Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Jeg fik sovet lidt mere og mavesystemet er sådan ok igen... Jeg har længe haft en plan om at begynde de fleste dage med at lege lidt med min 17 kgs Powerbag - så hvorfor ikke i dag!!!

Ikke noget vildt - men en god start på en dag!

PS: Da jeg hørte hvor mange kg andre var lettere dagen efter 24 timers, frygtede jeg vægten her til morgen - men den sagde 122,4 - puha!

..Hmmm også maveproblemer her :dry: - og lav morgenvægt både i går og i dag. I går næsten 4 kg mindre end lørdag morgen...!! Tror nu også jeg var pænt dehydreret.

Hvor mange kg er det ellers du har hørt om?!

Godt gået at få startet dagen lidt aktivt.. gør jeg ikke selv, har nemlig sagt at i dag tager jeg fri :bigsmile: - og sådan er dét bare. Trænger altså til at få sovet igennem :blush: - og slappet af. Men det kan man jo også gøre med trænining - i aften en gang

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været oppe siden 3.45 med maveproblemer - så morgentimen med Posh Mette bliver vist ikke til noget - ØV

Øv at du ikke kom... Det var min sidste morgentime i Boltens, og den var :devil: på den goe måde

post-125-1190701235_thumb.jpg

PS: Da jeg hørte hvor mange kg andre var lettere dagen efter 24 timers, frygtede jeg vægten her til morgen - men den sagde 122,4 - puha!
..Hmmm også maveproblemer her
:dry:
- og lav morgenvægt både i går og i dag. I går næsten 4 kg mindre end lørdag morgen...!! Tror nu også jeg var pænt dehydreret.

Hvor mange kg er det ellers du har hørt om?!

Min vægt har ikke rørt sig ud af stedet, men jeg fik også drukket igennem på eventen

- det har i hvert fald ikke noget med de få gram chokolade jeg fik klemt ned, vel Arne?
:innocent:
Link to comment
Share on other sites

Øv at du ikke kom... Det var min sidste morgentime i Boltens, og den var :devil: på den goe måde

Min vægt har ikke rørt sig ud af stedet, men jeg fik også drukket igennem på eventen

- det har i hvert fald ikke noget med de få gram chokolade jeg fik klemt ned, vel Arne? :innocent:

Hehe, syntes nu også jeg fik rigeligt med chokolaaade :wub:

Det er sku nok mere væsken der er skyld i mit udsving... a055.gif

Vil altså også snart gerne joine en af dine timer, hvis man må snige sig med ind :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, syntes nu også jeg fik rigeligt med chokolaaade :wub:

Det er sku nok mere væsken der er skyld i mit udsving... a055.gif

Vil altså også snart gerne joine en af dine timer, hvis man må snige sig med ind :innocent:

Jeg kan bestikkes... med chokolade :laugh:
Det kan vi sikkert godt finde ud af :cool:

h040.gif

(Hvem fanden... ups det må man ikke sige... Hvem søren laver sådan en smiley? :laugh: )

:rofl2:

Måske vi bare skulle sige gulerødder i stedet

Tænkte jeg nok :tongue:

Den der smiley er eet ondsindet bagholdsangreb Candygirl!!! Ingen spiste nemlig så meget som mig :devil:

Måske vi iøvrigt bare skulle slå vores logs sammen til et stort chatroom.... men da dejligt at I føler jer hjemme :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Den der smiley er eet ondsindet bagholdsangreb Candygirl!!! Ingen spiste nemlig så meget som mig :devil:

Måske vi iøvrigt bare skulle slå vores logs sammen til et stort chatroom.... men da dejligt at I føler jer hjemme :laugh:

Hjemme hos Onkel A, lyder som et hyggeshow i den bedste sendetid på tv Charlie :tongue:

Og jeg tror nu vi to lå meget lige ang. chokoladespisningen

Link to comment
Share on other sites

Holtespin

Denne aftens træning var henlagt til Impuls i Holte - og så er det jo Mette (B_skaal da hun var på MOL) der er på podiet. Jeg tog derud for at køre med på Mettes nye slankehold: Dels for lige at blive introduceret og fortælle lidt om mit faste foredrag - dels for at give den gas, så de kan se at det kan man selv om man er lidt rund... Helt samme effekt som for 40 kg siden har det måske nok ikke..

Nu når jeg var der, så snuppede jeg Mettes almindelige time lige før. Fin time med en del tungt arbejde - der er vist en der er begyndt at forberede sin gåtur op af Afrikas højeste bjerg inden så længe :tongue: Tungt arbejde til ZZ top er jo fedt! Jeg gav den gas de sidste små 10 min - ellers kørte jeg den time roligt.

