CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Mén man skal jo ikke glemme sine rødder - vi danskere skal jo helst brokke os - og igen (!!!) var der tog sludrechatoller (dog denne gang kvinder), der kom for sent og snakkede :nonono: Christian kom med en kommentar og de fik også en del blikke af min sidedame og jeg (de sad lige bag os)... og kom vist også med en lille kommentar, om at snak hører til udenfor på motionscyklerne pift.gif

Og hvis jeg nu skal holde onsdags traditionen, så var det ikke alle intervaller, der var helt skarpe på tiden (men det var mest de der 15 sek's :wink:)

AHA!! Så ved jeg nu hvem du er! Efter jævnligt at have kunne læse på mol at vi har været på samme time... Jeg var sidedamen, der forsøgte den svære øvelse at sende rasende blikke tilbage over skulderen mod de formastelige og køre stående tempo samtidig... Spinning er jo en alvorlig sag!

Fedt at sidde ved siden af en, der giver gas! I mandags var jeg på en time, hvor jeg nærmest var den eneste i lokalet, der svedte, så det næsten var pinligt for mig. Rart at være flere!

Link to comment
Share on other sites

AHA!! Så ved jeg nu hvem du er! Efter jævnligt at have kunne læse på mol at vi har været på samme time... Jeg var sidedamen, der forsøgte den svære øvelse at sende rasende blikke tilbage over skulderen mod de formastelige og køre stående tempo samtidig... Spinning er jo en alvorlig sag!

Fedt at sidde ved siden af en, der giver gas! I mandags var jeg på en time, hvor jeg nærmest var den eneste i lokalet, der svedte, så det næsten var pinligt for mig. Rart at være flere!

Weee - så ved jeg også hvem du er. :cheer: Kunne godt genkende dig fra andre timer også. Og du gav den også gasss - og fik også lavet en pæn svedpøl, jeg mærkede konkurrencen :laugh:

Og lod også godt mærke til, at du også sendte blikke :laugh::tongue:

Vi ses forhåbentlig igen i spinningsalen snart :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo også savnet dig :bigsmile: Godt at have dig tilbage igen :smile:

Og jo jo - Chr. Lykke læser med. Jeg har sagt til ham, at han godt kan kommentere når han er herinde, men det er vist ikke så tit igen :wink:

Jeg bliver ellers helt ærgelig over, at jeg ikke var med på timen i dag, når jeg læser din beskrivelse :dry: men jeg tror nu mine ben er glade for at blive skånet lidt i dag :tongue:

Tak tak - det var også en meeeget lang pause :tongue:

Ja, timen har jeg jo beskrevet, men god det var den :cheer:

Skal du til HardCore i morgen (tør jo ikke love noget, men overvejer det kraftigt)

Link to comment
Share on other sites

Vi ses forhåbentlig igen i spinningsalen snart :wink:

Garanteret! Jeg er begyndt at træne en del i Adelgade - det er jo en sand guldgrube af god spinning! Næste gang hilser jeg - men man skal jo være ret sikker isin sag, før man siger til fremmede mennesker "er du Candygirl? " Sådan noget bliver let misforstået!

Håber i øvrigt at det går bedre med din sovende hånd.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak - det var også en meeeget lang pause :tongue:

Ja, timen har jeg jo beskrevet, men god det var den :cheer:

Skal du til HardCore i morgen (tør jo ikke love noget, men overvejer det kraftigt)

Heh... HardCore... Har tænkt på det :unsure: men skal også gennem styrkeprogram i morgen :wub:

Det kunne man jo måske nå inden og dermed sikre, at man var helt brændt af når timen startede :tongue:

Jeg er nok næsten samme sted - overvejer kraftigt, men tør ikke love noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Garanteret! Jeg er begyndt at træne en del i Adelgade - det er jo en sand guldgrube af god spinning! Næste gang hilser jeg - men man skal jo være ret sikker isin sag, før man siger til fremmede mennesker "er du Candygirl? " Sådan noget bliver let misforstået!

Håber i øvrigt at det går bedre med din sovende hånd.

