CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Squat

3*10 @ 20 kg + stang i Falkoner

Lunges

3 @ 2*13 kg

8 @ 2*11 kg

8 @ 2*11 kg

Der var ikke plads til walking lunges, så prøvede første med det-ene-ben-frem-og-tilbage, så det andet ben osv. men det gjorde ondt i lænden, så holdt mig til stående.

...

Da jeg skulle ned at nogle trapper kunne jeg allerede mærke squat/lunges'ene i lårene :cry:

Fedt du er i gang med styrketræningen :4flex: men nu håber jeg ikke du helt har smadret dine ben, så de ikke kan cykle på lørdag :bike: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fedt du er i gang med styrketræningen :4flex: men nu håber jeg ikke du helt har smadret dine ben, så de ikke kan cykle på lørdag :bike: :smile:

Jeg skulle hilse og sige tak, og så spørge om du har styr på hvad stangen vejer i Falkoner? Candy håber meget på at det er 20kg. :tongue:

Og så vil jeg lige nævne at jeg har hørt en del rygter om et stort hjemmetræningsprojekt fra Candy, som hun måske selv har lyst til at konkretisere. :innocent:

Det er dejligt at se og læse der er fint skub i træningsmotivationen for tiden. Håber det smitter lidt. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle hilse og sige tak, og så spørge om du har styr på hvad stangen vejer i Falkoner? Candy håber meget på at det er 20kg. :tongue:

Og så vil jeg lige nævne at jeg har hørt en del rygter om et stort hjemmetræningsprojekt fra Candy, som hun måske selv har lyst til at konkretisere. :innocent:

Det er dejligt at se og læse der er fint skub i træningsmotivationen for tiden. Håber det smitter lidt. :shades:

Nu er det godt nok længe siden jeg har været i Falkoner, men jeg mener også stangen vejer 20 kg der :superman:

Fortæl, fortæl om hjemmetræningsprojekt.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det godt nok længe siden jeg har været i Falkoner, men jeg mener også stangen vejer 20 kg der :superman:

Fortæl, fortæl om hjemmetræningsprojekt.... :smile:

Du har nu hørt om det :tongue:

Men trænings-max har jo en pull-up bar i en dør derhjemme. Og jeg har tænkt, at man jo ikke rigtigt kan have sådan en derhjemme og så ikke kunne lave en pull up :blush: Så det er (et nok lidt langsigtet) projekt. Fik dog lavet et par negativer i morges.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.24

Som det kan læses i et par andre logs, var jeg søndag ude på en 100+ km tur med Maixe og Marianne.

Det var en god tur, med godt tempo, ingen regn og relativt få lyskryds - og ingen ondt i røven eller sukkerkoldhed.

Har fundet frem til nogle gels fra High5, de er lidt mere flydende en andre gels og dermed noget lettere at få ned (bedre konsistens) - og samtidig er gel jo meget nemmere at indtage under cykling end f.eks. energi barer.

Mandag d.25

Havde svært ved at komme ud af døren, men Maxie fik sparket mig afsted

Part 1: 4 km løb

Syntes stadig de 4 km er rimelig lange, men har så heller ikke været vild god til at passe løbetræning. Det hjælper så nok heller ikke, når træningen er i Frb.have og Søndermarken, især sidstnævnte er der forholdsvist mange stigninger/fald.

Distance: 4,0 km

Hastighed: 5:18 min/km

Gns.puls: 80% :dry:

Part 2: Styrketræning

Efter min første styrketræning torsdag har jeg haft massive doms i lår og mave, trapper og alt hvad der aktiverer mavemusklerne (f.eks. at rejse sig fra sofaen :innocent: ) gav anledning til sjove grimasser. Så tog den lidt mere med ro...

Dødløft

3*10 @ 25 kg

Hyperext.

3*10 @ bw

Mave på (skå)bænk

10+9+8

Mavedoms stadig meget tydelige... :gal:

Pulldown

3*10 @ 33 kg

Kickback

3*10/10 @ 6 kg

Curls

3*8/8 @ 8 kg

Armstrækninger på knæene

12+10+12

Det 2.sæt var med lidt mere samlet arme

Over and out

Link to comment
Share on other sites

Du er da en rimeligt sej tøs. :4thumbup:

Hvis jeg sætter PR i dag, bliver den dedicated til dig (plejer nemlig at lave en dedikation til én af MOL-pigerne).

