CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Håber du kom godt hjem, og du ved godt hvad det indebærer, you know what I mean notch notch say no more.

@ Spock: Hukommelsestab muligvis fordi der blev Hofteskålet en del i den russiske slavevodka? Men du var helt vild i varmen for at bunde af CG's sko :laugh: Og gnave i tøsernes arme :laugh: . Du var simpelthen for underholdende

Ja - valgte står mellem Smirnof og slavevodka og Spock vælger gang på gang "slaven". Troede der var bare en lidt stil over ham :bigsmile::tongue: Spock formely-known-as The Waterboy now-known-as Slave boy :laugh:

Og ja selvfølgelig kom jeg godt hjem :innocent:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hovedet er kommet sig ovenpå weekenden, men syntes godt nok, min krop værker. Ondt i læggene efter søndagsløb, ondt i hoftebøjen efter ???, samt stadig sovende fingre.

Ikke desto mindre stod den i dag på

Spinning øvet v/Christian Lykke feat. MarianneB

Opvarmning: 3 min siddende mellem, 2 min stående enkelt, 3 min siddende mellem, 2 min stående enkelt

Serie 1 (1)

4 runder á:

1 min siddende mellem (FYS8)

1 min stående enkelt - uændret belastning (FYS7)

Serie 2

(3) 7 min mellemtakt (FYS7-7½); 40 sek siddende, 20 sek stående

(4) 7 min stående enkelt. Hmm, kan ikke helt huske det a015.gif Men skulle køres med stigende belastning, som 2 min FYS7½, 2 min FYS8 og 3 min 8½

Serie 3

(6) 5 min "hemmeligt" c065.gif

(7) 7 min: 3 min stående mellemtakt (dog langsom - ...eller var det en hurtig enkelttakt), anyways godt flow. Dette var "op til toppen". e sidste 4 min var "nedkørsel", men med pres på.

Tallene i parantes refererer til tallene på pulsgrafen.

Pulsdata

Gns.puls: 162 ~ 80%

Maxpuls: 178 ~ 90%

post-13362-1191868418_thumb.jpg

Og så var der en mindre "skandale syntes jeg nok". Salen var godt fyldt, hvilket jo i sig selv er skønt :4thumbup: 10 min inde i timen, hvor opvarmningen er slut, kommer der så en vadende... der er et par cykler der er i stykker, og sat skilt på, så der er ingen ledige cykler er virker. Pænt irriterrende, at hun sådan vader rundt. :sneaky2:

5 minutter efter kommer der så en FitDK dame ind, hende den forsinket havde åbenbart billet til timen, så hun skulle tjekke om alle, der havde en cykel havde billet - men helt ærligt, midt i timen og mens vi er igang med intervaller!!! :crazy: Totalt forstyrrende, virkelig dårlig stil. :nonono:

Ok, en ting er, hvis man har billet og der ikke er nogle ledige cykler, når timen starter (hvorfor er det lige jeg kommer til at tænke på Arne og Kasper nu :laugh: ) - ja, så er det fair nok, at det bliver tjekket. Men 10-15 minutter inde i timen, må man sku bare bide i det sure æble!

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag aka i går

Det blev ikke til noget træning - ej heller hardcore, da jeg skrantede/skranter lidt

Havde stadig ondt, der ved hofte tingen og dertil ondt i halsen - og det kombineret med at jeg havde en jobsamtale onsdag morgen, valgte jeg at blive hjemme.

Onsdag

Dagen startede jo med jobsamtalen, halsen var stadig ret øm, men der var jo ikke andet at gøre end at spise et par panodiler og ellers ignorer det. Samtalen gik fint, bortset fra at jeg snublede lidt over ordene - men man skal jo være lidt nervøs ikk?! :blush:

Og "chefen" sluttede, da også af med at sige, at hun syntes kemien var god og at mine faglige kvalifikationer passede godt - så det var jo super dejligt :4thumbup:

...men ved nu ikke helt om jeg ville sige ja, hvis det var. Der var et par ting såsom kun 3 personer i afdelingen og at man skal sidde i et stort åbent kontorlandskab - ligesom man ser i amr. film :laugh: Nå ja - og så at det ligger langt fra den nærmeste FitDk :unhappy:

Men altså det ville jo stadig være rart, hvis de vil se mig til næste runde... :blush:

Og så til dagens træning... jeg kunne jo ikke bare ligge brak og ømheden havde faktisk også lagt sig, så derfor stod den først på

Løb: 5 min gang, 15 min løb, 5 min gang, 10 min løb, gang resten af vejen...