Ja, jeg ved det. Men nu har jeg efterhånden mødt en del mennesker fra sådan nogle communities, og man rammer plet de fleste gange. Og ellers så er strategien bare at smutte, mens de stadig ligner et stort spm-tegn a020.gif - og ingenting fatter :laugh:

..og min hånd (fingre) sover faktisk stadig, nu har jeg bare vænnet mig til det :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Heh... HardCore... Jeg er nok næsten samme sted - overvejer kraftigt, men tør ikke love noget :laugh:

Skal du til HardCore i morgen (tør jo ikke love noget, men overvejer det kraftigt)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee :cheer::cheer::cheer: hvad tør I egentlig? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Efter overvældende pres, må jeg jo hellere få opdateret

Torsdag

Havde tidligt fri fra arbejde, så skyndte mig til styrke inden jeg kom på andre planer, det blev en omgang for overkroppen og bestod (ca.) af:

Dødløft

4*8-10 @ 30 kg

Eller var (forhåbentlig) lidt mere, da det var plus stang (fra ABC), sidst brugte jeg 25/30 kg, men det var de der stænger med faste skiver på

Rows

3*8-10 @ 30 kg

...same procedure as last time

Bænkpres (maskine)

3*8 @ 27,5 kg

Armstrækkere

10+10+9+10 @ me

Db Kickback

H: 3*10 @ 8 kg

V: 1*6 @ 8 kg, 3*10 @ 7 kg

..hmm, ved ikke lige om det er den rette måde at rette op på styrkeforskel a015.gif

Skulderpres

3*10->8 @ 7 kg

Det var vist det... får en del DOMS i ryggen, af at kører dette :blush:

Fredag

Havde planer her til aften, så træningen blev lagt inden arbejde. Først:

Spinning øvet v/Kim G

Opvarmning - 10 min

4 min frit,

3*2 min: 1 min roligt, 1 min "tempo". Siddende-stående-siddende.

Serie 1 - 5+6+7 min = 18 min

3 runder á:

2 min siddende

2 min stående mellem

Hhv- 1/2/3 min siddende mellem (angreb)

Serie 2 -20 min

2 runder på hver 10 min bestående á skiftesvis siddende (takt?) og stående angreb (samme belastning hele vejen)

Først 2-2 min, så 1½-1½ min, 1-1 min og ½-½ min

Ok time, men var ikke specielt godt kørende og det trak en del ned. Skulle virkelig arbejde, for at holde en nogenlunde puls - den faldt hurtigt og var lang tid om at stige. Det er selvfølgelig godt, hvis det er en varig tendens, da det vel er et udtryk for god form, men til en spinningtime, hvor det eneste målbare er ens puls, vil "man" jo gerne havde den ligger "godt" :innocent:

Pulsdata

Gns.puls: 159 ~ 78% :sneaky2:

Maxpuls: 176 ~ 89%

...og bemærklig, at der både er blevet målt kadance og distance :4thumbup: Det var der faktisk også sidst jeg cyklede i Adelgade - jeg må træde godt igennem, siden uret kan måle det uden det nødvendige udstyr. :tongue:

post-13362-1192827937_thumb.jpg

Derefter var det direkte videre (uden snak :innocent: ) til

Løb

Varighed: 12 min

Hastighed: 11,1 km/t (lidt langsommere end sidst, men ville gerne løbe med lidt overskud og få en god oplevelse)

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 168 ~ 84%

Det med overskuddet lykkedes, så det var rigtigt lækker :4thumbup: Men får dog stadig lidt ondt i hoften (venstre side), når jeg har løbet, men ikke så meget, som for to uger siden og det går rimeligt hurtigt væk igen. Så jeg fortsætter roligt fremad :smile:

The end

Link to comment
Share on other sites

Som sidste lørdag indfandt jeg mig i Valby kl.1030 til 2 timers spinning med Diana

Klog af skade, satte jeg mig lagt væk fra de mandlige snakke chartoller :tongue: Det var dog lidt svært - for der var rigtig godt fremmøde, omkr. 40 vil jeg tro :4thumbup:

Og der var igen rigtig tøsedansemusik, musik fra Cocktail, Madonna (noget ældre), lovesongs tilsat et beat mm... total feststemning og energizing :wub::w00t:

Spinning øvet

Opvarmning

Serie 1

5*40 sek siddende, 20 stående ...var vist dob.takt - der dog blev til mellemtakt

Serie 2

3 min siddende "nedkørsel" mellemtakt vist

4 min stående enkelttakt, 30/30 stående/siddende

Serie 3-4

Liiidt uklart :innocent:

Serie 5

Det var sådan en "drengene" mod "pigerne":5min med skiftevis 30sek stående angreb og 30sek stående enkelttakt, først angreb drengene, så pigerne osv..

