Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

I morgen, jamen hov! Er det ikke noget med at der er en tung cykling II kl. 6.30 i Parken der? :innocent:
Imorgen er så lig med idag.... Update :tongue:
Oooooops, way to go, blondie :dry: .

Men tilbuddet er stadig gældende i morgen, altså fredag :smile:

Fristende - absolut - men jeg ikke rigtigt efter i dag - som har været HEFTIG! :devil:

Morgen: Dejlig spin øvet på Royal ved Tanja - skønt at træne efter et par dages pause - fin start på dagen :smile:

Eftermidag: Elite og øvet ved Henrik Withen på Nygårdsvej. INGEN kan få mig til at kæmpe som Henrik... Jeg var totalt færdig bagefter...

For træt til at skrive mere...

post-125-1187895703_thumb.jpg

post-125-1187895743_thumb.jpg

post-125-1187895772_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fristende - absolut - men jeg ikke rigtigt efter i dag - som har været HEFTIG! :devil:

Morgen: Dejlig spin øvet på Royal ved Tanja - skønt at træne efter et par dages pause - fin start på dagen :smile:

Eftermidag: Elite og øvet ved Henrik Withen på Nygårdsvej. INGEN kan få mig til at kæmpe som Henrik... Jeg var totalt færdig bagefter...

For træt til at skrive mere...

post-125-1187895703_thumb.jpg

post-125-1187895743_thumb.jpg

post-125-1187895772_thumb.jpg

Med de der pulskurver, er du ganske tilgivet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Med de der pulskurver, er du ganske tilgivet :smile:

Takker :bigsmile:

Dagens træning - 90 min moderat træning

Da jeg ankom på Royal var Prinsesse Pump aka Henriette i gan med den timejeg lige nøjagtigt ikke kunne nå... Det var biceps passet der var i gang - og der er hun i it es når hun valser smilende rundt i lokalet samtidigt med at hun pumper lokalets tungeste stang..

Jeg skulle altså ikke i salen ovenpå - men i kælderen i spinninglokalet... Endnu engang "misbrugte" jeg Kims lange elitetime til en lidt lettere træning... Det var hvd kroppen havde brug for i dag...

Sidste afdeling lagde ellers op til noget andet...

10 x 1 min siddende angreb væk fra enkelttakten - med 25 sek roligt arbejde stående indimellem

2 min recovery

10 x 1 min stående tempo - med 20 sek roligt sidende arbejde imellem

2 min recovery

10 x 1 min siddende tempo med fuld pres - 15 sek stående roligt imellem...

En serie der burde køres med 90%+ :superman:

Sådan blev det altså ikke... Nu skal Kim ned og klatre i alperne - så det får vente lidt med mit tilbagevendende løfte om at køre timen efter fortjeneste...

Også Candygirl og Kasper var med i dag... Kasper forsvandt fra cyklen ved siden af mig efter 33 min... Jeg så ham ikke komme ind igen - men han påstår at han kom ind efter nogle minutter og fuldførte bag i lokalet... Det må man jo så tro på :tongue:

post-125-1187981550_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - 90 min moderat træning

Også Candygirl og Kasper var med i dag... Kasper forsvandt fra cyklen ved siden af mig efter 33 min... Jeg så ham ikke komme ind igen - men han påstår at han kom ind efter nogle minutter og fuldførte bag i lokalet... Det må man jo så tro på :tongue:

Tsk tsk - man må da ikke bade, men det var der vist lidt flere der gjorde. Undertegnede kun i de sidste 10 min - og på hele timen var min snitpuls da 84% og 92% i de første 20*1 min (hmmm, måske jeg skulle finde min egen log og berette :innocent: )

Men som sædvanligt godt at se sofa-drengene :tongue: Og jeg så nu godt Kasper komme tilbage og finde en ny cykel - selvom jeg nu hellere ville have set ham komme ud fra omklædningen :laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk - man må da ikke bade, men det var der vist lidt flere der gjorde. Undertegnede kun i de sidste 10 min - og på hele timen var min snitpuls da 84% og 92% i de første 20*1 min (hmmm, måske jeg skulle finde min egen log og berette :innocent: )

Men som sædvanligt godt at se sofa-drengene :tongue: Og jeg så nu godt Kasper komme tilbage og finde en ny cykel - selvom jeg nu hellere ville have set ham komme ud fra omklædningen :laugh:

Fremragende ide med at finde din egen log! Til oplysning skal det siges at der var byttet om på omklædningsrummene i dag - det glemet Kas da han hastede ind efter penge til nødvendig nærring ... han måtte trække sig undskyldende tilbage...

