Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Speak your mind!

Træning den 3/11-2008

Crappy træning i dag. De startede vejarbejde kl. 6.30 på min vej i dag og vækkede mig - og havde i forvejen sovet dårligt. Jeg havde ikke den store energi til træningen, ej heller den store motivation. Dårlig kontakt til muskelgrupperne med undtagelse af armene - gid jeg havde samme kontakt til ryggen.

Linis' coach anbefaler høj rep pertielle lat pulldowns som en måde at udvikle kontakt til ryggen. han har også nogle andre idéer. på området. Hvis du er interesseret kan Linis sikkert gengive det her?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Linis' coach anbefaler høj rep pertielle lat pulldowns som en måde at udvikle kontakt til ryggen. han har også nogle andre idéer. på området. Hvis du er interesseret kan Linis sikkert gengive det her?

Jeg vil gerne høre nærmere...

Så hvis essensen ikke gider høre må hun da gerne smide en pm :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger vægten for tiden??? Skal vi snart teame op til en omgang træning, så du kan opleve lidt af min epic BB spirit?? :laugh:

Vægten siger ca. 67kg. Smider godt med indenbords for tiden så den ryger op ad nu. Yeah - vi skal helt sikkert snart teame op til en gang nasty BB :bigsmile:

Linis' coach anbefaler høj rep pertielle lat pulldowns som en måde at udvikle kontakt til ryggen. han har også nogle andre idéer. på området. Hvis du er interesseret kan Linis sikkert gengive det her?

Det er jeg meget interesseret i at høre - så smid det endelig op i loggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 5/11 – 08

Rigtig fin omgang bentræning før skole i dag. En god nats søvn og et generelt godt flow gennem træningen gjorde det til en fornøjelse. Trænede i mine compression short - de ydede en rigtig god varme i hofte/lår og det føltes klart mere behageligt at træne quads i dem.

Ellers kæmper jeg for tiden med noget inflammation i højre pec-vedhæftning - fik det sidste onsdag da jeg lavede et for hårdt ryk under mavetræningen :dry: Så det er ikke engang fra noget hardcore brysttræning, men en pludeligt ryk der gav noget irritation og så har det udviklet sig. Det har generet lige siden og har været specielt slemt de sidste 3-4 dage - selv når jeg ikke har trænet og det er oven i købet også begyndt lidt i venstre side da jeg har en tendens til atr trække/belaste den mere pga. inflammationen i højre side. Det har dog vist en svag forbedring i dag og ikke været lige så irriteret - så må vi se hvordan det går i morgen hvor jeg skal træne overkrop. I sidste instans kan jeg blive tvunget ud i en mindre pause :unhappy:

Squat:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 95kg

2 @ 100kg

3 @ 105kg

10 @ 90kg

8 @ 80kg

- Svagt, men en god omgang, god kontakt og for det meste en ok dybde.

Barbell step ups:

10 @ 40kg

8 @ 65kg

8 @ 65kg

10 @ 60kg

- Irriterende trapz bliver udmattet før quads, det er dog stadig en fed øvelse.

SS:

Seated db calf raises:

12 @ 18kg

12 @ 24kg

12 @ 30kg

12 @ 30kg

12 @ 30kg + 12 @ 30kg + 12 @ 80kg i hacksquatten

- Øvelsen fungerer således at man sætter sig på en bænk, har en lav skammel under sig, placerer en håndvægt på 'knæet' og derefter laver one legged raises på skammelen. Det fungerede tilsyneladende ok - har allerede doms i læggene.

Unilateral Lying leg curls:

10 @ 10kg

10 @ 15kg

10 @ 15kg

10 @ 15kg

9 @ 15kg

- Time for change så jeg byttede SL DL ud med den her.

Leg extensions:

12 @ 30kg

12 @ 40kg

12 @ 62,5kg

12 @ 62,5kg

12 @ 62,5kg + 10 @ 52,5kg + 10 @ 40kg + 10 @ 32,5kg + 12 @ 20kg

- Gigant pump. Formåede igen at gå som en handicappet da jeg skulle ned ad trappen.

