Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Træning den 15/12-2008

Jeg sov faktisk udmærket i nat - så var det bare ærgerligt der blev påbegyndt en særdeles larmende omgang stilladsarbejde kl. 6.30 ude foran min vindue :dry: (det er spændende at høre om mine evige søvnproblemer, ikke? :tongue:) - jeg slumrede en lille time til før det irriterede mig for meget og jeg stod op. Efter en omgang morgenmad lavede jeg pandekager, ringede til GLS så jeg kunne aftale hvornår de skal komme med mine supps (det tog kun 20 minutter at komme igennem) og så var jeg klar til at smede den.

Min hofte beklager sig desværre stadig en del. Jeg droppede af samme grund squat i dag og forsøgte at belaste den mindst muligt, men det generer stadigvæk. Jeg dropper dødløft i morgen og giver hoften hvile til torsdag. Udover dette var det en rigtig fin træning.

Group 1:

Benchpress: (60-75 sek pause)

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 87,5kg

5 @ 87,5kg

5 @ 87,5kg

5 @ 87,5kg

SS:

Bent over barbell row:

10 @ 50kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 72,5kg

- Igen kørt meget strikt.

Leg press: (120 sek pause)

12 @ 65kg

10 @ 85kg

5 @ 115kg

5 @ 145kg

5 @ 155kg

5 @ 145kg

5 @ 145kg

- Kørte den i stedet for squat selvom jeg havde meget mere lyst til at squatte. Hvor meget den reelt skånede min hofte er jeg i tvivl om.

SS:

Machine crunches:

10 @ 46kg

9 @ 53kg

10 @ 53kg

10 @ 53kg

Group 2:

Standing military press : (45-60 sek pause)

10 @ 40kg

10 @ 45kg

10 @ 45kg

10 @ 45kg

10 @ 45kg

SS:

Pull-ups: (OH grip)

8 x bw

10 @ bw+7,5kg

10 @ bw+7,5kg

10 @ bw+7,5kg

10 @ bw+5kg

- god power her i dag.

Dumbbell swings: (60 sek pause)

10 @ 12kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

- Første gang jeg prøver den og jeg er i tvivl om hvorvidt jeg gjorde det korrekt.

Ekstra:

Cable curls:

12 @ 10kg

12 @ 17,5kg

12 @ 17,5kg

10 @ 17,5kg

SS:

Overhead rope extensions:

14 @ 17,5kg

11 @ 24,5kg

10 @ 28kg

10 @ 28kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lækker træning i dag! Det ser ud til jeg må æde det i mig igen at du ikke kan nå at restituere :smile:

Så står den snart på 5x5x90kg :devil:

Det kunne være sweet hvis jeg kunne det - vi får at se.

God træning. :)

Hvor længe tager sådan en træning, kan du virkelig holde det på 60 minutter?

Jeg glemte at kigge på uret i dag så jeg ved faktisk ikke hvor lang tid det tog - men når jeg propper et par ekstra isolationsøvelser på kan jeg ikke holde det på 60 min - uden kan jeg godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sov faktisk udmærket i nat - så var det bare ærgerligt der blev påbegyndt en særdeles larmende omgang stilladsarbejde kl. 6.30 ude foran min vindue :dry: (det er spændende at høre om mine evige søvnproblemer, ikke? :tongue:) - jeg slumrede en lille time til før det irriterede mig for meget og jeg stod op.

Der har jo været håndværkerarbejde ude foran dit vindue for evigt - hvad fanden er det der bliver lavet?! :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der har jo været håndværkerarbejde ude foran dit vindue for evigt - hvad fanden er det der bliver lavet?! :blink::laugh:

Ja, det har der sgu, er også godt træt af det efterhånden :dry: Det er boligkomplekset overfor vores der bliver lavet et eller andet ved - det foregår inde i deres gård så kan ikke se hvad de har gang i - men de læsser jord og sten af i containere ude på vejen og det larmer helt vildt (det er ikke ualmindeligt bilalarmer går igang når de gør det). For tiden har de så sat et stillads op lige overfor mit vindue - og stilladsarbejderne har en dejlig vane med at råbe og skrige selvom de møder ind kl. 6.30 om morgenen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har der sgu, er også godt træt af det efterhånden :dry: Det er boligkomplekset overfor vores der bliver lavet et eller andet ved - det foregår inde i deres gård så kan ikke se hvad de har gang i - men de læsser jord og sten af i containere ude på vejen og det larmer helt vildt (det er ikke ualmindeligt bilalarmer går igang når de gør det). For tiden har de så sat et stillads op lige overfor mit vindue - og stilladsarbejderne har en dejlig vane med at råbe og skrige selvom de møder ind kl. 6.30 om morgenen :smile:

Får du en eller anden kompensation for det? Det er jo et irritationsmoment, der virkelig kan få det værste frem i én..

