Mollerup Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 God tur i morgen, hvor lang tid regner i med det tager og at køre de 111km 3½ time? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 God tur i morgen, hvor lang tid regner i med det tager og at køre de 111km 3½ time?Under 4 timer får jeg at vide i mn høre-chokolade-bolle.Og mange tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted May 31, 2008 Author Report Share Posted May 31, 2008 (edited) En hurtig opdate- jeg skal ud i det gode vejr. Tøserunden er overstået, det gik ganske godt, men jeg gik dog sukkerkold undervejs (82 km) og måtte ned og sidde i græsset og få fyldt lidt på depoterne, det pitstop varede ca.6 min.Alligevel blev tiden ca.3:43 (igen lidt forvirring med gadets'ne og jeg glemte selvfølgelig selv at stoppe uret ) for de 112.4 km. Det giver en gns.hastighed på 30,2 km/t inkl.stop. Alt i alt godkendt. :4thumbup: Meget af det, må dog tilskrives Marianne, hun trak en stor del af læsset - da jeg var ved at gå kold, og de restende 30 km. Thank you!!! Edit: Revurdering af tid og distance. Edited May 31, 2008 by Candygirl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 En hurtig opdate- jeg skal ud i det gode vejr. Tøserunden er overstået, det gik ganske godt, men jeg gik dog sukkerkold undervejs (82 km) og måtte ned og sidde i græsset og få fyldt lidt på depoterne, det pitstop varede ca.6 min.Alligevel blev tiden ca.3:43 (igen lidt forvirring med gadets'ne og jeg glemte selvfølgelig selv at stoppe uret ) for de 112.4 km. Det giver en gns.hastighed på 30,2 km/t inkl.stop. Alt i alt godkendt. :4thumbup: Meget af det, må dog tilskrives Marianne, hun trak en stor del af læsset - da jeg var ved at gå kold, og de restende 30 km. Thank you!!! Edit: Revurdering af tid og distance.Selv tak, du Det var supergodt kørt - vi udgør et godt team og godt kommet igen ovenpå din lille krise :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Skide flot kørt - og ondt snit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 (edited) En opsummering af ons-søn i den forgangne ugeTirsdag tog jeg som skrevet til Jylland, så igen træning onsdag, men nåede det torsdag efter jeg kom hjem. TorsdagDet blev en tur op ad Hillerødmotorvejen over Farum, Høvelte og Birkerød. Ville egentlig være kørt mod Allerød, Uvelse, Bastrup og Ganløse mv. men missede, der hvor jeg skulle dreje, så besluttede mig for bare at fortsætte. Men da jeg havde kørt lidt ind ad Kongevejen, tænkte jeg "Nej, det kan ikke passe, at jeg ikke kan finde vej, jeg må kunne køre tilbage."Jeg fik så drejet, så jeg endte med at køre gennem Birkerød bymidte ikke særlig ideelt på en racer Og det ødelagde lidt mit snit, der på daværende tidspunkt var 33,4 km/t. Og så nævner vi ikke noget om medvind eller at jeg lå lidt på hjul af en Faktisk ganske god oplevelse - omkring Gladsaxe spotter jeg to et stykke foran mig, vi holdt nogenlunde afstand, så det ville jo nok passe med, at jeg kunne ligge på hjul, så øgede lidt. Og langsomt kan jeg da også se afstanden blive mindre. Jeg får kontakt, lige hvor man kører fra Hillerødmotorvejen til Frederiksborgvej. Jeg havde kunnet se at det hele tiden var den samme der trak, og da jeg får kontakt er der et lille hul mellem dem, så jeg kører op i anden position. Efter lidt tid kører jeg op i første position (man skal vel være lidt solidarisk), men bliver hurtigt overhalet igen... ok fair nok, jeg kan da godt ligge bagved. Jeg er blevet en del bedre til at holde hjul syntes jeg - og ligesådan med nedkørsler, får da også sat hastigheds PR med 58,6 km/t - mens jeg ligger på hjul nedad. Og følte jeg havde kontrol over det og var ikke nervøs - jeg opdagede faktisk først senere, at jeg havde kørt så stærkt.Nå men tilbage til ruten - det lykkes mig rent faktisk at finde tilbage til Farum, ad "nye" veje og derefter Ganløse og så var på kendt vej igen - kendt vej med