"Bade" og "bade"... træning mellem 72-82% er da stadigvæk træning... Nydeligt arbejde fra din side :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fremragende ide med at finde din egen log! Til oplysning skal det siges at der var byttet om på omklædningsrummene i dag - det glemet Kas da han hastede ind efter penge til nødvendig nærring ... han måtte trække sig undskyldende tilbage...

"Bade" og "bade"... træning mellem 72-82% er da stadigvæk træning... Nydeligt arbejde fra din side :smile:

Nå nå... så træning da :tongue:

Tak begge - og tænkte nok ideen i parents ville blive vel modtaget :blush:

Link to comment
Share on other sites

PUMP i Fields

Det er herligt at tage til time I Fields. 10 km god cykeltur til at få kroppen lidt igang - flot center og fin sal... På scenen(sådan en er der i dn sal...) var selvfølgelig Henriette... Ved siden af mig det kære Candygirl - så selskabet fejlede bestemt ikke noget :bigsmile:

Jeg lagde for i squat med 27 kg eller +2 kg - det gik helt fint - men brændte solit i mone lår efter 5.5 min (Vægtangivelser er for skiverne - stangen fejer ikke en skid)

I bryst brugte jeg så 22 kg - det var et hårdt track med en masse "halve" i bunden... bed godt...

Jeg satte 25 kg på til ryk... henriette fik et sjopvt blik på og begyndte at sige ting som "Ingen falder bagover på mine timer" og "pas nu på jer selv"... Hun sagde bagefter at hun havde været tæt på at sige "Det må du ikke Arne" - "Men så var du jo bare blevet stædig"... :innocent: Jeg mente at huske at 25 var det jeg har prøvet før - men det var vist kun 22 - og det måtte jeg også gå over til da vi kom lidt ind i Clean and press.. 25 er fint til de andre øvelser... men men...

Jeg smed 2 kg mere på i biceps og brugte så 14 kg - var hårdt med godt!

Skulder er næst sidste del... på det tidspunkt er ens skuldre godt brugt - og jeg har stadig noget vanskeligt ved at lave laaaangsooome front raises med 10 kg på det tidspunkt - DANN - men det nærmer sig..

DEJLIG time :smile:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i den skrivende flok! Og tak for at du følger med her :smile:

Jeg har fået lavet tænder - og må ikke anstrenge mig før i morgen - lidt noget nedtur

Det er da mig der siger tak! Det var faktisk din log, der inspirerede mig til at prøve spinning - du fik det til at lyde så fedt. Og nu kan jeg slet ikke undvære det!

Håber ikke at tandlægebesøget var alt for ubehageligt (gys!)

Link to comment
Share on other sites

Det er da mig der siger tak! Det var faktisk din log, der inspirerede mig til at prøve spinning - du fik det til at lyde så fedt. Og nu kan jeg slet ikke undvære det!

Håber ikke at tandlægebesøget var alt for ubehageligt (gys!)

WOW - det er jeg sørme glad for - og stolt af!

Ikke så slemt - og det er rart at kunne smile ige - uden at ligne en falleret bokser!

Link to comment
Share on other sites

Tjuuut Tjuuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttt :cheer:

:4winkkiss:

M :elvis:

Jeg det køre da så småt - selvom jeg synes det er lidt som et lokomotiv fra ca 1810...

Jeg har skam trænet i dag - 2 ok timer med chokoladefabriksfrelseren - men tiden tillader ikke mere end at vise et par pulskurver :blush:

post-125-1188243433_thumb.jpg

post-125-1188243458_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja ja men stille og roligt, langsomt men sikkert kommer damplokomotivet også i mål! :superman:

:4winkkiss:

M :elvis:

Så sandt :smile:

Lidt mere om timerne i går...