Sådanne stunts syntes jeg normalt ikke fungerer så godt. Men syntes faktisk hun slap godt fra det, og fik motiveret en del "kom nu drenge pigerne ligger foran jer", "piger drengene skal da ikke have lov til at indhente jer, vel?!! NEEEEJ :superman:

Det blev skisme hårdt - rød zone all the wayy :wub:

Serie 6

4 mins "landevej"

Det var vist ikke helt meningen, at det skulle være "pause", men det var lidt tiltrængt :blush:

Serie 7

Kan ikke helt huske tiderne, men noget i retning af 1 min siddende dobbelttak, 30 sek stående

Kørte det i stedet som 1 min siddende enkelt, 30 sek siddende acc... lukkede bare øjene og kørte sku skønt :blush:

Serie 8: 5½ min stående enkelt takt, øget belastning hvert minut og også øget hastighed de sidste to minutter.

Endte godt oppe i det røde felt (igen). :devil:

I basistimen var et udpluk af seriene fra øvet timen

Pulsdata - øvet

Gns.puls: 166 ~ 82% (Uden opvarmning: 172 ~86%)

Maxpuls: 186 ~ 95%

Pulsdata - basis

Gns.puls: 166 ~ 82%

Maxpuls: 182 ~ 93%

post-13362-1192887075_thumb.jpg

post-13362-1192887086_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning, bestod af to pas

1. Løb

Længde: 4,4 km

Gns.hastighed: 11,2 km/t /5:14 min/km

Gns.puls: 157 ~ 76%

Ok, kunne dog godt have tænkt mig let mere overskud i benene. Men pulsen var jo faktisk ikke høj. :bigsmile:

Og så ville det også være rart, hvis den der GPS snart gad virke... den virkede slet ikke idag :sneaky2: Prøvede ellers og slukke og tænde den et par gange og lade uret lede efter sensoren (med succes), men GPS'en fandt ingen satelit og så er det jo et fedt :dry:

2. Spinning øvet

Motivationen til at komme afsted til spinning, var ikke såååå stor, men har fundet en ny motivationskilde: Det er jo ved at være så sk*** koldt - savnede helt at svede (var jo også lang tid siden sidst :laugh: ). Men spinning er jo bestemt en god måde at få varmen på.

Andre havde fået samme idé (eller også var deres motivation måske en anden), men i hvert fald var der næsten fuldt hus i Royal til eftermiddag. Dagens program bestod af:

Opvarmning 4 min frit

Opvarmning/serie 1 - 15 min

1 min siddende mellem

2 min stående tempo (let belastning)

3 min siddende mellem

4 min stående tempo (god belastning)

5 min: 45 sek angreb-15 sek "recovery" (så var vi igang :devil: ...og oppe på 92% af max :blush: )

Serie 2 - 15 min

5 min siddende enkelt

5 min: skiftesvis siddende mellem og stående mellem i intervaller á 10-50, 20-40, 30-30, 40-20, 50-10

5 min: 1½ min stående (hold niveauet), 3½ min siddende tempokørsel

Serie 3 - 15 min

10* 1 min stående angreb, 30 sek siddende.... damn kom sku godt derop af :superman::crazy: (ser fiiint ud på kurven :wub:)

Pulsdata

Gns.puls: 167 ~ 83%

Maxpuls: 183 ~ 93%

post-13362-1192986286_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Wow - du er faktisk mindst lige så god som Arne til at lave pulskurver. :w00t:

Især den sidste er jo nærmest en designer-kurve :shades:

Hende slikpigen er:

  • En endnu større gagets freak end mig
  • Er endnu mere nådesløs over for dårlige instruktører
  • Laver flottere pulskurver end mig
  • Træner mere end mig (periodevis)

EEEJJJ hun er ved at stjæle hele min identitet :blink:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hende slikpigen er:
  • En endnu større gagets freak end mig
  • Er endnu mere nådesløs over for dårlige instruktører
  • Laver flottere pulskurver end mig
  • Træner mere end mig (periodevis)

