Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Torsdag d.25/12-08

Kørte lidt pushups inden vi tog til ædegilde :smile:

Pushups: 50*bw, 40*bw, 40*bw

Ville gerne have trænet, men var knapt så god til at komme op tids nok til at nå det...

Lørdag d.27/12-08

Lidt hurtig træning, inden jeg hoppede til køjs

Bænkpres: 10*60, 10*75, 10*75, 10*75 (alle sæt kørt med benene oppe)

Dødløft: 5*60, 5*90, 5*90, 5*90

Ikke den store træning, men var lidt planlagt da jeg skulle på job i nat (fra 03.30 - 09.00)... Crashede lige 2 timer fra 14-16, og er nu på job igen frem til kl 23, for at stå op og tage på arbejde i nat igen :dry:

Godt man er ung og frisk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d.2/1-09

Dødløft: 5*60, 5*85, 5*85, 5*85, 5*85, 5*85, 5*85

Rimeligt træt krop - både mentalt og fysisk. Men da jeg næppe får trænet meget imorgen tog jeg lidt let DL alligevel :smile:

Pauser på 2-4 min mellem hvert sæt (kortere i enden for at nå et sæt mere inden work)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.31-08

Efter at have ligget søvnløs siden kl 6 røg jeg på lidt morgentræning:

Bænkpres: 10*60, 9*90, 6*90, 6*90, 6*90, 6*90, 15*60, 15*60, 12*60

Så kommer der lidt update fra work løbende, hvor jeg har taget en håndvægt med så jeg kan curle lidt :bigsmile:

So far:

Conc curl, højre: 6*20 (weak), 8*20, 8*20

Conc curl, venstre: 10*20 (med energi til flere :blink:), 10*20, 10*20

Håber jeg blot har utroligt dårlig stil med den højre :innocent: - håber på det retter sig op løbende :laugh:

Standing DB curl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

Standing DB curl, venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Hammer curl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

Hammer curl, venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.5/1-09

1t 45m kickboxing. Halvkedelig omgang idag. Fik kørt en masse opvarmning, og ellers var det primært præget af styrke/konditionstræning (hvor jævnt spændende er det at lave 40 strækkere/50 mave/ 60benbøjninger om og om igen? :dry:). Fik kørt cirka 20 min kamp alt i alt, og det var uden brug af ben :rudolph: Sluttede af med 15 min udstrækning, som var udover den normale tidsramme :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.8/1-09

For tredje nat i streg vågnede jeg kl 04 (sover kl ~00-01), og kunne ikke sove mere.. Tog lidt morgentræning kl 7.30

Bænkpres: 10*75, 10*75, 10*75, 10*75

Død krop og intet mentalt overskud.. Skulle kæmpe lidt i nogle af sættene :dry:

Denne fucked op rytme gjorde at jeg, efter at have overstået dagens gerninger, faldt i søvn kl 14 - for derefter at være for bombet til at tage til træning kl 19 :unhappy:

.. I nat skal jeg i det mindste på arbejde, så der er det okay at vågne kl 04 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.10/01-09

Bænkpres: 10*60, 8*85, 8*85, 8*85, 8*85, 8*85

Ordnet før arbejde.

Efter arbejde (kommer nok en del redigering):

Conc curl, højre: 9*20, 10*20, 8*20

- venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Standing DB curl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

- venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Hammer curl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

- venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.13/01-09

Puha, man bliver satme tung i hovedet af at læse op til eksamen. Efter 5 dage med 4 timers søvn om natten (pga arbejde) startede jeg tungt ud med at skulle læse fra igår af.