Havde GPS'en på - men ville den finde satelit signal? Rigtigt gættet, nej det ville den ikke. De andre gange er der kun 5 min, for lang tid syntes jeg, men til at overleve, men at den slet ikke finder det, heller ikke selvom man prøver at tænde og slukke den flere gange holder sku ikke :nonono: Giver den endnu et forsøg og ellers har Polar mig i røret :wink:

Men så må man jo opmåle "manuelt" aka på iForms hjemmeside.

Pulsdata og hastighed

De første 15 mins løb var tempoet 5:13 min/km og gns.puls 78%

De sidste 19 mins løb var tempoet 4:56 min/km og gns.puls 80% ...kunne hører en fyr lige bag mig - og han skulle jo ikke have lov at overhæle :blush:

post-13362-1192047153_thumb.jpg

Dernæst stod den på Spinning Øvet, beskrivelse kommer senere...

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Onsdag fortsat...

Spinning øvet i Royal

Så vidt vides var det Itcha, der var instruktør, men hun introducerede ikke sig selv, så det vides ikke helt.

Syntes det var en lidt rodet time, altså hun meldte ud, først 9 mins opvarmning, så serie 1 på 15 min (FYS7->8), serie 2 på 6 min (FYS8->9) og serie 3 på 13 min (FYS8->..). FINT!

Når det så er sagt, så formåede hun også at tælle ned, uden at fortælle hvor langt det interval vi skulle i gang med ville være og serie 1, bestod af nogle "korte dele", så et "par lange" og hvis der er tid til det et par "korte" til... øhhh, serien skal være 15 min, hvordan kan det være uklart, hvor mange intervaller der kan nås?! :sneaky2: Og så havde jeg jo nok foretrukket tidsangivelser til at starte med fremfor "kort" og lang".

Derudover så var hun også ude på gulvet et par gange, hentede selv vand... spurgte om andre skulle have det og "coachede" folk lidt i de to sidste serie. Sådan set fint nok, hun gjorde det ved dem, der ville og det gav dem sikkert lidt ekstra - MEN jeg syntes det forstyrrende SINDSYGT meget :sneaky2: ...musikken var ikke så høj, så man kunne tydligt høre hende, rette teknik mv og så skulle hun jo også rende frem og tilbage til anlægget for at holde øje med tiden.

Så opbygningen af timen var sådan set fin, det var måden den blev leveret på, bare ikke

Pulsdata

Gns.puls: 165 ~ 82%

Maxpuls: 179 ~ 91%

post-13362-1192048237_thumb.jpg

...hmmm, kan sku ikke komme meget over de der 90%. :sneaky2: Derudover mærkede jeg også lidt til hoften... og sovende fingre, på trods af at jeg havde et håndklæde med til styret. De stoppede dog igen efter timen, og den sovende fornemmelse er ret minimal nu. Men den der hofte bekymre mig lidt - aner ikke hvad det er kommet af, måske lunges?! Men kunne mærke det efter timen (eller faktisk allerede efter løbet :blush: ) bare jeg gik og især når jeg går op ad trapper, av av :unhappy:

Men lidt positivt var der da: Royal, så ud til at de har fået lavet deres cykler :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var Itcha. Hun skulle ellers være rigtigt god. :bigsmile:

Kører også timerne næste uge så giv hende en chance mere, pleeeeeeeeeeeeeeeezzzzze.. :blush:

Godt at høre cyklerne er blevet lavet - der har været masser af defekte cykler på det seneste - ret irriterende.

