndledene og den ene albue.

Triceps pushdown: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: dropsæt)

10 @ 20kg - opv.

10 @ 40kg +

10 @ 35kg +

10 @ 25kg +

10 @ 15kg +

10 @ 40kg +

10 @ 30kg +

10 @ 20kg +

10 @ 15kg

- Insane pump :devil:

--------------------------------------------------------------------------

Dagens motivationskilde: (specielt delen fra 1:50 til 2:30 er voldsomt fed :devil: ...klimakset med Colemans dødløft får mig i den grad fired up!)

--------------------------------------------------

Jeg skal til fest med mit studie i aften - det er et stykke tid siden jeg har set dem, plus der kommer nogle stykker der desværre er droppet ud - (Natascha kommer T :tongue: ) så det skal nok blive hyggeligt. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg burde drikke eller ej - synes jeg er inde i en god stime for tiden - og dagens træning var ganske hård, så det er måske ikke det smarteste at lukke helt ned for testen med en gang alkoholforgiftning.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 25. januar

Jeg kan godt mærke programmet er begyndt at tage lidt på ressourcerne - kan mærke jeg har brug for lidt mere søvn end sædvaligt for tiden. I dag vågnede jeg ellers op i ok tid, men var hamrende træt på trods af omkring 8 timers søvn, så jeg endte med at sove lidt igen efter morgenmaden. Jeg sov så selvfølgelig på min skulder, så da jeg vågnede op generede den ret meget - så jeg strakte lidt ud før træningen.

Dagens træning gik faktisk rigtig godt - jeg skal ikke kunne sige om det er Horsepower eller de ekstra carbs/kcal gør udslaget, men styrken er mærkbart bedre :smile: Der er klart mere overskud i reps'ne end for et par uger siden. Skulderen brokkede sig lidt under hele træningen, men det er klart når jeg havde sovet forkert på den.. jeg regner ikke med det går hen og bliver et problem.

Der skete i øvrigt en sensation i dag i Powerstudio... der trænede 2 piger - på samme tid :hehe: Det sker i det hele taget ret sjældent, at der træner piger i PS- så når det modsatte køn er tilstedeværende kan man i den grad mærke testeteronen pumpe i samtlige kroge af lokalet - det er helt primat-agtigt :laugh: Den ene af pigerne var tilmed ret køn - så de var meget heldige de ikke havde ramt primetime! Som i kan regne ud, var det endelig lykkes mig at komme afsted i ordentlig tid og havde derfor undgået myldretiden, så træningspasset kørte som det skulle. Dagsformen så i øvrigt ret god ud i dag - de ekstra carbs giver noget mere fylde på rammen.

Fulgte du mit råd eller var du bange for at for at dine muskler ville eksplodere? :tongue:

Jeg skal til fest med mit studie i aften - det er et stykke tid siden jeg har set dem, plus der kommer nogle stykker der desværre er droppet ud - (Natascha kommer T :tongue: ) så det skal nok blive hyggeligt. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg burde drikke eller ej - synes jeg er inde i en god stime for tiden - og dagens træning var ganske hård, så det er måske ikke det smarteste at lukke helt ned for testen med en gang alkoholforgiftning.

Som jeg sagde til dig: lev livet mens du har det. Desuden kan det sagtens lade sig gøre at drikkke uden at drikke hjernen ud. :wink:

PS. Hils Natascha og sig hun er en frækkert. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skal da drikke. Ellers bliver du aldrig et BB-monster. Druk er vejen frem :bigsmile:

Hehe, det er sandt :bigsmile:

Fulgte du mit råd eller var du bange for at for at dine muskler ville eksplodere? :tongue:

Jeg har fordoblet mine carbs i min PWO-shake, så der er ca. 40 gram maltodextrin og 15 gram dextrose nu. Nu ser jeg lige hvordan det går - vil hellere have resten af kalorierne fra fast føde nemlig.