EEEJJJ hun er ved at stjæle hele min identitet :blink:

:tongue:

Ad.1 Yeah baby :cool: Sku bare noget hø, når ens gadgets ikke duer :nonono:

Ad.2. Ej, jeg er da en sød slikpigen, jeg er bare "hård, men retfærdig" :innocent:

Ad.3. Hvad definerer lige en flot pulskurve?! a015.gif Men det lyder som et kompliment - så tak a035.gif

Ad.4. Det er jeg nu ikke enig i... du kører tit dobbelt timer eller træner to gange om dagen, det gør jeg altså sjældent :wink:

Og jeg stjæler, da ikke din identitet, jeg tager bare alle de gode ting til mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ad.1 Yeah baby :cool: Sku bare noget hø, når ens gadgets ikke duer :nonono:

Ad.2. Ej, jeg er da en sød slikpigen, jeg er bare "hård, men retfærdig" :innocent:

Ad.3. Hvad definerer lige en flot pulskurve?! a015.gif Men det lyder som et kompliment - så tak a035.gif

Ad.4. Det er jeg nu ikke enig i... du kører tit dobbelt timer eller træner to gange om dagen, det gør jeg altså sjældent :wink:

Og jeg stjæler, da ikke din identitet, jeg tager bare alle de gode ting til mig :wink:

Angående 3: Den kurve fra i går - den er jo picture perfect som instruktøren kunne ha forstillet sig - alle de små toppe er hvor de skal være! Så du har været en meget lyttende og præcis deltager!

Og du er velkommen til at "stjæle" :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Angående 3: Den kurve fra i går - den er jo picture perfect som instruktøren kunne ha forstillet sig - alle de små toppe er hvor de skal være! Så du har været en meget lyttende og præcis deltager!

Og du er velkommen til at "stjæle" :bigsmile:

Vil nu mere sige, at det er min krop der gad lytte og gøre, hvad jeg bedte den om :tongue: Men ja, kurven for den sidste serie er ret fin :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dobbeltspin

Havde inden dagens træning overvejede forskellige valgmuligheder; restitutionstræning 1 time, restitutionstræning 2 timer, dob.spin for fuldt gas. a015.gif

Hældte mest til to timer - alt for sjældent, at jeg syntes jeg har energi nok når en time er gået , :blush: men så må man jo beslutte sig inden. Beslutningen gik egentlig også på at det skulle være restitution... men har altså virkelig svært ved ikke at give den gas, sidder og får helt dårlig samvittighed. a055.gif

Time 1 v/Lykken blev kørt, men kun med delvis gas

Kan ikke helt huske det første...

Serie 2

6*

1 min siddende enkelt

1 min stående enkelt

½ min siddende mellem

½ min stående mellem

Kæmpede med ikke at lade mig rive for meget med - det er altså ikke lige så sjovt. :unhappy:

Det skulle køres med samme belastning hele vejen - og det virkede ikke helt som jeg kørte det i dag, var nødt til at skrue lidt balastning af, når vi skulle køre mellem (eller om man vil på, når vi kørte det ene minut stående - ellers faldt pulsen.

Serie 3

4 min siddende

7 min stående, øget belastning over de 7 min

4 min "nedkørsel" -> mellemtakt, med gas (Candy: semigas)

Pulsdata

Gns.puls: 165 ~ 82%

Maxpuls: 179 ~ 91%

post-13362-1193083126_thumb.jpg

Efter 1.time, stod jo så det store valg - og bøjelighed af rygraden skulle findes :tongue: Blev dog pænt siddende (ligesom rullemarie :wink: ), men med en beslutning om, at det skulle være stille og roligt. - Og det blev det :blush:

Skulle dog først lige over et lille chok - det var ikke bare en øvet time, men en øvet udholdenhed, på 75 min :blink: Hvad ligner det, så får man lige motiveret sig selv til to timer, og så er time to en "lang" time :crazy:

Nå, det var det positivt, at det "bare" var udholdenhed - passede jo ok ind i min plan, men gjorde jo nok også at jeg ikke fik presset mig selv, så meget som jeg ellers ville have gjort (argh, ja det skulle jeg jo heller ikke - "men det skal man jo til spinning"... skal vist lige arbejde med lidt der :innocent: )