meget modvind vel at mærke. Det var en hååård hjemtur. Distance: 64 kmGns.hastighed: 29,5 km/tMax.hastighed: 58,6 km/tGns.puls: 71%Maxpuls: 88%Fredag kørte jeg en tur med Jesper, som beskrevet i hans log endte ved Lydolph is.Det skulle være en trilletur, så jeg havde friske ben til lørdagens løb - så Jesper "fik lov" til at trække en del. Distance: 64 kmGns.hastighed: 26,3 km/tMax.hastighed: -Gns.puls: 57% Maxpuls: 86%Lørdag stod den i tøserundenstegnVi havde ønsket os en sen starttid, 2 timer og 18 minutter efter de første startede, men trods det stod vækkeuret til 6:30 Godt vi ikke skulle starte så tidligere. Vi kom fint afsted med S-toget sammen med en masse andre "tøser" og ankom til Køge. Nøøøj, der var mange cyklister - og så allesammen kvinder, sikke de kunne snakke. Vi var vist heller ikke i helt så god tid, som vi troede, men var da klar til start ca.10 minutter før.Her mødte vi også en ekspedient fra RBS, der hilste - så ved man da man er ved at være stamkunde Nå, vi nåede fra til start og holdt i anden position, dejligt så skulle vi ikke overhale så mange. ...og dog. Vi indhentede hurtigt startgruppen før os (der var 2 min mellem hver start) og gruppen før den, og før den, og før den... Måske de ekstra timers søvn alligevel havde været bedre brugt?! I starten var man (jeg) lettere overbærende og Marianne brugte sin klokke, men der var godt nok en del, der troede at en ringklokke betyder "Kig herhen, der kommer noget spændende - og bliv eeeeendelig liggende hvor I gør"Jeg kan oplyse, at det er ikke det det betyder, men "FLYT JER - NU!" Det fik de så afvide, på mere eller mindre pæne måder, da tålmodighed var opbrugt Vi havde snakket om lidt om hvordan man burde køre mht. tempo og pulsniveau... men det blev vist ikke holdt helt Ruten kan inddeles i tre stykker:1. del. De første ca. 40 km går sydpå. Med først et fladt stykke og dernæst en del stigninger. På dette stykke var der sidevind og medvind. Her havde vi ca. en gennmsnitshastighed på 33,5 km/t og puls 80%. Ingen problemer det gik bare over stok og sten.2. del. De næste godt 40 km går nordøst på over Fakse Ladeplads og Rødvig. Her var der modvind - bigtime! Det trak en tænder ud og vi sænkede også tempoet lidt, men det er altså ikke sjovt at gå fra 30-35-37 til under 30 - det føltes langsomt, og jeg havde i hvert fald en tendens til at tænke "ej, det kan ikke passe, jeg må give den lidt mere".Det gjorde også, at jeg langsomt blev trættere... jeg vidste at modvindsstykket ende ved ca.84 km - og allerede 19 km før kiggede jeg længselsfuldt på triptælleren.Vi havde holdt et par mini vand/spisepauser... og prøvet at spise lidt på cyklen - det mangler jeg godt nok træning i. Havde på daværende tidspunkt lidt kvalme og kunne ikke få energibaren ned, det var der ikke nok luft til, så jeg endte med at spytte en del ud igen. Vi fortsatte og jeg måtte et par gange ty til "en ned" og "vi er liiige nødt til at tage en lille triller". Det var desværre ikke nok, kvalmen fortsatte og jeg måtte ty til stop - overvejede lidt om jeg skulle knække mig, men før jeg kom af cyklen blev jeg svimmel, så fokus blev i stedet at holde mig oprejst. Mens vi stod der, kom der en offical vogn og spurgte om jeg var ok og om vi manglede noget. Det gjorde vi jo sådan set ikke, havde stadig nogle energibarer og mit sukkervand. Så stod jeg lidt der, indtil Marianne foreslog at jeg sat mig. Og det gjorde jeg så. Spiste lidt og drak noget mere - og blev langsomt klar igen. Og her skal det da også nævnes, at vi fik et par "er I ok?" med på vejen - positivt.Nå men jeg kom op igen, og vi startede lidt forsigtig med mig på hjul. Og så nåede vi heldigvis hurtigt 3. del: Medvindsstykket uden stigning :4thumbup: Benene kom igang igen, men syregrænsen var flyttet markant, måtte kæmpe bare der var en lille stigning, eller når Marianne satte fart på igen efter sving. Så jeg kan desværre ikke helt