Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Ha ha, den har man hørt tit - eller hvis man SLET ikke drikker. Oh the horror!! :blink: Folk er flokdyr, og det er deres egen dårlige samvittighed, der taler. Ligesom når man ikke gider at æde kage på job osv. "Koooom nuuuuu tag et stykke .... bare et lille et. Det skader sguda ikke bla bla bla". Så retfærdiggøre de nemlig, at de selv æder det lort og er i ynkelig skodform! :laugh:

Kommer snart forbi og henter mine drugs! :wub:

Yir, gør det - Lee Labrada ligger og venter på det :tongue:

Cool- den er fandme fed :xmas: Hvem har du til medie? Havde selv John Mortensen.

Jeg tror jeg havde ham som censor til eksamen i sommers. Jeg har Bent Fausing - en halvsær snegl, men jeg synes faktisk hans undervisning er ret god.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning den 25/12-2008

Efter at have spist morgenmad og stenet lidt foran laptoppen fik jeg trukket træningstøjet på, rullede lidt rundt på gulvet i min storebrors lejlighed (mobility drills) og så gik jeg ellers ud i skuret og smedede den til den helt store guldmedalje. Det var faktisk en glimrende omgang på trods af det mindre gode udstyr.

Jeg måtte bytte et par øvelser ud da jeg ikke havde mulighed for at lave dem, men dem jeg substituerede med fungerede fint.

Group 1:

Benchpress: (60-75 sek pause)

11 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 85kg

- rigtig fint, almindeligvis bænker jeg ca. 5 kg mindre på den bænk her da den er for høj til jeg kan spænde ordentligt op - så det tegner godt.

SS:

Bench rows:

10 @ 30kg

8 @ 50kg

6 @ 65kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

5 @ 65kg

6 @ 65kg

- Ikke verdens bedste set-up, men det fungerede nogenlunde.

Front squat: (120 sek pause)

10 @ 40kg

5 @ 60kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

- Fin omgang! Det var svært at komme til pga. meget begrænset plads og det var besværligt at unracke og racke stangen så jeg valgte ikke at gå højere op i kg - de kørte ellers ok.

Group 2:

Seated db shoulderpress : (45-60 sek pause)

8 @ 17kg

10 @ 24kg

10 @ 24kg

10 @ 22kg

10 @ 22kg

- havde ikke noget ryglæn så det var betydeligt hårdere end ellers.

SS:

pull ups: (OH grip)

10 x bw

18 x bw

15 x bw

14 x bw

14 x bw

Det var for besværligt med kg så jeg gik efter reps i stedet.

Db swings: (60 sek pause)

10 @ 12kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

Ekstra:

Db seated curls:

9 @ 14kg

8 @ 18kg

8 @ 22kg

8 @ 22kg

SS:

BB lying close grip extensions :

12 @ 15kg

11 @ 25kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

+ barbell

Db rear laterals raises:

8 @ 13kg

8 @ 13kg

8 @ 13kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meget fin omgang - jeg er også godt brugt nu. Jeg cyklede ud til mine forældre bagefter og åd mig fuldkommen ned. I aften skal jeg måske på druk...jeg skal i hvert fald i byen, men har endnu ikke bestemt mig for om jeg skal drikke mig ned - der kommer rigeligt med drukarrangementer de næste par uger.

Jeg var i øvrigt mega swole bagefter - skød lige et par mobilshots i godt lys, de ryger måske op.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 26/12-2008

Selvom intentionen i går var at holde mig ædru, endte jeg med at gå på druk alligevel da jeg stødte ind i en masse gamle venner fra gymnasietiden - det var ret sjovt og et godt gensyn. Det endte med jeg først kom hjem ved 6-tiden, men siden jeg skulle til noget julefrokost med familien og have trænet, tvang jeg mig selvom op tidligere end jeg ellers ville.