Som jeg sagde til dig: lev livet mens du har det. Desuden kan det sagtens lade sig gøre at drikkke uden at drikke hjernen ud. :wink:

Det kan det bestemt - det er også som regel sådan det foregår når jeg drikker... jeg har aldrig været typen (okay, måske da jeg var 15-16år) der drikker mig helt væk så jeg ikke sanser hvad der sker rundt omkring mig.

PS. Hils Natascha og sig hun er en frækkert. :tongue:

:tongue:

Træning lørdag den 26. januar

Jeg var vel i seng omkring kl. 5.30 igår, men vågnede kl. 11.30 og kunne absolut ikke sove mere. Jeg lå og rodede rundt et godt stykke tid, men da min makker så droppede en besked omkring jeg var en 'tynd cykel' - og om jeg skulle være med til noget seriøst BB, måtte jeg jo få kroppen i omdrejninger. Så jeg kastede noget morgenmad ned, fik med forpinte smagsløg bundet mit horsepower og efterfølgende noget kaffe - og så var jeg klar til at gå i krig.

Der var, sensationelt, endnu engang 2 ok pæne piger i lokalet - og denne gang var der mange til stede, så der blev gået til den :laugh: Finn havde også indfundet sig i dagens anledning - og mindsandten om han ikke lige skulle over og sige til mig, at jeg altså ikke måtte gå glip af håndbold-kampen i aften :blink: FFS - manden er jo dement? De sidste 2 gange har jeg sagt til ham at håndbold ikke interesserer mig og alligevel bliver han ved. Min makker har læst min log, så han var flad af grin da han hørte han begyndte på sit håndbold-pis endnu engang! Der var heldigvis mange i dag han kunne genere med sin ligegyldige og endeløse talestrøm - men vi blev flere gang opsøgt af ham og fik flere ligegyldigheder at vide!

Selve træningen var ganske fin på trods af den manglende søvn - og jeg fik tæsket ryggen og armene ganske godt igennem. Makkeren og jeg havde blandt andet er særdeles tough dropsæt i scarecrows, som nok var træningens højdepunkt - the buuuurn! :devil:

Preworkout:

1 serving Horsepower

1½ kop kaffe

Ryg & Guns

Seated cable rowing to abdomen: (pause: 1 min. Teknik: Iso-dynamic - 5 sec squeeze on each rep)

10 @ 50kg

6 @ 70kg

6 @ 70kg

6 @ 65kg

Close grip lat pulldown: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: dropsæt)

10 @ 50kg

dropsæt:

10 @ 80kg +

10 @ 70kg +

10 @ 55kg +

10 @ 40kg

dropsæt:

10 @ 75kg +

10 @ 65kg +

10 @ 50kg

-Sad mere i ryggen denne gang, i forhold til sidst, hvor jeg synes armene arbejdede lidt for meget.

Barbell rows: (pause: 1 min. Teknik: 2 sec squeeze on each rep)

8 @ 60kg alm.

7 @ 75kg

7 @ 75kg

9 @ 95kg - alm.

6 @ 60kg

Scarecrows: (pause: 2 min mellem sæt: Teknik: dropsæt)

10 @ 3 - opv.

Dropsæt:

12 @ 6plader +

10 @ 5plader +

12 @ 3plader +

10 @ 2plader

Dropsæt:

10 @ 6plader +

10 @ 5plader +

10 @ 3plader

- Damn, et mega burn!

Barbell curls: (Pause: 1½ min)

9 @ 30kg

10 @ 50kg - ARMADA_I style :cool:

8 @ 50kg

6 @ 35kg - Iso-Dynamic.

6 @ 30kg - Iso-Dynamic.