Sov 13 timer natten til mandag (dels pga jeg var død efter de 5 dage, men også for at være frisk) - dvs op kl 7. Læste frem til kl 15, hvor jeg faldt i søvn igen.. Vågnede kl 21.30, og var oppe til 01.00, hvor jeg så sov igen frem til kl 6.30 imorges... :w00t:

Anyways, et lille break:

Bænkpres: 10*60, 4*100, 4*100, 3*100, 3*100, 3*100 (3*100) - hader når jeg går igang med at skrive ind sent.. Kan vitterligt ikke huske om jeg har kørt 3 eller 4 sæt med 3*100 :blink:

Dødløft: 5*60, 10*80, 10*80, 10*80 - korte pauser giver et fino pump :smile:

Holdte lidt igen, da jeg satser på jeg skal til træning i aften! - redigering følger forhåbentligt senere :tongue:

Edit:

Så nåede jeg sq til træning.. Det holdt hårdt! 1½ times kickboxing... "aftensmaden" lå tæt på halsen da pulsen kom op, og blev der gennem hele træningen.. Har haft det skidt ligesiden jeg kom hjem, og har sågar haft et par fingre i halsen :dry: Det lettede en del, men har ondt i hovedet, og kvalme :unhappy:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.17/01-09

Bænkpres: 10*60, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 10*75, 9*75, 9*75, 35/4*75

Ramlede op i stangen på 3 sidste sæt :dry: - 5 min mellem hvert sæt (med untagelse af pausen mellem opvarmningssæt og første reelle sæt)

Den sidste blev grindet op for alle pengene, og nåede IKKE lockout - var satme tæt på jeg ikke fik den i stativet :crazy: mine arme var helt ristede og blev ret gelé-agtige da den steg opaf.. puha :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.18/01-09

Dødløft: 5*60, 3*115, 3*115, 3*115, 3*115, 3*115, 1*130

De 115 kg føltes tunge :blink: - kørte dog med ~1 mins pause mellem sættene. For lige at checke om jeg virkeligt var blevet weak-ling prøvede jeg lige en enkelt på 130, men de fløj dog fint op :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.20/01-09

1½ times kickboxing. Rart ikke at være handicappet mere efter det los i knæ-leddet :tongue: Anden træner på idag, som kørte det ganske interessant. Et par nye spændende øvelser, og en ny opvarmningsmetode, men desværre også et par øvelser der føltes ret ligegyldige (usammenhængende kombinationer m.m.).

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.23/01-09

Dødløft: 10*60, 10*60, 10*60

- havde planlagt i torsdags at jeg ville køre tunge singles fredag, men da jeg fik smadret min søvn (sov 2*1 time - dvs 1 time før natarbejde og 1 time efter) magtede jeg det ikke mentalt.. Så fyrede lige hurtigt 3 sæt af (med kort pause) for at belaste lænden lidt :smile:

Lørdag d.24/01-09

Stuck at work fra 10.30 - 23, men har taget en håndvægt med, så kører lidt blandet :smile:

Conc curls, højre: 8*20, 10*20, 10*20

Venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Standing DB curl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

venstre: 10*20, 10*20, 10*20

Hammercurl, højre: 10*20, 10*20, 10*20

venstre: 10*20, 10*20, 10*20

- bliver måske tilføjet noget senere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.26/01-09

1½ times kickboxing. Udmærket træning.. Stadig lidt for meget konditions/styrketræning (lidt trivielt at lave 40 benbøjninger, 40 strækkere, 40 mavebøjninger * 3 i rap.. :dry) - anyways, er jo meget godt for dem der ikke styrketræner ved siden af... Cirka 45 minutters kamp idag.. Var satme lækkert :smile: - efter sigende skulle der være lowkick i min vægtklasse lørdag, så ser ud til at jeg skal til kamp :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.28//01-09

Bænkpres: 10*60, 6*80, 6*80, 10*80, 12*80, 8*80

Lige en hurtig omgang :smile: Kørte de 3 første sæt med benene oppe, og kørte derefter ellers med lidt halvkorte pauser.

Holder mig dog i skindet hvad træning angår, da jeg 90% sikkert skal stille op til stævne lørdag, og gerne vil være fresh all around der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.31/01-09

Så kom dagen. Semifyldt med nerver tog jeg afsted mod Bispebjerg. Mødtes med de andre ude foran kl 11, og vi begiver os ind mod indvejning.

Vejede ind på 79,9kg uden tøj på, hvilket jo passede fint til -81kg.