Link to comment
Share on other sites

Payam>> Det er ikke uden for mit vindue, men på bygningen over for vores - dog lige ud for mit vindue. Det ved jeg ikke om fremgik? Men nej, at få kompensation for den slags ting er utopi. Jeg kan kun forestille mig hvor irriterende det er for dem der bor lige op og ned af stilladset.

Træning den 16/12-2008

Jeg besluttede mig i går for at smutte tidligt i seng så jeg kunne smede den før skole og ikke skulle bekymre mig om det efter undervisning. Jeg vågnede 1 min før det famøse jordskælv og stod derefter op. Jeg burde faktisk altid stå så tidligt op - på den måde undgår jeg at blive forstyrret af alt det larm der starter omkring kl 6.30-7 stykker, men jeg hader at gå tidligt i seng og er også ret dårlig til det.

Selvom jeg var oppe i god tid kom jeg som sædvanlig for sent ud ad døren og måtte rushe igennem træningen - det resulterede i jeg i den grad havde travlt da jeg var færdig da jeg skulle nå ud til en lytteprøve i norsk (fuldstændig latterligt koncept) - jeg måtte kaste morgenmaden ned og fik det ubehageligt fordi det gik så stært og måtte cykle af alle kræfter ud til KUA og nåede lige akkurat at sætte mig på stolen før vi begyndte. Lytteprøven er en et bånd hvor en oplæser læser op på norsk fra en tekst og så før man 10 spørgsmål man skal besvare om det efterfølgende. Der var en kollektiv enighed om at cheate helt vildt og alle kiggede efter hinanden - og heldigvis for det for jeg fattede ærlig talt ikke ret meget af hvad oplæseren sagde :laugh: Jeg har slacket helt vildt i det fag - jeg har ikke engang købt kompendiet (hvilket jeg i øvrigt er glad for jeg har sparet penge på) til faget. Jeg er glad for svensk og norsk nu er afsluttet - det var en direkte hån mod de studerende at skulle trækkes gennem det lort. Jeg skal aflevere en opgave i norsk i morgen - noget forfærdeligt makværk jeg har klasket sammen og så må jeg håbe den består, kunne slet ikke tage det seriøst og bruge ressourcer på det.

Dagens træning gik fint og tog lige omkring 1 time. Min hofte var egentlig fin under det meste af træningen, men den brokker sig stadig en hel del - specielt efter cykelturen til og fra KUA :dry: Det generer mig ekstremt meget - synes programmet er rigtig fedt og havde set frem til at tæske mine ben godt og grundigt på det (og jeg mærker intet til mine knæ PT) - men den hofte sætter godt nok en dæmper på begejstringen.

Group 1:

Db incline press: (60 sek pause)

12 @ 24kg

10 @ 32kg

10 @ 34kg

10 @ 34kg

10 @ 32kg

SS:

Decline db rows:

10 @ 36 - alm

10 @ 26kg

10 @ 26kg

10 @ 26kg

10 @ 26kg

Unilateral leg extensions: (60 sek pause)

12 @ 20kg

12 @ 20kg

10 @ 42,5kg

10 @ 42,5kg

10 @ 42,5kg

10 @ 40kg

Group 2:

Standing military db press : (60-75 sek pause)

5 @ 24kg

5 @ 24kg

5 @ 26kg - ved ikke engang om det burde tælles som et sæt, fuck nogle grimme halve reps. 2 kg har åbenbart meget at sige i denne øvelse.

5 @ 24kg

5 @ 24kg

SS:

Pull-ups: (UH grip) - jeg har tænkt mig at veksle mellem uh og oh greb.

5 @ bw+10kg

5 @ bw+12,5kg

5 @ bw+12,5kg

5 @ bw+12,5kg

5 @ bw+12,5kg

- Gik fint, god fart i alle sæt.