Efter lidt morgenmad fik jeg tændt op for varmblæseren i skuret, downede mine supps og slæbte min storebrors Ipod-anlæg derud og satte noget "heaven shall burn" på og gav den gas. Det blev til en ganske hæderlig omgang selvom forholdende for nogle af øvelserne ikke er helt optimale.

Group 1:

Db incline press: (60 sek pause)

10 @ 22kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

- Peanuts

SS:

Barbell rows:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

leg extensions: (60 sek pause)

2 x WU sets

10 @ 60kg

10 @ 65kg

10 @ 65kg

10 @ 65kg

10 @ 60kg

- Jeg havde en dims jeg kunne sætte på min bænk så jeg kunne lave leg extensions og det fungerede faktisk udmærket udover det var lidt ustabilt.

Group 2:

seated db shoulderpress : (60-75 sek pause)

5 @ 22kg

5 @ 24kg

5 @ 24kg

5 @ 23kg

5 @ 23kg

5 @ 23kg

- manglende ryglæn gjorde det væsentligt hårdere. Jeg er lidt usikker på kg her, men det var noget i den retning.

SS:

T-bar rows:

10 @ 50kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 85kg

5 @ 85kg

- Blev kørt i stedet for pull-ups da jeg ikke gad til at bakse med det set-up udenfor. Det her fungerede dog ikke videre godt - fandt på et meget underligt greb, men rom var ikke så god som følge, den ramte dog nogenlunde.

Leg curls: (120 sek pause)

1 x wu set

5 @ 30kg

5 @ 30kg

- Gjorde ondt i mine knæ så droppede den

One arm db snatch:

10 @ 13kg

5 @ 22kg

5 @ 22kg

Db lateral raises:

10 @ 13kg

10 @ 13kg

9 @ 10kg

10 @ 5kg plate raises

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så tog jeg ud til mine forældre og spiste så meget jeg fik kvalme.

I morgen skal jeg på arbejde, træne og så direkte til julefrokost og drikke mig ned igen. På et eller andet tidspunkt burde jeg måske også lave lidt på min eksamensopgave.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 27/12-2008

Jeg kom hjem til KBH fredag aften og kom lidt for sent i seng i forhold til jeg skulle arbejde morgenvagt, træne og til julefrokost - alt lige efter hinanden. Jeg havde 30 min tidligere fri fra arbejde end sædvanligt, men måtte alligevel holde meget korte pauser for at nå det jeg gerne ville. Jeg var, vanen tro, den sidste der forlod lokalet.

Alt i alt en rigtig fornuftig træning og den sidste i rækken på SDH-programmet - et program jeg helt sikkert godt kan finde på at give mig i kast med igen; det tiltaler mig meget med de gode store basisøvelser kombineret med den meget højre frekvens og jeg synes det har været et glimrende alternativ til 'almindelig' fullbody.

Group 1:

Decline benchpress: (60-75 sek pause)

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

SS:

seated rows: (narrow grip)

10 @ 27,5kg

5 @ 44,5kg

5 @ 44,5kg

5 @ 44,5kg

5 @ 44,5kg

5 @ 44,5kg

Front squat: (120 sek pause)

10 @ 40kg

6 @ 60kg

5 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

- Rigtig fin omgang, specielt taget i betragtning det var 3 dag i træk quads blev trænet.

Group 2:

Standing db military press : (45-60 sek pause)

10 @ 20kg

10 @ 22kg

10 @ 22kg

10 @ 20kg

SS:

pulldowns: (OH grip)

10 @ 54kg

10 @ 82kg

10 @ 82kg

10 @ 82kg

10 @ 72kg

Rackpulls: (60 sek pause)

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 110kg

10 @ 120kg

10 @ 120kg

- Det blev kørt med meget lidt pause så fik pulsen godt op.