Ab circuit:

3 rounds @ 10 reps (sprinter sit-us, v-ups, toe touches, hip thrusts)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Hej Essensen. Kigger jævnligt med her og kom til at se du lavede Barbell step ups: Bruger du bare en bænk, eller har i en højere skammel/kasse i jeres fitness.dk??? Øvelsen ligner noget, der kunne give ganske fornuftige doms..

Som altid gode træninger du banker afsted.

Mvh

JUnker

Link to comment
Share on other sites

Hej Essensen. Kigger jævnligt med her og kom til at se du lavede Barbell step ups: Bruger du bare en bænk, eller har i en højere skammel/kasse i jeres fitness.dk??? Øvelsen ligner noget, der kunne give ganske fornuftige doms..

Som altid gode træninger du banker afsted.

Mvh

JUnker

Vi har et par skamler jeg stablede oven på hinanden og brugte - bænken er lige lav nok. Det er en rigtig fed øvelse der klart kan anbefales! Og tak!

Træning den 6/11-2008

Ikke den store lyst i dag, men det blev bedre som træningen skred frem. Min irritation i højre pec skiftede i dag til venstre og generede ret meget :blink: Underligt det pludselig skifter - mærkede stort set intet til højre i dag!? Fik et udmærket pump og i særdeleshed til sidst i træningen - swoleage! Der var ikke mange mennesker til stede i dag og derfor blev det til en træning ganske isoleret i min egen verden med Ipod'en.

Incline BB bench press: (repetition-exercise)

11 @ 50kg

6 @ 60kg

15 @ 70kg

10 @ 70kg - så slap juicen allerede op efter første high rep set

15 @ 65kg

15 @ 60kg

OK omgang, mærkede heldigvis ikke så meget til pec-irritationen som jeg troede jeg ville.

Hammerstrength lat pulldown:

12 @ 50kg

12 @ 70kg

9 @ 85kg

8 @ 85kg

9 @ 80kg - neutral grip

SS

bent over db rear lateral raises:

12 @ 8kg

12 @ 11kg

12 @ 11kg

12 @ 11kg

12 @ 11kg

DB shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 30kg

6½ @ 30kg

8 @ 28kg

8 @ 28kg

SS:

Rope stiff arm pulldown: - extra

12 @ 18kg

10 @ 31kg

10 @ 31kg

12 @ 26kg

Db rows: - extra

12 @ 36kg

10 @ 36kg - på decline bænk

på decline bænk med begge fødder oppe:

9 @ 20kg

10 @ 20kg

10 @ 20kg

- Overrasende hårdt.

Alm:

10 @ 40kg

SS:

Behind the neck barbell shrugs:

12 @ 50kg

12 @ 60kg

12 @ 60kg

12 @ 60kg

12 @ 50kg

Triceps rope pushdown:

18 @ 17,5kg

12 @ 24,5kg

15 @ 31,5kg

15 @ 3,5kg

12 @ 31,5kg

12 @ 28kg

SS:

Hammerstrength Machine biceps curl:- extra

15 @ 20kg

10 @ 30kg

8 @ 36,25kg

9 @ 32,5kg

10 @ 32,5kg

Cable crossovers: - extra

15 @ 10kg

12 @ 15kg

15 @ 17,5kg

18 @ 15kg

- awesome

--------------------------------------------------------------------------------

Efterfølgende gik jeg hjem og spiste så meget at jeg fik kvalme :biggrin:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

T>> zip it :smilejap:

Træning den 7/11 - 2008

Da jeg havde besøg i går og det blev lidt sent kom jeg ikke op til min vanlige omgang cardio før skolen. På heroisk vis fik jeg dog taget mig sammen efter skole og fik mig slæbt hen i centeret.