Tak tak - men var nu først rigtig sej i morges, da jeg kom afsted til morgentræning, i regnvejr endda rain-animated-animation-rain-000400-large.gif

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Og lidt om dagens morgentræning

Spin basis

Som Arne tidligere har nævnt, er det nok en af de hårdeste basistimer, der er i hvert fald mulighed for at give den god gas - og det gjorde jeg :devil:

Er jo lidt ude af træning med det der programhuskning

Men der var selvfølgelig opvarmning og så tre blokke á ca. 10 minutter.

Blok 1 er gemt i Kims hjerne

Blok 2 var en pyramide serie

Med 30 sek roligt og så 20-30-40-50-60-60-50-40-30 sek bikespeed. (eller er egentlig lidt i tvivl om tidsangivelserne :innocent: - blame the instrucktor :tongue: )

Blok 3 var først opbygning til nogle slut-intervaller

2 min siddende

2 min stående

2 min siddende

3* (45 sek siddende bikespeed :bike: rul, stille sig op når man var klar igen)

Og så lige for at hoppe tilbage til regnvejret og starten på dagen. Jeg havde jo en aftale med Maxie om at jeg tog til spinning, så kunne han stå op og løbe.

Men akke nej... jeg smuttede ned og opdagede det regnede, heldigvis valgte jeg at gå op efter mit regntøj (good choice :4thumbup:). Men så blev Maxie pludselig til en :chicken: Tsk tsk :rolleyes:

Men jeg kom afsted og end da i rimelig tid. Det regnede desværre også da jeg var færdig, så de 10 km jeg efterfølgende havde til arbejde var ikke sjove, selvom jeg havde regntøj på ...kunne nok godt have brugt et par gummirojser :innocent:

post-13362-1219861326_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og så lige for at hoppe tilbage til regnvejret og starten på dagen. Jeg havde jo en aftale med Maxie om at jeg tog til spinning, så kunne han stå op og løbe.

Men akke nej... jeg smuttede ned og opdagede det regnede, heldigvis valgte jeg at gå op efter mit regntøj (good choice :4thumbup: ). Men så blev Maxie pludselig til en :chicken: Tsk tsk :rolleyes:

Hvorfor løbe i regnvejr, når man kan vente til lidt senere og løbe i fint løbevejr (i dag vil det sige stort set tørt :laugh:)?

Har du helt glemt hvor fornuftig jeg jo er? :tease:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.29

Først en gang løb

En lille øgning til 4,4 km.

Gns. tempo 4:52

Gns.puls 82%

Tempoet lyder jo sådan set ok, men det var ret ringe disponeret og jeg havde et par gåpauser (korte dog)...

Dernæst

Styrketræning

Squat

10 @ 40 kg

8 @ 40 kg, men lidt dybere

8 @ 40 kg

Bænkpres

10 @ 25 kg (jeg skal jo lige igang igen, men det kørte ok)

10 @ 25 kg

8 @ 30 kg

Lunges

10/10 @ 2*11 kg

8/8 @ 2*11 kg

8/8 @ 2*11 kg

Den bider skisme godt, lagde mærke til venstre var lidt svagere end højre.

Ab roll

3*5 @ knæene (det var det også sidst, der kom jeg bare til at skrive på tæerne :blush: )

Lat.pulldown

10 @ 33 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg, de sidste holdt hårdt

Siddende skulderpres

10 @ 8 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Db curls

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

Supersettet med

Kickback

6 @ 8 kg

6 @ 8 kg

8 @ 7 kg

8 @ 7 kg

Håber på knap så mange doms, som efter sidst omgang :hands:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Så er det vist tid for en bulk update

Lørdag d.30: Cykling

Vejret var fint, og havde masser af tid til en gang cykling. Maxie havde andre planer så det blev en alene, hvilket nu også var rigtigt dejligt, det er lang tid siden jeg har kørt alene og det kan også være ganske rart.

Jeg havde en del ben-doms, så ville starte roligt ud - prøvede at køre med ca. 100 rpm og en puls omk.74% og så hvilket gear der nu passede. Det føltes godt - og det var rart ikke at syre til.

Jeg havde planlagt en rute op mod Farum, derefter af lidt nye veje og hjem over Høsterkøb, Gl.Holte og Gentofte. Men det gik ikke helt som planlagt på de nye veje - og det blev til rigtigt nye veje. Fandt dog ruten lidt senere, men havde skåret lidt af distancen. Turen blev i alt på:

Distance: 62,8 km eksl. bykørsel (70 km i alt)

Hastighed: 30,0 km/t :bigsmile: (29,5 km/t alt inkl.)