Lignede alt ellers sig selv i MIN cykelsal??? savner den jo... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag fortsat...

Spinning øvet i Royal

Så vidt vides var det Itcha, der var instruktør, men hun introducerede ikke sig selv, så det vides ikke helt.

Syntes det var en lidt rodet time, altså hun meldte ud, først 9 mins opvarmning, så serie 1 på 15 min (FYS7->8), serie 2 på 6 min (FYS8->9) og serie 3 på 13 min (FYS8->..). FINT!

Når det så er sagt, så formåede hun også at tælle ned, uden at fortælle hvor langt det interval vi skulle i gang med ville være og serie 1, bestod af nogle "korte dele", så et "par lange" og hvis der er tid til det et par "korte" til... øhhh, serien skal være 15 min, hvordan kan det være uklart, hvor mange intervaller der kan nås?! :sneaky2: Og så havde jeg jo nok foretrukket tidsangivelser til at starte med fremfor "kort" og lang".

Derudover så var hun også ude på gulvet et par gange, hentede selv vand... spurgte om andre skulle have det og "coachede" folk lidt i de to sidste serie. Sådan set fint nok, hun gjorde det ved dem, der ville og det gav dem sikkert lidt ekstra - MEN jeg syntes det forstyrrende SINDSYGT meget :sneaky2: ...musikken var ikke så høj, så man kunne tydligt høre hende, rette teknik mv og så skulle hun jo også rende frem og tilbage til anlægget for at holde øje med tiden.

Så opbygningen af timen var sådan set fin, det var måden den blev leveret på, bare ikke

Pulsdata

Gns.puls: 165 ~ 82%

Maxpuls: 179 ~ 91%

post-13362-1192048237_thumb.jpg

...hmmm, kan sku ikke komme meget over de der 90%. :sneaky2: Derudover mærkede jeg også lidt til hoften... og sovende fingre, på trods af at jeg havde et håndklæde med til styret. De stoppede dog igen efter timen, og den sovende fornemmelse er ret minimal nu. Men den der hofte bekymre mig lidt - aner ikke hvad det er kommet af, måske lunges?! Men kunne mærke det efter timen (eller faktisk allerede efter løbet :blush: ) bare jeg gik og især når jeg går op ad trapper, av av :unhappy:

Men lidt positivt var der da: Royal, så ud til at de har fået lavet deres cykler :tongue:

Der var en gang - for nogten tid siden - hvor jeg var "berygtet" som MOL's "onde" instruktøranmelder

Der var en gang - for ikke så længe siden - hvor jeg var MOL's pulskurve freak..

På begge poster har jeg nu fundet min afløser og overkvinde!!!

Og Lars: Det er MIN cykelsal - MIN!!

Link to comment
Share on other sites

Lignede alt ellers sig selv i MIN cykelsal??? savner den jo... :wub:
Og Lars: Det er MIN cykelsal - MIN!!
Ok, så VORES da.. :blush:
Ok så... :dry:

:tongue:

L: Det er MIN sut

A: Nej, det er MIN sut

L: MIIIIIIIN sut

A: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN sut

L: Hyyyyyyyyyl :crybaby: . Delesut?

A: Grynt :dry:

Kunne altså ikke lade være :laugh:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Der var en gang - for nogten tid siden - hvor jeg var "berygtet" som MOL's "onde" instruktøranmelder

Der var en gang - for ikke så længe siden - hvor jeg var MOL's pulskurve freak..

På begge poster har jeg nu fundet min afløser og overkvinde!!!

Og Lars: Det er MIN cykelsal - MIN!!