Cykel: 15 min

Crosstrainer: 20 min

Liggende cykel: 5 min

= 40 min

Seated horizontal calf raise:

12 @ 75kg

15 @ 95kg + 15 donkeyraises @ bw

15 @ 95kg + 20 donkeyraises @ bw + 10 @ 55kg i legpressen

15 @ 95kg + 10 @ 55kg i legpressen

15 @ 95kg + 15 donkeyraises @ bw

10 @ 65

---------------------------------------------------------------------------------

I aften skal jeg være drunk - de opfyldte glycogendepot udnytter jeg i morgen hvor jeg har påtænkt mig at smede mig selv sideways.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

KristianS>> Først of fremmest - skift navn til quads igen :tongue: Thanks Master Quads - you teach well! Hangovers er for svage mennesker - den slags lader jeg andre om :bigsmile:

Spoer>> Der var guns all over the place :laugh:

Træning den 8/11 - 2008

Hold kæft en sjov bytur i går - jeg var epic drunk :bigsmile: Vi var en del steder - først på KUA til frebar på Dansk og Historie hvor vi lagde bunden med 47 og juleøl og ownede selvfølgelig adskillige humanister med snak om bodybuilding og store guns! Efter vi blev trætte af grimme humanister (vi blev enige om mændene var pænere end pigerne på Historie) gik turen til Kassen hvor SimonHP sørgede for at bidrage betrageligt til min brændert med shots - det er sgu en fedt sted :4thumbup: Quads og Spoer fremviste også fine guns på stedet. Jeg endte aftenen mega drunk hos en pige fra arbejdet hvor jeg smuttede fra, stadig fuld, kl. 9 i morges efter 2 timers søvn. Jeg sov så lige omkring 2 timer mere hjemme hos mig selv og så kunne jeg ellers på ingen måde falde i søvn igen :crazy: Jeg lå så og forsøgte at falde i søvn indtil jeg opgav, drak noget kaffe og hørte lidt musik hvorefter jeg tog hen og smedede mig fuldstændig sønder og sammen.

Selvom jeg var både synligt og mærkbart træt og smadret blev det en virkelig fed træning - havde glimrende fokus og motivation, så på trods af knap 4 timers søvn, druk og ekstremt ringe kost blev det en rigtig fed træning. Der var ikke helt det samme overskud på de tunge vægte som der ellers ville have været, men det var også forventet. Efter træningen fik jeg konsumeret en pizza og cola zero hvor efter jeg så skulle på arbejde til kl. 23 :crazy: Nu skal jeg godt nok have indhentet lidt af det tabte søvn og få styr på mine skoleting i morgen.

Rack pulls:

10 @ 60kg

9 @ 90kg

7 @ 120kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

8 @ 120kg

Military press/ push press:

9 @ 40kg

8 @ 50kg

7 @ 50kg

7½ @ 50kg

SS:

T-bar rows:

12 @ 40kg

10 @ 65kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 60kg

+barbell

Seated Db Lateral raise:

12 @ 10kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg

10 @ 12kg

12 @ 10kg

SS:

Chins: Oh grip

12

10

12 - neutral grip

10 - neutral grip

8 - neutral grip

Incline flyes:

15 @ 18kg

15 @ 21kg

15 @ 21kg

15 @ 21kg

SS:

facepulls:

12 @ 17,5kg

10 @ 28kg

10 @ 28kg

12 @ 24,5kg

Barbell ez curls:

11 @ 20kg

8 @ 30kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg

10 @ 30kg

+barbell

SS:

Dips:

20 x bw

30 x bw

25 x bw

20 x bw

20 x bw

---------------------------------------------------

Dagens overvældende gode kost:

A38, müsli, protpulver, 3 proteinbarer, riskiks, knækbrød, kaffe, hytteost, shake, 1 pizza og en omgang fromage frais med mandler her til sengetid.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 9/11 - 2008

Jeg smækkede en prot-kage i ovnen og havde derfor 45 min jeg kunne bruge på noget fornuftigt så jeg smuttede hen i centeret og front squattede lidt.