Vi begiver os ind i lokalet, og konstaterer at det er rimeligt lille (ringen var cirka 4*4meter), fylder kæften med frugt og shake, og sidder ellers og venter. Ved 12 tiden finder vi ud af de har lagt kampliste frem i receptionen, og vi går ud for at se hvornår vi skal kæmpe. Vi lå rimeligt spredt fra 3 kamp til 13 kamp, hvor jeg self skulle have den 13... Fint, så har man lidt tid til at psyke sig selv op.

Som frygtet var der ikke mulighed for low-kick, men håbede på min modstander var lav, så jeg ville have en chance :tongue: (De der kæmper ved hvor SVÆRT det kan være, når modstanderen er +10cm højere end én selv). Hev fat i træneren for deres hold, og spurgte ind til hvem jeg skulle møde. Han præsenterer mig så for hans kæmper, som er 188cm høj (jeg er selv 176cm)... Fuck tænkte jeg, og "indså" at jeg nok ville tabe (selvom jeg ville give den gas og kæmpe aggressivt).

Tiden gik, langsomt vil nogen sige, og et par af vores havde været gennem møllen... (første vandt 3-0, og anden kæmper tabte 1-2). Da klokken blev omkring 15.30 gik jeg ned for at varme lidt op (adrenalin-niveauet begyndte at stige, og sommerfuglene baskede for fulde gardiner). Vi var desværre lidt i undertal, så da vores 3 kæmper var på (mens jeg varmede op) var der desværre ingen til at sparre lidt med mig :dry: Kørte lidt spark og noget udstrækning, og gik derefter ovenpå. Nåede lige at se sidste runde, hvor vores 3 mand gennemtævede sin modstander, og vandt med dommerstemmerne 3-0. Oh well, man skal jo ikke stille op med fuld blære, så da kæmperne til kamp12 gik i ringen, gik jeg ud for at dræne røret, skifte trøje m.m.

Den ene kæmper kom desværre galt afsted med knæet, så inden jeg nåede at dryppe af var der bud efter mig.. Rushede ind, og hoppede i udstyret :smile:

- så var det nu! Adrenalinen kom for fulde gardiner... Var heldigvis min 2 kamp, så var lidt mere forberedt end første gang jeg var til stævne, og kontrollerede det derfor en smule bedre.

Vi skulle gå 3*2 minutter (er kun vant til 2*2), så måtte spare lidt på energien.

Jeg hoppede ind i ringen, og hilste pænt på modstanderen. Så ringede klokken igang, og så gik det ellers hurtigt :smile: Første runde synes jeg selv faldt til hans favør, og vi gav den max gas. Vi fik hver 3 henstillinger i første runde (man har 3 henstillinger, så får man 3 advarsler hvor der bliver trukket point - og så bliver man diskvalificeret!), for at køre for hård kontakt.. Tror det kom lidt bag på os begge, da det ikke føltes særlig hårdt... Man måtte derfor prøve at styre sig, hvilket vi ikke klarede så godt :tongue:

2 runde påbegyndes.. Har rimeligt energioverskud, og forsøger at bevare overblikket samtidigt med jeg skal holde igen på slag og spark... 2 runde gik igang, og advarslerne fløj stadig gennem luften.. 2 runde var rimeligt lige, og var IMO ikke til nogens favør. 3 runde påbegyndes, og jeg kører på sidste advarsel hvor min modstander har 1 i reserve (dvs næste advarsel er jeg ude, hvor han kan tillade sig at dumme sig én gang). Indenfor det første halve minut får han en advarsel, og vi står lige. 3 runde kører jeg med rimeligt energi-overskud, og den er IMO til min favør, da jeg får en del slag og spark ind her. Med under 20 sekunder tilbage kører vi dog lidt op i gear igen, og han ender med at få sin sidste advarsel og bliver diskvalificeret.

MEGET mod min forventning dagen igennem kom jeg altså ud som vinder, men følte det var lidt skidt at det blev afgjort på den måde... Ifølge de kloge hoveder skulle pointsne dog være til min favør, så hvis runden var slut på alm vis der ville jeg stadig vinde :smile: - hvorvidt jeg havde fået tæv de sidste 20 sekunder finder vi dog ikke ud af... Det kan man (jeg) kun ærgre sig over.