Søndag d.31: Z-health

Jesper og jeg var til fest lørdag aften, så der var ikke det store energioverskud - og den energi der var blev brugt i sofaen :tongue: Dog satte Jesper på et tidspunkt en dvd med Z-health på og stille sig op og lavede fjollede ting. Og så kunne jeg jo ligeså godt joine ham fremfor bare at kigge på :wink:

Z-health kaldes vist et mobilitetsprogram og går ud på at man skal stå og svinge alle mulige (og umulige) led.

Nok lidt kedeligt i længden, men meget sjovt at prøve.

Mandag d.1: Løb + styrke

Løb 4,1 km

Ville løbe lidt langsommere i dag, da jeg ikke rigtigt har syntes jeg har kunne finde en ordentlig rytme og føle et overskud.

Løb med 11,2 km/t i snit... men det hjalp nu ikke vildt på oplevelsen - regner dog stadig på at den ligger og venter på mig.

Hastighed: 11,2 km/t ~ 5:18

Gns.puls: 76%

Derefter videre til:

Styrketræning

Db rows

10 @ 15 kg

2*10 @ 17 kg

Dejlig genkendelses glæde at køre denne øvelse, og der var til flere kg

Dødløft

2*8 @ 30 kg (Øgning 5 kg)

10 @ 30 kg

Kan nok godt øge igen..

Pulldown

3*8 @ 40 kg (øgning 7 kg)

Mave på (skå)bænk

10 lige

10 skrå

10 lige

10 skrå

De lige var en del lettere end de skrå, bør nok køre lidt flere skrå, nu da mit andet fullbody program indeholder ab roll og dermed vel går i de lige mavemuller(?).

Hyperext.

3*10 @ bw+5 kg (øgning 5 kg)

Armstrækninger på knæene

15 på knæ ...kan vist godt prøve med tæerne

8 på knæ, arme til kroppen

4 på tæer

4 på tæer

Kickback

3*10/10 @ 6 kg

Curls

8/8 @ 9 kg (øgning 1 kg)

8/8 @ 9 kg

6/6 @ 9 kg

Standing triceps extension

10 @ 7 kg

8 @ 8 kg (øgning 1 kg)

8 @ 8 kg

Tirsdag d.2: Spinning

Så blev det sørme igen tid til morgenspinning, savner jo lidt det der spinning.

Og når man først er kommet op og sidder på cyklen er det feeeedt :cool:

Benene var dog über ristet efter i går og kunne ikke rigtigt træde igennem - eller jo det kunne jeg vel, benene gav bare ret meget "lyd" fra sig og grænsen for min ydeevne var nok noget lavere end normalt. Det sås også tydeligt på pulstallene:

Gns.puls: 71% :dry:

Maxpuls: 86%

Link to comment
Share on other sites

Onsdag: Dobbeltspin

Stod den på dobbeltspin ved Kurt. Første time gik godt, og var noget i tvivl om jeg skulle køre anden time, men tænkte den da kunne køres som en udholdenhed. Desværre var der kun 6 til den time (den startede kl.19), så det var lidt svært at sidde at gemme sig. Men der var nu alligevel ikke meget tilbage i benene at give af.. :dry:

Torsdag var jeg til noget KRAM/sundhedsundersøgelse - mere om det senere. Men ellers valgte jeg at holde hvile op til i dag, hvor vi - Marianne, Jesper og jeg (og også Kermit og Gregers) skulle køre CSC copenhagen cykling, motionsløb på 125 km.

Søndag: "125" km cykleløb

Løbet startede klokken 8, så vi skulle tidligt af sted. Vejrudsigten sagde regn fra morgenstunden og så igen omkring kl.13, men der skulle vi jo gerne være i mål.

Jeg havde set at jorden var våd, men ikke at det regnede, men det kunne jeg desværre konstatere at det gjorde :sneaky2: , da vi trådte ud af døren.

Nå, men når man er noget så langt, og har fået en mand op af sygesengen, så vender man jo ikke bare om.

Det virkede ganske roligt og som om der var styr på det inden starten. Indtil vi fandt ud af, at vi skulle ned ad Slotsholmsgade mod Christiansborgsslotsplads, hvor alle i forvejen stod. Dvs. alle skulle ned af Slotsholmsgade og "vende rundt".