Rackpulls: (120 sek pause)

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 115kg

10 @ 115kg

10 @ 115kg

- jeg tænkte rackpulls ville skånen hoften lidt i forhold til alm dødløft og det synes jeg også de gjorde.

SS:

Ekstra:

Standing calf raises:

4 normale sæt

4 sæt - dropsæt

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgen: hviledag og opgaveskrivning.

Nu: opgaveskrivning - forhåbentlig kan jeg få lidt styr på noget af det jeg skrev i går.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/12-2008

Jeg vågnede kl. 5 i nat og blev helt overvældet over hvor meget jeg egentlig skal nå over de næste 2 uger og så kunne jeg godt sige farvel til søvn i 1½ time før tankemylderet var borte... jeg fik mig dog kæmpet op kl. 8 da jeg skulle nå en god del ting i dag. Hoften havde det ok i går og føltes også fin i dag lige indtil jeg kom til at banke den ind i vores trappe da jeg skulle ned med vasketøj - derefter begyndte den at brokke sig lidt igen. Jeg besluttede mig dog for at prøve med noget back squat i dag alligevel - varmede godt op med mobilitydrills og airsquats og det hjalp vist. Umiddelbart kunne jeg godt mærke den ikke var helt i tip-top, men i skrivende stund mærker jeg ikke så meget så jeg håber det er på retur.

I øvrigt fik jeg endelig min pakke af GLS i dag - det skulle tage 7 dage før deres inkompetente medarbejdere kunne finde ud af at komme med den. De skulle have været her i går mellem kl. 16 og 20 hvilket jeg havde aftalt med dem i mandags efter at have ventet i tlf i 20 min. Jeg sad pænt og ventede og ingen dukkede op. I dag ringede jeg så igen - de kunen godt se der var noget der ikke var som det skulle være og jeg fik at vide de ville ringe mig op senere. Det opkald kom aldrig, men de havde afleveret pakken hos min nabo uden at sige en skid. Det er fint nok de gjorde det for så kunne jeg endelig få den, men principielt er det dårlig stil de gør det uden at have min samtykke. Nu er mine naboer flinke gamle mennesker der havde skrevet et julekort hvor der stod de havde den :nissegrin: men de kunne lige så godt have beholdt lortet selv og benægtet de havde fået det (ikke at de ville være interesseret i ZMA, super charge og protbarer :nissetunge: )

Dagens træning var rigtig god - styrken er klart opadgående for tiden (det er vægten også) og jeg fik nuppet 4 x 5 @ 90kg i bænken selvom jeg først havde planlagt at gå på dem mandag. Jeg tror faktisk det er bedre at forsøge at øge dagene efter hvildedag i stedet for dagene før hviledage som jeg først havde tænkt mig.

Group 1:

Benchpress: (60-75 sek pause)

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 85kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

- nizzle.

SS:

T-bar rows: (narrow grip)

10 @ 45kg

10 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

Back squat: (120 sek pause)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

- Weak at jeg lavede det samme i bænk som i squat :blush: Men vil ikke gå for højt for hoften er 100% i orden.

Group 2:

Seated db shoulderpress : (45-60 sek pause)

10 @ 20kg

10 @ 26kg

10 @ 26kg

10 @ 26kg

10 @ 26kg

SS:

Front pulldowns:

10 @ 54kg

10 @ 82kg

10 @ 82kg

10 @ 82kg

10 @ 75kg

Db one arm snatch: (60 sek pause)

10 @ 10kg

10 @ 16kg

10 @ 16kg

10 @ 17kg

- got the sweet going.

Ekstra:

Db incline curls:

8 @ 15kg

8 @ 19kg

8 @ 19kg

8 @ 19kg

- swole guns :shades:

SS:

Incline tate presses:

12 @ 10kg

12 @ 13kg

12 @ 13kg

12 @ 13kg

Laterals:

11 @ 10kg

10 @ 13kg

10 @ 15kg

10 @ 15kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så smuttede jeg i netto for at shoppe carbs og da jeg skulle pakke det ned i min gymtaske fik jeg lavet et akavet move så jeg fik et vred i ryggen - den beklager sig nu ret meget. Jeg er sgu heldig for tiden...håber det er væk i morgen-

Nu står den atter på opgave i medieanalyse - skal skrive lidt om det fragmenterede subjekt som følge af det er distribueret over adskillige social network sites og derved argumentere for den rhizome identitet. Det er faktisk ganske spændende.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Træning den 19/12-2008

Kom lige lidt senere op i dag end jeg havde planlagt og fuckede derfor min tidsplan fuldkommen op, men det er der ikke noget nyt i. Jeg havde regnet med at få nogenlunde tid til at få skrevet noget opgave før jeg skal drikke mig ned til julefrokost, men det blev til 50 minutters ineffektiv opgaveskrivning da jeg var færdig med de ting jeg skulle nå.