Er dog rimeligt lækkert at få hevet en sejr hjem, når modstanderen var 12cm højere end en selv :bigsmile:

Edit: Vi var de eneste der præsterede at få brugt så mange henvisninger og advarsler for at kæmpe for hårdt :tongue:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.04/02-09

Ikke meget at notere. Var halvsløj, men skulle ud at spise.. Skønt kroppen stadig var død efter stævnet (for lidt søvn), var det på tide at komme igang.

Bænkpres: 12*60, 10*60, 10*60, 10*60

Torsdag d.05/02-09

1½ times kickboxing. God opvarmning, god energi m.m. Anderledes kamptræning, idet vi kørte uden skinner og med hårde handsker. Dertil var det tilladt at hive hinanden ned, sådan så man kunne køre gulvkamp. Gav godt med sved på panden, så var rigtig lækkert :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.08/02-09

Tog lige lidt pullups.

10*BW (OH), 10*BW (UH), 10*BW(OH)

Mandag d.09/02-09

Dødløft: 5*60, 3*100, 1*130, 1*150, 1*130, 1*130, 1*130, 5*100

Ville ikke engang køre tungt, da jeg ikke var helt minded på det, men eftersom det var længe siden så fik jeg lidt blod på tanden :devil: - de 150kg fløj ikke direkte op, men grindede ikke nær så meget som sidst, så er sq steget lidt styrkemæssigt selvom jeg ikke kører så tungt :bigsmile:

Derefter direkte til træning -->

1½ times kickboxing, hvori der var dejlig meget kamp! :biggrin: - det er for mig et kæmpe optursmoment. Det hele falder sq rimeligt godt i hak med kickboxing pt, da der er en del fremgang mht teknik og form - suuuuper nice!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.12/02-09

1½ times kickboxing. Efter ingen søvn om natten, og kun 2 timer inden træning (grundet studie) - hvilket ødelagde timingen af måltid inden træning - tog jeg til træning fuldstændig energiforladt. Kæmpede mig igennem, og gik kun død en enkelt gang da vi kørte 5-mandskamp (man kæmper et minut mod én modstander, så bliver han udskiftet med en ny frisk modstander som man kæmper mod et minut osv til man har kæmpet mod 5 forskellige).

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.16/02-09

Røg på lidt druk i weekenden, så ikke meget update derfra desværre.. Dog har det haft positiv indvirkning på vægten, da jeg for første gang i laaang tid vejede ind på mindre end 80kg mandag morgen :tongue:

1½ times kickboxing.. En MASSE kedelig opvarmning (cirka 50 min), efterfulgt af lidt boksetræning, og så lidt udstrækning. Ikke den bedste træning, men rart at få rørt sig lidt! Kondien spiller mere og mere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.21/02-09

Har haft lidt smerter i den venstre arm (underarmen er ved at være spændt på samme måde højre var, da jeg gik til kiropraktor med den.. - har forsøgt at løsne den selv, men ender bare op med at den svier og bliver megaøm :dry:)

Tog lidt let træning her efter arbejde, ikke optimal energi m.m., men var ret lige at få brugt kroppen en smule :smile:

Supersættede følgende 3 øvelser:

Pullups, OH: 10*bw, 8*bw, 6*bw, 4*bw, 2*bw

Pullups, UH: 10*bw, 8*bw, 6*bw, 4*bw, 2*bw

DB-curl: 9*20, 7*20, 5*20, 3*20, 2*20

Startede ud med at have lidt pause mellem hver øvelse... Jo færre reps, des mindre pause. Gav ikke det vilde pump, men satser også på at skulle træne imorgen, så det er fair nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.21/02-09

Bænkpres: 10*60, 8*80, 6*85, 4*90, 2*95

Tog lige en hurtig omgang (5-10min) inden jeg skulle på arbejde. Kom lidt sent i seng og lidt sent op, så havde ikke meget tid at give af.

Gav dog et semiokay pump, og gjorde ikke så ondt i armen (kunne dog mærkes). Har haft smurt den lidt med tigerbalsam, og det løsner sq okay :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share