Min krop fungede sku heller ikke godt, fik ret ondt i ryggen og da da serie 2 blev meldt ud, og jeg kunne regne ud, at den ville slutte efter 52 min, besluttede jeg mig for at holde ud indtil da. Det blev så også understøttet af at min frokost ikke smagte så godt anden gang :tongue:

Time 2: Spinning øvet v/Kim Sjøberg

Opvarmning 10 min

Siddende mellem, vist med 3 min stående

Serie 1

Også 10 min, var vist kun siddende mellem/dobbelt (?)

Serie 2

4 runder a´

5 min siddende enkelt

3 min stående lidt over enkelt

...det ser kedeligt ud - og det var det også :laugh:

Pulsdata

Gns.puls: 159 ~ 78%

Maxpuls: 171 ~ 86%

post-13362-1193083133_thumb.jpg

Alt i alt en lortetræning - det bedste, dervist er at sige er, at jeg da blev træt af den og konklusionen må være at restitutionstræning er overvurderet!!

..ej lidt godt var der, fik god kritik, af min kritik - gæt selv af hvem (som i øvrigt, godt kunne tage at kommenterer lidt herinde på MOL :tongue: )

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hvilepuls

Jeg har en ting at tilstå :blush:

Den hvilepuls, jeg indtil nu har taget udgangspunkt i er ikke længere korrekt - dvs. min pulsreserve og dermed også %HRR er forkerte!!!! Oh noooooo 4.gif

I går inden jeg skulle ud og løbe, stod jeg og rodede lidt med mit pulsur (surprise :laugh: ). Nå, min puls var egentlig ret lav, så prøvede lige at stå stille og slappe af - og så kom den ned på 39. Jeg har hidtil regnet med at min hvilepuls var 40 (målt i april), men når den kommer ned på 39, mens jeg står, kunne det jo tyde på at den var faldet lidt b030.gif

Så det må jeg vist hellere få målt snarest - men gider altså ikke tage en våd pulsrem på, når jeg skal i seng :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hvilepuls

Jeg har en ting at tilstå :blush:

Den hvilepuls, jeg indtil nu har taget udgangspunkt i er ikke længere korrekt - dvs. min pulsreserve og dermed også %HRR er forkerte!!!! Oh noooooo 4.gif

I går inden jeg skulle ud og løbe, stod jeg og rodede lidt med mit pulsur (surprise :laugh: ). Nå, min puls var egentlig ret lav, så prøvede lige at stå stille og slappe af - og så kom den ned på 39. Jeg har hidtil regnet med at min hvilepuls var 40 (målt i april), men når den kommer ned på 39, mens jeg står, kunne det jo tyde på at den var faldet lidt b030.gif

Så det må jeg vist hellere få målt snarest - men gider altså ikke tage en våd pulsrem på, når jeg skal i seng :blush:

Åååååhhhh nej :cry:

Så skal du til at omregne alle de data tilbage i tiden. Og hvornår mon den er ændret? Kan du mon bare lave en interpolation mellem den nye værdi og den værdi du målte i april? Det kan jo også være, at den har ændret sig i spring? Mon der er lavet forskning på det område? Hvordan kan man overhovedet regne med noget som helst mere? :nonono:

:tongue:

Ellers super-lav hvilepuls under 39 :superman:

Link to comment
Share on other sites

Åååååhhhh nej :cry:

Så skal du til at omregne alle de data tilbage i tiden. Og hvornår mon den er ændret? Kan du mon bare lave en interpolation mellem den nye værdi og den værdi du målte i april? Det kan jo også være, at den har ændret sig i spring? Mon der er lavet forskning på det område? Hvordan kan man overhovedet regne med noget som helst mere? :nonono:

:tongue:

Ellers super-lav hvilepuls under 39 :superman:

Ja, jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg skal gøre... så mange åbne spørgsmål mimer.gif

Jeg har også lige været nødt til at vente en dag med at poste det herinde, skulle lige selv fordøje det :blush:

Tror nu bare jeg vil antage, at den tager en spring, den dag jeg måler pulsen :innocent:

