Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d.26/08-08

Bænkpres: 5*60, 5*60, 2*100, 3*100, 2*100, 10*60, 10*60 (de første 2 sæt kørt med 5 seks pause).

- shake -

Suprine Rows: 15*bw, 15*bw, 15*bw - stort overskud! Hjælper kraftigt at smide en smule vægt :tongue:

Status på vægten er pt:

Vægt: 82,9 kg (-3,8kg siden d 29-07)

Fedt-%: 23,5 (-2,9% siden 29-07)

FFM: 63,4185 (-0,3927kg siden 29-07)

Mål:

Bryst: 108 (-2)

Talje: 78,5 (-3,5)

Hofte: 98 (-3)

Ben: 65,5 (-2) - på begge :blink:

H Arm: 41 (+1) - kan skyldes den mere regelmæssige træning :tongue:

V Arm: 39 (-)

Læg: Status quo (højre 37 venstre 36,5)

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d.28/08-08

1½ times kickboxing. Ingen træning i mandags - grundet lidt damevrøvl - men idag var jeg ovenpå og frisk igen! Bortset fra at maden godt nok lå højt oppe, på trods af jeg havde spist 3 timer inden træning :blink:

En blanding af 300g kød og 400g grønt kan min mave slet ikke fordøje særligt hurtigt...

Men var nice idag, og der var knald på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.03/09-08

Var nede og instruere damen + 'svigermor' i lidt maskiner og frivægtsøvelser, da de skal starte i et fitnesscenter.

Udover enkelt 1-sæts øvelser på blandede maskiner, fik jeg kørt:

Bænkpres: 10*60, 10*80, 8*80 * pause * 10*80, 10*60 (pausen er her udgjort af instruktioner i enkelte maskiner)

Inc curl: 8*17.5 , 8*17.5

Seated rowing: 6*60, 8*45, 10*30 (kørt ud i et et, som pyramide deload-agtigt)

Er sq et udmærket center de er ved at få stablet på benene over Kvickly i Roskilde. 200, måned (uden bindingsperiode!), og den eneste mangelvare de har er dødløft-platform (gulvet kan sikkert fint tage imod det, men det larmer nok lidt...)

Derudover er deres udstyr til dips/pull-ups lidt forfejlet, men det er så et mindre minus.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.04/09-08

1½ times kickboxing. Pænt hårdt efter omgangen igår, og især fordi der blev gået godt til den!

Blev ikke fokuseret så meget på kamp, tilgengæld blev der kørt meget styrke/konditionstræning, hvilket min krop ikke var så tilfreds med :tongue:

- men fin omgang trods alt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.08/09-08

1½ times kickboxing. Rigtig god omgang, tilgengæld sprang smerten i min arm frem ti-fold :unhappy:

Har haft ondt i armen ligesiden, og anvendeligheden (med vægt) er stærkt begrænset.. Sucks!

Skal have bestilt en tid ved lægen, så jeg kan få konstateret hvad det er der fucker op!

Link to comment
Share on other sites

Uh oh, så slacker jeg lidt igen :tongue:

Onsdag d.10/09-08

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*100, 5*100, 5*100, 5*100

Torsdag d.11/09-08

Bænkpres: 12*60, 6*90, 5*90, 10*60, 10*60, 10*60

Smed lige 2*40*bw @ Crunches ind imellem de sidste sæt.

Hånden gjorde lidt ondt under bænkpres, så satte vægten ned og gik efter et mindre pump istedet.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.15/09-08

Bænkpres: 10*60, 10*80, 10*80 - kæmpe smerte i armen (det sveg efterfølgende), så stoppede her.

- valgte derfor senere hen at ty til noget:

løb -> 20-30 min, fantastisk (hårdt!) :tongue:

Tirsdag d.16/09-08

Efter lidt pres fra tøserne på studiet, var jeg med til noget:

Pilates/ ??? (2 ting blandet :tongue:), en masse statisk træning / styrketræning med kropsvægt m.m. (lunges etc). Pænt hårdt alligevel ovenpå løbeturen igår.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.18/09-08

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*100, 5*100

Bænkpres: 10*60, 10*60, 10*60, 10*60, 10*60 (overstået på 3-4 min.. pump!)