dele Mariannes oplevelse af den del af turen:Vi starter dog stille og roligt, men efter få kilometer rammer vi den nordvestgående del af rundturen, og det betyder MEDVIND Hold kæft, det kunne mærkes. Vi lå med 37-40 km/t uden at køre hårdt og nærmest fløj afsted. Selvfølgelig stadig med sving, så det nogle gange er sidevind, men overordnet kørte det ret godt.Sjovt som det samme kan mærkes så forskelligt. Men HOLD KÆFT hvor er jeg GLAD for at hun var der, og kunne trække mig med... det var virkelig guld værd. Og fedt (og imponerende) at hun stadig havde overskudet - kan man få en bedre makker (jeg følte mig så, som den dårligste makker - men håber, at jeg kan hjælpe en anden gang).Hun har som sagt, en del bedre ben, så da målet er inden for overskuelig afstand, syntes jeg Marianne skulle have mulighed for at give den gas det sidste stykke - hun skulle jo nødigt komme i mål med overskud Og så syntes jeg også, at hun fortjente en bedre tid end mig Så fløj hun afsted. Wrrrrooooooom! :bike:Med en del "træde, træde, træde, trille" kommer jeg i mål. Man skal så først have medaljen og en slip med stregkode, afleveres, så ens tid efterfølgende kan registreres. Og så skal man lige have taget et billede - og så står der reklamefolk - og damer med cykler, der er gået i stå midt i det hele. Så FLYT JER DA, JEG ER TRÆT OG VIL SIDDE NED - arrrgh! Da vi lidt senere henter diplomerne viser det sig så, at jeg er registreret med en tid 52 sekunder hurtigere end Marianne. Dét var vist ikke helt retfærdigt Men tiden var jo under alle omstændigheder godkendt - og specielt når man tager min sukkerkoldhed i betragtning Distance: 112,4 kmGns.hastighed: 30,2 km/tMax.hastighed: 48,5 km/tGns.puls: 74% (men 80% indtil mit "breakdown efter 2½ time)Maxpuls: 91%Og set i bagklogskabens lys - ja så har jeg lært en del. Hvor vigtigt det er at få mad og drikke. Hvor vigtigt der er at sige fra, så man holder sig under sine grænser. Nogen gange er vilje styrke ikke nok.Hvor vigtigt det er at have en god makker. :hippy: Søndag blev det først til en tur med Marianne og Jesper. Det skulle have været en trilletur, men det holdt ikke helt. Der blev i hvert fald i perioder kørt ok igennem, men dog også med plads til lidt rigtigt tril og en "siesta" ved Ledøje gadekær. Jeg havde lavet en rute gennem nye territorier (Brøndby, Vallensbæk og Albertslund) - der var ikke helt optimalt, når stifinderen ikke kender ruten på forhånd Distance: 50 kmGns.hastighed: 27,3 km/tHen mod aften en hygge tur på "sviger"-familebesøgDistance: 2*13,5 kmGns.hastighed: 23 km/t De nye cykler skulle vises frem. Og så fik de også en lille historie om tøserunden. Da jeg fortæller at min makker trak de sidste 30 km hjem... så de lidt undrende ud. Gik i virkelig hele vejen?! Puha... det var vist nok update for nu Edited June 2, 2008 by Candygirl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Aiiihh... Jeg får helt ondt af dig, når jeg læser, hvordan du havde det de sidste 30 km i lørdags. Du skjulte vist alligevel for mig, hvor slemt det var. Nu føler jeg bare, at jeg piskede dig frem Jeg var nu også superglad for at få dig med i mål Du skal helt sikkert nok få lov til at trække en dag :bike:De nye cykler skulle vises frem. Og så fik de også en lille historie om tøserunden. Da jeg fortæller at min makker trak de sidste 30 km hjem... så de lidt undrende ud. Gik i virkelig hele vejen?