Men det betyder jo, at en given puls (bpm), svarer til en højere %HRR :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kort update

Tirsdag blev den til en morgentime i Royal

Noget bedre energi i stængerne, end sidste time mandag. Vil gætte på gns.pulsen har været omkring/lige over 80% - men fik slettet data, inden jeg fik set på dem rulle.gif

Onsdag

Havde egentlig først planer om løb inden arbejde, men blev droppet til fordel for en dynedate :wub: (der lå dog ikke andre under dynen end mig :wink::tongue: )

Efter arbejde, var der også lige lidt overvejelser... havde ondt i mavsen :unhappy: Men altså det ville jeg jo også have selvom jeg ikke trænede. Så først

Løb (på løbebånd)

Varighed: 18 min

Gns.hastighed: 11,1 km/t. Gjorde for ondt at løbe hurtigere, men endelig lidt overskud ved denne hastighed

Gns.puls: 152 ~ 73%. God lav :4thumbup:

Og så var Spock jo tilbage på spinning cyklen, så det blev både til en basis og øvet time. Var dog ved at gå rigtig kold på øvet timen - var også ude og kaste lidt vand op bagefter :dry:

Basis

Gns.puls: 163 ~ 80%

Maxpuls: 180 ~ 92%

Øvet

Gns.puls: 159 ~ 78%

Maxpuls: 177 ~ 90%

Ikke imponerende data for time to :nonono:

Vil ikke give mig i kast med at gengive programmerne, for skarpe var udmeldingerne inden serierne nemlig ikke :wink:

Sidste serie var dog

4*1:15 stående enkelttakt, 0:45 siddende tempo/acc... dvs. 8 min ialt.

Men tiderne blev vist ikke helt overholdt, da serien reelt kun varede 6:45 - var der mon nogle der havde trætte stænger?! :tongue: Ok, det havde jeg jo også selv, så ingen brok herfra. :blush:

post-13362-1193259159_thumb.jpg

post-13362-1193259205_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Vil ikke give mig i kast med at gengive programmerne, for skarpe var udmeldingerne inden serierne nemlig ikke :wink:

Er du sikker? Hver serie blev da meldt ud flere gange?? både forinden og undervejs???

Eneste der ikke blev meldt ud SKULLE ikke meldes ud - nemlig 7 mins enkelttakt på FS7 - pointen var at du skulle lytte til din krop og holde FS7

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker? Hver serie blev da meldt ud flere gange?? både forinden og undervejs???

Eneste der ikke blev meldt ud SKULLE ikke meldes ud - nemlig 7 mins enkelttakt på FS7 - pointen var at du skulle lytte til din krop og holde FS7

Jeg tror I 2 - Candygirl og Spock har brug for en kommunikationskonsulent/coach - det lader i hvertfald ikke til at du bliver fortsået Lars :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror I 2 - Candygirl og Spock har brug for en kommunikationskonsulent/coach - det lader i hvertfald ikke til at du bliver fortsået Lars :tongue:

Jaja, bare fordi du gerne vil coache :tongue:

Er du sikker? Hver serie blev da meldt ud flere gange?? både forinden og undervejs???

Eneste der ikke blev meldt ud SKULLE ikke meldes ud - nemlig 7 mins enkelttakt på FS7 - pointen var at du skulle lytte til din krop og holde FS7

Ja jeg er ret sikker. Det var vist i anden time vi kørte 3 runder af 3*3 minutter=9 min. I første runde troede jeg egentlig at, en runde kun var 3 minutter og vi derefter skulle øge, men det kunne jeg jo så hører på FYS udmeldingerne ikke var tilfældet. (De var tilgengæld ret præcise. Nå ja, syntes nu også at et mål om et gns. på 90% i de sidste 6 min, var liiiidt optimistisk).

Og der var også på et tidspunkt hvor vi kørte angreb (mener det var det sidste serie i basis timen), der meldte du først angrebslængden ud 20 sek før - og ikke da du fortalte serien (jeg hørte det i hvert fald ikke).

Altså nu er det jo ikke fordi jeg bare vil være kritisk - men jeg havde altså flere gange undervejs følelsen af "hvad er det vi er i gang med at køre". Men har bestemt også prøvet værre - og er nok også at finde på cyklen næste uge :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share