Ca.5 min forsinket gik starten - og noget specielt at køre over Kongens Nytorv, Bredgade mv. kunne køre midt på vejen, bilerne holder tilbage og det er ok at køre over for rødt :w00t:

Man skulle dog stadig være ret opmærksom, for ligeså snart der var den mindste vejindsnævring, mærkede man en tydelig domino/elastikeffekt og man skulle bremse op. Men folk var tilgengæld ret gode til både at give tegn og råbe "se op" og lignende. Dejligt :4thumbup: Det betyder altså rigtigt meget at man lige for en forvarsel.

Ellers var kørslen ud af byen ret langsom, og som sagt i ujævnt tempo. Farten blev sat lidt op, på bredere vejstykker, men hurtigt kom der et sving, en helle eller en smallere vej og tempoet røg ned igen. På dette stykke var der jo også en følgebil, til at holde tempoet (nede?).

Det startede først rigtigt oppe omkring Hørsholm. Jesper holdt en tissepause allerede omkring Klampenborg, og der kom vi bagest i feltet, faktisk også bag ved et par civile biler, så de skulle også lige overhales. Men det gjorde at vi lå relativt langt nede i feltet. Omkring/efter Hørsholm, kunne vi så se at gruppen var blevet splittet i to - og vi lå i den bagester. Jeg luftede tanken om, vi ikke skulle køre dem op... Jesper mente der var noget langt (det var der også, men...). Nå, men Marianne og jeg var friske, så vi strøg afsted. Farten blev skruet godt op med M i spidsen, til 45-48 km/t og vi fik da også indhentet føregruppen. Lidt sjovt at når man først ligger i gruppen føltes det slet ikke hårdt, men kampen for at komme derop er godt nok ond.

Det fik vi også at mærke en gang senere. Der var depot ved ca.55 km (som man nærmst ikke så, før man var kørt forbi), men Marianne nåede at køre derind, og Jesper og jeg stoppede op lidt efter. Marianne kom dog hurtigt videre... men der var alligevel danne et godt hul. Et ret stort et skulle det vise sig, det tog en del tid at køre op (M sagde vist 7 km), det var nok også fordi tempoet på det tidspunkt var noget højere - men op det skulle vi - og det kom vi også.

På dette tidspunkt var ryk, som oftest i forbindelse med sving/rundkørsler, ved at køre lidt ondt. Der skulle accellereres godt - og jeg hang vist også et par gange :gal:

På lange stræk virkede det dog næsten som "er det bare det". Når feltet bare kørte jævnt derudaf, og man havde en at ligge på hjul af, var det ikke noget problem at holde de ca. 40 km/t. Og faktisk også bakker føltes rimeligt lette.

Belært at tidligere erfaringer sørgede jeg for at få noget at spise jævntligt (ca. en gang i timen) og det var vist ganske passende - undgik i hvert fald at gå sukkerkold.

Ingen af os havde noget punkteringer (Juhuuu :cheer:), så det gik godt derudaf. Det sidste stykke var over Advedøre Holme og langs kanalen på Amagersiden. Det var sku lidt noget juks fra arrangørernes side. Dette stykke består jo af små stier - og med så mange ryttere, opstod der lidt nogle farlige situationer, da der ikke var spærret for modkørende. Desuden blev vi ret spredt - specielt over Kalvebod broen. Det var lidt ærgerligt for M og jeg havnede rimelig langt nede der, og det efterfølgende stykke, hvor der var medvind, var det stort set umuligt at få hentet noget. Vi lå med omkring 41-43 og man skulle nok have ligge et stykke over 45 for det havde rykket bare lidt.

Det sidste stykke var endnu mere håbløst, det gik ned Lossepladsvej (ok), Artillerivej (ok) og Islandsbrygge, men på dette sted var der brosten, derefter over et parkeringspladslignende område, en gang/cykelbro til Fisketorvet (med masse af anden trafik), og så på noget parkeringsplads-agtigt langs Kalvebodbrygge, hvor der også var brostensbelagte bump :rolleyes:

Jeg var godt sat fra andre der, lå sammen med en anden der, og så var det sådan set bare at give, hvad der var tilbage indtil, man kunne se målstregen.