Incline curls: (pause: 2 min mellem sæt. Teknik: dropsæt)

Dropsæt:

10 @ 16kg +

10 @ 13,5kg +

10 @ 10kg

Dropsæt:

9 @ 16kg +

10 @ 13,5 +

12 @ 10kg

- Så var der absolut ikke mere saft tilbage i armene!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Smider lige et pic af min makkers ryg - jeg har ændret lidt på lyset i photoshop, da det suttede monkeyballs og slørede alle cuts.

Poseringen er ikke specielt vellykket, men det viser vist alligevel at ryggen er en af hans stærke sider - han har ret store lats, men han kan ikke finde ud af at sprede dem ud. Bemærk i øvrigt de ret vilde straitions - han mener selv han er tyk for tiden :w00t:

post-3217-1201375837_thumb.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Virkelig gal ryg din makker har, synes jeg.

Glæder mig til at se, om du selv gør alvor af at deltage i noget konkurrence.

Kan ikke huske om du før har postet din kostplan, men kan du ikke lægge den op eller noget? For du har sgu inspireret til en omgang cut. Skal næsten for en gang skyld prøves.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Junker--> Ja, jeg synes også den er særdeles godt med! Jeg har lagt min kostplan om et par gange før - søg evt. på kostplan i loggen, og se om den ikke dukker op. Jeg ville dog nok ændre nogle ting hvis jeg skulle cutte igen (færre carbs til aftensmaden, lidt mere sundt fedt og diverse andre ting)

Træning den 28. januar

3. uge af programmet er hermed igangsat. Det blev til en solotræning i dag, hvor jeg heldigvis undgik mydlretiden, for da jeg smuttede var der fuldstændig packed i centeret - havde været en umulighed at overholde pauserne på programmet hvis jeg havde trænet på det tidspunkt. Finn aka. ævlebævle var desværre til stede da jeg ankom og det meste af min træning - men han lader til endelig at have forstået jeg ikke gider ham, for han sagde ikke noget til mig imens jeg trænede...jeg gjorde dog også et ihærdigt forsøg på at undgå al øjenkontakt med ham og situationer der gav anledning til samtale (læs: Finn-monolog).

Jeg fik endnu engang øget vægtene over hele linien, og der er stadig plads til lidt mere progression, så det er ganske fint. Dagsformen så ok ud, den er ikke ligeså skarp som for nogle uger tilbage - til gengæld er der langt mere fylde og et større overskud til træningen grundet flere carbs og kcal generelt. Jeg har nu fordoblet mine carbs i min PWO-shake fra ca. 35g til 60-65g, så må vi se hvordan det fungerer.

Min venstre biceps brokker sig lidt ved hæftningen - det er med al sandsynlighed et resultat af den ret intense biceps-træning programmet dikterer. Det kunne mæres under det meste af træningen i dag og generer stadigvæk i skrivende stund. Jeg skal træne ben i morgen, så den får ro der - men hvis den stadig brokker sig på onsdag dropper jeg muligvis det forestående biceps-inferno, for at give den noget ro - det skulle nødig udvikle sig til noget fullbown inflammation. Jeg tror også jeg upper mit indtag af fiskeolie for at hjælpe leddene lidt, nu da jeg træner ret tungt for tiden.

Preworkout:

1 serving Horsepower

2 kopper Kaffe (jeg skal til at vænne mig af med at drikke kaffe før træning, ellers bliver det pludselig en nødvendighed for mig)

During workout:

Ca. 8 gram BCAA

Chest/shoulders and triceps

Incline dumbbell press: A - (2 min. pause mellem sæt)

10 @ 25kg

8 @ 32kg

6 @ 38,5kg

5 @ 38,5kg

7 @ 34kg

- Rigtig fin runde i dag. Havde håbet på en 5'er med 38,5kg, men der var overskud til mere. Næste uge må målet være 3 sæt med den vægt - tror endnu ikke der er til 5 reps med 40'erne.

Wide grip bench press: B1 (supersæt - ingen pause)

10 @ 50kg

2 @ 80kg

7 @ 87,5kg

6 @ 87,5kg

8 @ 80kg

- Det var vist kun det sidste sæt der var alvor var wide grip.