Hehe... ja, ups :laugh: Du må finde nye "titler", f.eks. MOL's største "taber" eller MOL's pulssnyder :tongue:

@Lars: Jo hun får da nok en chance til (så "ond" vil jeg jo heller ikke være). Og ja, cykelsalen ligner igen sig selv efter Arne og Kass har haft ommøblet den... - men din sal er det vist næppe, så få timer du tilbringer der :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der var tid til endnu en fridag i går, dog ikke fri fra træning

Dagens 1. træning

Styrke for ryg, bryst og tricoes/skulder

Dødløft

1*10 @ 25 kg

2*10 @ 30 kg

Rows

3*8-10 @ 30 kg

Bænkpres

1*10 @ 15 kg + stang (vil gætte på 12,5 kg -> 27,5 kg)

2*10 @ 20 (32,5 kg)

Stadig problemer med at holde strakte håndled :dry:

Armstrækkere

10+10+7 @ me

Db Kickback

1*8+6 @ 9 kg

2*8+8 @ 7 kg

Ikke en øvelse jeg er vant til, og 7 og 8 kg’ene var i brug, da jeg startede

Pushdown

1*10 @ 12,5 kg

2*8 @ 15 kg

Ihhh, vil have mere vægt på… :sneaky2:

Skulderpres

3 sæt. Også en uvant øvelse og eksperimenterende lidt med stående/siddende, og motorik

Lat.raise

3*8 @ 7 kg

Dagens 2. pas

Øvet v/Witten

Nu må jeg jo hellere være lidt mildere i min kritik Ej, det var en ok time, dog præget af meget høj puls fra undertegnede, der vist mere var et tegn på lettere sygdom i kroppen end at jeg gav den gas.

Kom i god tid og det blev tid til et kvarter opvarmning, selve timen bestod af:

Opvarmning

Serie 1 (2)

Bob bob… jeg har vist fået en prop, og kan ikke helt få det op - på lystavlen (...nogen der sagde overtræt?! :laugh: )

...eller, det var vist 5*1,5 min siddende mellemtakt, ½ min stående mellemtakt. Dejligt med en pulskurve, der kan hjælpe hukommelsen lidt på vej :blush:

Serie 2 (3)

6 min stående enkelttakt. Skulle ligge omkr. 80%, jeg lå på 84-86%, syntes jeg lavede nada, hvis jeg skruede mere af

4 min siddende ”køre lidt fra tempoet”. Han kom så med en kommentar om, at hvis man let kunne det, havde man for lidt belastning på – er jeg så ikke helt enig i, vi skulle jo kun ligge på 80% stående

Og så var der 4 minutter noget og en serie "3" Tak igen pulsgraf :blush: ...hjælper dog alligevel ikke helt på hukommelsen :innocent:

Serie 4: (6) Intervaller

6*30 siddende mellemtakt – tungt!!, 30 stående (langsomt)

Serie 5 (7)

1 min sådan a la recovery

2 min siddende mellemtakt

1 min stående enkelt

Pulsdata

Gns.puls: 171 ~ 86%

Maxpuls: 184 ~ 94%

post-13362-1192221983_thumb.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Status på sovende fingre

De sidste to gange, har jeg kørt med et håndklæde – med det resultat at min langemand begynder at sove i stedet for min lille og ringfinger, det stopper dog ret hurtigt efter timen. Og min lille finger er vist blevet 100% normalt og langemanden 95%... så det går fremad. :4thumbup:

Mht hoften søgte jeg lidt på nettet og vil gætte på det er Gluteus Minimus og/eller Gluteus Medius jeg har ondt i… og har konkludere, det må være løbet. Det går da også væk i løbet af 1½-2 dage, men har godt nok aldrig oplevet, at få ondt der før… og så af løb. :crazy::nonono:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Som Marianne også skriver, hvor er det skønt med weekend og masser af tid til træning :wub:

Sov endda længe, da det så passede med en spinning øvet og basis i Valby v/Diana (kl.10.30-12.30) ...jaja, jeg er ikke så hemmelig med hvor, hvornår og med hvem :tongue:

Havde ikke hørt, det bedste om hende, at hun kørte spin-spin (som "nogen" herinde, jo ikke er så meget til :tongue: ). Men nogengange skal man jo prøve noget nyt, så kastede mig ud i det uden de store forventninger.