Crosstrainer:

5 min

Front Squat:

10 @ 40kg

19 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 70kg

5 @ 70kg

8 @ 65kg

10 @ 60kg

- De kørte glimrende i dag.

SS:

One legged calf raise:

12 @ 10kg

12 @ 10kg

12 @ 10kg

- og så var der nogen der huggede maskinen jeg brugte til det.

Rope crunches:

5 sets

-----------------------------------------------

I morgen: ME bænk og upper body session.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 10/11-2008

Vanen tro sov jeg ekstremt dårligt i nat - vågnede tidligt og kunne ikke sove mere på trods af jeg har akkumuleret et betragteligt søvnunderskud i denne weekend. Jeg lå og rodede rundt en time og besluttede mig så for at stå op. Jeg fik ikke rigtig lavet noget konstruktivt i timerne før jeg tog hen og træne på trods af gode intentioner om at få læst til mine forelæsning efter træninge - det viste sig dog vi alligevel slet ikke skulle gennemgå stoffet i dag. Testede lige Superpump 250 i dag - det smager ganske horribelt sammenlignet med Supercharge :dry: Jeg holder dog mig 'supp-free' de næste par uger (dvs jeg nok får hældt noget kaffe ned i stedet) for at afvænne systemet lidt og så begynde med en ordentlig omgang igen (beta, kreatin, taurine, superpump) - holder nok en deload/fri før det sker.

Jeg forventede ikke det store til dagens omgang pga. hård druk, dårlig søvn og kost i weekenden, men det var faktisk en udmærket session med ok styrke omend jeg ikke havde den store motivation eller kontakt til muskelgrupperne (apropos kontakt - Ptpoul, havde du noget omkring det ). Jeg stødte på Quads (jeg nægter at bruge det nye navn, det er slet ikke BB nok) der lige var meget hurtigt forbi og træne pecs - disko ftw :shades: I øvrigt har jeg doms i quads i dag hvilket jeg sjældent har efter front squat så noget tyder på jeg fik dem til at sidde godt i går - følte også det var en god omgang.

Mine pec-vedhæftninger generer stadigvæk skiftevis - dog ikke lige så slemt som i sidste uge, jeg håber det forsvinder i løbet af denne.

Dagens tal:

Mandag: (Max-effort upper body)

A. Me Bench press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

3 @ 85kg

5 @ 92,5kg - 4. rep havde en afsindig dårlig bane og tog virkelig mange kræfter og var derfor i tvivl om der var til en 5 - men den kom på.

5 @ 90kg

10 @ 80kg

- ja ja, bedre end det har været det sidste stykke tid. Endnu engang understøttes hypotesen omkring alkohol > fyldte glyckogendepoter > hypertrofi og styrkegains :bigsmile:

Chins:

20 x bw

B Db incline bench press: (supplemental lift)

10 @ 24kg

15 @ 32kg - sidste par reps var overordentligt grimme

11 @ 32kg

9 @ 32kg

- middelmådigt.

C1 Barbell Rows:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

10 @ 90kg

8 @ 107,5kg

8 @ 107,5kg

9 @ 100kg

SS

C2 Seated db powercleans:

12 @ 5kg

12 @ 7kg

12 @ 7kg

15 @ 7kg

- Udmærket øvelse, nok ikke sidste gang jeg laver den.

D1 Barbell Shrugs

10 @ 60kg

12 @ 90kg

12 @ 105kg

12 @ 105kg

SS:

D2 UH pulldowns: (extra)

10 @ 54kg

10 @ 74kg

12 @ 74kg

10 @ 82kg

10 @ 82kg

E1 Db incline curls:

9 @ 15kg

8 @ 22kg

8 @ 22kg

9 @ 17kg

8 @ 17kg

- 22'erne var heavy og nok ikke for kønne at se på, men de sad hvor de skulle så what the hell :innocent:

SS:

E2: Standing Ez triceps extensions:

13 @ 20kg

9 @ 30kg

9 @ 32,5kg

9 @ 32,5kg

12 @ 30kg

+ barbell

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Middelmådig træning på mange områder. Tog hjem og spiste mig ekstremt mæt bagefter og smuttede så til en forelæsning der igen sagtens kunne have været undværet!