SS:

dips:

20 x bw

30 x bw

24 x bw

24 x bw

Ez barbell curls:

12 @ 20kg

10 @ 40kg + 4 dropsets

+ barbell

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så tog jeg til til julefrokost - men da den brød op forholdsvis tidligt smuttede jeg videre til en privatfest arbejdet holdte og derfra røg vi så videre på kassen - og der sad PtPoul, Moos og SimonHP og legede dekadente bodybuildere/styrkeløftere med fin rom og røverhistorier og så måtte jeg naturligvis joine :biggrin: Det er jo mægtigt flinke gutter så det var en fornøjelse! Jeg endte - stik imod mine intentioner om at være nogenlunde tidligt hjemme og ikke have drukket, med at gøre begge dele - og vågnede tilmed op med et pigebarn ved min side :rudolph: Og det betaler jeg ret meget for lige nu (jeg er træt og ugidelig og får med al sandsynlighed ikke lavet noget som helst på min opgave).

Efter nytårsaften regner jeg med at skære kraftigt ned på drukturene og koncentrere lidt mere på at få gainet noget kvalitetsmasse. Jeg starter på et ondt split konstrueret af Christian Thibaudeau i morgen og kører det 4 uger frem. Det bliver måske lidt svært at få det til at hænge sammen i næste uge grundet druk og opgave, men jeg vil forsøge... Karl Æg kommer forbi i morgen til en evil omgang bodybuilding så der skal der i hvert fald smedes noget så grusomt.

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt en rigtig fornuftig træning og den sidste i rækken på SDH-programmet - et program jeg helt sikkert godt kan finde på at give mig i kast med igen; det tiltaler mig meget med de gode store basisøvelser kombineret med den meget højre frekvens og jeg synes det har været et glimrende alternativ til 'almindelig' fullbody.

Hvilke overvejelser ligger der bag dit SDH-program? F.eks. dine korte pauser?

Link to comment
Share on other sites

Hvilke overvejelser ligger der bag dit SDH-program? F.eks. dine korte pauser?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Det eneste jeg har ændret på i forhold til hvordan programmet er foreskrevet er øvelserne der ikke forbliver de samme fra gang til gang. Pauserne jeg angiver er nogle forfatteren bag programmet selv har foreskrevet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Det eneste jeg har ændret på i forhold til hvordan programmet er foreskrevet er øvelserne der ikke forbliver de samme fra gang til gang. Pauserne jeg angiver er nogle forfatteren bag programmet selv har foreskrevet.

Det jeg spurgte til mht. pauser var overvejelserne bag, altså baggrunden for at holde pausen korte? Men jeg kunne forestille mig, at det er for at øge densiteten pr tidsenhed således at hypertrofiresponset bliver større - Da jeg da går ud fra det er masse du træner for :xmas:

har du et link til programmet?

Kan se at det oprindelige program er baseret på 3 uger. Hvor længe har du kørt det?

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Det jeg spurgte til mht. pauser var overvejelserne bag, altså baggrunden for at holde pausen korte? Men jeg kunne forestille mig, at det er for at øge densiteten pr tidsenhed således at hypertrofiresponset bliver større - Da jeg da går ud fra det er masse du træner for :xmas:

har du et link til programmet?

Ja, det er muligvis en af grundene - samt at forfatteren ønsker man skal være hurtigt ind og ude af centeret så man føler sig frisk og er klar til næste session.

Kan se at det oprindelige program er baseret på 3 uger. Hvor længe har du kørt det?

Jeg kan næsten regne ud du har fundet linket siden du ved det? Jeg har kørt det i 3 uger :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 29/12 - 08

Jeg som sagt begyndt på et Thibaudeau-split fra hans bog Jekyll&hyde - jeg har kørt det en gang før med gode resultater så det får en chance mere. Det består i hovedtræk af 3 high volume-dage og 2 low-volume. Thaibaudeau er en sadistisk mand så programmet er krydret med masser af supersæt, rest/pause, dropsæt, clustersæt, EQI osv - med andre ord; det er ondt! Det bliver nok også en ok afveksling for kroppen med noget split igen ovenpå den meget høje frekvens jeg lige har benyttet - selvom en træning bare ikke er det samme uden et par tunge basisøvelser. Dagens træning var i selskab med Karl Æg der var swole som sædvanlig - jeg forudser han har særdeles mange doms i morgen, han kunne slet ikke kapere al den volumen og prøvede konstant at snakke sig til mere pause :tongue: Jeg ownede i øvrigt ham i alt med undtagelse af bænk-varianterne på trods af jeg vel er 15kg lettere, weak you guys! :nissegrin:

Men alt i alt en rigtig fin træning - i morgen står den på ben og det er en usandsynligt evil dag så vidt jeg husker det.