Og når man gør det, bliver man jo, som regle positivt overrasket - og det gjorde jeg, meget endda. :4thumbup:

Men som forventet var der ikke meget "landevejstil" (læs trance, trommer b040.gif m.m. :laugh: ) over hendes musikstil, men meget pop'ish, med Sing Hallaluja (Dr.Alban... sikke minder om dans foran fjernsynet med MTV tændt :innocent: ), Tarzan mama mia, Do the Whistle... hehe, syntes nu det var cool, og blev i super duper humør af det a060.gif

(Ja, jeg skal vist snart "genopdrages", når hende Tanja kommer hjem :tongue: )

Der var dog to negative ting; 1 der var to mandlige snakke chatoller (syntes sku altid det er mændene)... og de blev ved og ved og ved... Det virkede til at de var "faste" på hendes timer, og der blev ikke sagt noget til det. I anden time, var jeg nødt til at sætte dem lidt på plads :blush: Men instruktøren var ved at fortælle næste serie, og deres snakkeri forstyrrede sku en del :nonono:

Den anden ting; et par af serierne var liiiidt bobbob. Den sidste serie i øvet time på 6 min, 15 sek siddende enkelt, 15 sek stående angreb, 15 sek siddende dob.takt, 15 sek såtende dob.takt. For det første positionsskift hvert 15. sekund - Nooooo a045.gif Og så endda dob.takt... :crazy: kørte to runder med dob.takt, dog kun siddende, resten kørte jeg bare resten som enkelttakt, dog med positionsskiftende.

På basistimenn var serierne, så korte at det var svært at få et rigtigt flow. Det er måske svært, når timen er så kort, men har kørt basis timer, hvor det lykkedes bedre.

Tror ikke jeg vil give mig i kast, med at gengive serierne.... men her er pulsdata

Spinning øvet

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 183 ~ 93%

Spinning øvet

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 181 ~ 92%

Bagefter var der tid til lit kort løb, på løbebånd: 12 min løb, 2 min gang, 3 min løb

Tempoet var mellem 11-11.5 km/t (5:30-5:15 min/km). Puuu, det var hårdt og med lidt lavere hastighed og højere puls, end det jeg ellers har løbet med :unhappy: Men det skyldes jo nok tidspunktet, lige efter to spinning timer

Løb

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls 173 ~ 87%

Hehe, ens gns.puls i alle tre "pas" - sjooovt :tease:

post-13362-1192281100_thumb.jpg

post-13362-1192281108_thumb.jpg

post-13362-1192281116_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Som Marianne også skriver, hvor er det skønt med weekend og masser af tid til træning :wub:

Sov endda længe, da det så passede med en spinning øvet og basis i Valby v/Diana (kl.10.30-12.30) ...jaja, jeg er ikke så hemmelig med hvor, hvornår og med hvem :tongue:

Hvad? Var den fremhævede del også henvendt til mig? :tongue:

Jeg skrev da ellers Adelgade i dag.... Og det var Kurt, som vi forsøgte at cycle hos for et par uger siden :laugh: Ham tror jeg også du vil synes om... Lækker trance og ikke det der sing-along-halleluja-pjat :tongue:

Ellers super lækker træning, du får fyret af der :superman:

God weekend :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hvad? Var den fremhævede del også henvendt til mig? :tongue:

Jeg skrev da ellers Adelgade i dag.... Og det var Kurt, som vi forsøgte at cycle hos for et par uger siden :laugh: Ham tror jeg også du vil synes om... Lækker trance og ikke det der sing-along-halleluja-pjat :tongue:

Ellers super lækker træning, du får fyret af der :superman:

God weekend :shades:

Ja, lidt - for du skrev hvor, men ikke med hvem, og så forstod jeg det egentlig som om, der var vikar på igen, og nysgerrig det er man jo :innocent:

Hmm, har kørt et par timer med ham, og han er altså ikke min ynglings-kop-the :tongue: Men savner nu lidt trance efter dagens time.