Ham chokoladefabriksfrelseren ER jo god... Men jeg er lidt træt af dele af publikum... Der har altid være lidt snob omkring Chris timer - også i gamle dage i Parken... Men antallet af cykeltosser er for nedadgående - og antallet af folk der bare skal køre med giraffen på vej op... Stemningen er ikke lige mig ... Men ok - en gang om ugen går det vel - bare man kommer godt op frem foran så man slipper for at se på for mange andre :sneaky2::tongue:

Første time - eliten - var simpel. En god lang opvarmning hvor vi kom op over 80%. Så fulgte 8 min i godt siddende tempo omkring de 80 rpm - et 8 tal eller 84% +-2 %. Så fulgte en interval serie der skulle komme tilbage 2 gange mere:

1 min stående angreb

1 min siddende angreb

45 sek stående angreb

45 sek siddende angreb

30 sek stående angreb

30 sek siddende angreb - alt kørt efter skala 9...

Da vi skulle ned og sidde de 45 sek - så var der "noget" i min hjerne der beordrede hånden ned og regulere belastningen lidt ned... :crazy: - jeg blev så rasende på "det" (mig jo) - det skulle IKKE gentages!

1 min pause

6 min igen på de 8%

Samme intervalserie igen

1 min pause

5 min på 84%

Intervalserien sidste gang

1 min pause

Timen sluttede med 6 min stående enkelttakt - skala 7 eller 8 efter valg - kunne self kun blive 8!

2 time var også ret simpel i opbygning

Relativt kort opvarmning - sluttende i skift mellem siddende og stående melemtakt i 30 sek.

1 serie: 4x( 3 min siddende mellemtakt - 90-100 rpm 50 sek stående samme tempo - 10 sek siddende 50 sek stående) Samme belastning hele vejen - Chris gav et loft på 83% - men jeg kørte det siddende omkring 79-80% og ramte derfor 85-90% stående

2 min pause

Enkelttakt - 5 min siddende - 5 min stående - 6 min skiftevis siddende og stående i 1 min... skruede godt op for belastningen mod slutningen :superman:

Træningen var fin fin - og en cola sammen med Kasper var en fin afrundning :smile:

I aften: PUMP med prinsessen af PUMP - med en spinning øvet ved Kurt Mørch som opvarmning!

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne,

Det ser ud til, at vi har deltaget på de samme timer i går.

Ham chokoladefabriksfrelseren ER jo god... Men jeg er lidt træt af dele af publikum... Der har altid være lidt snob omkring Chris timer - også i gamle dage i Parken... Men antallet af cykeltosser er for nedadgående - og antallet af folk der bare skal køre med giraffen på vej op... Stemningen er ikke lige mig ... Men ok - en gang om ugen går det vel - bare man kommer godt op frem foran så man slipper for at se på for mange andre :sneaky2::tongue:

Mht det med de manglende cykeltosser: Burde de ikke også befinde sig ude på landevejene på denne årstid? :tongue: Ej, jeg har ikke haft timer med Chris Macdonald inden han kom til fitnessdk, så jeg har jo ikke noget at sammenligne med... Men jeg synes ofte at der om sommeren generelt er en lidt anden stemning på spinningtimer. Lidt mindre koncentration og fokus - og det har jeg så troet var på grund af at cykeltosserne var ude af billedet en periode. Du har da helt ret i, at det er bedst når der er mange med, der går super meget op i timen.

Da vi skulle ned og sidde de 45 sek - så var der "noget" i min hjerne der beordrede hånden ned og regulere belastningen lidt ned... :crazy: - jeg blev så rasende på "det" (mig jo) - det skulle IKKE gentages!

Puha, jeg syntes også det var hårdt lige dér i programmet...

Hilsen Sarah

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne,

Det ser ud til, at vi har deltaget på de samme timer i går.

Mht det med de manglende cykeltosser: Burde de ikke også befinde sig ude på landevejene på denne årstid? :tongue: Ej, jeg har ikke haft timer med Chris Macdonald inden han kom til fitnessdk, så jeg har jo ikke noget at sammenligne med... Men jeg synes ofte at der om sommeren generelt er en lidt anden stemning på spinningtimer. Lidt mindre koncentration og fokus - og det har jeg så troet var på grund af at cykeltosserne var ude af billedet en periode. Du har da helt ret i, at det er bedst når der er mange med, der går super meget op i timen.

Puha, jeg syntes også det var hårdt lige dér i programmet...