SS:

3/4 dumbbell flies: B2 (2 min. pause. Full stretch up to mid-range)

10 @ 18kg

10 @ 23kg

10 @ 23kg

10 @ 20,5kg

Chest Dips: C (Pause: 2 min mellem sæt. teknik: rest/pause)

12 reps- opvarmning.

6 @ +35kg

10 sek pause

3 @ +35kg

10 sek pause

2 @ 35kg

6 @ +35kg

10 sek pause

3 @ +35kg

10 sek pause

2 @ 35kg

6 @ +30kg

10 sek pause

4 @ +30kg

10 sek pause

2 @ 30kg

10 reps.

- Øgede med 5kg i det to første sæt i forhold til sidste gang - det gik ok. Tror jeg prøver med 40kg næste gang.

Loaded chest stretch: D

Flies (bunden)

8kg @ 80 sekunder.

Neutral grip seated DB press: E1 (supersæt - ingen pause)

8 @ 20,5kg

6 @ 27kg

6 @ 27kg

8 @ 25kg

6 @ 25kg

-Bedre power end sidste gang.

SS:

Seated pitcher lateral raise: E2 (2 min pause før skulderpres igen)

9 @ 10kg

8 @ 13,5kg

8 @ 12kg

8 @ 12kg

8 @ 12kg

Loaded shoulder stretch: F

DB Front raise:

6kg @ 65 sekunder.

- Det rev lidt for meget i bicepsvedhæftningen denne gang :dry:

Decline closegrip skullcrusher: G

8 @ 20kg

6 @ 27,5kg

7 @ 27,5kg

7 @ 27,5kg

6 @ 27,5kg

+stang og låse.

Abs:

6 sæt

- Har været dårlig til at få kørt mave på mine off-dage, så jeg tog lige nogle sæt til sidst. Supersættede med 3 sæt rope extensions.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postworkout:

Protein + 40g malto og 20g dextrose.

Ca. 60 min efter:

Blendet shake med: mælk, banan, protpulver, bærsymfoni, fromage frais og isterninger, samt rugbrød med makrel, knækbrød med hytteost og et æble. Det mættede godt nok ret vildt - æblet måtte sgu klemmes ned :tongue:

Up next: Oksekød, grov bulgur og grøntsager.

----------------------------------------------------------------

Dagens motivationskilde:

Synes det er en fed video - og gutten i den er ikke meget mere end 21-22år. Jeg har en masse videoer liggende med nogle amerikanske drenge (deriblandt ham i videoen) der på det tidspunkt de lavede videoer (det gør de desværre ikke mere) var mellem 18-22år. De løfter tungt og har det fedt med træningen - dem ser jeg ofte for at få lidt motivation. Jeg ser om jeg ikke kan uploade noget af det i løbet af det næste stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22. januar

Jeg var ikke videre opsat på at træne ben i dag, men så fik jeg lige set Stefan Havlik's video en ekstra gang, og så var jeg klar :bigsmile: Dagens træning var hård - og mine ben rystede efter træning, og jeg gik med besvær ned ad trapperne fra centeret da jeg var færdig..så ved man at indsatsen har været i orden! Mit venstre knæ brokkede sig lidt til at starte med, men blev bedre efter jeg fik det varmt. Jeg gik dog ret hårdt til den, og jeg tror jeg skal passe lidt på knæene - men med den lave frekvens jeg har på ben i dette program, burde jeg vel nok ikke være så bekymret for dem, de får jo en hel uges ro hver gang.