Link to comment
Share on other sites

A. Me Bench press:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

3 @ 85kg

5 @ 92,5kg - 4. rep havde en afsindig dårlig bane og tog virkelig mange kræfter og var derfor i tvivl om der var til en 5 - men den kom på.

5 @ 90kg

10 @ 80kg

- ja ja, bedre end det har været det sidste stykke tid. Endnu engang understøttes hypotesen omkring alkohol > fyldte glyckogendepoter > hypertrofi og styrkegains :bigsmile:

Chins:

20 x bw

:tongue:

Det KAN også være, at det var fordi den lå foran chins, i modsætning til tidligere :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 12/11 – 08

Jeg sidder i skrivende stund med en rar brugt fornemmelse i quads - der er ikke noget som en tidlig morgentræning hvor man blaster benene helt igennem. Jeg skal dog lære at komme hurtigere ud af døren, jeg gider ikke og skulle kaste maden ned hver gang efter træning for bagefter at fræse i skole på cyklen - noget der giver mig kvalme stort set hver gang. Af samme grund jeg har lige besluttet mig for at droppe første time af de 3 jeg har i dag så må jeg håbe jeg ikke går glip af noget alt for vigtigt. Det er fristende helt at lade være med at møde op, men vi får afgjort et ret vigtigt spørgsmål i dag angående hvorvidt vi skal opgive pensum i vores valgfag. Hvis vi skal det skal jeg nemlig have besluttet mig for hvad jeg vil skrive om og have ordnet alle formalia til på fredag hvilket jeg ikke kan overskue lige nu. Der går dog rygter om der ikke behøves at lave pensum - det er også det eneste rigtige eftersom vores lærer alligevel har fortalt os ingen kigger på de skide opgivelser ... og logikken i at skulle vælge opgave nu når vi stadig mangler at læse adskillige værker forekommer tåbelig - hvad nu hvis man læser det sidste værk og virkelig kan mærke der er opgavemateriale i den, men allerede har afleveret pensumliste? Typisk KU!

Nok rant for i dag - dagens tal:

Squat:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

5 @ 90kg

Box Squat:

6 @ 80kg

5 @ 95kg

4 @ 100kg

3 @ 105kg

3 @ 107,5kg

3 @ 110kg

- besluttede mig for at prøve noget box squat i dag da jeg i den grad mangler eksplosivitet i bunden af løftet. Det er en ret fed øvelse - jeg turde dog ikke gå højere end 110 da jeg ikke havde nogen spotter, men jeg vurderer der nok var til mere. God omgang.

alm squat:

7 @ 90kg - heels elevated.

Dumbbell step ups:

10 @ 17kg

8 @ 24kg

8 @ 28kg

9 @ 28kg

- håbede på det ikke ville udmatte trapz i samme grad som BB, men det var desværre også ret hårdt for dem her.

Seated db calf raises:

12 @ 28kg

12 @ 34kg

12 @ 34kg

12 @ 34kg

15 @ 34kg + 15 @ 30kg

SS:

Romanian deadlifts:

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

- Work them hammies gaygay.gif

Leg extensions:

12 @ 35kg

12 @ 50kg

12 @ 65kg

12 @ 65kg

12 @ 65kg + 10 @ 55kg + 10 @ 45kg + 10 @ 35kg + 12 @ 25kg

- fuldkommen destruktion af quads. Jeg lignede unægteligt én der havde skidt i bukserne da jeg skulle ned ad trappen bag efter.