Hilsen Sarah

hej Sarah

Jeg er beæret over at du skriver dit første indlæg i min lille log :bigsmile: - Ja det var sgu hårdt lige der - kom over og hils næste gang - jeg ligner mig selv fra billedet :smile:

Dagens træning

1 Element: Spinning øvet med Kurt Mørch på podiet - længe siden - men som altid en fornøjelse :smile: Jeg havde Henriette som sidekvinde. Jeg afstod fra det meste 8.5 arbejde - og helt fra det 9 tals arbejde som Kurt bød op til... Kørte hårdt på - og der var en anden time der ventede...

Mod slutningen gav jeg den dog noget mere gas...

Vi kørte en serei i mellemtakt - de sidste 7 min i praksis stående - de 5 sek vi var nede og side indimellem var rent mentale brakes...

Hele serien - alt i mellemtakt:(alt opgivet i sek)

40 ned - 20 op

20 ned - 40 op

5 ned 60 op

40 ned - 20 op

20 ned - 40 op

5 ned 60 op

5 ned 120min op

5 ned - 180 min op

Afslutningen var 6 min med 30 stående enkelt - 30 siddende angreb...

Således godt og fornøjeligt opvarmede fortsatte vi ind i salen til Henriettes pump time :bigsmile:

Den unge dame var i efterårshumør - og det kunne høres på musikvalget - men energien i coachingen fejlede sørme ikke noget og det blev en hård time og der kom lidt energi i musikken med den gamle spinning klassiker "Feel the Beat" med Darude da vi kom til lunges...

Jeg lagde hårdt fra land - smed 30 kg på i squat - altså 3 ekstra... Det var hårdt men på den fede måde...

Bryst var til "Who said" (Stock in the UK) med Planet Funk... Ve ikke hvorfor det er så hårdt det track.. simpel kooragrafi - men de to gange jeg har været med til at det blev brugt, har ALLE været busted bagefter..

I biceps gik jeg op fra 12 til 15 kg - SHIT jeg var gasblå i ansigtet efter 2.5min - men gik fightet mig igennem FEDEST :superman:

Dagens lidt morsomme episode... Inden skulderdelen befandt Henriette sig liggende på gulvet lige foran mig - der stod op - sådan at ligge og se op til en mand - det var for meget for den unge dame :w00t: Hun så noget utryg ud ved situationen - mens jeg stod og så ud som om det var meget passende ( er det da også :w00t: )... Nå hun var nu hurtig - og flabet:"Dem der ikke kan lave rigtige armstrækninger kan lave super langsomme tunge frontraises i stedet" (Hun owner mig i den øvelse) Frække tøs (LOVE IT!)

SUPER træningsaften!

post-125-1188330383_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

PUMP timen i går - og ikke minst squat delen - har sat sit præg på min dag i dag :laugh: Jeg har gået lidt sjovt på trapper ...

Det er ikke mine quads der har været ristet - som man måske skulle tro. Det er bagsiden der har været øm. Gluteus har jeg klart kunne mærke - men især Adouctor Magnus, Semitendinosus og Biceps Femoris har været underholdende :bigsmile: Det er nok stabiliseringsarbejdet - samt arbejdet med at holde igen på vejen ned der er synderen - sammen med de "½ i bunden" som er med i Pump... :rocketwhore:

Nå men jeg skulle da til Spocks time på Royal - hvor også Tanja og Kasper havde indfundet sig...

Det gik strålende - jeg havde fine ben - ok, jeg kørte timen som instruktøren meldte den ud - ikke noget kamikaze kørsel her - men helt fin træning... Måske også en god ting at de første 30 min var i tempo - og ikke tungt... Musikalsk var det også en fin time - stilen var ikke musik jeg ellers ville høre - men fint til spin (nu har jeg vist fornærmet mr. spock)

Efter opvarmningen kørte vi en lang serie i mellemtakt - omkring de 90rpm - pulsmås siddende 78% - stående 85%:

3 min siddende - 30 stående - 10 siddende - 3o stående

3 min siddende - 40 stående - 10 siddende - 40 stående

3 min siddende - 50 stående - 10 siddende - 50 stående

3 min siddende - 60 stående - 10 siddende - 60 stående

3 min siddende - 60 stående - 10 siddende - 60 stående

Så fulgte 2 minnuters pause - som af en eller anden grund tog over 4 min?????

Den tunge afdeling:

3 min stående enkelttakt - 30 sek angreb stående

30 sek recovery

3 min stående enkelttakt - 40 sek stående angreb

30 sek recovery

3 min stående enkelttakt - 50 sek stående angreb...

