Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Det vil jeg faktisk gerne, men hellere nogle rumænske dødløft, de dræber mine skinker.

Romænske dødløft har jeg selv rigtig god fremgang med. Har dog aldrig kunne finde ud af at overloade min bagside (glutes og hamstrings) med et koventionelt stance. Så hvis du bliver træt at koventionelle RDLs kan du jo prøve at gøre, som mig .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfor synes du det er vildt, 9 uger efter? :smile: Synes selv det lyder, som en meget fornuftig og realistisk stigning.

Jeg synes generelt, at den ser ret lee' ud (også de 2x2x1RM efter 8 uger). Jeg er bare ikke så vild med cykler, hvor det er iberegnet programmet, at man skal løfte en given vægt over ens eksisterende 1RM, tror jeg. Men jo 10 kg på to mdr. er da ikke urealistisk - har hørt noget vildere da, hvis man kan holde kadencen på det samme/andre programmer er det lige +60 kg på et år :smile:

Men det vil naturlgvis afhænge af ens nuværende træningserfaring. Det tager kalkulatoren dog ikke højde for, hvilket vil sige, at jo højere niveau du er på, des mere større fremgang (absolut, ikke relativt) skal du forvente. Dvs. hvis dit max er 300 kg, skal du lave 315 i den niende uge. :wink:

Jaja, det gælder jo nok bare om at sætte max realistisk - dvs. konservativt.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes generelt, at den ser ret lee' ud (også de 2x2x1RM efter 8 uger). Jeg er bare ikke så vild med cykler, hvor det er iberegnet programmet, at man skal løfte en given vægt over ens eksisterende 1RM, tror jeg. Men jo 10 kg på to mdr. er da ikke urealistisk - har hørt noget vildere da, hvis man kan holde kadencen på det samme/andre programmer er det lige +60 kg på et år :smile:

Men det vil naturlgvis afhænge af ens nuværende træningserfaring. Det tager kalkulatoren dog ikke højde for, hvilket vil sige, at jo højere niveau du er på, des mere større fremgang (absolut, ikke relativt) skal du forvente. Dvs. hvis dit max er 300 kg, skal du lave 315 i den niende uge. :wink:

Jaja, det gælder jo nok bare om at sætte max realistisk - dvs. konservativt.

Jeg er helt enig. Er heller ikke selv vild med cyklusser, som fortæller dig præcist hvad du SKAL løfte efter x antal tid.

Som du selv siger er der jo også klart forskel om stigningen skal være fra 200 - 210 eller fra 280 - 290. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Romænske dødløft har jeg selv rigtig god fremgang med. Har dog aldrig kunne finde ud af at overloade min bagside (glutes og hamstrings) med et koventionelt stance. Så hvis du bliver træt at koventionelle RDLs kan du jo prøve at gøre, som mig .

Damn, stivbenede sumodødløft, måske er det lige det der skal til for at få fat i mine glutes, synes aldrig rigtig de brænder. RDL har jeg dog rigtig nemt ved at få til at bide i skinkerne.

Nice avatar, han har næsten lige så store patkasser som den forrige!

Min kæreste fik øje på den anden avatar, og som forventet blev hendes mund meget stram, så tænkte jeg, det var på tide at skifte :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Damn, stivbenede sumodødløft, måske er det lige det der skal til for at få fat i mine glutes, synes aldrig rigtig de brænder. RDL har jeg dog rigtig nemt ved at få til at bide i skinkerne.

Det er ikke stivbenede sumodødløft med widestance RDLs. :smile: Forskellen er måske ikke den store, men den er der stadig.

Hvis du ikke har prøvet den før, så synes jeg helt sikkert at du skal give øvelsen et forsøg.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke stivbenede sumodødløft med widestance RDLs. :smile: Forskellen er måske ikke den store, men den er der stadig.

Hvis du ikke har prøvet den før, så synes jeg helt sikkert at du skal give øvelsen et forsøg.