Træningen i dag gik fremragende - jeg tror mine hofteproblemer er på retur selvom den stadig brokker sig lidt. Jeg føler mig stærkere end jeg har gjort længe og vægtene bevæger sig også den rigtige vej.

Group 1:

Db incline press: (60 sek pause)

10 @ 24kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

10 @ 32kg

- holdte mig på 32 i dag og det var easy. Vil se om jeg ikke kan få 4 sæt med 34 i næste uge.

SS:

Barbell rows:

10 @ 60kg

9 @ 80kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

10 @ 90kg

leg extensions: (60 sek pause)

15 @ 25kg

12 @ 35kg

10 @ 60kg

10 @ 65kg

10 @ 65kg

10 @ 65kg

- udmærket pump i quads.

SS:

Seated horizontal calf raises:

12 @ 65kg

12 @ 85kg

10 @ 95kg + 12 bw donkeyraises

10 @ 95kg + 12 bw donkeyraises

10 @ 95kg + 10 @ 75kg + 10 @ 65kg + 10 @ 55kg

Group 2:

seated db shoulderpress : (60-75 sek pause)

9 @ 20kg

5 @ 26kg

5 @ 30kg

5 @ 30kg

5 @ 30kg

5 @ 30kg

- det gik egentlig relativt godt med 30'erne for 4 sæt.

SS:

Pull-ups: (OH grip)

10 x bw

5 @ +5kg

5 @ bw+12,5kg

5 @ bw+12,5kg

5 @ bw+15kg

5 @ bw+15kg

- Fint.

Deadlifts: (120 sek pause)

10 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 120kg

5 @ 120kg

5 @ 120kg

5 @ 110kg

5 @ 110kg

- Joinede Mr. late aka krumborg til noget dødløft.

Db rear lateral raises:

10 @ 11kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så tog jeg ud og shoppede den sidste juelgave med en pige jeg ser lidt til for tiden. Jeg tog ud umiddelbart efter træningen og selvom jeg havde fået min shake gik jeg fuldstændig sukkerkold efter lidt tid - kunne knap nok formulere en sammenhængende sætning og det sortnede for øjenene - det er sjældent jeg får det sådan, men engan imellem styrtsykker min blodsukkker hvis jeg ikke får man umiddelbart efter træning. Da jeg endelig nåede hjem i lejligheden ville pigebarnet alt muligt, men jeg måtte til sidst skære igennem og skynde mig op i lejligheden med nogle ben der slet ikke reagerede som jeg ville det...flåede døren op, smed taske og jakke, skynde mig hen til skabet og flå en pakke havrekiks ud og ellers dulme mit sitrende legeme med en gang sukkerfyldte kiks :nissegrin: Jeg rystede sgu på hænderne og var helt væk - det var ganske ubehageligt. Men der er ikke den ting havrekiks ikke kan kurere - BB!! Efterfølgende åd jeg mig fuldkommen fordærvet.

Nu vil jeg tage ud og drikke alt fremgang væk. Jeg skal møde på arbejde kl. 9.30 i morgen - rigtig fedt!

Link to comment
Share on other sites

Og så tog jeg ud og shoppede den sidste juelgave med en pige jeg ser lidt til for tiden. Jeg tog ud umiddelbart efter træningen og selvom jeg havde fået min shake gik jeg fuldstændig sukkerkold efter lidt tid - kunne knap nok formulere en sammenhængende sætning og det sortnede for øjenene - det er sjældent jeg får det sådan, men engan imellem styrtsykker min blodsukkker hvis jeg ikke får man umiddelbart efter træning. Da jeg endelig nåede hjem i lejligheden ville pigebarnet alt muligt, men jeg måtte til sidst skære igennem og skynde mig op i lejligheden med nogle ben der slet ikke reagerede som jeg ville det...flåede døren op, smed taske og jakke, skynde mig hen til skabet og flå en pakke havrekiks ud og ellers dulme mit sitrende legeme med en gang sukkerfyldte kiks :nissegrin: Jeg rystede sgu på hænderne og var helt væk - det var ganske ubehageligt. Men der er ikke den ting havrekiks ikke kan kurere - BB!! Efterfølgende åd jeg mig fuldkommen fordærvet.