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Nå, vi nåede fra til start og holdt i anden position, dejligt så skulle vi ikke overhale så mange. ...og dog. Vi indhentede hurtigt startgruppen før os (der var 2 min mellem hver start) og gruppen før den, og før den, og før den... Måske de ekstra timers søvn alligevel havde været bedre brugt?! I starten var man (jeg) lettere overbærende og Marianne brugte sin klokke, men der var godt nok en del, der troede at en ringklokke betyder "Kig herhen, der kommer noget spændende - og bliv eeeeendelig liggende hvor I gør"Jeg kan oplyse, at det er ikke det det betyder, men "FLYT JER - NU!" Det fik de så afvide, på mere eller mindre pæne måder, da tålmodighed var opbrugt Jeg vil nødig have været dem du måtte "hæve tonen" overfor. ... Hen mod aften en hygge tur på "sviger"-familebesøgDistance: 2*13,5 kmGns.hastighed: 23 km/t De nye cykler skulle vises frem. Og så fik de også en lille historie om tøserunden. Da jeg fortæller at min makker trak de sidste 30 km hjem... så de lidt undrende ud. Gik i virkelig hele vejen?! Guld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 Aiiihh... Jeg får helt ondt af dig, når jeg læser, hvordan du havde det de sidste 30 km i lørdags. Du skjulte vist alligevel for mig, hvor slemt det var. Nu føler jeg bare, at jeg piskede dig frem Jeg var nu også superglad for at få dig med i mål Du skal helt sikkert nok få lov til at trække en dag :bike:Tak, jeg kan godt bruge lidt ynk. Tror nu det var ok, jeg blev presset lidt - ellers ved jeg ikke hvad min tid var blevet Og jeg ville jo heller ikke sænke dig for meget, så prøvede at hænge i så godt jeg kunne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Tak, jeg kan godt bruge lidt ynk. Tror nu det var ok, jeg blev presset lidt - ellers ved jeg ikke hvad min tid var blevet Og jeg ville jo heller ikke sænke dig for meget, så prøvede at hænge i så godt jeg kunne "sænke" - under hvilken overflade? Sejt kæmpet du - men SPIS SPIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Sejt kæmpet du - men SPIS SPISHaha - jeg kan lige høre Spock for mig... Sidder på spinningcyklen, timen er netop afsluttet og han siger bare SPIS SPIS SPIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 "sænke" - under hvilken overflade? Sejt kæmpety du - men SPIS SPISKæmpety? Kæmpe ty?... Skal vi erklære våbenhvile? Og ellers - tak, skal nok prøve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Kæmpety? Kæmpe ty?... Skal vi erklære våbenhvile? Og ellers - tak, skal nok prøveAltså - Christina - behøver du ligefrem at konstruere en fejl? Kan ikke se den fejl i mit indlæg - eller i Mariannes citat :4whistling: Men ok da - den våbenhvile tjener nok mig bedst - hvis man kan regne med at du kan stå for de mange fristelser! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 2, 2008 Author Report Share Posted June 2, 2008 Altså - Christina - behøver du ligefrem at konstruere en fejl? Kan ikke se den fejl i mit indlæg - eller i Mariannes citat :4whistling: Men ok da - den våbenhvile tjener nok mig bedst - hvis man kan regne med at du kan stå for de mange fristelser! Tror vist du er "kommet til" at bruge din mod-power Stå for fristelser, selfølgelig! Jeg kunne da aldrig finde på at drilleMed løgn bagefter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneN Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 (edited) Flot kørt og kæmpet Candy (og Marianne)! :bike: .. og et lækkert snit for turen :4thumbup: Med lidt flere søde sager næste gang så kan det da kun gå godt SNF tribute indlæg Edited June 3, 2008 by RuneN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Som vejret er, så misunder jeg godt nok jer, der cykler ude på landevejene. Hos mig er der sådan en varme, at indendørs cykling bliver direkte farligt efter kl. 12. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamix Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Tror vist du er "kommet til" at bruge din mod-power Stå for fristelser, selfølgelig! Jeg kunne da aldrig finde på at drilleS-e-l-f-ø-l-g-e-l-i-g (selvfølgelig) eller redder du den ? Måske ved at påstå, at det var en bevidst handling.:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Underordnet - der er erklæret våbenhvile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamix Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Underordnet - der er erklæret