Jeg kan ikke se hvad forskellen er, men den får et forsøg i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste fik øje på den anden avatar, og som forventet blev hendes mund meget stram, så tænkte jeg, det var på tide at skifte :laugh:

Kære Søren, det var ikke billedet, men teksten nedenunder. På med de naturlige plastikkasser igen!

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 21. nov. 2007

Hang cleans

4-5x3-5x60

OH squat

?x3-5x60

3x70

3x80

Dødløft

6x3x160

Pushpress bagpå

5x80

3x5x90

Low incl. DB pres

3x8x37,5 - kæft mand det var lee', men jeg har så heller ikke kørt noget lignende i månedsvis

Chest supported row

3x5x70

Dips

2x20

UH chins

10

8

Crunches m. pause i toppen

6x12

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 26. nov. 2007

Bænk

6x4x110

Hang cleans

5x3x85 - fuckede mit håndled op på en af reppene, nu gider jeg ikke før de håndled er helt iorden, så ingen VL før 2008.

Squat

6x2x145 - tunge

GMs

5x100

3x5x120

JS rows

4x100

3x5x90

Laterals

3x8x15

UH chins

2x10

1x8

Dips

2x20

Double crunches

3x15

Link to comment
Share on other sites

Træls med dine taberhåndled, men jeg kan høre, at de trods alt stadig kan holde til at spille en hel del violin :smile:

Vædede vi en kasse bajere om, hvem der var først på 200 i tokamp, eller hvordan var det nu? :tongue:

det, jeg mener, er; heal fast! :wink:

Jeg må begynde i Kono efter nytår så, hvis jeg skal indhente dig, din dumme dreng...

Link to comment
Share on other sites

Laver Kid ikke 80 + 110 allerede? Du er sq noget presset min dreng :-)

Yes he does :devil:

Men ved egentlig ikke om jeg kan trække så meget pt., men det kommer jo nok hurtigt, hvis jeg træner øvelsen lidt :tongue:

Bliver tjekket af doktormanden for brok i morgen.. det er vist det eneste, som kan stoppe mig nu :bigsmile:

Tror du i øvrigt ikke VL'ere har noget af den vildeste 2D-eksplosivitet, der findes?

Link to comment
Share on other sites

Yes he does :devil:

Men ved egentlig ikke om jeg kan trække så meget pt., men det kommer jo nok hurtigt, hvis jeg træner øvelsen lidt :tongue:

Bliver tjekket af doktormanden for brok i morgen.. det er vist det eneste, som kan stoppe mig nu :bigsmile:

Tror du i øvrigt ikke VL'ere har noget af den vildeste 2D-eksplosivitet, der findes?

Fuck mayn jeg krydser fingre for du har den vildeste gang brok :laugh:

Vl'ere har både overlegen 1D, 2D og 4D styrke, dog ingen 3D what so ever.

Link to comment
Share on other sites

Har du tænkt dig at stille op i vægtløftning nu fremover? eller noget tough styrkeløft 3-kamp med udstyr? :devil:

Skulle jeg vælge en af delene blev det VL, tror næppe jeg nogensinde kommer i udstyr igen, andet end lige for sjovs skyld måske. Det dur jo heller ikke nu hvor min klasse er så lee' :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men stiller du så op i vægtløftning i nær fremtid?

det også nemmere da man ikke skal slås med alt det udstyr :w00t:

For ikke at nævne hvor lee'/tough det er at løfte ting op over hovedet :superman:

Men, jeg er jo snart 30, så ved ikke om det er umagen værd, måske.

Træning onsdag 28. nov. 2007

Dødløft

6x4x160

Low incl db pres

3x8x40

Chest supported row

3x6x70

Dips

2x20

UH chins

2x8

1x4

Kabel crunches

3x8x40

Pushpress

3x8x60

BB cheat curls (stangen så ensom ud :innocent:)

2x60

4x60

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 1. dec. 2007

DB snatches/swing eller hvad det nu hedder (udført lissom KB snatches)

30/30x25kg

4x15/15x25kg

Blev godt forpustet og brændte min lænd HELT af, helt sikkert ikke sidste gang det prøves, måske et fast lørdagsindslag.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share