Ud og hente nyt stativ -->

Aftenen gik med blandede 3-4 reps pull-ups, + 4-5 dips (adskillige sæt af hver). Altsammen kørt til armen begyndte at gøre ondt.

Lørdag d.20/09-08

Supersæts:

A1) Pullups: OH 10*bw, UH 10*bw, OH 8*bw, UH 10*bw

A2) Dips: 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw

B1) DB Curl: 8*20, 8*20

B2) leg-raise (maveøvelse): 20*bw, 20*bw

- og så kan det være der bliver fulgt op på sidste supersæt omgang senere... Lige pt trænger jeg til at få noget indenbords ovenpå den druk-omgang igår :tongue:

Nå, blev ikke mit supersæt jeg fortsatte... Tog lige en:

Bænkpres: 10*60, 10*60, 10*60

da jeg kom hjem fra arbejde for kort tid siden, og vil nu hoppe til køjs :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.22/09-08

1½ times kickboxing. Stille og rolig træning, efter jeg har været ved lægen.. Fik at vide at det nok var en overbelastet muskel (havde jeg selv håbet på, men føles bare ikke som det..), anyways fik at vide jeg skulle holde armen strakt og rotere underarmen nogle gange om dagen :blink: og det skulle så hjælpe iløbet af 2-4 uger... Lets see :smile:

Træningen blev kørt uden brug af højre arm, hvilket var spast nok - lidt unfair da vores træner ville pranke mig lidt, og satte os til at køre ren boksning :laugh: kæft jeg fægtede løs for ikke at blive totalt ydmyget :devil: - gik faktisk udmærket.

- derudover går det efterhånden okay med smidigheden.. Langt om længe, top nice!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.24/09-08

Bænkpres: 10*70, 10*75, 10*75, 12*75

Min arm gør rigtig nas, så aftalte med min mor at hun tilser den med noget massage dagligt i en uges tid - men så skal jeg også holde mig fra styrketræning i den periode :unhappy:

- kan vel også sagtens være fordi den er overanstrengt, at den smerter så meget (men hvorfor kun i yderpositionerne så?)

Anyways, der ryger noget kickboxing update herind... Derudover er der nok ret dødt i en uges tid ;-)

Link to comment
Share on other sites

Nå, må hellere lige opdatere på hvad der sker :smile:

Mandag d.29/09-08

1½ times kickboxing. Gik udmærket - skånede armen.

Har så været hos kiropraktor idag, for lige at få styr på damage-control (træt af der ikke var forbedringer).

Umiddelbart ville hun satse på det var mine extensorer/flexsorer, men ville ikke udelukke seneskedehindebetændelse eller lign fra første øjekast.

Fik noget akupunktur lignende sjov (en nål der bliver stukket ned i musklen, hvor den er spændt, hvorefter den bliver vibreret godt og grundigt :crazy: MEGET ubehageligt på større spændinger!), og ellers fik jeg blot nogle af musklerne trykket i bund.

Armen har været pænt øm hele dagen efterfølgende, så er spændt på at se hvor meget bedre det føles inden mandag, hvor jeg skal have #2 gang. Træningsforbud indtil da, så vil se om jeg kan overkomme lidt løb (satser ikke på det gør noget at løbe :bigsmile:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mandag d.13/10-08

1½ times kickboxing. Har fået 3 behandlinger hos kiropraktoren so far, og hun har ikke helt kunne få ram på det :unhappy:

Tog det stille og roligt idag, og deltog i alt der blev kørt - selv kamp! :bigsmile: Dog med let nedsat tempo, og med en smule mindre brug af armen.

- dog alt, alt, ALT for nice at få rørt sig lidt igen :biggrin:

Som det ser ud pt har jeg én gang mere hos kiropraktoren næste mandag, hvis ikke det går bedre inden da har hun rådet mig til at få en ultralydsscanning, men den tid den sorg!