Slanketimen var naturligt nok bygge op af mange kortere intervaller. Jeg stod op til det meste. Temaet var at lære at stå op i hurtigt arbejde... Mette havde fortalt dem historien om "Arne og Birthe" - om første gang jeg kørte spin overhovedet og Mette spillede "Vi maler byen rød" hvor man skulle stå op til omkvædet... Jeg "døde" efter ca 5 sek og nåede makspuls... Det var den gang... Nå men hun havde sagt til dem at nå jeg kom med - så skulle de prøve det... Over 25 min kørte vi intervaller i hurtigere og hurtigere tempo stående - 15 sek af gangen for de fleste - hele vejen for mig og dem som lod sig lokke!

De kæmpede bravt gjorde de - super efter 7-8 gange spinning i alt det de lavede der!

Fin aften i Holte - som altid!

post-125-1190751386_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: Spinning Elite og spining basis ved Tanja på ABC

Kroppen var ikke helt på toppen - så der gik 20 min inden jeg rigtigt "var med". Fik kørt 3 fornuftige pulstoppe og resten var sådan ok. Basis timen gik faktisk bedre...

Træt - så godnat til alle der måtte nå at komme forbi i aften!

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne :bigsmile:

Tillykke med fødselsdagenpost-15167-1190844221.gif

Håber du får en fantastisk dag

De bedste hilsner

Signepost-15167-1190844269.gif

1000 tak Signe - og mig som endda glemte din - selv om jeg havde set det :blush:

I dag er det Arnes fødselsdag, hurra hurra hurra :4trumpet::banana: :4band: :banana3: :partytime2:

Tillykke med de 45 Onkel A :superman:

Mon ikke den næste bliver fejret et pænt stykke under 100kg? :wink:

Tak MaxP - jo mon ikke...

Tillykke med dagen, Arne

:4band: :partytime2:

Det ser sq godt ud med fut fut toget.

Alt held og lykke med det hele fremover, man følger jo spændt med. :superman::superman:

:hehe: .............Tantor

Tak skal du ha Tantor - håber vi mødes i et spinninglokale igen - havde håbet at du måske var med i Horsens :smile:

Arne har fødselsdag, og det har han jo og det er idag. Arne har fødselsdag og det har han jo idag...og hør nu her...trallalallalalallalalal

Stort teløke fra Jylland skal der hermed lyde Arne. Rigtig god dag til dig... :superman: :4thumbup: :w00t:

Tak skal du ha søde Julle...

Link to comment
Share on other sites

Et møde med spinningguden

Jeg er træt da timen starter i kælderen under Royal Hotel denne torsdag morgen. Jeg har sovet for lidt og mine ben er blytunge... Selv den kære Tanja er fudlt ud i stand til at iriterre mig - bare det at hun overhovedet siger noget er RIGELIGT - nå det så oven i købet er noget om vilje og fokus.. jeg kunne spontant kaste op - kan jeg dog ikke bare være i fred...

15-20 min senere begynder der at ske noget - Tanja går efter kontinuitet og flow i dag...

Hovedserien:

3 min stående enkelttakt omkring 65 rpm på 6-7

3 min siddende enkeltakt - samme intensitet og kadance

Skiftevis 1 min stående og 1 min siddende enkelttakt - op mod 98-8½ - lille gear på hver gang vi skal op og stå

6 min stående enkelttakt TUNGT - startende ved ca. 64 rpm - øges 2 gange underveje med 3-4 rpm...

De første 6 min kørte jeg godt - de næste 6 min var jeg super kørende - og de sidste 6 min mødte jeg selveste spinningguden - jeg følte mig et med cyklen - jeg hørte mit eget tunge åndedrag - følte mine ben der lige kunne træde rundt i tilstrækkeligt tempo - men jeg bare fløj op af den bakke... skruede ekstra på et par gange... mine kræfter kendte ingen grænser.... Så er spinning bare det bedste - ja det mener jeg - jeg ved hvad du tænker på - og det er også godt... men men... Dejligt at det lige var i dag! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nice, sådan at få lov til at hilse på spinningguden - men når nu det er din fødselsdag og du har opført dig pænt i år (for det har du da ikke?! :wink: ), så er det fuldt ud fortjent

Og så lige et

KÆMPE tillykke med fødselsdagen

7.gif

Glæder mig til at fejre dig :bigsmile:

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

TAK i to skønne kvinder :blush::w00t:

Tillykke til Arne og resten af ham der er blevet væk.. damn du er blevet en ål gamle mand :blink:

Er du stadig nede på så lidt kcal'er som du var lige postoperativt?

Og super arbejde btw

Tak skal du have Thomas :smile: . Jeg får noget mere at spise - vel lige omkring 2-2500 Kcal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share