Fin fin og fortjent velbesøgt time :bigsmile:

På vejen hjem føltes mine ben trætte og ømme igen...

post-125-1188417244_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Musikalsk var det også en fin time - stilen var ikke musik jeg ellers ville høre - men fint til spin (nu har jeg vist fornærmet mr. spock)

Hehe - ved det godt - var selv ret glad for selve musikken idag, men er fuldt klar over det ikke var din stil :)

Godt du kørte med - så rigtigt godt ud!!! Goddammit der er kommet knald på de ben!!

Så fulgte 2 minnuters pause - som af en eller anden grund tog over 4 min?????

Ups - gjorde den??? Var forvirret over mit musik-stunt.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ved det godt - var selv ret glad for selve musikken idag, men er fuldt klar over det ikke var din stil :)

Godt du kørte med - så rigtigt godt ud!!! Goddammit der er kommet knald på de ben!!

Ups - gjorde den??? Var forvirret over mit musik-stunt.. :blush:

Ja det mellemtakt stående er ikke noget problem mere...

Det mad pausen: Hvorfor tror du at Tanja og jeg gik igang før du sluttede pausen? Vi kunne sgu da ikke blive ved at vente på dig dit skrog! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

PUMP timen i går - og ikke minst squat delen - har sat sit præg på min dag i dag :laugh: Jeg har gået lidt sjovt på trapper ...

Det er ikke mine quads der har været ristet - som man måske skulle tro. Det er bagsiden der har været øm. Gluteus har jeg klart kunne mærke - men især Adouctor Magnus, Semitendinosus og Biceps Femoris har været underholdende :bigsmile: Det er nok stabiliseringsarbejdet - samt arbejdet med at holde igen på vejen ned der er synderen - sammen med de "½ i bunden" som er med i Pump... :rocketwhore:

Nå men jeg skulle da til Spocks time på Royal - hvor også Tanja og Kasper havde indfundet sig...

Det gik strålende - jeg havde fine ben - ok, jeg kørte timen som instruktøren meldte den ud - ikke noget kamikaze kørsel her - men helt fin træning... Måske også en god ting at de første 30 min var i tempo - og ikke tungt... Musikalsk var det også en fin time - stilen var ikke musik jeg ellers ville høre - men fint til spin (nu har jeg vist fornærmet mr. spock)

Efter opvarmningen kørte vi en lang serie i mellemtakt - omkring de 90rpm - pulsmås siddende 78% - stående 85%:

3 min siddende - 30 stående - 10 siddende - 3o stående

3 min siddende - 40 stående - 10 siddende - 40 stående

3 min siddende - 50 stående - 10 siddende - 50 stående

3 min siddende - 60 stående - 10 siddende - 60 stående

3 min siddende - 60 stående - 10 siddende - 60 stående

Så fulgte 2 minnuters pause - som af en eller anden grund tog over 4 min?????

Den tunge afdeling:

3 min stående enkelttakt - 30 sek angreb stående

30 sek recovery

3 min stående enkelttakt - 40 sek stående angreb

30 sek recovery

3 min stående enkelttakt - 50 sek stående angreb...

Fin fin og fortjent velbesøgt time :bigsmile:

På vejen hjem føltes mine ben trætte og ømme igen...

post-125-1188417244_thumb.jpg

Lækker, lækker træning du udsætter dig selv for for tiden, hr. Nysgerrig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lækker, lækker træning du udsætter dig selv for for tiden, hr. Nysgerrig :wink:

Ja det er så :wub: Og: "lad den der er foruden synd kaste den første sten..."

Dagen i dag startede lækkert. På første række - klokken 6.45 (+opligatorisk Tanja og Henriette forsinkelse) i Royals spinningsal, sad på stribe: Kasper, lille mig, Henriette og Candygirl :bigsmile: - På podiet Tanja :smile:

Programmet står ikke særligt tydeligt i min kortidshukkomelse (INGEN jokes her Christina eller andre :tongue: ) - måske det dukker op når jeg ser pulskurven senere... Det var dog en delikat blannding af tempoarbejde og TUUUUUUNGt arbejde... Ligesom i går gik jeg "sjovt" på trapperne - men havde ikke problemer på cyklen... Jeg kørte vel med 80-82% i snit - og nåede 92% i det afsluttende stående angreb...