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Fredag d.17/10-08

Bænkpres: 10*60, 10*70, 10*70, 10*70

Ingen smerte i armen, så det var lækkerier!

Søndag d.19/10-08

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*100, 5*100

Gik også fino nok.

Armen har sq haft godt af pausen, men dog døjer jeg stadig med albuen! Den vil bare ikke blive bedre :dry:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.20/10-08

1½ times kickboxing.. Suuupergodt! Kørte på under hele serien, og skippede kun 1 øvelse for at skåne armen! Ingen brok eller noget, så der blev kørt max på under kamptræningen! kæft det var optur! :bigsmile:

Dagens træning får sq 5 stjerner, da det var så optur ikke at have decideret smerte i armen :tongue:

- dog skal det nævnes at albuen stadg smerter, når jeg strækker til max :dry:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.22/10-08

Bænkpres: 10*60, 10*80, 8*80, 12*60, 2*60 CG (gjorde naller i armen).

Venstre hånd skred ud på 2 sæt med 80kg (gled ~3 cm) :dry:

Anyways, godt at mærke der stadig er god styrke :smile: - går jo hurtigt ned af bakke uden træning.. Især på 'diæt' (den har så ikke været taget så seriøst, da jeg har været syg.. Og så spiser jeg gerne lidt ekstra, for at svede lortet ud).

Derudover skal det siges at jeg forsøger at lave 30mins aktivitet på Wii Fitness'en dagligt også - hvilket faktisk giver ganske godt. At lave korrekt udførte Lunges (man kan se på en vægt indikator om man er langt nok nede, idet den registrerer hvor hårdt man skubber fra i forhold til ens vægt m.m.), og nogle frække yoga-øvelser er altså kinky nok, og kan let få en til at svede... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.23/10-08

1½ times kickboxing.. Har været til kiro tidligere idag + jeg har trænet 40 min på wii-fitness (yes! :tongue:), så var pænt busted da jeg mødte op... Anyways, gav den gas og fik en masse ud af det! Dog var jeg ved at blive sendt til tælling én gang :dry:

- jeg både elsker og hader når folk giver den gas, når det er blevet defineret som 'let opvarmning'... Kan godt li' at gi' den gas! - men er noget federe hvis begge er indstillet på det fra starten af :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.26/10-08

Bænkpres: 10*60, 5*90, 5*90, 5*90, 10*60

Dødløft: 10*60, 5*100, 5*110, 5*110

Fårk, både de 90kg BP og de 110kg DL var tunge :crazy:

- håber vitterligt det er pga drukturen fredag -> lørdag, og den kedelige kost lørdag, der er skyld i det :dry:

Lidt ekstra:

Standing DB-curl: 8*20, 8*20, 8*20

Crunches: 10*bw, 10*bw, 10*bw

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.27/10-08

1t15m kickboxing. Vi skulle slutte lidt før idag, så der var max pres på! - og var slet ikke oplagt.. Jeg bliver altid så tung, og overfyldt når jeg spiser pasta inden træning, men nu insisterede damen jo på at det var det vi skulle have :dry: (tøffelhelt! :tongue:)

Anyways, gav den godt med gas, men fik ikke rigtig kørt kamp :unhappy: Men det må jeg nå på torsdag så!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.29/10-08

Bænkpres: 10*60, 10*80, 10*80, 8*80

Standing DB-curl: 8*20, 8*20, 8*20, 8*20

Bænkpres gik fino, blev dog distraheret i starten af sidste sæt, så var en kamp at få rep 6,7,8 op :dry:

Armen var en smule øm efter, men ikke nær så slemt som det har været.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.30/10-08

1½ times kickboxing... Pænt hård træning, hvor tempoet blev holdt højt. Jeg fik presset mig selv så meget, at jeg end ikke kunne køre med på de sidste maveøvelser fuldt ud :dry: - kæft jeg glæder mig til den trappetur i nat :crazy:

Godt med energi, og dejligt meget kamp.. Så det var jo rimeligt rart!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share