Ab circuit:

3 rounds @ 10 reps (sprinter sit-us, v-ups, toe touches, hip thrusts)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Hej Essensen :smile:

Jeg holder dog mig 'supp-free' de næste par uger (dvs jeg nok får hældt noget kaffe ned i stedet) for at afvænne systemet lidt og så begynde med en ordentlig omgang igen (beta, kreatin, taurine, superpump) - holder nok en deload/fri før det sker.

Det kunne være fedt, hvis du gad at gennemgå hvilke kosttilskud du bruger og hvordan du vurderer deres virkning - jeg er selv en fan af kosttilskud, dog har jeg kun erfaring med de mest gængse som kreatin, proteinpulver, maltodextrin og weightgainer...

Vh Kasper

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst - godt at se dig Morten og fuck det var skægt.

Godt med noget highrepping i pige-kollegaen - giver striber i glutes! Fatter ikke du kan træne SÅ vildt med tømmermænd - I mean den volumen! :crazy: Imponeret!

Selv tak - det var en fornøjelse :4thumbup: Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kigger forbi! Jeg er resistent over for tømmermænd - til gengæld sover jeg totalt af lort når jeg har drukket og det kan derfor godt være lidt svært at komme afsted og få trænet, men det er jo den fedeste følelse når man så har smadret sig selv fuldkommen og kan sætte sig hjem og spise med god samvittighed resten af dagen :bigsmile:

Svæklingen får jo ikke tømmermænd, så det er absolut ikke imponerende at han kan bodybuilde dagen efter.

Jealous much ? :tongue:

Hej Essensen :smile:

Det kunne være fedt, hvis du gad at gennemgå hvilke kosttilskud du bruger og hvordan du vurderer deres virkning - jeg er selv en fan af kosttilskud, dog har jeg kun erfaring med de mest gængse som kreatin, proteinpulver, maltodextrin og weightgainer...

Vh Kasper

Jeg mener jeg har svaret omkring beta alanin før ? Har lige opbrugt min Supercharge hvilket jeg klart kan anbefale - det giver et glimrende kick samt pump og smager rigtig godt i modsætning til mange andre NO's. Superpump har jeg jo kun lige prøvet en gang så det kan jeg ikke give en bedømmelse af endnu.

Træning den 13/11-2008

Jeg gad ikke spendere for lang tid i træningscenteret i dag så jeg sørgede for at holde et højt tempo og korte pauser gennem hele træningen. Selvom det kan være svært at motivere sig til en træning med meget korte pauser synes jeg klart det er den fedeste måde at træne på - giver en intensitet der ellers er fraværende.

Dagens nedtur kom efter træning da jeg belv ringet op fra arbejdet og bedt om at dække en vagt for en der er blevet syg. Jeg havde ellers en aftale en i aften med nogle gutter om at se noget film og det havde jeg set frem til - i stedet skal jeg stå bag disken og høre på ignoranter. Jeg skal tilmed arbejde både fredag og søndag - great!

Incline BB bench press: (repetition-exercise)

10 @ 40kg

10 @ 60kg

9 @ 75kg - det var så ikke helt nok til 12. reps

12 @ 70kg

11 @ 70kg

12 @ 65kg

Hammerstrength lat pulldown:

14 @ 50kg

10 @ 80kg (oh grip)

14 @ 80kg (uh grip)

10 @ 80kg (neutral grip)

11 @ 80kg (uh grip) + 11 @ 60kg (neutral grip)

SS

bent over db rear lateral raises:

12 @ 10kg

12 @ 12kg

12 @ 12kg

12 @ 12kg

DB shoulderpress:

10 @ 20kg

8 @ 30kg

7 @ 30kg - slacker for meget med rom'en på dem.