A Incline db press:

12 @ 24kg

8 @ 32kg

6 @ 38kg

6 @ 38kg

6 @ 38kg

6 @ 38kg

- Rigtig god runde, der var langt mere overskud på 38'erne i forhold til da jeg kørte med dem før SDH (tror jeg fik 5 meget tunge reps).

B1 Wide grip bench press:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

6 @ 85kg

6 @ 85kg

- det er en del hårdere med wide grip.

SS:

B2 3/4 db flies:

10 @ 16kg

10 @ 19kg

10 @ 19kg

10 @ 19kg

10 @ 20kg

- Supersættet gav et godt pååmp i pecs.

C Dips: (rest/pause - 10-12 sek pause mellem 'sæt')

18 x bw

6 @ + 35kg + 4 @ 35kg + 2 @ 35kg

6 @ + 35kg + 4 @ 35kg + 2 @ 35kg

6 @ + 35kg + 4 @ 35kg + 2 @ 35kg (4 rep på 2 'sæt' kom ikke helt op til lockout)

D Loaded chest stretch: EQI

8kg @ 90sek ~ db flies

E1 Neutral grip seated db press:

9 @ 20kg

6 @ 30kg - alm greb

6 @ 26kg

6 @ 26kg

6 @ 26kg

6 @ 26kg

SS:

E2 Db lateral raise:

10 @ 10kg

8 @ 13kg

8 @ 14kg

8 @ 14kg

8 @ 13kg

8 @ 13kg

F Loaded shoulder stretch: EQI

3kg @ 90sek ~ front raise

- Det lyder af lidt, men det er vanvittigt hårdt - det er jeg sikker på Ægget også vil skrive under på.

G Decline skullcrushers:

10 @ 15kg

8 @ 25kg

6 @ 30kg

6 @ 30kg

6 @ 30kg

6 @ 30kg

+ barbell

SS:

Db curls:

8 @ 18kg

10 @ 20kg

8 @ 22kg

8 @ 24kg - hammercurls

Just for the heck of it - vi blev enige om der skulle curles lidt og swole guns kan man jo altid bruge :shades:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teamer måske op med ægget i morgen - det kunne være fedt med en makker til ben-dagen og ægget er jo en fornøjelse at træne med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dælme det ser godt ud - det er altså imponerede at du kan vokse, samtidig med at du holder fedtprocenten så lav.

Du kan jo af gode grunde (jf din fedtprocent) ikke ligge i lige så stort kcal overskud som mange andre, der bare bulker løs, og dermed må dine vækstbetingelser på papiret vel ikke være helt så optimale, men du klarer det jo utrolig flot!

Link to comment
Share on other sites

Moos>> Ilm :smile: Det var så lidt, så godt du kiggede tørstigt på det - det røg sgu også hurtigt ned :nissegrin:

The Bear>> Takker Bear! Men det går nu lige langsomt nok - har kun gainet 3kg siden sommer og det er ganske simpelt ikke godt nok - så jeg upper kcal en del de næste 4 uger, målet er at ramme ca. 1kg's vægtøgning om ugen.