Den blev krydset i en tid der sagde 3:49:10 (så vidt jeg kan se af mine date, glemte selvfølgelig at få trykket, da jeg krydsede målstregen :blush: )

Data for turen

Distance: 131,3 km - opmålt på MOLs ruteopmåler: http://tinyurl.com/64gono

Gns.hastighed: 34,3 km/t - Meeeeget bedre end målet b030.gif

Gns.puls: 69%

Max puls: 80%

post-13362-1220790327_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Og så et smut tilbage til torsdag.

Der kører en undersøgelse kaldet KRAM - Kost, Rygning, Alkohol og Motion

Den gennemføres i alt i 13 kommuner i løbet af 2007 og 2008 og her i september måned, er de så noget til Frederiksberg.

Alle borgere har skal så gerne udfylde et spørgeskema og desuden er 1500 udvalgt til at deltage i en udvidet undersøgelse. Jeg var en af de - vil jeg kalde - heldige, der også var udvalgt til at deltage i den udvidet undersøgelse. Den bestod i at få:

- Målt blodtryk

- Målt højde, vægt og fedtprocent

- Måling af lungefuntion og muskelstyrke

- Måling af knoglernes knoglemineral indhold

- Måling af kondital :w00t:

Man kunne bestillet tid på nettet, og så mødte man så op, og så foregik hver måling i et rum = en post, med et tilhørende nummer. Det var så bare at følge numrene - det fungerede særdeles godt.

Mine resultaterne var som følger:

- Blodtryk: 121/78

Skal ligge u.130/85 for at være "normalt" og u.120/80 for at være "optimalt". Så det var godkendt

- Højde, vægt og fedtprocent

Bortcensureret, ej godkendt.

- Lungefuntion

Lungefunktionen blev målt, ved at man pustede ind i et apparat med et rør (uden modstand), både den volumen man kunne puste ud blev målt, og hvor kraftigt man kunne puste (hvor meget luft, man kunne puste ud, det første sek).

Jeg kunne puste 4,62 l - hvilket er 123% i forhold til hvad man kan forvente i forhold til alder og højde og

jeg kunne puste 3,72 l ud det første sek (det tror jeg altså det var, lyder nu noget højt). Men tal var i hvert fald 111%.

Så også godkendt.

- Muskelstyrke

Der blev målt håndstyrke vha. en CoC lignende dims og armstyrke, ved at man skulle lave en slags bicepscurl, hvor kablet var fastgjort til en dims i gulvet, der ikke kunne flytte sig.

Mine tal var hhv. 35,2 kg (gns. 31,5) og 27 kg (gns 23,1) - igen godkendt.

- Måling af knoglernes knoglemineral indhold

Man fik taget et røgtent billede af hånden. Også fint, min score var -0,38 og skulle være større end -2,5.

- Måling af kondital

Det var jo så den interessante. Da der ikke var noget fysisk i vejen med mig (jeg har ikke pacemaker el.lign :tongue: ), skulle jeg udføre en watt-maxtest på kondicykel.

Kan ikke huske præcist hvad jeg startede på af watt og kan desværre ikke helt få det til at passe ind i de formler/retningslinier der er for udførsels af testen (start på 70 watt i 5 min og øg med 35 watt hvert 2. minut).

Men kørte 17 min og 10 sek og har fået oplyst at mit kondital er 44,6 - svarende til højt, for min aldersgruppe :bigsmile:

Og i betragtning at det jo er i forhold til vægt, så syntes jeg nu det er meget pænt. Og hvis min vægt f.eks var 2 kg mindre ville mit kondital være 45,7. Så det må jeg vist hellere komme i gang med :wink:

Efter alle stationerne, fik man gennmgået sine resultater og så blev man også spurgt om, man ville deltage i nogle flere undersøgelser. De ville gerne have valideret målemetoderne for knoglemineralindholde/fedtprocent og kondital.

Så i næste uge, skal jeg ind og have målt først nævnte i en DEXA scanner og sidst nævnte med ilt-apparatudstyr. Uhhh, det bliver sjawww :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så er der resultater :w00t:må hellere nøjes med mine egne

Min officielle tid er 3:49:58, så meget tæt på det forventet. Jeg blev nr.4 blandt kvinderne (47 i alt), og der var kun 6 af dem der kørte under 3:51, nr.7 kom i mål i 4:13.