8 @ 28kg

9 @ 24kg

SS:

Rope stiff arm pulldown: - extra

12 @ 18kg

11 @ 28kg

12 @ 28kg

12 @ 28kg

Db rows: - extra

12 @ 36kg

på decline bænk med begge fødder oppe:

10 @ 22kg

10 @ 22kg

10 @ 20kg

10 @ 20kg

- Den sidder virkelig godt og er meget hård set i forhold til de kg der er anvendt.

Alm:

12 @ 40kg

- lækker omgang, sad godt.

SS:

Db shrugs:

10 @ 28kg

10 @ 40kg

10 @ 40kg

10 @ 40kg

- easy money.

Triceps rope pushdown:

15 @ 17,5kg

12 @ 24,5kg

15 @ 31,5kg

12 @ 35kg

12 @ 31,5kg

12 @ 28kg

SS:

Hammerstrength Machine biceps curl:- extra

15 @ 20kg

13 @ 30kg

14 @ 30kg

13 @ 30kg

10 @ 30kg

- Teh pump.

Cable crossovers: - extra

15 @ 10kg

10 @ 21kg

18 @ 15kg

16 @ 15kg

- even more teh pump.

--------------------------------------------------------------------------------

En shake, i bad og så gik jeg hjem og spiste følgende:

2 stk rugbrød med torskerogn, kyllingefillet og hytteost

4 riskiks med skinke og hytteost

5 knækbrød med hytteost

120 g proteinis

1 proteinpandekage med sukkerfrit syltetøj

1 proteinmuffin

Konklusion: jeg blev mæt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur kom efter træning da jeg belv ringet op fra arbejdet og bedt om at dække en vagt for en der er blevet syg. Jeg havde ellers en aftale en i aften med nogle gutter om at se noget film og det havde jeg set frem til - i stedet skal jeg stå bag disken og høre på ignoranter. Jeg skal tilmed arbejde både fredag og søndag - great!
Du kan sgu' da bare sig nej pikmund?

Btw, choko+bananprot istedet for en evt. banan er much tasty i din protkage.

Link to comment
Share on other sites

Du kan sgu' da bare sig nej pikmund?

Btw, choko+bananprot istedet for en evt. banan er much tasty i din protkage.

Ingen andre kunne jo, fucktard! Desuden ved jeg så han har min røv en anden god gang - og den slags er altid fornuftigt at have til gode.

Ok, men du bruger jo også lidt andre ingredienser ud over det end mig ? Men bare half and half - 22grams choko/banan ?

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ingen andre kunne jo, fucktard! Desuden ved jeg så han har min røv en anden god gang - og den slags er altid fornuftigt at have til gode.
Det lyder jo godt - men stop flæb over din egne valg urtepik?
Ok, men du bruger jo også lidt andre ingredienser ud over det end mig ? Men bare half and half - 22grams choko/banan ?

Jeg køber mine eggwhites i føtex, der kommer de af 450 gram, så har andre mål end dig. Til 900 gram æg bruger jeg 2½ scoops choko og 1½ scoop banan og havregryn for resten. Hakker lidt mandler og drysser på kagen efter den har fået 10 minutter i ovnen, så slipper man for den klistrede overflade.. og så smager brændte mandler nice.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14/11 - 2008

Jeg var ikke videre oplagt eller frisk i morges, men jeg fik slæbt mig hen og lavet lidt cardio efter jeg havde downet en shake + bcaa's.

Crosstrainer: 16 min

Cykel: 15 min

Crosstrainer: 5

Liggende cykel: 5 min

= 41 min

Seated horizontal calf raise:

12 @ 75kg

12 @ 95kg

10 @ 105 + 25 donkeyraises @ bw

10 @ 105 + 20 donkeyraises @ bw

10 @ 105 + 15 donkeyraises @ bw

10 @ 95kg + 15 donkeyraises @ bw

SS:

Machine crunches:

10 @ 46kg

10 @ 58kg

10 @ 58kg

10 @ 58kg

---------------------------------------------------------------------------------

I morgen tager jeg et smut i IK99 med Karl Æg og så smeder vi os synder og sammen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share