Seb M>> Thanks. Ja, det gør jeg - opdagede lidt quads så respektable ud og så måtte jeg jo nappe et pic :tongue:

Træning den 30/12-08

Jeg sover mere elendigt for tiden end ellers og det kan mærkes på energiniveauet og motivationen - den mangler lige et hak før det er optimalt. Samtidig føles det som noget forkølelse er på vej, det skulle jeg meget gerne undgå - gider ikke rode med det nu. Dagens optur var dog posten kom forbi i morges med et par converse jeg havde bestilt til at træne i - så dem kunne jeg passende indvie til dagens bentræning. Træningen gik nogenlunde selvom jeg aldrig helt kom op på det niveau jeg gerne ville - jeg gik og blev kold i pauserne og endte med at være ret sulten til sidst hvilket ikke er helt optimale betingelser. Hvis man ser bort fra ovenstående så var denne session ok - styrken føltes nogenlunde, specielt da vægten stadig er lidt lav (fik ikke spist nok i går) og jeg forudser doms i mine quads i morgen der passende kan akkompagnere de bragende doms jeg har i mine pecs fra i går.

Opvarmning:

Ca. 10 mins mobilitydrills og airsquats.

A Back Squat: (rest: 2 min)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 95kg

4 @ 100kg

4 @ 100kg

6 @ 95kg

- Jeg stod fint i de nye sko; det bliver rart ikkt at skulle rende rundt i strømpesokker mere når jeg skal squatte og dødløfte. Hoften brokkede sig lidt, men ikke noget det forhindrede mig i at forsætte.

B Leg press: (rest 90 sec)

12 @ 65kg

10 @ 105kg

10 @ 135kg

10 @ 145kg

10 @ 145kg

10 @ 135kg

- ramte godt

C Frog hack squat: (rest: 60 sec)

10 @ 10kg

15 @ 20kg

15 @ 30kg

15 @ 35kg

15 @ 40kg

15 @ 40kg

- skulle lige bruge et par sæt for at få teknik og kg til at passe ordentligt. Den er lidt hård ved knæene.

D Leg extensions: (dropset - 2 drops; 15-20 reps in total)

15 @ 30kg

10 @ 50kg

10 @ 72,5kg + 5 @ 67,5kg + 5 @ 62,5kg = 20 reps in total

- fint pump.

E Loaded quad stretch: (EQI)

90 sec ~ leg extensions

F1 Romanian deadlift: (technique: low-pos. double contraction)

10 @ 60kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

8 @ 90kg

SS:

F2 Unilateral lying leg curls: (rest 2 min. Technique: tempo contrast)

8 @ 10kg

8 @ 15kg

8 @ 15kg

8 @ 15kg

8 @ 15kg

- 4 sec op, 6 sec ned - 2 eksplosive og så forfra igen til man har 8 reps i det hele. Det er vanvittigt hårdt.

G Loaded hamstrings stretch: (EQI)

75 sec ~ lying leg curls

H1 Seated db calves raise:´

20 @ 30kg

20 @ 30kg

20 @ 30kg

20 @ 30kg

SS:

H2 Standing calves raises: (rest: 90 sec)

10 @ 40kg

10 @ 80kg

8 @ 90kg

8 @ 100kg

- stort set instant doms.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgen skulle jeg gerne nå en gang high loading i ryg/biceps/rear delts og traps hvis tiden tillader dog og jeg har det ok.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 31/12 - 08

Træning før årets mest overhyped aften. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft en fed nytårsaften - har nok haft de første 100 random byture der har været sjovere end nytår - så i aften er alle forventninger smidt overbord og jeg tager det stille og roligt. Min aften vil i øvrigt blive tilbragt i Søborg i et selskabslokale sammen med ca. 40 andre mennesker - deriblandt en masse af mine gamle venner fra Kalundborg og en god del jeg slet ikke kender.

Dagens træning gik helt fint ud over jeg slet ikke føler mig udhvilet selvom jeg egentlig sover ca 8 timer for tiden - vågner op mere og mere smadret? Men det er vel old new - skulle lige tude lidt til ære for Krumborg. Det absolut hårdeste ved dagens træning var biceps-træningen - den formåede at give mig kvalme og til flere gange og mine arme skreg af udmattelse på trods af helt vildt puny vægte; det er sgu BB! Nissen og Krumborg var også i centeret og lave noget bodybuilding - så vi var hele 3 bodybuildere på én gang; det er næsten for meget.