Og takker - og i lige måsen :moon: og go' Daaaaanmark :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Skulle jo liiige logge på MOL i morgen og fik så en pm fra Marianne om jeg skulle køre i Adelgade - og ja selvfølgelig skulle jeg da det. Så der var igen godt selskab til træningen

Spinning øvet/udholdenhed (75 min) v/Lykke

16 min opvarmning

3 runder bestående á (det hele enkelttakt :wub: ):

3 min stående

1 min siddende

3 min skiftnede stående og siddende hvert 15. sekund

2 min stående

1 min siddende

4 min stående (acc. de sidste 30 sek)

Hver runde lidt hårdere.

Jeg havde dog ikke helt så meget energi som i går og som det ses af grafen, blev runde 1 og 2 kørt med stort set samme gennemsnit (men dog med højere max i runde 2 :cool: ). Tænkte at det egentlig var lidt kedeligt, at runderne var helt ens, at runde 2 f.eks. ikke var mellemtakt, men fordi de var ens, var det jo muligt at sammenligne belastningen og sætte sig for hvilken man ville køre med den efterfølgende runde.

Så alt i alt en god (men ikke super) time.

Pulsdata (inkl. opvarmning)

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 181 ~ 92%

post-13362-1192360153_thumb.jpg

Og så lige lidt efterårsstemning til loggen - hvor er vejret skønt lige får tiden smitten.gif

efteraar2bwn7.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og så lige lidt efterårsstemning til loggen - hvor er vejret skønt lige får tiden smitten.gif

Ja efteråret er bare så dejligt med alle farverne :bigsmile: Selvom det er blæst er det en fantastisk årstidpost-15167-1192361624.gif

Der var dog to negative ting; 1 der var to mandlige snakke chatoller (syntes sku altid det er mændene)... og de blev ved og ved og ved... Det virkede til at de var "faste" på hendes timer, og der blev ikke sagt noget til det. I anden time, var jeg nødt til at sætte dem lidt på plads

:4thumbup: You go girl :tongue:

Det er så irriterende når folk snakker, :unhappy: og mænd er mindst lige så ofte dem som snakker :dry:

Link to comment
Share on other sites

Der var dog to negative ting; 1 der var to mandlige snakke chatoller (syntes sku altid det er mændene)... og de blev ved og ved og ved... Det virkede til at de var "faste" på hendes timer, og der blev ikke sagt noget til det. I anden time, var jeg nødt til at sætte dem lidt på plads :blush: Men instruktøren var ved at fortælle næste serie, og deres snakkeri forstyrrede sku en del :nonono:

Det skulle vel aldrig have været to herrer uden så meget hår på deres hoveder? Så har jeg nemlig også stiftet bekendskab med dem...

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel aldrig have været to herrer uden så meget hår på deres hoveder? Så har jeg nemlig også stiftet bekendskab med dem...

Jojo - og de havde lidt til både gården og gaden (mest gaden, eller rendestenen er det vel rettere, når det sidder lidt længere sydpå?! a015.gif ..og nej ikke langt :laugh:)

Link to comment
Share on other sites

Den opmærksomme læser (og dét er der i hvert fald en af, tak for det :wink:) vil bemærke at der ikke er blevet logført i 2 dage... ja I læste rigtigt TO dage. :blush: Og det skyldes ikke engang dovenskab, men at der ikke har været noget at logføre. c025.gif

En masse arbejde+sygdom+jobsamtale er ikke den bedste kombi, så alt energien er blevet lagt der de sidste to dage.

Har været oppe før kl.6 både mandag og tirsdag... - hvad sker der lige, at stå op så tidligt og mens det stadig er mørkt?! idiot2.gif Og så er det ikke engang for at træne c070.gif

Var også kvæstet da jeg endelig havde fri i dag... havde nok sovet et par timer, hvis jeg var taget hjem. Men fornuften tog ved mig... jeg havde ellers ikke engang fået tjekket, hvor der var kvalitetsspinning, men mente Adelgade måtte være et godt bud. - Ellers måtte jeg jo nøjes med at løbe og styrketræne (som om :tongue: ).