Igår spiste jeg omkring 3200-3300kcal, alt sammen i clean food, hvilket faktisk er en del mad når man er vant til væsentligt mindre. Efter mit PWO-meal, som jeg næsten eksploderede af, gik jeg nærmest konstant rundt og følge mig bloated og mæt på trods af 3 timers mellemrum mellem måltiderne. Det var virkelig ikke plads til mere mad, og alligevel havde jeg kun vedligeholdt vægten. Faktisk viste vægten jeg havde tabt mig til at starte med, men vejede mig igen, hvorfor den røg lidt op. Det er sgu ret vildt med den efterforbrænding jeg har på dette program :blink: Tror jeg vil til at nappe noget peanutbutter sammen med mit PWO-måltid..det er virkelig energitæt og mætter ikke specielt meget.

Preworkout:

1 serving horsepower

½ kop kaffe.

1 proteinbar

Quads/hamstrings/calves

Squat: A (pause: 2 min)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg

5 @ 105kg

5 @ 105kg

Front squat:

10 @ 60kg - bare lige for at holde den ved lige.

Leg press: B (pause: 90 sek. Teknik: close stance)

12 @ 80kg

8 @ 160kg

8 @ 190kg

10 @ 190kg

+slæde

- Den er altså lidt hård ved lænden :dry:

Frog hack squat: C (Pause: 60 sek. Teknik: Knees flared out, close stance)

11 @ 10kg

11 @ 17,5kg

14 @ 17,5kg

12 @ 17,5kg

+ slæde

- Jeg glemte på de to første sæt at min reprange skulel være mellem 12-15. I øvrigt lavede jeg dem rigtigt dybe denne gang.

Leg extension: D (teknik: drop set)

25kg @ xreps - opvarmning

10 @ 65kg

+

8 @ 60kg

+

7 @ 50kg

= 25 reps.

Herefter noget walking lunges i Stefan Havlik-stil :biggrin:

Loaded quads stretch: E

Leg extensions:

30kg @ 90 sekunder.

-Forsøgte først at lave stretch med bulgarien squats, men havde svært ved at få det til at fungere, og så ringede en fra danskebank angående noget opsparing - og det endte derfor med jeg droppede det og gjorde det i leg extenions i stedet.

- Lidt mere walkin lunges med 10kg's håndvægte.

Stiff legged deadlift: F1 (pause: none. Teknik: Low-position double contraction) Går ud på man skal lave en dobbelt af bevægelsen i bunden og derefter locke ud, og det tæller som 1 rep.

8 @ 60kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 85kg

SS:

Leg curl: F2 (pause: 2 min. Teknik: Tempo contrast. Man bruger 604 tempo; 6 sek i eccentrisk fase, 0 sek, og 4 sek. i koncentrisk fase. Man udfører 2 reps med 604, 2 eksplosive, 2 @ 604, 2 eksplosive og 2 @ 605 = 8 reps.)

8 @ 22,5kg (604 tempo)

8 @ 22,5kg (604 tempo)

8 @ 22,5kg (604 tempo)

8 @ 20kg (604 tempo)

8 @ 15kg (604 tempo)

- Efter 3 sæt var der ikke mere juice i mine hammies og det blev lidt af en kamp..mere end i forvejen.

Loaded hamstring stretch: G

Leg curls:

12,5kg @ 80 sekunder.

Seated calf raise: H1 (pause: none. Teknik: 2 sekunders hold i stræk-positionen)

25 @ 20kg

22 @ 24,75kg

20 @ 22,5kg

SS:

Standing calf raise: H2 (pause: 90 sek. Teknik: eksplosive reps)

10 @ whatever

8 @ whatever

8 @ whatever

-------------------------------------------------------------------------

Ca. 10 min udstrækning, samtidig med jeg fik min PWO-shake.

Ca. 50 min efter:

Blendet shake med: mælk, banan, protpulver, frosne jordbær, bærsymfoni, fromage frais og isterninger. Derudover røg der rugbrød og knækbrød med hytteost ned + en appelsin og noget peanutbutter.

Up next: Kylling, fuldkornspasta og grøntsager.

Dagens klip: Jeg får i øvrigt samme effekt af horsepower :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share