Rack pulls: (rest: 2 min)

10 @ 60kg

10 @ 90kg

6 @ 120kg

6 @ 130kg

6 @ 130kg

6 @ 130kg

B1 T-bar rows: (rest: none)

10 @ 40kg

6 @ 70kg

6 @ 85kg

6 @ 80kg

6 @ 80kg

6 @ 80kg

- Kørt i stedet for chest supported db rows da jeg aldrig har kunne få den øvelse til at ramme ordentligt, T-bar rows derimod rammer genialt.

SS:

B2 Front lat pulldown: (rest: 2 min)

10 @ 54kg

9 @ 82kg

8 @ 82kg

10 @ 82kg

9 @ 82kg

C Chin ups: - oh grip. (technique: Rest/pause)

10 x bw

6 @ +15kg + 3 @ +15kg + 2 @ +15kg

6 @ +15kg + 2 @ +15kg + 2 @ +15kg

6 @ +10kg + 4 @ +10kg + 4 @ +10kg

D Loaded back stretch:

Pulldown mid-range @ 33kg ~ 90 sek

E1 Wide-grip preacher curls: (5 seconds up, 5 seconsds down)

6 @ 15kg

7 @ 10kg

7 @ 10kg

6 @ 10kg

7 @ 10kg

+ barbell

SS:

E2 Close grip barbell concentration curls: (5 seconds up, 5 seconsds down) rest: 2 min

6 @ 10kg

6 @ 5kg

6 @ 2,5kg - lulz

6 @ 2,5kg

7 @ 2,5kg

+ barbell

- Det supersæt og tempo er så grotest hårdt man tror det er løgn og egoet får nogle tæsk, men sidste gang smed jeg 1cm på mine arme med det program her :shades:

F Loaded biceps stretch:

db curl mid-range @ 4-6kg ~ 90 sek

- skiftede db midt i det hele da 4kg var for let.

G1 Db shrugs: (holding peak for 2 sec)

8 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

SS:

G2 Bent over lateral raise: (thumbs facing floor) Rest: 90 sec

10 @ 8kg

10 @ 8kg

10 @ 8kg

10 @ 10kg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det tog ca. 1 time og 35 min.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 31/12 - 08

Træning før årets mest overhyped aften. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft en fed nytårsaften - har nok haft de første 100 random byture der har været sjovere end nytår - så i aften er alle forventninger smidt overbord og jeg tager det stille og roligt. Min aften vil i øvrigt blive tilbragt i Søborg i et selskabslokale sammen med ca. 40 andre mennesker - deriblandt en masse af mine gamle venner fra Kalundborg og en god del jeg slet ikke kender.

Dagens træning gik helt fint ud over jeg slet ikke føler mig udhvilet selvom jeg egentlig sover ca 8 timer for tiden - vågner op mere og mere smadret? Men det er vel old new - skulle lige tude lidt til ære for Krumborg. Det absolut hårdeste ved dagens træning var biceps-træningen - den formåede at give mig kvalme og til flere gange og mine arme skreg af udmattelse på trods af helt vildt puny vægte; det er sgu BB! Nissen og Krumborg var også i centeret og lave noget bodybuilding - så vi var hele 3 bodybuildere på én gang; det er næsten for meget.

Jeg tror nok der var 4 lige en kort overgang :tongue:

Godt nytår :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det absolut hårdeste ved dagens træning var biceps-træningen - den formåede at give mig kvalme og til flere gange og mine arme skreg af udmattelse på trods af helt vildt puny vægte; det er sgu BB!

Jeg var meget imponeret lige ind til det med de puny vægte! :tongue:

Jeg tror nok der var 4 lige en kort overgang :tongue:

LOL essensen, det er en brøler at glemme den eneste BB-pige i centeret :rudolph:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share