Men velankommet til Adelgade så jeg jo at Hr.Lykke stod på dagens program (havde han egentlig sagt til søndagstime.. så måske det lå i baghovedet. :blush: )

Gad dog ikke basistimen, måtte hellere få løbet lidt, så hoppede på løbebåndet:

Løb post-13362-1192652132.gif

Varighed: 20 min

Hastighed: 11-11,5 km/t

Gns.puls: 78%

...var ikke helt piece of cake, skulle kæmpe lidt for det :dry: Men det gik da :wink:

Derefter Spinning Øvet

Opvarmning

Serie 1

6* (30 sek stående enkelttakt (FYS6) + 30 sek siddende mellem (FYS7+))

Serie 2

...

Can't remember... :blush: eller også var det serie 1, der i virkeligheden var serie 2. Pulsgrafen er bare så jævn i serie 2, så det kan det næsten ikke være... a015.gif

Serie 3 - 1.bjerg

3 min stående enkelt

3 min skiftevis siddende og stående 15-15. Stadig enkelttakt, men en del højere rmp

3 min stående enkelt - igen hurtig enkelt takt, totalt ynling rmp :wub: (selvom jeg ikke ved hvor mange det var)

Hvorfor står der ikke sådan noget i de der venindebøger man havde, "Hvad er din ynglingsfarve?", "Hvad er din ynglingsskuespiller?", "Hvad er din ynglings rpm?" :laugh:

Serie 4: "Nedkørsel"

Serie 5 - 2.bjerg

Identisk med 1.bjerg

Serie 7 m.fl

5*30 sek siddende enkelt, 30 sek siddende mellem (acc)

Skulle gøre nas i benene... var lidt svært først at finde rette belastning, det føltes egentlig for let syntes jeg, men der skulle jo også være plads til at øge tempoet.

Tålmodigheden gav dog pote, tror aldrig mine stænger har gjort så nas :firebounce: Men på totalt ynglingsagtig måde. :wub:

Kunne sagtens presse mig selv mentalt, selv om benene sagde av av av.... dét skulle de ikke bestemme, de skal bare arbejde når jeg siger til. :devil:

Uhh, det er altså totalt ynglingstimer... kunne jo næsten sige at man bliver lykkelig med Lykke crazy2.gif

Nu, skal jeg jo også passe på med rosen, det kunne jo være han læst med (var vist blevet genkendt som Molbo *G*)

Men altså de der sidst 3 min af hvert bjerg i hurtig enkelttak og den sidste serie - og et lidt anderledes musikvalg end andre "gængse" instruktører er altså lige i min smag. smitten.gif

Mén man skal jo ikke glemme sine rødder - vi danskere skal jo helst brokke os - og igen (!!!) var der tog sludrechatoller (dog denne gang kvinder), der kom for sent og snakkede :nonono: Christian kom med en kommentar og de fik også en del blikke af min sidedame og jeg (de sad lige bag os)... og kom vist også med en lille kommentar, om at snak hører til udenfor på motionscyklerne pift.gif

Og hvis jeg nu skal holde onsdags traditionen, så var det ikke alle intervaller, der var helt skarpe på tiden (men det var mest de der 15 sek's :wink:)

Pulsdata

Gns.puls: 166 ~82%

Maxpuls 181 ~92% (holdt 1½ min!! på det 2. bjerg - det er da meget godt syntes jeg :innocent: )

post-13362-1192651933_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

...Og Btw har savnet jer :blush: Må lige få opdateret mig lidt herinde :bigsmile:

Vi har jo også savnet dig :bigsmile: Godt at have dig tilbage igen :smile:

Og jo jo - Chr. Lykke læser med. Jeg har sagt til ham, at han godt kan kommentere når han er herinde, men det er vist ikke så tit igen :wink:

Jeg bliver ellers helt ærgelig over, at jeg ikke var med på timen i dag, når jeg læser din beskrivelse :dry: men jeg tror nu mine ben er glade for at blive skånet lidt i dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share