våbenhvile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 6, 2008 Author Report Share Posted June 6, 2008 Træningen har ligget lidt stille de sidste par dage, med en del mere eller mindre gode grunde, såsom trææætte ben, et sadelsiddesår og at jeg gik i gang med Stieg Larssons "Pigen der legede med ilden". Men i dag var jeg back in business med en Cykeltur med Marianne og MaxPowerTurplanlægningen blev lagt i Mariannes hænder og startede derfor på Amager i "ulykkeskrydset" Heldigvis skete der dog ikke noget. Først gik turen ad Vestamager - og det første fine stistykke. Der blev sat kul på kedlen og føringerne sat i system.Dernæst over broen ved Amagermotorvejen og rundt på nogle stier på Avedøre holme.Jeg er rigtigt positivt overrasket over hvor mange stier, der faktisk var og at det ikke var mere "gråt". Og så var en anden fordel jo få cyklister og INGEN lyskryds :4thumbup: Derneæst ud på Gl.Køgelandevej til Ishøj, med en lille lykke og tilbage igen. Da vi nåede til Avedøre Holme igen, var det tid til Maxpower pause (egentlig et ganske godt indslag - vi får det bare aldrig gjort, når det bare er M og jeg).Dernæst tilbage ad lidt andre stier over Avedøre Holme og så ud over Amager fælled.Også et rigtigt fint fladt og flot stykke (dog næsten lidt for lige). Der blev sat noget mere fart på og vi lå på ca.33-36 km/t. Det kunne mærkes og efter noget tid, blev der da også foreslået "en ned".Så kørte vi ind ad Kongelundsvej og mod Dragør og Lufthavn syd. På dette tidspunkt sneg Jesper sig ned bag ved, med kommentarerne "I gi'r den godt nok gas tøser", "Hvordan kan I blive ved?" ...tja, det kræver jo en god del cardiotræning Dejlig tur i højt solskin. Turen på Amager og Avedøre Holme trak helt sikkert op... det er lige før jeg ville ønske, at jeg boede uden for byen og alle de lyskryds - de er dumme Men så må man jo finde steder, med få lyskryds.TurdataDistance (eksl.transport)Gns.hastighed: 29,7 km/t Max hastighed: 42,5 km/tGns.puls: 67%Maxpuls: 88% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 Derneæst ud på Gl.Køgelandevej til Ishøj, med en lille lykke og tilbage igen. Da vi nåede til Avedøre Holme igen, var det tid til Maxpower pause (egentlig et ganske godt indslag - vi får det bare aldrig gjort, når det bare er M og jeg).Det bedste indslag. P'et i MaxP kan også stå for Pause Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 Først gik turen ad Vestamager - og det første fine stistykke. Der blev sat kul på kedlen og føringerne sat i system.Dernæst over broen ved Amagermotorvejen og rundt på nogle stier på Avedøre holme.Jeg er rigtigt positivt overrasket over hvor mange stier, der faktisk var og at det ikke var mere "gråt". Og så var en anden fordel jo få cyklister og INGEN lyskryds :4thumbup:Jeg vil sige, at turen også tog sig noget mere indbydende ud, end sidst jeg kørte der, hvor der var en del mere vind og overskyet Stierne er faktisk ret gode derude :bike: WROOOOOMMMMDet bedste indslag. P'et i MaxP kan også stå for Pause Ja, det er sq en meget god idé at lige tage sig et break og nyde naturen og selskabet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 8, 2008 Author Report Share Posted June 8, 2008 Lørdag blev det til en alenetur på raceren kombineret med besøg af mooar På vej derop (til Hørsholm) valgte jeg en ikke helt direkte vej, der skulle jo også lidt km i benene Rute.Dagens fokus lå på stigninger, hvor jeg jo er temmelig svag. Et par bakker gik ikke så godt, men det fik da også lykkes mig at tage en del bakker på stor klinge og i godt tempo... god følelse når man ikke mister så meget fart På stigningen ved Attemosevej (ca.15 hm over 500m), prøvede jeg at sætte mig længere tilbage på sadlen... kunne godt fornemme idéen i det, men det kræver vist lige lidt mere øvelse. Tror nu heller ikke at jeg sad nok tilbage.Og så prøvede jeg også at drikke rigeligt, jeg skulle jo nødigt lave endnu en "tøserunden" og desuden