Nu vil jeg tage ud og drikke alt fremgang væk. Jeg skal møde på arbejde kl. 9.30 i morgen - rigtig fedt!

Det var satme en lang smøre bare for at dække for at du ikke kan præstere seksuelt... :nissetunge::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Krumborg>> Jeg sagde jeg skulle købe til min mor, bozoboy!

T>> Hvad man ikke finder på for at undskylde for den slags!

Rasmus>> Yeah, det var rigtig nice, nu må vi se om jeg kan øge mandag - det kan godt være denne weekends druk har ødelagt lidt.

Træning den 20/12-2008

Jeg var til julefrokost med mit studiehold i går og drak mig helt ned. Det er er eller andet med de julefrokoster der - pigerne var helt oppe og køre og eftersom vi ikke var særlig mange drenge blev det ganske fornøjeligt :santa2: Jeg ville nok også have haft nappet en pige fra studiet hvis det ikke var fordi hendes drenge-ven dukkede op da vi sad på en bar senere og cockblock'ede hele stedet :rudolph:

Jeg skulle på arbejde i dag kl. 9.30, men det kunne jeg naturligvis ikke tage mig af i går så jeg drak med ned til kl. 4 og fik ca 4 timers søvn før jeg stod op og åbnede butikken. Jeg havde heldigvis fået en af mine kollegaer til at dække fra kl. 13 hvilket gjorde det en hel del mere overskueligt. Efter arbejde gik jeg hjem, spiste, gik ud som et lys i 1½ time og fik derefter meget travlt for at kunne nå at træne - jeg havde lige præcis en time at smede den i da jeg stod omklædt så pauserne blev meget korte. Hoften lader stadig til at være lidt i bedring - men når noget går godt skal noget andet begynde at gå dårligt - det lader til at være reglen for mig - så i dag på arbejde lavede jeg bevægelse der fik sat et eller andet i klemme i midten af brystet. Det nev så meget at jeg nærmest var hæmmet i mine bevægelser fordi det gjorde så ondt. Jeg har haft det et par gange før, men det er meget lang tid siden. Det gjorde stadig skide ondt da jeg skulle træne, men ignorerede det på bedste vis - ikke sådan videre smart, men jeg fik da gennemført træningen. Det å meget gerne gå væk på min hviledag i morgen.

Efter træningen tog jeg hen og leif'ede den med en veninde fra studiet - det var ganske hyggeligt.

Group 1:

Decline benchpress: (60-75 sek pause)

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 85kg

SS:

seated rows: (narrow grip)

10 @ 27,5kg

5 @ 41kg

5 @ 41kg

5 @ 41kg

5 @ 41kg

5 @ 41kg

Front squat: (120 sek pause)

9 @ 50kg

5 @ 60kg

5 @ 70kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 70kg

Group 2:

Standing db military press : (45-60 sek pause)

10 @ 20kg

10 @ 22kg

10 @ 22kg

10 @ 20kg

SS:

pulldowns: (OH grip)

10 @ 59kg

10 @ 87kg

10 @ 82kg

10 @ 75kg

10 @ 75kg

Romanian deadlifts: (60 sek pause)

10 @ 60kg

9 @ 80kg

10 @ 85kg

10 @ 85kg

Ekstra:

seated machine hammerstrength curls:

12 @ 25kg

12 @ 27,5kg

11 @ 27,5kg

11 @ 27,5kg

SS:

rope pushdowns:

12 @ 17,5kg

12 @ 28kg

12 @ 28kg

11 @ 28kg

- det sidste supersæt her blev kørt uden noget pause overhovedet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg nåede lige akkurat hvad jeg havde tænkt mig - og så var jeg også gået 2 minutter over lukketid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vandt en mega prollet bling bling-kæde i går i pakkespil og så måtte jeg naturligvis knappe skjorten op og rendt rundt med den resten af aftenen.

n1203650826_249352_689.jpg

En ægte gangsta binder jo ikke sine sko selv, men får them bitches til det. Bemærk desuden hvordan pigen til venstre er dybt imponeret over min bling bling-kæde :nissegrin:

n1203650826_249413_5301.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/12-2008

Jeg er i Kalundborg hos mine forældre i denne uge så træningen kommer til at foregå i den lokale vægtløfterklub og i mit skur når alt lukker ned her pga. højtiden.