For se om der er noget tilbage til i eftermiddag - jeg er sikker på at Henrik Witten kan få det der måtte være frem i lyset :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er så :wub: Og: "lad den der er foruden synd kaste den første sten..."

Dagen i dag startede lækkert. På første række - klokken 6.45 (+opligatorisk Tanja og Henriette forsinkelse) i Royals spinningsal, sad på stribe: Kasper, lille mig, Henriette og Candygirl :bigsmile: - På podiet Tanja :smile:

Programmet står ikke særligt tydeligt i min kortidshukkomelse (INGEN jokes her Christina eller andre :tongue: ) - måske det dukker op når jeg ser pulskurven senere... Det var dog en delikat blannding af tempoarbejde og TUUUUUUNGt arbejde... Ligesom i går gik jeg "sjovt" på trapperne - men havde ikke problemer på cyklen... Jeg kørte vel med 80-82% i snit - og nåede 92% i det afsluttende stående angreb...

For se om der er noget tilbage til i eftermiddag - jeg er sikker på at Henrik Witten kan få det der måtte være frem i lyset :superman:

Hej Arne

Først og fremmest synes jeg det er imponerende hvor meget energi du lægger for dagen i dit 80-kg's projekt. Og tillykke med fremskridtet.

Jeg sidder dog og skiftevis undres og imponeres over det antal spinnning-timer du får plads til, og ikke mindst de pulsværdier det er muligt for dig at opretholde. Min egen erfaring er, at meget over 2 spinningtimer pr. døgn er for meget, og at det er svært for mig at nå at restituere tilfredsstillende på mindre end et døgn. Dette problem har du ikke, eller hvad? Er der er trick jeg kunne lære af?

Jeg er klar over, at du selvfølgelig efterhånden må være i en rimelig form, men selv da jeg toppede med 10-12 spinningtimer om ugen var det noget bras for mig at træne f.eks. fredag aften i Parken og lørdag formiddag i Boltens, som Chris' timer engang lå.

Nå, men jeg er nok mest bare imponeret og lidt misundelig, så fortsat god vind.

Henrik B

Link to comment
Share on other sites

Hej Arne

Først og fremmest synes jeg det er imponerende hvor meget energi du lægger for dagen i dit 80-kg's projekt. Og tillykke med fremskridtet.

Jeg sidder dog og skiftevis undres og imponeres over det antal spinnning-timer du får plads til, og ikke mindst de pulsværdier det er muligt for dig at opretholde. Min egen erfaring er, at meget over 2 spinningtimer pr. døgn er for meget, og at det er svært for mig at nå at restituere tilfredsstillende på mindre end et døgn. Dette problem har du ikke, eller hvad? Er der er trick jeg kunne lære af?

Jeg er klar over, at du selvfølgelig efterhånden må være i en rimelig form, men selv da jeg toppede med 10-12 spinningtimer om ugen var det noget bras for mig at træne f.eks. fredag aften i Parken og lørdag formiddag i Boltens, som Chris' timer engang lå.

Nå, men jeg er nok mest bare imponeret og lidt misundelig, så fortsat god vind.

Henrik B

Tak for ditn indlæg - det er gode spørgsmål! Jeg har planlagt at skiver lidt længere om min tilgang til træningen i løbet af weekenden - så du skal nok får et slags svar. Her og nu vil jeg bare sige at i mit "tidligere idrætsliv" - fra 75 og frem til 82 - var min største force hurtig restitution og stor træningskapacitet - det gælder vist stadig :smile:

:innocent: kender jeg ikke nowet te

Selverkendelse er ellers en dyd :devil::tongue:

Spinning elite ved Henrik Withen

Henrik kørte en efter mit hoved og ben nærmest perfekt time... En ikke så lang opvarmning og så gik vi igang med en serie i mellemtakt

3 min siddende - 1 min stående - gentaget 4 gange - pulsmål for det siddende: 75-78%

Fortsættelsen var direkte over i stående klatring i små 7 min- efter fulgt af 2 min siddende - 1 min stående gentagte vist 4 gange...

Afslutningen var 5 stående angreb på 1 min - med 1 min siddende langsomt ved samme belastning imellem hver...

Kasper ogTanja var på cyklerne ved siden af - dejlig træning!

post-125-1188501743_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share