gøre det uden for store "uregelmæssigheder" i kørslen. Det gør bedre og bedre, men ikke verdens letteste disciplin syntes jeg.Stats for udturenDistance: 36 km (35 km eksl. lidt transport/bykørsel i starten - skulle lige et smut til cykelhandleren) Gns.hastighed: 29,6 km/tMax.hastighed: 46,3 km/tGns.puls: 76%Maxpuls: 88%Stats for hjemturenDistance: 18,3 km (26,4 km inkl. bykørsel - ved Strandvejen )Gns.hastighed: 35,3 km/t PR (32,8 km/t)Max.hastighed: 48,4 km/tGns.puls: 78% (77%)Maxpuls: 90%Jeg ved næsten ikke hvad der skete på hjemturen - jeg havde egentlig ikke tænkte mig at køre super stærkt. Men farten røg bare op, og så var det jo synd ligefrem at anstrenge sig for at holde den nede Jeg har endelig fundet ud af hvor Folehaven er, har dog en kraftig mistanke om at jeg kører den "omvendt" (fra Hørsholm mod Strandvejen) i forhold til visse andre, der er i hvert fald nogle ganske gode nedkørsler *Wrroooom*Ved Skodsborg så jeg en komme i mod mig, men vende op (eller jeg troede måske, at han stoppede og derfor kørte over vejen, men ved den efterfølgende stigningen kører han forbi mig Nå efter ham, da jeg når toppen... der gik lidt tid, vi kørte ca. samme hastighed og jeg havde stadig den der "jeg skal jo ikke kører stærkt" i baghovedet. Men gav pokker i det og fik lagt mig på hjul til lidt før Klampenborg, hvor jeg tænker jeg hellere må prøve at tage en føring. Kigger mig tilbage efter lidt - og finder ud af at han var drejet fra. Snydt *G*Nå, men jeg fortsætter gladeligt og får lagt mig lidt på hjul af en anden. Han kigger tilbage et par gange og ser lidt undrende ud over at jeg kan følge med. Ved tankstationen er der rødt, så jeg vil lægge mig forrest - endnu en gang for blot at konstatere, at han er drejet Så opdager jeg, at en ligger på hjul af mig, nu egentlig en ok fornemmelse Han kører forrest far Café Jorden rundt - og laver huller, så vi kan overhæle alle civilisterne, men gennemsnitshastigheden falder unægteligt noget, når man kommer til byen.Og tilbage til snittet - det var jo super højt, og tror nu ikke der var specielt meget vind. Anyways jeg er i hvert fald tilfreds - især taget i betragtning af at jeg ikke var superpresset, men at det bare kørte. Så skal jeg bare køre Tyren med det snit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 8, 2008 Author Report Share Posted June 8, 2008 Så har min aktive makker sørget for tilmelding tilEt motionscykelløb på 125 km. Der findes også en "motionsrace" variant, men der skal man kunne holde en gennemsnitsfart på 35 km/t - og det er nok liiiige i overkanten ...også selv om det først er til septemper løbet er. Ruten:Start og mål på Slotsholmen ved Christiansborg med masterkørsel ud af København via Kgs. Nytorv, Bredgade, Østerbro og Hellerup, videre ad Strandvejen, hvor løbet gives frit ved Klampenborg. Ruten fortsætter ad Strandvejen, hvor der kort før Helsingør drejes af mod Esrum, som er løbets nordligste punkt. Herfra køres der atter retur mod København ad en udfordrende rute. Feltet rammer igen København ved Valby. Fra Valby køres via Avedøre Holme gennem det smukke naturområde på Amager ad snørklede, men asfalterede strækninger til Islands Brygge på Amager. Herefter fortsættes over den nye bro fra Islands Brygge til Fisketorvet Shoppingcenter og videre ad Kalvebod Brygge til opløbet på Slotsholmen.Løbet indledes med masterkørsel ud af København, hvorefter det gives frit som et åbent motionscykelløb. Løbet afvikles under iagttagelse af færdselslovens bestemmelser. Der vil være depoter på ruten samt bespisning i målområdet. Hjelm påbudt.Nogen der kan fortælle hvad masterkørsel er? Er det sådan en vogn der ligger i front og holder en vis hastighed??Mere info: http://www.csccopenhagencycling.dk/info.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Masterkørsel er præcis hvad du regner med Fristende løb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.