I dag fik jeg lånt en nøgle til vægtløfterklubben af en ven så jeg kunne få trænet. Jeg havde ikke overvældende med energi, men det gik ganske udmærket - jeg fik blandt andet øget i bænk igen. Sidst jeg trænede her for ikke så lang tid siden lavede jeg 4-5 besværlige reps med 90kg og i dag jeg lavede 3 x 5 @ 92,5 - så det er klar fremgang.

Lige før jeg skulle træne ringede min chef og gik amok over jeg havde haft en trøje på, på min vagt så man ikke kunne se min uniform (han havde tjekket overvågningen under det påskud der havde været tyveri hvilket jeg er ret sikker på blot er en undskyldning for at tjekke mig) - det var absolut ingen kunder den dag og jeg pisse frøs. Så kan pikfjæset jo bestille en langærmet trøje hjem til mig, men det gider han ikke :rudolph:

Group 1:

Benchpress: (60-75 sek pause)

10 @ 50kg

9 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 92,5kg

5 @ 92,5kg

5 @ 92,5kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

SS:

Bent over barbell row:

10 @ 50kg

5 @ 70kg

5 @ 77,kg

5 @ 77,5kg

5 @ 77,5kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

- kørt strict og parallelt med gulvet

Back Squat: (120 sek pause)

10 @ 60kg

8 @ 80kg

5 @ 90kg

5 @ 95kg

5 @ 95kg

5 @ 95kg

5 @ 90kg

- Weak. Hoften gav lidt lyd fra sig, men det er svært at vurdere lige nu om det kommer til at genere mere.

Group 2:

Standing military press : (45-60 sek pause)

10 @ 40kg

10 @ 47,5kg

10 @ 47,5kg

10 @ 47,5kg

10 @ 47,5kg

SS:

Pull-ups: (OH grip)

8 x bw

10 @ bw+5kg

10 @ bw+10kg

10 @ bw+10kg

10 @ bw+7,5kg

one arm db snatch: (60 sek pause)

10 @ 10kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

10 @ 18kg

SS:

Seated db calf raises:

12 @ 36kg

14 @ 36kg

12 @ 36kg

12 @ 36kg

12 @ 36kg

12 @ 36kg

Ekstra:

Cable curls:

12 @ 20kg

12 @ 30kg

10 @ 35kg

9 @ 37,5kg

SS:

Overhead rope extensions:

12 @ 35kg

12 @ 55kg

11 @ 60kg

12 @ 60kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgen bliver der trænet igen i vægtløfterklubben.

Link to comment
Share on other sites

Christian>> Ja, ryggen næsten parallelt med gulvet. Thanks - den har jeg købt i Carlings tæt på Nørreport.

No6bach>> Takker! Oh no, har lige haft den diskussion på bb.dk. Som jeg skrev der - nogle tykke mænd i DK har skabt et dogme omkring den eneste acceptable er at drikke almindelig øl. Jeg er personligt fuldstændig ligeglad om man drikker light eller almindelig, men dem der drikker almindelig skal sjovt nok altid kommentere alt der afviger :wink: Jeg kan ikke engang lide øl, men drikker det for at blive beruset - og hvorfor så ikke spare lidt kcal samtidig og bruge dem på at æde i stedet.... det er BB!

Quads>> True dat!

Link to comment
Share on other sites

No6bach>> Takker! Oh no, har lige haft den diskussion på bb.dk. Som jeg skrev der - nogle tykke mænd i DK har skabt et dogme omkring den eneste acceptable er at drikke almindelig øl. Jeg er personligt fuldstændig ligeglad om man drikker light eller almindelig, men dem der drikker almindelig skal sjovt nok altid kommentere alt der afviger :wink: Jeg kan ikke engang lide øl, men drikker det for at blive beruset - og hvorfor så ikke spare lidt kcal samtidig og bruge dem på at æde i stedet.... det er BB!