Total placering nr. 55 ud af 248 - det er også godkendt syntes jeg :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt kørt i dag. Lyder til at i havde en noget alternativ tur, en alligevel en tur hvor i endte med hovedfeltet hjem! Altid dejligt :laugh:

Nu da udfaldet blev som det blev, så er jeg faktisk rigtig glad for at vores tur endte sådan. Følelsen af at være sat af feltet og arbejde så meget for at hente dem igen er da guld værd.

Var vi blevet sat ved depotet så vi skulle køre halvdelen af turen selv eller lade os hente af den sløve gruppen, så havde jeg måske ikke ment det samme. :laugh:

I kedede jer vel bravt deroppe foran eller hür? Ser meget frem til beretningen fra spids. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt kørt i dag. Lyder til at i havde en noget alternativ tur, en alligevel en tur hvor i endte med hovedfeltet hjem! Altid dejligt :laugh:
Godt kørt i dag. Lidt synd med de to huller i skulle lukke. Ja, det var ret fredeligt oppe i fronten bortset fra at folk tit gik i asfalten foran os.

Tak og tak. Og ja, i øjeblikket var det lidt surt, at hænge de to gange efter feltet. Men som Max også skriver, så endte det jo godt og det at vi også formåede at hente feltet to gange, giver egentlig bare en rigtig god følelse :devil:

Link to comment
Share on other sites

Candygirl er på vej til træning, men skal først lige om med noget affald, kommer i tanke om at hun har glemt sin iPod, som hun skal bruge under sit løb.

Op i lejligheden efter den og så ned og sætte tasken på cyklen. Så kommer hun i tanke om, at hun har glem sin vandflaske - man kunne jo bare købe en på vejen, men på den anden side har hun ingen kontanter og køen i fitnesscenteret er ofte lang. Hun kan vist lige så godt bare gå op efter den.

Hun begiver sig afsted. Og ganske rigtigt, der er mange mennesker, der er faktisk kø ved "fremmøde-computerne".

Ind og klæde om, hun skal først løbe og har derfor både iPod, GPS og pulsbælte med. Men hov - pulsbæltet skal sidde under BH'en, men der er ingen BH i tasken...

Der er selvfølgelig tale om en fiktiv historie for dagens træning bestod af:

Crosstrainer + styrke

Opvarmning: Crosstrainer 8 min

Lunges

3*10 @ 2*11 kg

Squat

8 @ stang

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Kørte godt, og det gik fint med at komme dybt. Måske lidt at gøre med rækkefølgen af øvelserne og jeg også havde strukket lidt ud, inden jeg startede.

Rows

8 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

Easy peasy - kan godt gå op i vægt igen

Ab rolls

Armstrækning

8+8+5 @ tæerne

Db Bic.curls

3*8 @ 9 kg

Standing tric. extension

3*10 @ 8 kg

Skulderpres

10+8+8 @ 9 kg

Crosstrainer

25 min "løb"

Link to comment
Share on other sites

Candygirl er på vej til træning, men skal først lige om med noget affald, kommer i tanke om at hun har glemt sin iPod, som hun skal bruge under sit løb.

Op i lejligheden efter den og så ned og sætte tasken på cyklen. Så kommer hun i tanke om, at hun har glem sin vandflaske - man kunne jo bare købe en på vejen, men på den anden side har hun ingen kontanter og køen i fitnesscenteret er ofte lang. Hun kan vist lige så godt bare gå op efter den.

Hun begiver sig afsted. Og ganske rigtigt, der er mange mennesker, der er faktisk kø ved "fremmøde-computerne".

Ind og klæde om, hun skal først løbe og har derfor både iPod, GPS og pulsbælte med. Men hov - pulsbæltet skal sidde under BH'en, men der er ingen BH i tasken...

Der er selvfølgelig tale om en fiktiv historie for dagens træning bestod af:

Kunne man forestille sig, uden at jeg er helt sikker, at pulsbæltet både kunne bruges som BH og pulsmåler. Omvendt er det måske helt urealistisk at forvente pulssignaler lige præcis dér.

:)

Link to comment
Share on other sites

Kunne man forestille sig, uden at jeg er helt sikker, at pulsbæltet både kunne bruges som BH og pulsmåler. Omvendt er det måske helt urealistisk at forvente pulssignaler lige præcis dér.

:)

Sikke kreativ du er :tongue:

Håber ikke der bliver brug for rådet, men hvis jeg skulle stå i samme situation, skal jeg have det i baghovedet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share