Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Fredag d.03/07-09

Dødløft: 10*60, 5*100, 5*100, 5*100, 15*60 (i sidste sæt var de 2 første udført med fuld ROM - resten blev 'rowet' :smile:)

Derudover kan nævnes at vægten imorges viste 73,9kg - 1,3kg siden mandag morgen.. Puha - det er ikke godt :crazy: fedt-% viste 1,5% lavere, så det er ikke rent væske (men igen, det er en bioimpedansmåler, så hælder mere til spejlet...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag d.05/07-09

Nå efter en god søvn (7 timer for første gang i 1 uge!) - var det op og ud med aviser... Var relativt hurtigt færdig, så kunne lige bænkpresse inden jeg skulle videre på det næste arbejde :4thumbup:

Bænkpres: 10*60, 5*90, 5*90, 5*90, 8*80, 8*80

- ikke med lige så stort overskud som jeg tidligere har haft, men styrken har helt sikkert også taget et større hak denne uge! :dry: Vægten sagde, efter morgenaviser hvor der er svedt lidt, 73,3kg - hvilket giver mig -2kg denne uge so far :cry: ... Håber på den er lidt højere imorgen tidlig, hvor det er veje-dag... Hiver også målebånd frem, så der kan komme nogle tal på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.06/07-09

Fik en kammerat på besøg, og så gav vi den ellers semigas i 45 min :smile:

Bænkpres: 10*70, 10*70, 10*70, 10*70

DB-Rows: 10*35, 10*35, 10*35, 10*35 (4 sæt med hver side)

Curl: 15*10, 15*10, 15*10 - har fundet en måde at køre med den faste vægt på, således at den rammer rent i biceps... Gør satme nas, selvom det er med få kg :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Søndag d.12/07-09

Kan desværre ikke huske andet end: 5*10*75kg @ bænkpres

Søndag d.26/07-09

En stille opstart mens jeg stadig var ramt af sygdom... Kæft jeg hader at være fuldstændig kvæstet :dry:

Bænkpres: 10*70, 10*70, 10*70, 10*70, 10*70 - gav mig sq DOMS den efterfølgende dag :laugh:

Supersættet med: 3*50*bw @ crunches

Edit, tilføjede lige lidt info for d.12

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.30/07-09

1½ times kickboxing. Formen var fint præget af 1 måneds fravær med insane meget druk undervejs :tongue: Mine arme syrede fuldstændig tilsidst, hvorfor jeg fravalgte at kæmpe. Istedet kørte vi nogle hårde spark, hvor jeg fik konstateret at mine lowkicks ikke har mistet styrke :4thumbup: Smidigheden er lige så skidt som den plejer, så der har heldigvis ikke været set-back :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.01/08-09

Bænkpres: 10*75, 10*75, 10*75

Blev desværre ikke til mere, da armene var ristede efter torsdag (massivt kcal-underskud samt søvnmangel påvirker restitutionstiden gevaldigt :dry:)..

Tilgengæld daler vægten (kraftigt endda :blink: )

Hjemvendt efter ferie d. 23/07 sagde vægten 74 kg (+1 kg i forhold til vægten før ferie, på trods af 1½ døgns semi-faste).

Idag d.03/08 sagde morgenvægten 71.3kg... Hvilket både er godt og skidt. Er rart at se vægten endeligt daler, men jeg ved jo godt det ikke er rent fedt der ryger :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wupwup - mindes jeg fik trænet kort inden jeg tog til Jutland, men det kan jeg ikke helt huske nu :smile:

Mandag d.17/08-09

Bænkpres: 10*70, 10*70, 10*70, 10*70, 10*70

En let opstart efter en uges ferie i Jesperhus (jutland). Hyggeligt sted derovre, med fine aktivitetsmuligheder. Rent udholdenhedsmæssigt blev der dagligt tævet en stribe baner igennem i svømmehallen, samt en times tid på hoppepude (typisk á 2*30 min). Der blev godt nok revet i musklerne på en anden måde end de er vant til - hvilket var ret nice!

Min træning, både kickboxing og styrketræning, bliver dog lidt halvhjertet, da jeg stadig ikke er færdig med praktikken (dvs jeg stadig kan risikere at skulle ofre 19+ timer på arbejde visse dage) - har dog kun 2 uger tilbage i praktikken, hvorefter jeg ryger 10 dage til Portugal. Satser dog på at gå lidt træningsamok når jeg kommer retur, og indtil videre bare prøve at presse vægten nedaf! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan se jeg ikke har fået skrevet kickboxing ind - men var jeg til i tirsdags :]

Fredag d.21/08-09

Bænkpres: 10*75, 7*90, 6*90, 5*90, 14*70

Troede der var 70 kg på, hvilket betyder at min træning i mandags også har været med 75 kg :tongue: - utroligt som små skiver kan gemme sig for øjet :smile:

Det gav mig blod på tanden til de 90 kg, selvom jeg kun har sovet 2-4 timer de sidste 3 gang jeg har fået søvn...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.27/08-09

1½ times kickboxing... Kæft det var hårdt :bigsmile: Ikke noget pjat ala opvarmning som sådan, det var i fuldt udstyr fra starten af :smile:

- man brugte naturligvis dog de første par runder på at varme led m.m. op, men det var sq rart at der ikke var fokus på konditionstræning for vores vedkommende.

Min t-shirt kunne vrides efter træning, hvilket sjældent sker... Træning får 5 ud af 5 mulige stjerner idag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.29/08-09

Bænkpres: 10*60, 13*80, 10*80, 10*80, 15*60

- boom :} Efter lidt feriehalløj er vægten igen på vej ned (71,9kg @ morgenvægt), så det er rart at se styrken ikke er berørt som sådan :bigsmile:

Edit: Efter at have kigget en 4 sider baglæns i loggen ligner det faktisk en rep-PR... Så der er jo slet ikke noget at brokke sig over! :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.30/08-09

DB-Rows: 10*35, 10*35, 10*35 - en hurtig omgang inden work :smile:

Mandag d.31/08-09

1½ times kicksboxing. Kørte godt nok hurtigt død idag - men kosten har næppe været helt optimal anyways :smile: vægten er ihvertfald faldet et godt hak igen.... Men nærmer mig tilgengæld snart målet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.02/09-09

Bænkpres: 10*60, 3*100, 3*100, 2*100, 20*60, 20*60

DB Rows: 10*35, 10*35, 10*35, 10*35

I forbindelse med at jeg skal til Portugal imorgen og 10 dage frem, ville jeg lige teste styrken en smule nu jeg er nede omkring de 71kg :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share