Jeg er fuldstændig enig med dig i betragtningerne omkring det socialt accepterende aspekt i lite vs. normale øl. Problemet med Carlsbergs version er at den ganske enkelt ikke smager særlig godt. Jeg har drukket min del, da jeg synes ideen er rigtig god og som du siger kan man lige så godt spare på kcal hvor man kan. Jeg er IKKE en af de der nørder du omtaler :xmas:

Da jeg var i U.S.A på ferie drak vi også altid Coors lite - den synes jeg er ok

Edit: Jeg kan godt se, det ikke fremgik af min første post :nissetunge:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Christian>> Jeg kan ikke lige huske det - må lige kigge næste gang jeg har den ved hånden (til vask).

Nobach>> Nåå, så er vi jo sådan set enige :smile: Jeg synes heller ikke smagen er specielt god, men jeg kan så heller ikke lide øl generelt. Jeg drak Bud light i USA - jeg synes egentlig også de var fine nok.

Træning den 23/12-2008

Jeg har det ikke helt optimalt i dag, jeg er lidt tung i hovedet og sov elendigt; jeg håber ikke jeg er ved at blive syg, det ville være eklatant dårlig timing. Det skulle dog ikke forhindre mig i at smutte ned i vægtløfterklubben og få smidt rundt med nogle vægte.

Dagens træning var sådan set fin taget det hele i betragtning - jeg fik øget i kg de fleste steder så styrken er stadig opadgående (jeg spiser så også grotesk meget for tiden).

Group 1:

Db incline press: (60 sek pause)

12 @ 24kg

10 @ 34kg

10 @ 34kg

10 @ 34kg

10 @ 34kg

- 4 sæt med 34'erne denne gang. Fint fint. Jeg havde ret mange doms i patterne fra i går.

SS:

Db rows:

10 @ 36kg

10 @ 42kg

10 @ 44kg

10 @ 44kg

10 @ 44kg

- siden de havde tunge db's blev det til almindelige rows.

leg extensions: (60 sek pause)

15 @ 25kg

12 @ 40kg

10 @ 60kg

10 @ 70kg

10 @ 70kg

10 @ 72,5kg + 10 @ 45kg

Group 2:

Standing military db press : (60-75 sek pause)

8 @ 20kg

4 @ 26kg

5 @ 24kg

5 @ 24kg

5 @ 24kg

- bah.

SS:

Pull-ups: (UH grip)

8 @ bw

5 @ bw+15kg

5 @ bw+15kg

5 @ bw+15kg

5 @ bw+15kg

5 @ bw+15kg

- stadig ok overkommelige.

Dødløft: (120 sek pause)

10 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 120kg

Touch and go:

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 135kg

- Det er så meget federe at dødløfte et sted hvor udstyr og gulv er til det.

SS:

Ekstra:

rope crunches:

5 sets

SS:

Lateral raise:

12 @ 10kg

10 @ 16kg

8 @ 16kg

10 @ 14kg

12 @ 12kg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I dag satser jeg på at få færdiggjort min opgave i medieanalyse. Jeg mangler en konklusion, en bedre indledning og generel finpudsning samt korrekturlæsning. Det burde være muligt at nå i dag - jeg er også 3 dage over den deadline jeg selv havde sat for den. Når jeg er færdig kan jeg påbegynde den næste :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

No6bach>> Takker! Oh no, har lige haft den diskussion på bb.dk. Som jeg skrev der - nogle tykke mænd i DK har skabt et dogme omkring den eneste acceptable er at drikke almindelig øl. Jeg er personligt fuldstændig ligeglad om man drikker light eller almindelig, men dem der drikker almindelig skal sjovt nok altid kommentere alt der afviger :wink: Jeg kan ikke engang lide øl, men drikker det for at blive beruset - og hvorfor så ikke spare lidt kcal samtidig og bruge dem på at æde i stedet.... det er BB!

Ha ha, den har man hørt tit - eller hvis man SLET ikke drikker. Oh the horror!! :blink: Folk er flokdyr, og det er deres egen dårlige samvittighed, der taler. Ligesom når man ikke gider at æde kage på job osv. "Koooom nuuuuu tag et stykke .... bare et lille et. Det skader sguda ikke bla bla bla". Så retfærdiggøre de nemlig, at de selv æder det lort og er i ynkelig skodform! :laugh:

Kommer snart forbi og henter mine drugs! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share